ГоловнаФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення

3 р. тому від chja83
|
33 286 переглядів 182 відповідей |
|
1 2...10
3 р. тому
Тут ви можете обговорити SpinBetter Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Привіт, у мене проблеми з цим

Казино розблокувати мій рахунок!

Донедавна я міг нормально грати, а тепер все заблоковано, незалежно від виплати, гри тощо.

Я надіслав документи, такі як ідентифікаційні картки, до служби безпеки 2-3 тижні тому, і навіть після кількох запитів до цього часу не було жодної відповіді чи реакції на будь-який електронний лист!


З повагою

християнський

Автоматичний переклад.
chja83
3 р. тому

Привіт Крістіан,

Я перевірив відгуки користувачів і повинен сказати, що навіть інші гравці скаржилися на погану підтримку клієнтів та інші проблеми. З іншого боку, казино відповіло тут, на нашому форумі бл. 4 місяці тому. Я б запропонував написати тут наш власний огляд користувачів, і ми подивимося, чи буде представник казино. відповість. Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, команда гуру Сasino, я стикаюся з проблемою зняття мого балансу на Casino-Z вже майже 4 дні, і, на жаль, я повинен відкрити цю скаргу, тому що я не отримав жодної інформації чи будь-якої допомоги взагалі, і вона стає дійсною непрофесійно і неприємно мати справу.

Я VIP-гравець у цьому казино. Мої постійні депозити становлять близько 100 000 доларів США.

При великих зняттях іноді виникали проблеми з виведенням коштів, транзакції відхилялися, або методи виведення зникали.

Тепер повернемося до ситуації, яка сталася тиждень тому.

Я вкотре зробив депозит у цьому казино, грав у різні ігри, мені пощастило отримати х1000 виграшів із суми ставки в 65 доларів. Після цієї перемоги я пограв ще трохи, а після цього почав ставити запити на зняття коштів, зазвичай вони швидко обробляються, але цього разу їх постійно відхиляли, і з'явилося повідомлення, що я повинен вивести таким же способом, що і Я зробив депозити. Я зробив депозити в ltc і відповідно зняв їх на гаманець ltc. В результаті мені нічого не принесли і я пішов спати, бо була пізня ніч.

На наступний день, зайшовши в обліковий запис, я побачив, що грати в слоти для мене стала недоступна, а всі способи виведення коштів з мого рахунку зникли.

Я зв'язався зі своїм VIP-менеджером, вона сказала, що ваша ігрова сесія перевіряється і надіслано запит до провайдера. А з 27 січня по сьогодні жодних новин, кажуть лише, що перевірка ще не завершена.

Я підозрюю, що немає підтвердження та не було надіслано запит до провайдера. Це просто привід не виплачувати виграш гравця.

Прошу вас допомогти розібратися в цій ситуації, і щоб це казино надало вам докази того, що вони дійсно зробили запит до провайдера, а також не отримали від нього жодної відповіді, як вони стверджують.

У мене вже немає сил боротися з ними.

Автоматичний переклад.
kotica
2 р. тому

Привіт Котика,

Будь ласка, подайте свою скаргу тут: https://casino.guru/complaints/create

Наша команда спробує провести розслідування та допомогти вам. Я перевірив нещодавній випадок з грудня 2021 року , коли гравець зіткнувся з подібною проблемою зі способом виведення, однак казино раптово перестало відповідати.

Сподіваюся, ми зможемо допомогти.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Viola
2 р. тому

Привіт, чи зверталися ви до їхньої підтримки клієнтів щодо втраченого депозиту?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file


Я відкрив скаргу в Casino Guru, але не отримав жодної відповіді та відповіді 2 тижні тому. Але коли я написав про них відгук, вони відповіли прямо протягом 30 хвилин і сказали, що я брешу. Що я намагаюся збрехати?


Я приєднався до їхнього казино минулого року, з самого початку я втрачав гроші, останнім часом продовжую вигравати, потім вони заморозили та заблокували мій рахунок на виправдання «KYC». Під час верифікації облікового запису я співпрацюю, надаю їм усі відповідні документи, але вони знову зберігають запит на той самий документ через кожні 72 години, я думаю, навмисне, щоб відкласти мій процес перевірки (просто я думаю).


Оскільки я справді справжній гравець із лише одним обліковим записом у їхньому казино, мій обліковий запис успішно підтверджено їхньою командою безпеки. Перш ніж вони призупинили та закрили мій обліковий запис, вони схвалили всі мої виведення.


Як висновок, Casino-Z дійсно стабільне казино схвалює всі виведення коштів, перш ніж вони закриють мій рахунок. Casino-Z дійсно невелике казино, яке просто дозволяє гравцеві втратити гроші, якщо у вас великий виграш, вони закриють і призупинять ваш рахунок. Сподіваюся, гуру казино серйозно поставиться до огляду Casino-Z.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
kean
2 р. тому

Привіт,

дякую, що опублікували всю історію. Будь-хто може переглянути вашу скаргу тут:

https://casino.guru/casino-z-player-s-struggling-to-complete-account-verification-1



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я живу в Канаді та не можу отримати доступ до веб-сайту казино, хоча там зазначено, що він дозволяє канадським гравцям. Я отримую код помилки щоразу, коли намагаюся завантажити його

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я живу в Канаді, але не можу отримати доступ до веб-сайту. Це завжди виникає як помилка, коли я намагаюся завантажити казино.

Автоматичний переклад.
Beverly
2 р. тому

Те ж саме, не можу отримати доступ із Канади.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я живу в Канаді, але не можу отримати доступ до веб-сайту. Це завжди виникає як помилка, коли я намагаюся завантажити казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я налаштував свою VPN на Канаду та відкрив сайт казино в звичайному режимі: file

Будь ласка, яку помилку ви отримуєте?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Те ж саме, не можу отримати доступ із Канади.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

перевірте мій попередній пост. Є ймовірність, що цей сайт заблоковано вашим інтернет-провайдером?

Буває іноді.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я налаштував свою VPN на Канаду та відкрив сайт казино в звичайному режимі: file

Будь ласка, яку помилку ви отримуєте?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Там написано, що сторінка помилки не знайдена


Автоматичний переклад.
Beverly
2 р. тому

Я можу отримати доступ до сайту, коли VPN налаштовано на Канаду, ви можете спробувати підключитися через інший пристрій? Крім того, змініть браузер або спробуйте VPN і запитайте в чаті про свою проблему.

Щоб переконатися, яку веб-адресу ви використовуєте? Клацнули на головній панелі казино «Відвідати казино»?

Чи пробували ви скористатися бонусними посиланнями за допомогою опції «отримати бонус»?

Вибачте, але це, здається, проблема з вашого боку, якщо можна сказати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це казино все ще діє?

Автоматичний переклад.
jdvaron7
2 р. тому

Привіт,

перевірте огляд тут .

Усі основні аспекти досить хороші, за винятком інструментів для відповідальної гри.

У вас є якісь сумніви щодо цього казино?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

La página nunca abre, dice página no encontrada

Автоматичний переклад.
jdvaron7
2 р. тому

Отже, ви написали: «Сторінка ніколи не відкривається, повідомляє сторінку не знайдено»

Я бачу, що це казино не приймає гравців з Чилі:

file

Отже, якщо ви спробуєте отримати доступ до сайту з обмеженої країни, сайт може просто не завантажуватися належним чином.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте, не могу вывести средства, попросили фото паспорта для верификации, потом фото банковской карты, потом скрины депозита, потом выписку с банка, потом фото паспорта в руках, потом фото паспорта в руках на фоне переписки с службой безопасности, 3 фото таких отправил,пишут что не видно,одним словом не хотят выводить деньги

1 2...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого