ФорумКазиноVulkan Vegas Casino - загальне обговорення

Vulkan Vegas Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

2 р. тому від Jonas23111
|
64006 переглядів 439 відповідей |
|
1...12 13 14...22
Додати публікацію
Magda
1 рік тому

привіт, доброго ранку, якщо вони дають вибір пікса, то чому вони не вносять його вчасно??? Мені дали крайній термін у два дні, поки нічого сьогодні не 11 днів

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

У мене така ж проблема, чекаю оплати і нічого

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Привіт fabio221963, дякую за інформацію, на жаль, ми помітили, що гравці зіткнулися із затримкою виведення коштів останніми днями, як ви можете побачити тут у кількох скаргах гравців. Тепер ви вирішуєте, чи дасте їм ще трохи часу, чи вирішите також подати скаргу . Казино Vulkan Vegas має ідеальну репутацію у Casino Guru, і вони завжди вирішують суперечки, тому я б просто дав їм більше часу.



Автоматичний переклад.
enfelanelima
1 рік тому

Привіт enfelanelima, я бачив, ви подали скаргу, що чудово. Як я щойно згадав fabio221963, зараз у більшій кількості випадків є очевидні затримки платежів, і зняття коштів, ймовірно, також затримується через різні платіжні системи. Я розумію, що це дратує, але я б не став так хвилюватися, оскільки це казино має ідеальну репутацію. Я рекомендую витримати це, набратися терпіння і дочекатися відповіді Крістіни.

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

правильно

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

ось що я зроблю. Я почекаю, я не хочу подавати претензії. дякую магда

Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Хороший сайт Vulkan vegas тоже у них играю выйграш отдают но бывают задержки, все зависит от суммы вывода

1 рік тому

ось що я зроблю. Я почекаю, я не хочу подавати претензії. дякую магда

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

здається, кілька платників отримали гроші вчора, тож будь ласка, повідомте нам, як справи з вашим вилученням 🤞!

Автоматичний переклад.
matrosov033
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, це особистий досвід, так? Чи можу я знати, який спосіб оплати ви використовуєте у Vulkan?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт. Радька

Я все ще чекаю. Я зробив замовлення 03.11., але досі не отримав його

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Метод MASTERCARD, карта Monobank у меня на этом сайте с выводом средств проблем не возникало.

fabio221963
1 рік тому

Ми всі вже знаємо, що виплати багатьом гравцям зараз затримуються.

Просто почекайте трохи, або ви можете подати скаргу , але я не думаю, що це прискорить справу. Це те, що має вирішити казино.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я буду чекати так!, я сподіваюся отримати на цьому тижні, тому що пройшло 19 днів, скоро закінчиться місяць.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони довго платять із запізненням на 19 днів, я б відкрив претензію, щоб попередити гравців.

Автоматичний переклад.
Monyke8
1 рік тому

інші гравці, які мають проблеми і шукають його, знайдуть його без труднощів. як я зробив

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нічого страшного . Зачекай

Удачі

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

З того, що я бачив тут, справді було б краще подати скаргу, щоб ви могли втрутитися, я думаю, що справді, якщо це залежить від них, це може зайняти набагато більше часу. збираючись подати скаргу, я побачив, що вони можуть допомогти пришвидшити мою справу. краще, щоб хтось втрутився з контактом у вулкані, ніж просто чекав 🙁



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
fabio221963
1 рік тому

Я думаю, що це казино здатне виплатити виграші, з іншого боку, я б також не був радий затримці. Я вважаю це поганим епізодом для казино, я б зрозумів, якщо ви подасте скаргу, якщо вважаєте це доцільним. 🙂

Автоматичний переклад.
Monyke8
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що гравці вже попереджені. Просто з кожною поданою скаргою казино змушене витрачати більше часу на обговорення з нами щодо затримки, замість того, щоб вирішувати проблеми, тому я згадав, що подання скарги не прискорить процес. 🙁 Це добре, але, здається, у казино виникла серйозніша проблема технічного характеру, тому це не є нечесним актом.

Я щиро сподіваюся, що скоро стане краще.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я просто хотів би зазначити, що ми маємо позитивну інформацію про те, що кількість гравців, які зараз отримують виплати, поступово зростає. Однак все ж необхідно озброїтися терпінням.

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...22
Перейти на сторінкуіз 22 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого