ФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від chja83
|
22366 переглядів 158 відповідей |
|
1...6 7 89
Додати публікацію
Romi
3 міс. тому

Це нормально, якщо бути чесним. Принаймні це вирішено. Сподіваюся, іншим гравцям не доведеться мати з ними таку справу, тому що це було жахливо.

Автоматичний переклад.
rebel
3 міс. тому

Сподіваюся, ця тема та всі дописи в ній допоможуть іншим. Бажаю всього найкращого.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

привіт!,

Я спробував отримати бездепозитний бонус у цьому казино, вперше все було добре, поки я не запитав службу підтримки про інформацію про правила ставок і виведення коштів, вони відповідали так систематично, ніби роботизовані відповіді, насправді не відповідаючи на пряму версію, тому я натиснув трохи більше, щоб зрозуміти, що вони мали на увазі своїми заплутаними та розпливчастими відповідями, і ось що я отримав у кінці...


filefile


тому з самого початку для мене це величезний червоний прапорець, оскільки вони не були конкретними щодо деталей, потім їхнє останнє довге пояснення процесу зняття було найгіршим, з яким я коли-небудь стикався, наразі, надзвичайно заплутало та збило мене з пантелику...


хтось розуміє цю частину?… Я не можу.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
dralililopez
2 міс. тому

Чи можу я запитати, що саме ви не розумієте? Можливо, ми зможемо пояснити це краще.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ця частина,


«Наприклад, ви зробили депозит на свій рахунок за допомогою 3 різних платіжних систем. Ви можете зняти будь-який із варіантів. Коли сума зняття в одній платіжній системі дорівнює сумі депозитів, ви зможете зняти з іншої платіжної системи, якщо суми депозитів залишаться рівними. Коли суми зняття стануть пропорційними сумам депозитів, ви зможете зняти платіжну систему, за допомогою якої було внесено більшу суму коштів, або будь-яку платіжну систему, якщо сума

депозити все ще рівні».

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт dralililopez


Для дотримання пропорційності виведення коштів потрібно виводити гроші пропорційно способам їх введення. Наприклад, якщо ви зробили депозити трьома різними методами, кожен із яких має х, і виграли х3, ви зможете зняти одну третину на кожен із використаних методів.


Якщо ви бажаєте вивести всі кошти в один бажаний спосіб, зв’яжіться з нашою командою безпеки за адресою security@spinbetter.com для перевірки цього методу. Після успішної верифікації ви зможете використовувати цей метод, щоб вивести всю суму свого виграшу.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми завжди раді допомогти!

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
2 міс. тому

Гаразд, це краще пояснення, дякую, що знайшли час для відповіді. Я перевірю свій обліковий запис і спосіб депозиту, який буде взаємодіяти, однак у мене є інше запитання, чи дозволяєте ви взаємодіяти зняття коштів, якщо це буде мій метод депозиту?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт dralililopez


Для дотримання пропорційності виведення коштів потрібно виводити гроші пропорційно способам їх введення. Наприклад, якщо ви зробили депозити трьома різними методами, кожен із яких має х, і виграли х3, ви зможете зняти одну третину на кожен із використаних методів.


Якщо ви бажаєте вивести всі кошти в один бажаний спосіб, зв’яжіться з нашою командою безпеки за адресою security@spinbetter.com для перевірки цього методу. Після успішної верифікації ви зможете використовувати цей метод, щоб вивести всю суму свого виграшу.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми завжди раді допомогти!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Дякуємо, SpinBetter Casino, що знайшли час, щоб пояснити це краще. Ми це дуже цінуємо.

Автоматичний переклад.
dralililopez
2 міс. тому

привіт Я дуже радий, що представник казино зміг вам все пояснити, і тепер ви можете це краще зрозуміти. Дуже приємно бачити, як вони піклуються, чи не так?

Тут ви можете перевірити всі доступні способи оплати. Я також бачу там Interact.😉

Будь ласка, повідомте нам про ваш подальший досвід.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, я спробував підтвердити свій обліковий запис, тому що це моя звичка перевіряти свій обліковий запис у будь-якому новому казино, у якому я граю, і перш ніж робити депозити, після перевірки я перейду до депозиту, тому що якщо я хочу зняти гроші, а ваш обліковий запис не перевірено кілька разів, казино виправдовується за процес перевірки та займає дуже багато часу, щоб мати можливість зняти таким чином, і я написав на електронну пошту, що представник, який відповів раніше, надав перевірку методу оплати, але мені було відмовлено у перевірці кажучи, що казино вимагатиме перевірки лише за необхідності, і не дозволив мені перевірити перед внесенням депозиту...

Я не знаю, але у мене є проблеми з довірою до цього казино, все ще трохи складно, я віддаю перевагу триматися подалі від них.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я щойно опублікував свій нещодавній досвід спілкування з ними під час процесу перевірки, вибачте, але я схоже, що публічно вони, здається, їх це хвилює, але в приватному порядку здається, що вони насправді не переймаються… filefile

у будь-якому випадку я віддаю перевагу триматися подалі від них, я просто не можу повністю довіряти.

дякую за увагу до мого запиту!.

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, я спробував підтвердити свій обліковий запис, тому що це моя звичка перевіряти свій обліковий запис у будь-якому новому казино, у якому я граю, і перш ніж робити депозити, після перевірки я перейду до депозиту, тому що якщо я хочу зняти гроші, а ваш обліковий запис не перевірено кілька разів, казино виправдовується за процес перевірки та займає дуже багато часу, щоб мати можливість зняти таким чином, і я написав на електронну пошту, що представник, який відповів раніше, надав перевірку методу оплати, але мені було відмовлено у перевірці кажучи, що казино вимагатиме перевірки лише за необхідності, і не дозволив мені перевірити перед внесенням депозиту...

Я не знаю, але у мене є проблеми з довірою до цього казино, все ще трохи складно, я віддаю перевагу триматися подалі від них.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ще один захоплюючий аспект це! Як і ви, більшість гравців воліли б, щоб їхні облікові записи були перевірені під час реєстрації, на основі одного з наших останніх опитувань, проведених тут, на форумі. На мій погляд, це дуже слушне прохання, і мені прикро, що воно не вийшло.

Дякуємо за ваш час і внесок. 😉

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file Я вже надсилав скаргу на ставку, яку я зробив на гру (108 євро за 1,5 гола на тайм), однак тайм тривав 25 хвилин, а не 45.

Я прошу повернути свою ставку, вони відмовляються, не дають мені жодних доказів чи чітких відповідей, хоча я вже надіслав їм скріншоти, які ніде на їхньому сайті про це не згадувалося. Вони також сказали мені перевірити їхні умови щодо офіційних сайтів, у цієї гри та чемпіонату немає офіційного джерела, і вони не включені в їхні умови.

Вони звинувачують мене, кажучи, що я не звернув уваги. Увага до чого? Це НІДЕ не згадується!

Я прошу в них доказів, вони просто відповідають, що моя ставка розрахована, не надають мені іншої інформації та уникають мене.

Вони закрили чат, не відповівши мені. Я попросив їх сказати мені, де це згадується на їхніх умовах, вони мене уникають.

Я хочу повернути свої гроші, це шахрайство.

Будь ласка, допоможіть мені з цим, мені потрібні мої гроші

filefilefile


Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
lemmy85
2 міс. тому

Мені щиро прикро це говорити, але ми не беремо участі в ситуаціях ставок на спорт. Як випливає з назви, ми зосереджуємося виключно на іграх казино.

Я б також запропонував скористатися кнопкою відповіді, тому що представник казино досить активний у цій темі, і, впевнений, варто було б привернути таку увагу.

Принаймні я можу надати список веб-сайтів, які підтримують ставки на спорт:

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/ 👈

https://www.safebettingsites.com/complaints/ 👈

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Автоматичний переклад.
Radka
2 міс. тому

Я розумію, але мова йде про оманливу інформацію. Це навіть не включено в їхні умови.

Автоматичний переклад.
lemmy85
2 міс. тому

Я розумію ваше розчарування. Чи спробуєте ви деякі з веб-сайтів, запропонованих Радкою? Повідомте нам, будь ласка, якщо хтось із них був корисним.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я спробував, але ніхто з них не відповів. Я закрив свій рахунок, це дуже погане казино з поганим обслуговуванням клієнтів

Автоматичний переклад.
lemmy85
2 міс. тому

Ви маєте на увазі жоден із усіх цих веб-сайтів? Це дуже погано.

Мабуть, краще переїхати кудись в інше місце. У вас є улюблені казино для гри?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Всім привіт. Перш за все, дякую вам за ваш час. Я впізнав цей сайт за коментарем користувача на турецькому форумі ставок і зареєструвався. Я перший раз зробив депозит. Потім я виграв і подав запит на зняття коштів, вони тримали мене в очікуванні 3 дні без пояснення причини, це найгірше казино, яке я коли-небудь бачив у своєму житті. Гроші, які я заробив, становлять лише 50 доларів, будь ласка, сплатіть мої гроші.


ідентифікаційний номер: 936368183

file

Автоматичний переклад.
1...6 7 89
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого