ФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від chja83
|
27926 переглядів 176 відповідей |
|
1...7 8 9
Додати публікацію
SpinBetter Casino
3 міс. тому

Ви не відповідаєте на надіслані електронні листи, а наша команда підтримки в реальному часі необізнана та недосвідчена. Мені потрібна ваша допомога в надсиланні мого платежу через гаманець paybol або jeton

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Шановний LeadeRJacK ,

Щоб змінити спосіб оплати, вам необхідно особисто звернутися до служби безпеки, оскільки це стосується ваших фінансів, і ми впевнені, що ви не хочете, щоб ця інформація потрапила в чужі руки. Надішліть запит на зміну способу оплати на security@spinbetter.com , а наші спеціалісти нададуть вам усі необхідні інструкції.

З найкращими побажаннями,

Команда підтримки Spinbetter

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ви не відповідаєте на надіслані електронні листи, а наша команда підтримки в реальному часі необізнана та недосвідчена. Мені потрібна ваша допомога в надсиланні мого платежу через гаманець paybol або jeton

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я бачу, що ваші проблеми все ще залишаються, і я сподіваюся, що ви зможете вирішити їх за допомогою казино. Обов’язково дайте мені знати, коли почуєте будь-які новини. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

проблема з оплатою триває 4 дні.

це дуже погано.



Автоматичний переклад.
LeadeRJacK
3 міс. тому

Так, я бачу. У будь-якому разі ви намагалися написати про зміну методів оплати в казино в електронному листі, який вони тут опублікували? Ви змогли змінити способи оплати чи ні? Ви з ними спілкуєтесь?

Автоматичний переклад.
randomplayy
2 міс. тому

Привіт, я бачу, що казино відповіло тут, на форумі, місяць тому. Можливо, було б гарною ідеєю позначити їх кнопкою «відповісти» та спробувати вирішити це питання.

У будь-якому випадку, що трапилося, коли раптом ваш обліковий запис заблоковано, а казино недоступне для цієї країни? З того, що я бачив, гравці з Хорватії можуть реєструватися. Ви не писали в казино чи нічого не знайшли?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я звертаюся до цього веб-сайту за допомогою щодо казино spinbetter. Я виграв понад 500 євро і вніс загальну суму 200 євро. Казино не хоче платити мені вчасно, оскільки зняття прийнято та схвалено з їхнього боку. З моменту схвалення вилучення минуло 5 днів. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки та їхнім платіжним відділом, але вони завжди відповідали згенерованим повідомленням без рішення про те, що їхня платіжна система зламана або проблема в платіжному постачальнику, але я не розумію, як може виникнути проблема з біткойнами вони просто брехуни, нічого іншого. Я спробував усе, і я дуже розчарований. Їхня служба підтримки повідомила мені, що вони працюють у вихідні та цілодобово та навіть підтвердила, що їхні кошти обробляються у вихідні та надсилаються у вихідні. Casinoguru, мені потрібна ваша допомога.


Мій обліковий запис - 632027947


Заздалегідь дякую

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
KennyCZ
2 міс. тому

Вибачте, що вам довелося пройти через таку ситуацію, і добре, що ви подали скаргу тут разом із нашою командою. Незважаючи на те, що вони не зможуть втрутитися до закінчення 14-денного терміну.

Якщо є будь-які оновлення щодо вашого зняття коштів, негайно повідомте нас. Сподіваємося, що втручання нашої команди не знадобиться, і ви незабаром отримаєте свої гроші.

До речі, це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино?

Ми чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, немає багато оновлень, крім їхньої вчорашньої пошти. file Завжди одне й те саме, я розумію, що можуть виникнути проблеми, але чекати 7 днів на зняття найшвидшим методом справді хвилює.


І так, це моє перше зняття коштів, але не перший депозит 😄


дякую

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
KennyCZ
2 міс. тому

Дякуємо за вашу відповідь.

Я просто сподіваюся, що вони дійсно зможуть вирішити це незабаром, і ви отримаєте свій платіж.

Будемо чекати будь-якого оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, я щойно отримав гроші.

Автоматичний переклад.
KennyCZ
1 місяць тому

Це чудові новини; вітаю.

Отже, що ви думаєте. Ви збираєтеся продовжувати там грати?🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я грав у казино Spinbetter і виграв понад 50 тисяч. Вирішую лише другий день, але отримую лише вивчені механічні відповіді від відділу підтримки та безпеки. Я вже 3 рази надсилав їм ідентифікатор сканування, але я досі не підтверджений. Але що ще гірше: вчора не вдалося зняти гроші через відсутність верифікації, а сьогодні, коли я спробував увійти, мій баланс зведений майже до нуля. Служба підтримки відповіла, що з їхнього боку немає жодних проблем, і я не маю жодного запису в списку ігор (логічно), тому що я навіть не авторизувався між цими записами. Написав скаргу на дві адреси, з однієї відразу відповіли, щоб я звертався в службу підтримки, мовляв, вони цим не займаються. Тож куди саме я маю написати, щоб дізнатися, що сталося з моїм виграшем? Дякую, Хана

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

І будь ласка: чи справді ліміт виведення становить 1000 на запит, а загалом лише 1500 на день?

Автоматичний переклад.
hana2101
1 місяць тому

Чи можу я запитати, чи ви грали з бонусом? Знаєте, це може бути поясненням зменшення вашого виграшу.

Звичайно, служба підтримки завжди повинна пояснювати гравцям такі речі.

Зазвичай існує максимальний ліміт виведення бонусів, і він завжди повинен бути вказаний в умовах. Ви перевіряли це перед тим, як грати з цим бонусом?🤔

Спробуйте пошукати його, або навіть як підтримку і повідомте нам, будь ласка.

Крім того, так, у них є максимальний ліміт зняття 1500 євро на день і 45 000 євро на місяць.

Ми чекатимемо вашої відповіді і спробуємо разом вирішити все це.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Але цього недостатньо. Інші казино, як правило, мають від 20 000 до 2 000 на день

Автоматичний переклад.
hana2101
1 місяць тому

Я, звичайно, розумію вашу думку, тому дуже важливо заздалегідь прочитати умови, щоб знати, чого очікувати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякую Роні. У мене не було активних бонусів. Служба підтримки відповідає механічно і зазвичай не на те, що я запитував

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Наступного разу, коли я намагався надіслати документи, що посвідчують особу/паспорт, я отримав повідомлення від служби безпеки, щоб припинити їм писати, інакше вони заблокують мою електронну адресу. Я ніколи не завершу перевірку таким чином.

Автоматичний переклад.
hana2101
1 місяць тому

Але чи вимагали ті документи?🤔

Автоматичний переклад.
1...7 8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого