ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від Miikkuli
|
73665 переглядів 697 відповідей |
|
1 2...35
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spinanga Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
9 міс. тому

Spinanga не платить мої кошти. Мій обліковий запис не потребує підтвердження, але зараз через три дні мені повідомляють про затримки. Мій обліковий запис все ще не потребує додаткової перевірки. І я не знаю, чи зможу я закрити свій рахунок до зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Miikkuli
9 міс. тому

Привіт. Отже, у вашому обліковому записі написано "підтверджено", чи не так? Якщо так, то принаймні це позитивно. Крім того, коли ви говорите, що вони говорять про затримки, можливо, це означає, що вони мають багато запитів на зняття коштів? 🤔 Іноді таке може статися в онлайн-казино, я думаю, що в них може бути навіть брак персоналу. Зазвичай ви повинні зняти кошти перед закриттям рахунку, але завжди краще перевірити це у служби підтримки. Вони повинні дати вам відповідь про те, як вони працюють і що найкраще для гравців. Ви, можливо, пробували запитати їх про це? Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

привіт!

Я спілкувався з ними через чат. Один представник служби підтримки клієнтів каже, що затримки є, інший – що затримок немає. Також вчора мені обіцяли, що я отримаю гроші до кінця дня, вони не надійшли. Минулої ночі працівник служби підтримки закрив мій обліковий запис, хоча я про це не просив! Я більше не можу увійти, і, як повідомляється, чат більше не відкривається. Сьогодні я отримав електронний лист про те, що я зняв 500 євро, тобто те саме, що я вже зробив у понеділок. Однак сьогодні його скасували та переробили. Звичайно, я не міг цього зробити сам, тому що мене звідти вилучили. Я не можу зв’язатися з ними електронною поштою, а чат не повідомляє мені жодної інформації про моє нове зняття, наприклад. Чого я навіть сам не робив. Тепер я навіть не можу перевірити на своєму веб-сайті, чи потрібно підтверджувати мій рахунок і який номер статусу щодо мого зняття 500 євро. Почуття розчарування та обману.

Автоматичний переклад.
Miikkuli
9 міс. тому

Привіт.

Я б теж відчував те саме! Мало того, що кожен представник надавав різну інформацію, але, відверто кажучи, не було можливості отримати відгук про закритий обліковий запис. Це найгірша ситуація, і я сподіваюся, що будь-хто допоможе вам у цьому належним чином.

Я намагаюся зрозуміти, як зв'язатися з казино; останньою можливістю зазвичай є їхній профіль у соціальних мережах. Ви б спробували це?

Я буду тут, щоб отримати відповідь. Але я боюся, що без підтримки контакту найкращим ударом буде скарга.

Ну, давайте спробуємо їхні соціальні мережі, добре? 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я знову зв'язався. Але реальної відповіді я не отримав. Нас попросили дочекатися електронного листа від профільного відділу. Я більше не знаю, що робити і де запитувати інформацію. Зараз мої гроші знято вже 7 днів.

Автоматичний переклад.
Miikkuli
9 міс. тому

Тож це неприємно, і я точно співчуваю тобі, коли це триває вже тиждень, і ти не можеш отримати відповідних відповідей. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, але якщо ви все ще крутитеся по колу, то, як написала Radka, я б зобов’язав вас відкрити скаргу, навіть якщо вам доведеться чекати до зазначеного часу.

У будь-якому випадку, що дає вам казино у відповідь на ваше зняття коштів? Можливо, це "Нас попросили дочекатися електронного листа від відповідного відділу"?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Саме таку відповідь я отримую. Казино зовсім жалюгідне! Рекомендую також розрахувати оцінку його надійності.

Автоматичний переклад.
Miikkuli
9 міс. тому

Отже, якщо нічого не зміниться, і ви все одно не отримаєте відповіді, ви можете подати скаргу за цим посиланням . Ви також пробували соціальні мережі, як рекомендовано?

Звичайно, 14 днів для казино, про які я вже згадував, тому після цього часу наша команда глибше втручається у справу. Якщо казино не спробує вирішити вашу ситуацію, а скарга залишиться невирішеною, воно отримає чорні точки, що вплине на індекс безпеки.

Тож подивимося, що буде в найближчі кілька днів.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я можу дати огляд ситуації;

спочатку зі мною зв’язався фінансовий відділ і попросив надати мою інформацію, щоб зняти кошти вручну. Однак тепер знову повна тиша, і чат умиває руки з цього питання та каже чекати. У понеділок буде 14 днів після мого початкового вилучення. Я зв’яжуся з вами та розповім вам у понеділок, яка ситуація, якщо мої кошти все ще не будуть на моєму рахунку. Я не отримав жодної інформації щодо свого відкликання, я не маю можливості відслідкувати це питання, лише погано функціонуюча електронна пошта.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добрий вечір! Починаючи з 6 лютого, я подав запит на зняття коштів загалом 3 рази. Я надіслав електронною поштою документи, які вони просили на сайті, і коли я перейшов на вкладку перевірки, було сказано, що мій обліковий запис не вимагає перевірки. Я спілкувався з ними протягом кількох днів, тому що мої гроші не надходили на мій рахунок, і коли я зв’язався з ними через чат, вони сказали мені бути терплячим і скоро у мене буде щось нове. Вчора я знову зайшов, щоб запитати про свої зняття коштів, і мені сказали, що перевірка не була виконана, а потім на веб-сайті казино з’явилася категорія перевірки, щоб завантажити туди необхідні документи. У мене ще немає новин, але я трохи стурбований ситуацією. Хтось може сказати мені, чи вони коли-небудь знімали гроші з казино spinanga?

Автоматичний переклад.
Miikkuli
9 міс. тому

Вони взагалі не відповідають на мої електронні листи. У понеділок буде 14 днів із моменту, коли ви подали запит на зняття коштів, чи з моменту, коли ви зробили зняття вручну?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

У понеділок буде 14 днів, як мене виписали. Два тижні тягнуть.

Я справді сподіваюся, що інформація, яку я надіслав сьогодні для виведення вручну, абсолютно точна.

Автоматичний переклад.
Kouneli
9 міс. тому

Добре,

На мій погляд, зараз казино трохи роз'єднане. Очевидно, що ви не єдиний гравець, який нещодавно має такий досвід.

Не соромтеся переглядати останні відгуки користувачів 👈

Я б розумів технічні проблеми чи несправну електронну пошту, що завгодно, але саме в таких випадках гравців потрібно оновлювати та тримати в курсі. Мені шкода, що ви залишилися невідомими.

Будь ласка, поділіться прогресом, у найгіршому випадку ми втрутимося. Наразі я б дав цьому ще кілька робочих днів, оскільки ми даємо казино 14 повних днів, щоб подолати проблеми та врегулювати ситуацію.

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я дам ще трохи часу. Я все ще чекаю на затвердження моїх документів. Я почекаю і побачу, чи будуть у мене хороші новини пізніше. Але в цілому щось мені не подобається в цьому казино.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я можу дати огляд ситуації;

спочатку зі мною зв’язався фінансовий відділ і попросив надати мою інформацію, щоб зняти кошти вручну. Однак тепер знову повна тиша, і чат умиває руки з цього питання та каже чекати. У понеділок буде 14 днів після мого початкового вилучення. Я зв’яжуся з вами та розповім вам у понеділок, яка ситуація, якщо мої кошти все ще не будуть на моєму рахунку. Я не отримав жодної інформації щодо свого відкликання, я не маю можливості відслідкувати це питання, лише погано функціонуюча електронна пошта.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Звичайно, це було б, мабуть, найрозумнішим вчинком. Добре, що відділ зв’язався з вами і подивиться, надходять ваші гроші чи ні. Якщо ні, ви можете зв’язатися з нами.

Схрещуємо пальці, що в цьому не буде необхідності. 🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я дам ще трохи часу. Я все ще чекаю на затвердження моїх документів. Я почекаю і побачу, чи будуть у мене хороші новини пізніше. Але в цілому щось мені не подобається в цьому казино.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Це, мабуть, найрозумніше. Ми побачимо, чи приймуть документи, і що ви почуєте найближчими днями.

Повідомляйте нас, коли надходитиме нова інформація. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я радий повідомити, що мої кошти надійшли на мій рахунок сьогодні!

це зайняло рівно 14 днів, але тепер питання вирішено.

дякую за вашу підтримку тут.

Автоматичний переклад.
Miikkuli
9 міс. тому

Привіт!

Гарна новина, справді! Хоча я б сказав, що казино має над цим трохи попрацювати. 🙂

Якщо можна сказати, ви були дуже терплячі, це справедливо, що гроші прийшли!

Автоматичний переклад.
Kouneli
9 міс. тому

Міні-оновлення: я чекаю перевірки моїх даних. Вони двічі відхилили фотографії, які я надіслав разом із своєю карткою, хоча мої дані абсолютно чіткі! Тепер кидаю вчорашні фото і чекаю. Я нагадую вам, що я подав запит на зняття з 6 лютого. Я починаю вірити, що я ніколи не отримаю свої гроші назад.

Автоматичний переклад.
1 2...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого