ФорумКазиноSpinBetter Casino - загальне обговорення

SpinBetter Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від chja83
|
22345 переглядів 158 відповідей |
|
1...7 8 9
Додати публікацію
LeadeRJacK
1 місяць тому

привіт

радий, що ви потрапили сюди, незважаючи на те, що ви, очевидно, підбираєте казино десь в іншому місці. 🙂

Я повинен визнати, що ваш попередній досвід має бути досить вражаючим, якщо ви називаєте 3 дні для зняття остаточною катастрофою. Не хвилюйтеся; Я також ненавиджу чекати більше, ніж потрібно. Давайте розглянемо вашу ситуацію трохи уважніше?

Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Ви надіслали запит на зняття, вибравши той самий спосіб оплати, що й для депозиту? Це звичайні порушники спокою, тому дуже хочеться знати, як далеко ви зайшли.

Коли ви говорите, що казино залишило вас без причини, я бачу це на скріншоті.

З моєї точки зору, на знімку екрана сказано, що ви повинні використовувати той самий спосіб оплати. Ти намагався?

Я б точно так зробив.

Що ти думаєш?



Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Вітаю, сер,


Сайт не вимагав від мене перевірки. Я зняв свій останній чек на суму 1700 трирських лир за допомогою крипто, тобто методу, який я вніс. Але мій платіж не надходили вже 3 дні. Вони змушують мене чекати таку невелику суму. Цифра дуже мала, але це хороші гроші для турецької економіки. Мені потрібні гроші, прошу вашої допомоги.

file

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
LeadeRJacK
1 місяць тому

Привіт і дякую за таку швидку відповідь. Я також ціную пояснення.

Щоб виключити очевидне, ви намагалися використати ту саму опцію криптовалюти?

Насправді це дуже погана новина. Нам справді потрібен хтось із казино, щоб допомогти нам зрозуміти, що відбувається, якщо процес перевірки не спричинить затримку виведення коштів і інформація на скріншоті більше не дійсна.

Дозвольте мені ще раз привернути увагу офіційного представника казино. Я бачив, що вони активно відповідали гравцям у цій темі кілька тижнів тому.

Подивимося, чи допоможе це.

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
1 місяць тому

Привіт, шановний представник казино!

Чи можу я звернути вашу увагу від імені зацікавленого гравця, будь ласка? Якщо ви не заперечуєте, учасник " LeadeRJacK " був би вдячний за пораду щодо того, як відбувається його відкликання.

Знайдіть конкретну публікацію, яка також містить ідентифікаційний номер , прямо тут 👈

щиро дякую.

Автоматичний переклад.
Опубліковано LeadeRJacK видалено
1 місяць тому

Сьогодні ми вступили в 4-й день, а сайт досі не виплатив мені гроші. Це справді неймовірно, найгірша ситуація, яку я коли-небудь відчував у своєму ігровому житті.

Автоматичний переклад.
LeadeRJacK
1 місяць тому

Шановний LeadeRJacK ,

На жаль, зараз ми відчуваємо труднощі з виплатами в криптовалюті. Ви можете змінити спосіб оплати на фіат, зв’язавшись з нами за адресою security@spinbetter.com .

Якщо ви не бажаєте змінювати метод, виплати будуть здійснені до кінця цього тижня.

З найкращими побажаннями,

Команда підтримки Spinbetter

Автоматичний переклад.
SpinBetter Casino
1 місяць тому

Ви не відповідаєте на надіслані електронні листи, а наша команда підтримки в реальному часі необізнана та недосвідчена. Мені потрібна ваша допомога в надсиланні мого платежу через гаманець paybol або jeton

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Шановний LeadeRJacK ,

Щоб змінити спосіб оплати, вам необхідно особисто звернутися до служби безпеки, оскільки це стосується ваших фінансів, і ми впевнені, що ви не хочете, щоб ця інформація потрапила в чужі руки. Надішліть запит на зміну способу оплати на security@spinbetter.com , а наші спеціалісти нададуть вам усі необхідні інструкції.

З найкращими побажаннями,

Команда підтримки Spinbetter

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви не відповідаєте на надіслані електронні листи, а наша команда підтримки в реальному часі необізнана та недосвідчена. Мені потрібна ваша допомога в надсиланні мого платежу через гаманець paybol або jeton

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я бачу, що ваші проблеми все ще залишаються, і я сподіваюся, що ви зможете вирішити їх за допомогою казино. Обов’язково дайте мені знати, коли почуєте будь-які новини. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

проблема з оплатою триває 4 дні.

це дуже погано.



Автоматичний переклад.
LeadeRJacK
1 місяць тому

Так, я бачу. У будь-якому разі ви намагалися написати про зміну методів оплати в казино в електронному листі, який вони тут опублікували? Ви змогли змінити способи оплати чи ні? Ви з ними спілкуєтесь?

Автоматичний переклад.
Опубліковано randomplayy видалено
randomplayy
3 тиж. тому

Привіт, я бачу, що казино відповіло тут, на форумі, місяць тому. Можливо, було б гарною ідеєю позначити їх кнопкою «відповісти» та спробувати вирішити це питання.

У будь-якому випадку, що трапилося, коли раптом ваш обліковий запис заблоковано, а казино недоступне для цієї країни? З того, що я бачив, гравці з Хорватії можуть реєструватися. Ви не писали в казино чи нічого не знайшли?

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт, я звертаюся до цього веб-сайту за допомогою щодо казино spinbetter. Я виграв понад 500 євро і вніс загальну суму 200 євро. Казино не хоче платити мені вчасно, оскільки зняття прийнято та схвалено з їхнього боку. З моменту схвалення вилучення минуло 5 днів. Я намагався зв’язатися зі службою підтримки та їхнім платіжним відділом, але вони завжди відповідали згенерованим повідомленням без рішення про те, що їхня платіжна система зламана або проблема в платіжному постачальнику, але я не розумію, як може виникнути проблема з біткойнами вони просто брехуни, нічого іншого. Я спробував усе, і я дуже розчарований. Їхня служба підтримки повідомила мені, що вони працюють у вихідні та цілодобово та навіть підтвердила, що їхні кошти обробляються у вихідні та надсилаються у вихідні. Casinoguru, мені потрібна ваша допомога.


Мій обліковий запис - 632027947


Заздалегідь дякую

Змінено автором 6 дн. тому
Автоматичний переклад.
KennyCZ
4 дн. тому

Вибачте, що вам довелося пройти через таку ситуацію, і добре, що ви подали скаргу тут разом із нашою командою. Незважаючи на те, що вони не зможуть втрутитися до закінчення 14-денного терміну.

Якщо є будь-які оновлення щодо вашого зняття коштів, негайно повідомте нас. Сподіваємося, що втручання нашої команди не знадобиться, і ви незабаром отримаєте свої гроші.

До речі, це ваша перша спроба вивести кошти в цьому казино?

Ми чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
4 дн. тому

Привіт, немає багато оновлень, крім їхньої вчорашньої пошти. file Завжди одне й те саме, я розумію, що можуть виникнути проблеми, але чекати 7 днів на зняття найшвидшим методом справді хвилює.


І так, це моє перше зняття коштів, але не перший депозит 😄


дякую

Змінено автором 4 дн. тому
Автоматичний переклад.
KennyCZ
4 дн. тому

Дякуємо за вашу відповідь.

Я просто сподіваюся, що вони дійсно зможуть вирішити це незабаром, і ви отримаєте свій платіж.

Будемо чекати будь-якого оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
4 дн. тому

Привіт, я щойно отримав гроші.

Автоматичний переклад.
KennyCZ
3 дн. тому

Це чудові новини; вітаю.

Отже, що ви думаєте. Ви збираєтеся продовжувати там грати?🤔

Автоматичний переклад.
1...7 8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого