ФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від chja83
|
27004 переглядів 171 відповідей |
|
1...5 6 7...9
Додати публікацію
Radka
5 міс. тому

Дякую за вашу швидку відповідь, ні, це зовсім не питання грошей. Це шахрайський спосіб змусити людей грати на вашому сайті. У мене є всі скріншоти з тим, що вони сказали після того, як я спробував самовиключення. Я бачу багато поганих відгуків, тож сподіваюся, що цей сайт потрапить у чорний список. Цьому взагалі не довіряють.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Шановний повстанець ,


Ваш обліковий запис успішно заблоковано. Дякуємо за звернення.


З найкращими побажаннями,

Команда SpinBetter

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
5 міс. тому

Ви виключили мій обліковий запис лише на 5 років? Ви не читали, що я сказав постійний? Ситуація досі не вирішена.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякую за вашу швидку відповідь, ні, це зовсім не питання грошей. Це шахрайський спосіб змусити людей грати на вашому сайті. У мене є всі скріншоти з тим, що вони сказали після того, як я спробував самовиключення. Я бачу багато поганих відгуків, тож сподіваюся, що цей сайт потрапить у чорний список. Цьому взагалі не довіряють.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Не проблема взагалі.

Я не хочу бути надто особистим, але я відчуваю, що ця ситуація може мати щось спільне з азартними іграми. Я, звичайно, перепрошую, якщо зробив неправильне припущення.

Але щоразу, коли гравець просить самовиключення через залежність від азартних ігор, казино має діяти швидко, без непотрібних затримок. Проте, якби причина не мала нічого спільного з проблемою азартних ігор, я б не був таким суворим.


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я кілька разів сказав постійне, а ви все ще намагаєтеся це ігнорувати? Прикро, чесно кажучи, що доводиться так працювати.

Автоматичний переклад.
rebel
5 міс. тому

Тепер я розумію проблему. Як щодо того, щоб ви попросили закрити свій обліковий запис замість самовиключення?

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
5 міс. тому

Будь ласка, чи можна назавжди закрити обліковий запис? Незважаючи на те, як ви це називаєте.

Я вважаю, що суть полягає в тому, щоб знайти адекватне рішення, якого, здається, шукає гравець.

Дякуємо за ваші пропозиції. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Я надсилав більше ніж 5 електронних листів, перш ніж створити тут тему, у чаті в прямому ефірі сказано, що мені потрібно було надіслати електронний лист. Потім вони починають говорити марні/загальні речі. Це просто не те, як має працювати казино. Попросили остаточно закрити. Сподіваюся, ви це розумієте, тому що ніхто не повинен грати на такому сайті.

Автоматичний переклад.
rebel
5 міс. тому

Добре, дякую.

Насправді, я вважаю, що дуже важливо згадати, як довго ви чекали на закриття. Розумієте, надіслати 5 електронних листів менш ніж за 5 хвилин не надто складно. Отже, на скільки днів?


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Шановний повстанець ,


В рамках самоусунення максимальний термін блокування становить 5 років. У вашому випадку ви не заявляли про залежність від азартних ігор, тому заходи щодо залежних гравців до вас не застосовуються. Якщо ви бажаєте заявити про залежність, звертайтесь block@spinbetter.com з деталями.


З найкращими побажаннями,

Команда SpinBetter

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Це триває довше 2 тижнів. Тож це не проблема сьогоднішнього дня. Я щойно прочитав відповідь казино. Я знову надіслав нову інформацію. Але дивно, як зараз намагаються допомогти, а тижнями нічим не намагаються допомогти? Безсоромний. Я щойно знову написав електронною поштою про залежність від азартних ігор тощо.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони закрили рахунок назавжди. Дякуємо за вашу допомогу Casino.guru.

Автоматичний переклад.
rebel
5 міс. тому

Ми дуже раді, що ви змогли закрити обліковий запис. Я думаю, що пояснення від казино про те, як це правильно зробити, також допомогло. Що ви думаєте?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Це нормально, якщо бути чесним. Принаймні це вирішено. Сподіваюся, іншим гравцям не доведеться мати з ними таку справу, тому що це було жахливо.

Автоматичний переклад.
rebel
5 міс. тому

Сподіваюся, ця тема та всі дописи в ній допоможуть іншим. Бажаю всього найкращого.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

привіт!,

Я спробував отримати бездепозитний бонус у цьому казино, вперше все було добре, поки я не запитав службу підтримки про інформацію про правила ставок і виведення коштів, вони відповідали так систематично, ніби роботизовані відповіді, насправді не відповідаючи на пряму версію, тому я натиснув трохи більше, щоб зрозуміти, що вони мали на увазі своїми заплутаними та розпливчастими відповідями, і ось що я отримав у кінці...


filefile


тому з самого початку для мене це величезний червоний прапорець, оскільки вони не були конкретними щодо деталей, потім їхнє останнє довге пояснення процесу зняття було найгіршим, з яким я коли-небудь стикався, наразі, надзвичайно заплутало та збило мене з пантелику...


хтось розуміє цю частину?… Я не можу.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
dralililopez
4 міс. тому

Чи можу я запитати, що саме ви не розумієте? Можливо, ми зможемо пояснити це краще.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Ця частина,


«Наприклад, ви зробили депозит на свій рахунок за допомогою 3 різних платіжних систем. Ви можете зняти будь-який із варіантів. Коли сума зняття в одній платіжній системі дорівнює сумі депозитів, ви зможете зняти з іншої платіжної системи, якщо суми депозитів залишаться рівними. Коли суми зняття стануть пропорційними сумам депозитів, ви зможете зняти платіжну систему, за допомогою якої було внесено більшу суму коштів, або будь-яку платіжну систему, якщо сума

депозити все ще рівні».

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого