3 р. тому
Тут ви можете обговорити SpinBetter Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у мене проблеми з цим
Казино розблокувати мій рахунок!
Донедавна я міг нормально грати, а тепер все заблоковано, незалежно від виплати, гри тощо.
Я надіслав документи, такі як ідентифікаційні картки, до служби безпеки 2-3 тижні тому, і навіть після кількох запитів до цього часу не було жодної відповіді чи реакції на будь-який електронний лист!
З повагою
християнський
Hello, I am having problems with this
Casino unlock my account!
Until recently I was able to play normally and now everything is locked, no matter what a payout, game, etc.
I sent documents such as ID cards to security 2-3 weeks ago and even after several inquiries, there has been no response or reaction to any e-mail up to now!
Kind regards
Christian
Hallo, ich habe Probleme mit diesem
Casino mein Konto Freizuschalten!
bis vor kurzem konnte ich normal spielen und jetzt ist alles gesperrt egal was ein Auszahlung, spiele usw.
Unterlagen wie Ausweis habe ich der security geschickt vor 2-3 Wochen und auch nach mehrmaligen Nachfragen kam bis jetzt auf keine Mail eine Antwort oder Reaktion!
Mit freundlichen Grüßen
Christian
Привіт Крістіан,
Я перевірив відгуки користувачів і повинен сказати, що навіть інші гравці скаржилися на погану підтримку клієнтів та інші проблеми. З іншого боку, казино відповіло тут, на нашому форумі бл. 4 місяці тому. Я б запропонував написати тут наш власний огляд користувачів, і ми подивимося, чи буде представник казино. відповість. Що ти думаєш?
Hello Christian,
I checked user reviews and must say that even other players complained about poor customer support plus other problems there. On the other hand, casino responded here on our forum approx. 4months ago. I would suggest writing our own user review here and we shall see if the casino rep. will answer. What do you think?
Привіт, команда гуру Сasino, я стикаюся з проблемою зняття мого балансу на Casino-Z вже майже 4 дні, і, на жаль, я повинен відкрити цю скаргу, тому що я не отримав жодної інформації чи будь-якої допомоги взагалі, і вона стає дійсною непрофесійно і неприємно мати справу.
Я VIP-гравець у цьому казино. Мої постійні депозити становлять близько 100 000 доларів США.
При великих зняттях іноді виникали проблеми з виведенням коштів, транзакції відхилялися, або методи виведення зникали.
Тепер повернемося до ситуації, яка сталася тиждень тому.
Я вкотре зробив депозит у цьому казино, грав у різні ігри, мені пощастило отримати х1000 виграшів із суми ставки в 65 доларів. Після цієї перемоги я пограв ще трохи, а після цього почав ставити запити на зняття коштів, зазвичай вони швидко обробляються, але цього разу їх постійно відхиляли, і з'явилося повідомлення, що я повинен вивести таким же способом, що і Я зробив депозити. Я зробив депозити в ltc і відповідно зняв їх на гаманець ltc. В результаті мені нічого не принесли і я пішов спати, бо була пізня ніч.
На наступний день, зайшовши в обліковий запис, я побачив, що грати в слоти для мене стала недоступна, а всі способи виведення коштів з мого рахунку зникли.
Я зв'язався зі своїм VIP-менеджером, вона сказала, що ваша ігрова сесія перевіряється і надіслано запит до провайдера. А з 27 січня по сьогодні жодних новин, кажуть лише, що перевірка ще не завершена.
Я підозрюю, що немає підтвердження та не було надіслано запит до провайдера. Це просто привід не виплачувати виграш гравця.
Прошу вас допомогти розібратися в цій ситуації, і щоб це казино надало вам докази того, що вони дійсно зробили запит до провайдера, а також не отримали від нього жодної відповіді, як вони стверджують.
У мене вже немає сил боротися з ними.
Hello Сasino guru team, I am facing a problem regarding the withdrawal of my balance on Casino-Z for almost 4 days now and sadly I have to open this complaint because I didn't receive any insight or any help at all and it's getting really unprofessional and frustrating to deal with.
I am a VIP player in this casino. My all-time deposits total about $100,000.
With large withdrawals, sometimes there were problems with withdrawals, transactions were rejected, or withdrawal methods disappeared.
Now back to the situation that happened a week ago.
Once again I made a deposit in this casino, and played different games, I was lucky to get x1000 winnings from the bet amount of 65 dollars. After this win, I played a little more, and after that I started to put requests for withdrawals, usually they are processed quickly, but this time they were constantly rejected, and there was a message that I had to withdraw using the same method that I made deposits. I made deposits in ltc and withdrawn accordingly to ltc wallet. As a result, they didn’t bring me anything and I went to bed, as it was late at night.
The next day, when I logged into my account, I saw that playing in slots became unavailable to me, and all methods of withdrawing funds from my account disappeared.
I contacted my VIP manager, she said that your game session is being checked and a request was sent to the provider. And from January 27 to this day there is no news, they only say that the check has not yet been completed.
I suspect that there is no validation and no request has been sent to the ISP. This is simply a reason not to pay out the player's winnings.
I kindly ask you to help understand this situation, and that this casino provides you with evidence that they really made a request to the provider, and also did not receive any response from him, as they claim.
I no longer have the strength to fight them.
Привіт Котика,
Будь ласка, подайте свою скаргу тут: https://casino.guru/complaints/create
Наша команда спробує провести розслідування та допомогти вам. Я перевірив нещодавній випадок з грудня 2021 року , коли гравець зіткнувся з подібною проблемою зі способом виведення, однак казино раптово перестало відповідати.
Сподіваюся, ми зможемо допомогти.
Hello kotica,
Please, submit your complaint here: https://casino.guru/complaints/create
Our team will try to investigate and help you. I checked the recent case from December 2021 where the player faced a similar problem with the withdrawal method, however, the casino stopped responding suddenly.
Hope we will be able to help.
Я відкрив скаргу в Casino Guru, але не отримав жодної відповіді та відповіді 2 тижні тому. Але коли я написав про них відгук, вони відповіли прямо протягом 30 хвилин і сказали, що я брешу. Що я намагаюся збрехати?
Я приєднався до їхнього казино минулого року, з самого початку я втрачав гроші, останнім часом продовжую вигравати, потім вони заморозили та заблокували мій рахунок на виправдання «KYC». Під час верифікації облікового запису я співпрацюю, надаю їм усі відповідні документи, але вони знову зберігають запит на той самий документ через кожні 72 години, я думаю, навмисне, щоб відкласти мій процес перевірки (просто я думаю).
Оскільки я справді справжній гравець із лише одним обліковим записом у їхньому казино, мій обліковий запис успішно підтверджено їхньою командою безпеки. Перш ніж вони призупинили та закрили мій обліковий запис, вони схвалили всі мої виведення.
Як висновок, Casino-Z дійсно стабільне казино схвалює всі виведення коштів, перш ніж вони закриють мій рахунок. Casino-Z дійсно невелике казино, яке просто дозволяє гравцеві втратити гроші, якщо у вас великий виграш, вони закриють і призупинять ваш рахунок. Сподіваюся, гуру казино серйозно поставиться до огляду Casino-Z.
I have open a complaint at Casino Guru but have no getting any respond and reply from them 2 weeks ago. But when i wrote a review about them, they direct reply within 30 min and said me lie. What I try to lie?
I joined their Casino last year, from start i lose money, recently i keep wining, then they frozen and lock my account for excuse "KYC". During account verification prosess i cooperate provide all the relavant documents to them, but they keep request again same document after every 72 hours, i think purposely to delay my verification prosess (just i think).
Since i really a real player with just single account at their casino, my account verified successfully by their security team. Before they suspended and closed my account, they approve all my withdrawal.
As a conclusion, Casino-Z really a steady casino approve all withdrawal before they close my account. Casino-Z really a small casino which just allow player lose money, if u have big win, they will close and suspend your account. Hopefully Casino Guru take serious to give review on Casino-Z.
Привіт,
дякую, що опублікували всю історію. Будь-хто може переглянути вашу скаргу тут:
https://casino.guru/casino-z-player-s-struggling-to-complete-account-verification-1
Hello,
thank you for posting the whole story. Anybody can view your complaint here:
https://casino.guru/casino-z-player-s-struggling-to-complete-account-verification-1
Я живу в Канаді та не можу отримати доступ до веб-сайту казино, хоча там зазначено, що він дозволяє канадським гравцям. Я отримую код помилки щоразу, коли намагаюся завантажити його
I reside in Canada and I am not able to access the casino website although it states it allows Canadian players. I get an error code everytime I try to load it
Те ж саме, не можу отримати доступ із Канади.
Same sh... thing, can't access from Canada.
Я можу отримати доступ до сайту, коли VPN налаштовано на Канаду, ви можете спробувати підключитися через інший пристрій? Крім того, змініть браузер або спробуйте VPN і запитайте в чаті про свою проблему.
Щоб переконатися, яку веб-адресу ви використовуєте? Клацнули на головній панелі казино «Відвідати казино»?
Чи пробували ви скористатися бонусними посиланнями за допомогою опції «отримати бонус»?
Вибачте, але це, здається, проблема з вашого боку, якщо можна сказати.
I can access the site while the VPN is set to Canada normally, can you try to connect via a different device? Alternatively, change your browser or try VPN and ask the live chat about your issue.
Just to make sure, which web address do you use, please? Have clicked on the main casino panel "visit casino"?
Have you tried using some bonus links via the "get bonus" option?
I'm sorry but it seems to be a problem on your end, If I may say.
Привіт,
перевірте огляд тут .
Усі основні аспекти досить хороші, за винятком інструментів для відповідальної гри.
У вас є якісь сумніви щодо цього казино?
Hello,
check the review here.
All major aspects are quite good except for the responsible gambling tools.
Do you have any concerns about this casino, please?
La página nunca abre, dice página no encontrada
La página nunca abre, dice página no encontrada
Отже, ви написали: «Сторінка ніколи не відкривається, повідомляє сторінку не знайдено»
Я бачу, що це казино не приймає гравців з Чилі:
Отже, якщо ви спробуєте отримати доступ до сайту з обмеженої країни, сайт може просто не завантажуватися належним чином.
So, you wrote: "The page never opens, says page not found"
Well, I can see that this casino does not accept players from Chile though:
So if you try to access the site from a restricted country, the site may simply not load properly.
Привіт не можу зняти кошти попросили фото паспорта для перевірки потім фото банківської карти потім скріншоти депозиту потім виписку з банківського рахунку потім фото паспорта в руках потім фото мого паспорта в руках на фоні листування зі службою безпеки, вислала 3 фото, пишуть що не видно, одним словом гроші знімати не хочуть
Hello, I can’t withdraw funds, they asked for a photo of a passport for verification, then a photo of a bank card, then screenshots of a deposit, then a bank statement, then a photo of a passport in my hands, then a photo of my passport in my hands against the background of correspondence with the security service, I sent 3 photos of these, they write that it is not visible, in a word they do not want to withdraw money
Здравствуйте, не могу вывести средства, попросили фото паспорта для верификации, потом фото банковской карты, потом скрины депозита, потом выписку с банка, потом фото паспорта в руках, потом фото паспорта в руках на фоне переписки с службой безопасности, 3 фото таких отправил,пишут что не видно,одним словом не хотят выводить деньги
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.