Я точно розумію, що більшість гравців погано розуміють події поза межами досяжності казино, і я, швидше за все, діяв би так само. Однак я вважаю розумним виключити тимчасові технічні проблеми з огляду нашого казино, навіть якщо вони впливають на процес виведення коштів. Мені здається, що платіжний постачальник казино має проблеми, і тому казино не може надіслати вам гроші через SEPA.
З іншого боку, я повинен сказати, що тиждень або близько того достатньо, щоб запропонувати альтернативний варіант і вирішити платіж, тому я погоджуюся, що це, безумовно, трохи погане враження від користувача.
Будь ласка, будь-ласка, хтось у казино пропонував інші варіанти оплати для вирішення цієї проблеми? Я б цього очікував.
I definitely understand that most players have little understanding for events outside the casino's reach, and I would most likely act the same. However, I believe it feels reasonable to exclude temporary technical issues from our casino review, even if they are impacting the withdrawal process. To me, it seems the casino's payment provider is in some trouble, and thus the casino is unable to send you the money through SEPA.
On the other hand, I must say a week or so is enough time to suggest an alternative option and resolve the payment, so I agree this is certainly a bit of a bad user experience.
Has anyone in the casino ever suggested other payment options to resolve this, please? I would expect that.
Автоматичний переклад.