привіт
радий, що ви потрапили сюди, незважаючи на те, що ви, очевидно, підбираєте казино десь в іншому місці. 🙂
Я повинен визнати, що ваш попередній досвід має бути досить вражаючим, якщо ви називаєте 3 дні для зняття остаточною катастрофою. Не хвилюйтеся; Я також ненавиджу чекати більше, ніж потрібно. Давайте розглянемо вашу ситуацію трохи уважніше?
Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Ви надіслали запит на зняття, вибравши той самий спосіб оплати, що й для депозиту? Це звичайні порушники спокою, тому дуже хочеться знати, як далеко ви зайшли.
Коли ви говорите, що казино залишило вас без причини, я бачу це на скріншоті.
З моєї точки зору, на знімку екрана сказано, що ви повинні використовувати той самий спосіб оплати. Ти намагався?
Я б точно так зробив.
Що ти думаєш?
Hey there,
glad you made it here, despite you obviously picking up casinos somewhere else. 🙂
I have to admit your previous experiences have to be quite astonishing if you call 3 days for withdrawal the ultimate disaster. Don't worry; I also hate to wait more than necessary. Shall we look a bit more closely at your situation?
Has your account been fully verified, please? Have you requested the withdrawal, opting for the very same payment option used for deposit? These are the most usual troublemakers, so really want to know how far have you got.
When you say the casino left you without a reason, I can see it on the screenshot.
From my perspective, the screenshot says you have to use the same payment option. Have you tried?
I would certainly do that.
What do you think?