ГоловнаФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення

 від chja83
|
40 967 переглядів 191 відповідей |
|
1 2...10
Тут ви можете обговорити SpinBetter Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, у мене проблеми з цим

Казино розблокувати мій рахунок!

Донедавна я міг нормально грати, а тепер все заблоковано, незалежно від виплати, гри тощо.

Я надіслав документи, такі як ідентифікаційні картки, до служби безпеки 2-3 тижні тому, і навіть після кількох запитів до цього часу не було жодної відповіді чи реакції на будь-який електронний лист!


З повагою

християнський

Автоматичний переклад.
chja83

Привіт Крістіан,

Я перевірив відгуки користувачів і повинен сказати, що навіть інші гравці скаржилися на погану підтримку клієнтів та інші проблеми. З іншого боку, казино відповіло тут, на нашому форумі бл. 4 місяці тому. Я б запропонував написати тут наш власний огляд користувачів, і ми подивимося, чи буде представник казино. відповість. Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.

Привіт, команда гуру Сasino, я стикаюся з проблемою зняття мого балансу на Casino-Z вже майже 4 дні, і, на жаль, я повинен відкрити цю скаргу, тому що я не отримав жодної інформації чи будь-якої допомоги взагалі, і вона стає дійсною непрофесійно і неприємно мати справу.

Я VIP-гравець у цьому казино. Мої постійні депозити становлять близько 100 000 доларів США.

При великих зняттях іноді виникали проблеми з виведенням коштів, транзакції відхилялися, або методи виведення зникали.

Тепер повернемося до ситуації, яка сталася тиждень тому.

Я вкотре зробив депозит у цьому казино, грав у різні ігри, мені пощастило отримати х1000 виграшів із суми ставки в 65 доларів. Після цієї перемоги я пограв ще трохи, а після цього почав ставити запити на зняття коштів, зазвичай вони швидко обробляються, але цього разу їх постійно відхиляли, і з'явилося повідомлення, що я повинен вивести таким же способом, що і Я зробив депозити. Я зробив депозити в ltc і відповідно зняв їх на гаманець ltc. В результаті мені нічого не принесли і я пішов спати, бо була пізня ніч.

На наступний день, зайшовши в обліковий запис, я побачив, що грати в слоти для мене стала недоступна, а всі способи виведення коштів з мого рахунку зникли.

Я зв'язався зі своїм VIP-менеджером, вона сказала, що ваша ігрова сесія перевіряється і надіслано запит до провайдера. А з 27 січня по сьогодні жодних новин, кажуть лише, що перевірка ще не завершена.

Я підозрюю, що немає підтвердження та не було надіслано запит до провайдера. Це просто привід не виплачувати виграш гравця.

Прошу вас допомогти розібратися в цій ситуації, і щоб це казино надало вам докази того, що вони дійсно зробили запит до провайдера, а також не отримали від нього жодної відповіді, як вони стверджують.

У мене вже немає сил боротися з ними.

Автоматичний переклад.
kotica

Привіт Котика,

Будь ласка, подайте свою скаргу тут: https://casino.guru/complaints/create

Наша команда спробує провести розслідування та допомогти вам. Я перевірив нещодавній випадок з грудня 2021 року , коли гравець зіткнувся з подібною проблемою зі способом виведення, однак казино раптово перестало відповідати.

Сподіваюся, ми зможемо допомогти.


Змінено автором
Автоматичний переклад.

Привіт, чи зверталися ви до їхньої підтримки клієнтів щодо втраченого депозиту?

Автоматичний переклад.

file


Я відкрив скаргу в Casino Guru, але не отримав жодної відповіді та відповіді 2 тижні тому. Але коли я написав про них відгук, вони відповіли прямо протягом 30 хвилин і сказали, що я брешу. Що я намагаюся збрехати?


Я приєднався до їхнього казино минулого року, з самого початку я втрачав гроші, останнім часом продовжую вигравати, потім вони заморозили та заблокували мій рахунок на виправдання «KYC». Під час верифікації облікового запису я співпрацюю, надаю їм усі відповідні документи, але вони знову зберігають запит на той самий документ через кожні 72 години, я думаю, навмисне, щоб відкласти мій процес перевірки (просто я думаю).


Оскільки я справді справжній гравець із лише одним обліковим записом у їхньому казино, мій обліковий запис успішно підтверджено їхньою командою безпеки. Перш ніж вони призупинили та закрили мій обліковий запис, вони схвалили всі мої виведення.


Як висновок, Casino-Z дійсно стабільне казино схвалює всі виведення коштів, перш ніж вони закриють мій рахунок. Casino-Z дійсно невелике казино, яке просто дозволяє гравцеві втратити гроші, якщо у вас великий виграш, вони закриють і призупинять ваш рахунок. Сподіваюся, гуру казино серйозно поставиться до огляду Casino-Z.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
kean

Привіт,

дякую, що опублікували всю історію. Будь-хто може переглянути вашу скаргу тут:

https://casino.guru/casino-z-player-s-struggling-to-complete-account-verification-1



Автоматичний переклад.

Я живу в Канаді та не можу отримати доступ до веб-сайту казино, хоча там зазначено, що він дозволяє канадським гравцям. Я отримую код помилки щоразу, коли намагаюся завантажити його

Автоматичний переклад.

Я живу в Канаді, але не можу отримати доступ до веб-сайту. Це завжди виникає як помилка, коли я намагаюся завантажити казино.

Автоматичний переклад.
Beverly

Те ж саме, не можу отримати доступ із Канади.

Автоматичний переклад.

Я живу в Канаді, але не можу отримати доступ до веб-сайту. Це завжди виникає як помилка, коли я намагаюся завантажити казино.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я налаштував свою VPN на Канаду та відкрив сайт казино в звичайному режимі: file

Будь ласка, яку помилку ви отримуєте?

Автоматичний переклад.

Те ж саме, не можу отримати доступ із Канади.

Автоматичний переклад.

Привіт,

перевірте мій попередній пост. Є ймовірність, що цей сайт заблоковано вашим інтернет-провайдером?

Буває іноді.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я налаштував свою VPN на Канаду та відкрив сайт казино в звичайному режимі: file

Будь ласка, яку помилку ви отримуєте?

Автоматичний переклад.

Там написано, що сторінка помилки не знайдена


Автоматичний переклад.
Beverly

Я можу отримати доступ до сайту, коли VPN налаштовано на Канаду, ви можете спробувати підключитися через інший пристрій? Крім того, змініть браузер або спробуйте VPN і запитайте в чаті про свою проблему.

Щоб переконатися, яку веб-адресу ви використовуєте? Клацнули на головній панелі казино «Відвідати казино»?

Чи пробували ви скористатися бонусними посиланнями за допомогою опції «отримати бонус»?

Вибачте, але це, здається, проблема з вашого боку, якщо можна сказати.

Автоматичний переклад.

Це казино все ще діє?

Автоматичний переклад.
jdvaron7

Привіт,

перевірте огляд тут .

Усі основні аспекти досить хороші, за винятком інструментів для відповідальної гри.

У вас є якісь сумніви щодо цього казино?

Автоматичний переклад.
Radka

La página nunca abre, dice página no encontrada

Автоматичний переклад.
jdvaron7

Отже, ви написали: «Сторінка ніколи не відкривається, повідомляє сторінку не знайдено»

Я бачу, що це казино не приймає гравців з Чилі:

file

Отже, якщо ви спробуєте отримати доступ до сайту з обмеженої країни, сайт може просто не завантажуватися належним чином.

Автоматичний переклад.

Здравствуйте, не могу вывести средства, попросили фото паспорта для верификации, потом фото банковской карты, потом скрины депозита, потом выписку с банка, потом фото паспорта в руках, потом фото паспорта в руках на фоне переписки с службой безопасности, 3 фото таких отправил,пишут что не видно,одним словом не хотят выводить деньги

1 2...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого