ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від Miikkuli
|
115 809 переглядів 836 відповідей |
|
1...5 6 7...43

Моя проблема була вирішена вчора, і сьогодні я отримав свої гроші, я хочу сказати вам спасибі. І оскільки ви допомогли мені, що стосується цього конкретного казино, хоча воно має так багато хороших бонусних ігор тощо, якщо ви виграєте, щоб отримати свої гроші, ви сходите з розуму!!! Я не вмію грати, а потім знайте, що якщо ви виграєте, ви не зможете мати справу ні з ким із служби, і вам варто написати тут, можливо, щоб отримати свої гроші, ви руйнуєте все своє психічне здоров'я, я не знаю, чи воно того варте,

Автоматичний переклад.
s3rpent13

Привіт, скільки днів знадобилося, щоб отримати гроші, тижнів чи місяців? Чи потрібно було верифікувати обліковий запис, чи він надійшов прямо на ваш рахунок за ніч?

Автоматичний переклад.
sesteban73

Я підтвердив свій обліковий запис на початку, коли я реєструвався, з посвідченням особи та карткою, здається? Якщо я правильно пам’ятаю, моєму другові знадобилося близько 1 місяця, а зняття коштів продовжували скасовуватися, хлопці тут допоможуть вам дізнатися!! так що ваша проблема, ймовірно, буде вирішена, ви просто будете трохи втомлені

Автоматичний переклад.
s3rpent13

Я втомився, так, це правда, але я ще нічого не перевірив, ні від кого не отримав відповіді, і що ж, мені залишилося почекати. Я не знаю, як підтвердити свій рахунок, і це гроші, які мені потрібні якнайшвидше, хоча я радий, що вони надійшли до вас

Автоматичний переклад.

Добре, зачекайте ці 14 днів, і якщо я нічого не побачу, я повідомлю вас

Автоматичний переклад.

Гаразд, ми почекаємо та подивимося, як іде ваше вилучення. Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.

Моя проблема була вирішена вчора, і сьогодні я отримав свої гроші, я хочу сказати вам спасибі. І оскільки ви допомогли мені, що стосується цього конкретного казино, хоча воно має так багато хороших бонусних ігор тощо, якщо ви виграєте, щоб отримати свої гроші, ви сходите з розуму!!! Я не вмію грати, а потім знайте, що якщо ви виграєте, ви не зможете мати справу ні з ким із служби, і вам варто написати тут, можливо, щоб отримати свої гроші, ви руйнуєте все своє психічне здоров'я, я не знаю, чи воно того варте,

Автоматичний переклад.

Ідеальна новина для п'ятниці та вітання. Я радий, що ти отримав свої гроші, але я бачу з того, як ти це написав, що це була піррова перемога. Я збирався запитати, чи повернешся ти сюди знову, але маю відчуття, що ти не повернешся, тому що цей досвід був важким для тебе. Я, звичайно, зрозумів би ваше рішення і побажав вам успіхів у майбутньому та сподівався, що подібні труднощі вас обминуть.

Автоматичний переклад.

Сьогодні вони отримали мій перший депозит!! Я думав, що це ніколи не прийде, якщо це казино покращиться і зняття коштів працюватиме добре, воно буде найкращим з усіх

Автоматичний переклад.
sesteban73

Це справді гарна новина. Отже, у вас залишилося ще 2, чи не так? Сподіваємось, тепер все пройде гладко.🤞 Чи дізналися ви, власне, причину цієї затримки? Якщо я можу попросити про послугу, скористайтеся цим посиланням 👈, щоб також оновити свою скаргу, щоб наша команда була в курсі цієї новини.🙏 Продовжуйте тримати нас у курсі таких позитивних повідомлень, будь ласка.🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, я знімаю тричі по 500 євро більше 7 робочих днів, і вони мені нічого не повертають, просто кажуть, що запізнилися. У мене також є більше грошей для зняття, але я не знаю, що робити, вони приймають гроші дуже швидко, але вони нічого не роблять для зняття.

Він запитує їх і завжди те саме. Також вони не відповідають мені на електронну пошту

Автоматичний переклад.
Jetare

Привіт. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб обробити зняття, перш ніж ми втрутимося. Причина такої затримки може статися щоразу, коли казино перевантажене зняттям коштів або навіть якщо в них бракує персоналу. Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь новини щодо вилучення коштів, ми чекаємо вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Нічого, у мене досі немає новин про зняття коштів, перевіряється. Мені ще дещо потрібно знати, зі мною тільки про затримку говорять.

Вони не запитують у мене документи для перевірки, і коли я надіслав їм документи електронною поштою, вони цього не хотіли.

Автоматичний переклад.

jetare, я теж думав так само, як і ти, але врешті-решт вони платять, сьогодні я отримав своє друге зняття, заспокойся, Амі, через 10 днів, я маю на увазі, що тобі доведеться почекати.

Автоматичний переклад.

Дякую, ви дуже засмучені всім цим. Почекаю днів десять, середа чи четвер!

Автоматичний переклад.

Тепер я можу перевірити себе через 13 днів. Подивимось, скільки все триватиме

Автоматичний переклад.

Нічого, у мене досі немає новин про зняття коштів, перевіряється. Мені ще дещо потрібно знати, зі мною тільки про затримку говорять.

Вони не запитують у мене документи для перевірки, і коли я надіслав їм документи електронною поштою, вони цього не хотіли.

Автоматичний переклад.

Вам насправді сказали, що вам не потрібно проходити перевірку, чи не так? Тож давайте перевіримо, чи правий sesteban73.🤔 Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь новини.

Автоматичний переклад.

jetare, я теж думав так само, як і ти, але врешті-решт вони платять, сьогодні я отримав своє друге зняття, заспокойся, Амі, через 10 днів, я маю на увазі, що тобі доведеться почекати.

Автоматичний переклад.

Це хороші новини, хоча це займе трохи більше часу. Не забудьте також оновити свою скаргу.👌

Автоматичний переклад.

Тепер я можу перевірити себе через 13 днів. Подивимось, скільки все триватиме

Автоматичний переклад.

Отже, ваш обліковий запис підтверджено, а зняття коштів очікується, чи не так? Будь-які часові рамки від служби підтримки щодо того, як довго ви чекатимете?🤔

Автоматичний переклад.

Я надіслав документи на їх електронну пошту, і вони сказали мені, що вони цього не хочуть, що якщо вони запитають мене, це для сторінки. Тут я розумію, що перевірка не потрібна.

Мій 9-й день, і я все ще нічого не знаю про 3 незавершені зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Romi

Треба чекати, каже підтримка. Документи треба перевіряти. Сьогодні 14 день. Це дуже погано. Для мене це приблизно 1800 євро.


Автоматичний переклад.
webse1984

Доброго ранку, якщо вони не приїдуть до вечора, звичайно, ви можете відкрити скаргу, тому що 14 днів пройде, я був у відчаї, але тут я знайшов потрібну допомогу! не хвилюйтеся, я вірю, що ви їх отримаєте в кінці кінців!

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...43
Перейти на сторінкуіз 43 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого