ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

9 міс. тому від Miikkuli
|
74929 переглядів 697 відповідей |
|
1...5 6 7...35
8 міс. тому

Моя проблема була вирішена вчора, і сьогодні я отримав свої гроші, я хочу сказати вам спасибі. І оскільки ви допомогли мені, що стосується цього конкретного казино, хоча воно має так багато хороших бонусних ігор тощо, якщо ви виграєте, щоб отримати свої гроші, ви сходите з розуму!!! Я не вмію грати, а потім знайте, що якщо ви виграєте, ви не зможете мати справу ні з ким із служби, і вам варто написати тут, можливо, щоб отримати свої гроші, ви руйнуєте все своє психічне здоров'я, я не знаю, чи воно того варте,

Автоматичний переклад.
s3rpent13
8 міс. тому

Привіт, скільки днів знадобилося, щоб отримати гроші, тижнів чи місяців? Чи потрібно було верифікувати обліковий запис, чи він надійшов прямо на ваш рахунок за ніч?

Автоматичний переклад.
sesteban73
8 міс. тому

Я підтвердив свій обліковий запис на початку, коли я реєструвався, з посвідченням особи та карткою, здається? Якщо я правильно пам’ятаю, моєму другові знадобилося близько 1 місяця, а зняття коштів продовжували скасовуватися, хлопці тут допоможуть вам дізнатися!! так що ваша проблема, ймовірно, буде вирішена, ви просто будете трохи втомлені

Автоматичний переклад.
s3rpent13
8 міс. тому

Я втомився, так, це правда, але я ще нічого не перевірив, ні від кого не отримав відповіді, і що ж, мені залишилося почекати. Я не знаю, як підтвердити свій рахунок, і це гроші, які мені потрібні якнайшвидше, хоча я радий, що вони надійшли до вас

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Добре, зачекайте ці 14 днів, і якщо я нічого не побачу, я повідомлю вас

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гаразд, ми почекаємо та подивимося, як іде ваше вилучення. Буду чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Моя проблема була вирішена вчора, і сьогодні я отримав свої гроші, я хочу сказати вам спасибі. І оскільки ви допомогли мені, що стосується цього конкретного казино, хоча воно має так багато хороших бонусних ігор тощо, якщо ви виграєте, щоб отримати свої гроші, ви сходите з розуму!!! Я не вмію грати, а потім знайте, що якщо ви виграєте, ви не зможете мати справу ні з ким із служби, і вам варто написати тут, можливо, щоб отримати свої гроші, ви руйнуєте все своє психічне здоров'я, я не знаю, чи воно того варте,

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ідеальна новина для п'ятниці та вітання. Я радий, що ти отримав свої гроші, але я бачу з того, як ти це написав, що це була піррова перемога. Я збирався запитати, чи повернешся ти сюди знову, але маю відчуття, що ти не повернешся, тому що цей досвід був важким для тебе. Я, звичайно, зрозумів би ваше рішення і побажав вам успіхів у майбутньому та сподівався, що подібні труднощі вас обминуть.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Сьогодні вони отримали мій перший депозит!! Я думав, що це ніколи не прийде, якщо це казино покращиться і зняття коштів працюватиме добре, воно буде найкращим з усіх

Автоматичний переклад.
sesteban73
8 міс. тому

Це справді гарна новина. Отже, у вас залишилося ще 2, чи не так? Сподіваємось, тепер все пройде гладко.🤞 Чи дізналися ви, власне, причину цієї затримки? Якщо я можу попросити про послугу, скористайтеся цим посиланням 👈, щоб також оновити свою скаргу, щоб наша команда була в курсі цієї новини.🙏 Продовжуйте тримати нас у курсі таких позитивних повідомлень, будь ласка.🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я знімаю тричі по 500 євро більше 7 робочих днів, і вони мені нічого не повертають, просто кажуть, що запізнилися. У мене також є більше грошей для зняття, але я не знаю, що робити, вони приймають гроші дуже швидко, але вони нічого не роблять для зняття.

Він запитує їх і завжди те саме. Також вони не відповідають мені на електронну пошту

Автоматичний переклад.
Jetare
8 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб обробити зняття, перш ніж ми втрутимося. Причина такої затримки може статися щоразу, коли казино перевантажене зняттям коштів або навіть якщо в них бракує персоналу. Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь новини щодо вилучення коштів, ми чекаємо вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Нічого, у мене досі немає новин про зняття коштів, перевіряється. Мені ще дещо потрібно знати, зі мною тільки про затримку говорять.

Вони не запитують у мене документи для перевірки, і коли я надіслав їм документи електронною поштою, вони цього не хотіли.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

jetare, я теж думав так само, як і ти, але врешті-решт вони платять, сьогодні я отримав своє друге зняття, заспокойся, Амі, через 10 днів, я маю на увазі, що тобі доведеться почекати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дякую, ви дуже засмучені всім цим. Почекаю днів десять, середа чи четвер!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тепер я можу перевірити себе через 13 днів. Подивимось, скільки все триватиме

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Нічого, у мене досі немає новин про зняття коштів, перевіряється. Мені ще дещо потрібно знати, зі мною тільки про затримку говорять.

Вони не запитують у мене документи для перевірки, і коли я надіслав їм документи електронною поштою, вони цього не хотіли.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вам насправді сказали, що вам не потрібно проходити перевірку, чи не так? Тож давайте перевіримо, чи правий sesteban73.🤔 Будь ласка, дайте нам знати, якщо у вас є якісь новини.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

jetare, я теж думав так само, як і ти, але врешті-решт вони платять, сьогодні я отримав своє друге зняття, заспокойся, Амі, через 10 днів, я маю на увазі, що тобі доведеться почекати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це хороші новини, хоча це займе трохи більше часу. Не забудьте також оновити свою скаргу.👌

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тепер я можу перевірити себе через 13 днів. Подивимось, скільки все триватиме

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Отже, ваш обліковий запис підтверджено, а зняття коштів очікується, чи не так? Будь-які часові рамки від служби підтримки щодо того, як довго ви чекатимете?🤔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я надіслав документи на їх електронну пошту, і вони сказали мені, що вони цього не хочуть, що якщо вони запитають мене, це для сторінки. Тут я розумію, що перевірка не потрібна.

Мій 9-й день, і я все ще нічого не знаю про 3 незавершені зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Треба чекати, каже підтримка. Документи треба перевіряти. Сьогодні 14 день. Це дуже погано. Для мене це приблизно 1800 євро.


Автоматичний переклад.
webse1984
8 міс. тому

Доброго ранку, якщо вони не приїдуть до вечора, звичайно, ви можете відкрити скаргу, тому що 14 днів пройде, я був у відчаї, але тут я знайшов потрібну допомогу! не хвилюйтеся, я вірю, що ви їх отримаєте в кінці кінців!

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого