ФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від chja83
|
22396 переглядів 158 відповідей |
|
1...5 6 7...9
Додати публікацію
rebel
3 міс. тому

Привіт, чи можу я знати, яку причину вказало вам казино, щоб ви не хотіли закривати свій рахунок? Ви надсилали їм електронні листи чи пробували спілкуватись у чаті? Я вважаю, що до такого прохання слід поставитися серйозно, тому мені дуже прикро.

Якщо ви вважаєте, що вам нічого не допоможе, і ви не можете зв’язатися з казино щодо цієї проблеми, ви можетеподати нам скаргу тут, і наша команда спробує вам допомогти.

Що ти думаєш ?

Автоматичний переклад.
rebel
3 міс. тому

Хороший день,

Будь ласка, надайте свій ідентифікатор SpinBetter або адресу електронної пошти, щоб наші спеціалісти могли вам ефективно допомогти.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я надсилав листи кілька разів, вони просто намагалися уникнути блокування. Я зареєструвався, побачив відгуки на сайті (Trustpilot) і більше не захотів грати. Добре, що я цього не зробив, тому що ці хлопці — покидьки зі спільноти гравців. Після того, як я написав 3 рази, вони майже не відповіли та сказали, що так, вам слід підтвердити свій обліковий запис??? WTF?? Просто дивно, що люди можуть лікувати це шлях. Потім вони сказали, що ви повинні видалити свій валютний рахунок. Це те, що вони зробили, і я можу надати скріншоти. Дякую за ваш час.


Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
3 міс. тому

Це мій номер рахунку 879859225, хоча він уже був відомий. Я хочу, щоб ви виключили це назавжди. Я ніколи не грав на вашому сайті, а ви, хлопці, навіть не намагаєтеся допомогти?????

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я надсилав листи кілька разів, вони просто намагалися уникнути блокування. Я зареєструвався, побачив відгуки на сайті (Trustpilot) і більше не захотів грати. Добре, що я цього не зробив, тому що ці хлопці — покидьки зі спільноти гравців. Після того, як я написав 3 рази, вони майже не відповіли та сказали, що так, вам слід підтвердити свій обліковий запис??? WTF?? Просто дивно, що люди можуть лікувати це шлях. Потім вони сказали, що ви повинні видалити свій валютний рахунок. Це те, що вони зробили, і я можу надати скріншоти. Дякую за ваш час.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Сподіваюся, незабаром ситуація проясниться. Дякуємо, що надали номер рахунку офіційному представнику казино. Подивимося, що буде далі. У будь-якому випадку, схоже, що ви не будете користуватися їхнім сайтом у майбутньому, а також ви навіть не грали там, тож, принаймні, зараз це не «проблема грошей».

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Дякую за вашу швидку відповідь, ні, це зовсім не питання грошей. Це шахрайський спосіб змусити людей грати на вашому сайті. У мене є всі скріншоти з тим, що вони сказали після того, як я спробував самовиключення. Я бачу багато поганих відгуків, тож сподіваюся, що цей сайт потрапить у чорний список. Цьому взагалі не довіряють.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Шановний повстанець ,


Ваш обліковий запис успішно заблоковано. Дякуємо за звернення.


З найкращими побажаннями,

Команда SpinBetter

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
3 міс. тому

Ви виключили мій обліковий запис лише на 5 років? Ви не читали, що я сказав постійний? Ситуація досі не вирішена.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую за вашу швидку відповідь, ні, це зовсім не питання грошей. Це шахрайський спосіб змусити людей грати на вашому сайті. У мене є всі скріншоти з тим, що вони сказали після того, як я спробував самовиключення. Я бачу багато поганих відгуків, тож сподіваюся, що цей сайт потрапить у чорний список. Цьому взагалі не довіряють.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Не проблема взагалі.

Я не хочу бути надто особистим, але я відчуваю, що ця ситуація може мати щось спільне з азартними іграми. Я, звичайно, перепрошую, якщо зробив неправильне припущення.

Але щоразу, коли гравець просить самовиключення через залежність від азартних ігор, казино має діяти швидко, без непотрібних затримок. Проте, якби причина не мала нічого спільного з проблемою азартних ігор, я б не був таким суворим.


Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я кілька разів сказав постійне, а ви все ще намагаєтеся це ігнорувати? Прикро, чесно кажучи, що доводиться так працювати.

Автоматичний переклад.
rebel
3 міс. тому

Тепер я розумію проблему. Як щодо того, щоб ви попросили закрити свій обліковий запис замість самовиключення?

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
3 міс. тому

Будь ласка, чи можна назавжди закрити обліковий запис? Незважаючи на те, як ви це називаєте.

Я вважаю, що суть полягає в тому, щоб знайти адекватне рішення, якого, здається, шукає гравець.

Дякуємо за ваші пропозиції. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Я надсилав більше ніж 5 електронних листів, перш ніж створити тут тему, у чаті в прямому ефірі сказано, що мені потрібно було надіслати електронний лист. Потім вони починають говорити марні/загальні речі. Це просто не те, як має працювати казино. Попросили остаточно закрити. Сподіваюся, ви це розумієте, тому що ніхто не повинен грати на такому сайті.

Автоматичний переклад.
rebel
3 міс. тому

Добре, дякую.

Насправді, я вважаю, що дуже важливо згадати, як довго ви чекали на закриття. Розумієте, надіслати 5 електронних листів менш ніж за 5 хвилин не надто складно. Отже, на скільки днів?


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Шановний повстанець ,


В рамках самоусунення максимальний термін блокування становить 5 років. У вашому випадку ви не заявляли про залежність від азартних ігор, тому заходи щодо залежних гравців до вас не застосовуються. Якщо ви бажаєте заявити про залежність, звертайтесь block@spinbetter.com з деталями.


З найкращими побажаннями,

Команда SpinBetter

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Це триває довше 2 тижнів. Тож це не проблема сьогоднішнього дня. Я щойно прочитав відповідь казино. Я знову надіслав нову інформацію. Але дивно, як зараз намагаються допомогти, а тижнями нічим не намагаються допомогти? Безсоромний. Я щойно знову написав електронною поштою про залежність від азартних ігор тощо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони закрили рахунок назавжди. Дякуємо за вашу допомогу Casino.guru.

Автоматичний переклад.
rebel
3 міс. тому

Ми дуже раді, що ви змогли закрити обліковий запис. Я думаю, що пояснення від казино про те, як це правильно зробити, також допомогло. Що ви думаєте?🤔

Автоматичний переклад.
Опубліковано rebel видалено
1...5 6 7...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого