ФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від chja83
|
26983 переглядів 171 відповідей |
|
1...6 7 89
Додати публікацію
4 міс. тому

Привіт dralililopez


Для дотримання пропорційності виведення коштів потрібно виводити гроші пропорційно способам їх введення. Наприклад, якщо ви зробили депозити трьома різними методами, кожен із яких має х, і виграли х3, ви зможете зняти одну третину на кожен із використаних методів.


Якщо ви бажаєте вивести всі кошти в один бажаний спосіб, зв’яжіться з нашою командою безпеки за адресою security@spinbetter.com для перевірки цього методу. Після успішної верифікації ви зможете використовувати цей метод, щоб вивести всю суму свого виграшу.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми завжди раді допомогти!

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
4 міс. тому

Гаразд, це краще пояснення, дякую, що знайшли час для відповіді. Я перевірю свій обліковий запис і спосіб депозиту, який буде взаємодіяти, однак у мене є інше запитання, чи дозволяєте ви взаємодіяти зняття коштів, якщо це буде мій метод депозиту?

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт dralililopez


Для дотримання пропорційності виведення коштів потрібно виводити гроші пропорційно способам їх введення. Наприклад, якщо ви зробили депозити трьома різними методами, кожен із яких має х, і виграли х3, ви зможете зняти одну третину на кожен із використаних методів.


Якщо ви бажаєте вивести всі кошти в один бажаний спосіб, зв’яжіться з нашою командою безпеки за адресою security@spinbetter.com для перевірки цього методу. Після успішної верифікації ви зможете використовувати цей метод, щоб вивести всю суму свого виграшу.


Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Ми завжди раді допомогти!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Дякуємо, SpinBetter Casino, що знайшли час, щоб пояснити це краще. Ми це дуже цінуємо.

Автоматичний переклад.
dralililopez
4 міс. тому

привіт Я дуже радий, що представник казино зміг вам все пояснити, і тепер ви можете це краще зрозуміти. Дуже приємно бачити, як вони піклуються, чи не так?

Тут ви можете перевірити всі доступні способи оплати. Я також бачу там Interact.😉

Будь ласка, повідомте нам про ваш подальший досвід.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Отже, я спробував підтвердити свій обліковий запис, тому що це моя звичка перевіряти свій обліковий запис у будь-якому новому казино, у якому я граю, і перш ніж робити депозити, після перевірки я перейду до депозиту, тому що якщо я хочу зняти гроші, а ваш обліковий запис не перевірено кілька разів, казино виправдовується за процес перевірки та займає дуже багато часу, щоб мати можливість зняти таким чином, і я написав на електронну пошту, що представник, який відповів раніше, надав перевірку методу оплати, але мені було відмовлено у перевірці кажучи, що казино вимагатиме перевірки лише за необхідності, і не дозволив мені перевірити перед внесенням депозиту...

Я не знаю, але у мене є проблеми з довірою до цього казино, все ще трохи складно, я віддаю перевагу триматися подалі від них.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Я щойно опублікував свій нещодавній досвід спілкування з ними під час процесу перевірки, вибачте, але я схоже, що публічно вони, здається, їх це хвилює, але в приватному порядку здається, що вони насправді не переймаються… filefile

у будь-якому випадку я віддаю перевагу триматися подалі від них, я просто не можу повністю довіряти.

дякую за увагу до мого запиту!.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Отже, я спробував підтвердити свій обліковий запис, тому що це моя звичка перевіряти свій обліковий запис у будь-якому новому казино, у якому я граю, і перш ніж робити депозити, після перевірки я перейду до депозиту, тому що якщо я хочу зняти гроші, а ваш обліковий запис не перевірено кілька разів, казино виправдовується за процес перевірки та займає дуже багато часу, щоб мати можливість зняти таким чином, і я написав на електронну пошту, що представник, який відповів раніше, надав перевірку методу оплати, але мені було відмовлено у перевірці кажучи, що казино вимагатиме перевірки лише за необхідності, і не дозволив мені перевірити перед внесенням депозиту...

Я не знаю, але у мене є проблеми з довірою до цього казино, все ще трохи складно, я віддаю перевагу триматися подалі від них.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ще один захоплюючий аспект це! Як і ви, більшість гравців воліли б, щоб їхні облікові записи були перевірені під час реєстрації, на основі одного з наших останніх опитувань, проведених тут, на форумі. На мій погляд, це дуже слушне прохання, і мені прикро, що воно не вийшло.

Дякуємо за ваш час і внесок. 😉

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file Я вже надсилав скаргу на ставку, яку я зробив на гру (108 євро за 1,5 гола на тайм), однак тайм тривав 25 хвилин, а не 45.

Я прошу повернути свою ставку, вони відмовляються, не дають мені жодних доказів чи чітких відповідей, хоча я вже надіслав їм скріншоти, які ніде на їхньому сайті про це не згадувалося. Вони також сказали мені перевірити їхні умови щодо офіційних сайтів, у цієї гри та чемпіонату немає офіційного джерела, і вони не включені в їхні умови.

Вони звинувачують мене, кажучи, що я не звернув уваги. Увага до чого? Це НІДЕ не згадується!

Я прошу в них доказів, вони просто відповідають, що моя ставка розрахована, не надають мені іншої інформації та уникають мене.

Вони закрили чат, не відповівши мені. Я попросив їх сказати мені, де це згадується на їхніх умовах, вони мене уникають.

Я хочу повернути свої гроші, це шахрайство.

Будь ласка, допоможіть мені з цим, мені потрібні мої гроші

filefilefile


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
lemmy85
3 міс. тому

Мені щиро прикро це говорити, але ми не беремо участі в ситуаціях ставок на спорт. Як випливає з назви, ми зосереджуємося виключно на іграх казино.

Я б також запропонував скористатися кнопкою відповіді, тому що представник казино досить активний у цій темі, і, впевнений, варто було б привернути таку увагу.

Принаймні я можу надати список веб-сайтів, які підтримують ставки на спорт:

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/ 👈

https://www.safebettingsites.com/complaints/ 👈

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я розумію, але мова йде про оманливу інформацію. Це навіть не включено в їхні умови.

Автоматичний переклад.
lemmy85
3 міс. тому

Я розумію ваше розчарування. Чи спробуєте ви деякі з веб-сайтів, запропонованих Радкою? Повідомте нам, будь ласка, якщо хтось із них був корисним.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Я спробував, але ніхто з них не відповів. Я закрив свій рахунок, це дуже погане казино з поганим обслуговуванням клієнтів

Автоматичний переклад.
lemmy85
3 міс. тому

Ви маєте на увазі жоден із усіх цих веб-сайтів? Це дуже погано.

Мабуть, краще переїхати кудись в інше місце. У вас є улюблені казино для гри?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Всім привіт. Перш за все, дякую вам за ваш час. Я впізнав цей сайт за коментарем користувача на турецькому форумі ставок і зареєструвався. Я перший раз зробив депозит. Потім я виграв і подав запит на зняття коштів, вони тримали мене в очікуванні 3 дні без пояснення причини, це найгірше казино, яке я коли-небудь бачив у своєму житті. Гроші, які я заробив, становлять лише 50 доларів, будь ласка, сплатіть мої гроші.


ідентифікаційний номер: 936368183

file

Автоматичний переклад.
LeadeRJacK
3 міс. тому

привіт

радий, що ви потрапили сюди, незважаючи на те, що ви, очевидно, підбираєте казино десь в іншому місці. 🙂

Я повинен визнати, що ваш попередній досвід має бути досить вражаючим, якщо ви називаєте 3 дні для зняття остаточною катастрофою. Не хвилюйтеся; Я також ненавиджу чекати більше, ніж потрібно. Давайте розглянемо вашу ситуацію трохи уважніше?

Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Ви надіслали запит на зняття, вибравши той самий спосіб оплати, що й для депозиту? Це звичайні порушники спокою, тому дуже хочеться знати, як далеко ви зайшли.

Коли ви говорите, що казино залишило вас без причини, я бачу це на скріншоті.

З моєї точки зору, на знімку екрана сказано, що ви повинні використовувати той самий спосіб оплати. Ти намагався?

Я б точно так зробив.

Що ти думаєш?



Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Вітаю, сер,


Сайт не вимагав від мене перевірки. Я зняв свій останній чек на суму 1700 трирських лир за допомогою крипто, тобто методу, який я вніс. Але мій платіж не надходили вже 3 дні. Вони змушують мене чекати таку невелику суму. Цифра дуже мала, але це хороші гроші для турецької економіки. Мені потрібні гроші, прошу вашої допомоги.

file

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
LeadeRJacK
3 міс. тому

Привіт і дякую за таку швидку відповідь. Я також ціную пояснення.

Щоб виключити очевидне, ви намагалися використати ту саму опцію криптовалюти?

Насправді це дуже погана новина. Нам справді потрібен хтось із казино, щоб допомогти нам зрозуміти, що відбувається, якщо процес перевірки не спричинить затримку виведення коштів і інформація на скріншоті більше не дійсна.

Дозвольте мені ще раз привернути увагу офіційного представника казино. Я бачив, що вони активно відповідали гравцям у цій темі кілька тижнів тому.

Подивимося, чи допоможе це.

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
3 міс. тому

Привіт, шановний представник казино!

Чи можу я звернути вашу увагу від імені зацікавленого гравця, будь ласка? Якщо ви не заперечуєте, учасник " LeadeRJacK " був би вдячний за пораду щодо того, як відбувається його відкликання.

Знайдіть конкретну публікацію, яка також містить ідентифікаційний номер , прямо тут 👈

щиро дякую.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Сьогодні ми вступили в 4-й день, а сайт досі не виплатив мені гроші. Це справді неймовірно, найгірша ситуація, яку я коли-небудь відчував у своєму ігровому житті.

Автоматичний переклад.
LeadeRJacK
3 міс. тому

Шановний LeadeRJacK ,

На жаль, зараз ми відчуваємо труднощі з виплатами в криптовалюті. Ви можете змінити спосіб оплати на фіат, зв’язавшись з нами за адресою security@spinbetter.com .

Якщо ви не бажаєте змінювати метод, виплати будуть здійснені до кінця цього тижня.

З найкращими побажаннями,

Команда підтримки Spinbetter

Автоматичний переклад.
1...6 7 89
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого