ФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

3 р. тому від chja83
|
32064 переглядів 180 відповідей |
|
1...9 10
5 дн. тому

Так, мій обліковий запис повністю перевірено. Підтримка каже, що я повинен використовувати інший метод виведення, але метод SEPA заблоковано. Я грав у Spinbetter завдяки хорошій оцінці від CasinoGuru. Починаючи з 1 тижня, я щодня чекаю на зняття, його схвалять, а через день відхилять.

Автоматичний переклад.
Tayyibjk
4 дн. тому

Я точно розумію, що більшість гравців погано розуміють події поза межами досяжності казино, і я, швидше за все, діяв би так само. Однак я вважаю розумним виключити тимчасові технічні проблеми з огляду нашого казино, навіть якщо вони впливають на процес виведення коштів. Мені здається, що платіжний постачальник казино має проблеми, і тому казино не може надіслати вам гроші через SEPA.

З іншого боку, я повинен сказати, що тиждень або близько того достатньо, щоб запропонувати альтернативний варіант і вирішити платіж, тому я погоджуюся, що це, безумовно, трохи погане враження від користувача.

Будь ласка, будь-ласка, хтось у казино пропонував інші варіанти оплати для вирішення цієї проблеми? Я б цього очікував.


Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого