9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Spinanga Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Spinanga не платить мої кошти. Мій обліковий запис не потребує підтвердження, але зараз через три дні мені повідомляють про затримки. Мій обліковий запис все ще не потребує додаткової перевірки. І я не знаю, чи зможу я закрити свій рахунок до зняття коштів.
Spinanga won't pay my funds. My account does not require confirmation, but now three days later they are telling me about delays. My account still doesn't require additional verification. And I don't know if I can close my account before the withdrawal is made.
Spinanga ei maksa varojani. Tilini ei vaadi vahvistusta mutta nyt kolme päivää myöhemmin kertovat viivästyksistä. Tilini ei edelleenkään vaadi lisä vahvistusta. Enkä tietänkään voi sulkeakkaan tiliäni ennenkuin kotiutus on tehty.
Привіт. Отже, у вашому обліковому записі написано "підтверджено", чи не так? Якщо так, то принаймні це позитивно. Крім того, коли ви говорите, що вони говорять про затримки, можливо, це означає, що вони мають багато запитів на зняття коштів? 🤔 Іноді таке може статися в онлайн-казино, я думаю, що в них може бути навіть брак персоналу. Зазвичай ви повинні зняти кошти перед закриттям рахунку, але завжди краще перевірити це у служби підтримки. Вони повинні дати вам відповідь про те, як вони працюють і що найкраще для гравців. Ви, можливо, пробували запитати їх про це? Повідомте нас, якщо у вас є якісь оновлення.
Hello. So your account "says" "verified", is that right? If so, at least that is positive. Also when you say they are talking about delays, does that mean they have many withdrawal requests to go thru, maybe? 🤔 Sometimes it can actually happen in online casinos, they could be even understaffed, I reckon. Usually you have to make a withdrawal before closing the account, but it is always better to check that with the support. They should give you the answer about how do they work and what is the best for the players. Have you tried to ask them about that, maybe? Please let us know if you have any updates.
привіт!
Я спілкувався з ними через чат. Один представник служби підтримки клієнтів каже, що затримки є, інший – що затримок немає. Також вчора мені обіцяли, що я отримаю гроші до кінця дня, вони не надійшли. Минулої ночі працівник служби підтримки закрив мій обліковий запис, хоча я про це не просив! Я більше не можу увійти, і, як повідомляється, чат більше не відкривається. Сьогодні я отримав електронний лист про те, що я зняв 500 євро, тобто те саме, що я вже зробив у понеділок. Однак сьогодні його скасували та переробили. Звичайно, я не міг цього зробити сам, тому що мене звідти вилучили. Я не можу зв’язатися з ними електронною поштою, а чат не повідомляє мені жодної інформації про моє нове зняття, наприклад. Чого я навіть сам не робив. Тепер я навіть не можу перевірити на своєму веб-сайті, чи потрібно підтверджувати мій рахунок і який номер статусу щодо мого зняття 500 євро. Почуття розчарування та обману.
Hey!
I have been in contact with them through the chat service. One customer service representative says there are delays, the other that there are no delays. Also yesterday I was promised that I would get my money by the end of the day, it didn't arrive. Last night a customer service person closed my account even though I didn't ask for it! I can't log in anymore and the chat reportedly couldn't be opened anymore. Today I received an email saying that I had made a withdrawal of €500, i.e. the same withdrawal that I had already made on Monday. Today, however, it was canceled and redone. Of course, I couldn't do this myself because I have been removed from there. I can't reach them by email and the chat doesn't tell me any information about my new withdrawal for example. Which I haven't even done myself. Now I can't even check on my website whether my account needs to be confirmed and what the status number is regarding my €500 withdrawal. Feeling frustrated and cheated.
Hei!
olen ollut yhteydessä chat palvelun kautta heihin. Yksi asiakasplvelija kertoo viiveistä, toinen ettei viiveitä ole. Myös eilen minulle luvattiin saavani rahani päivän loppuun mennessä, ei saapunut. Eilen illalla yksi asiakaspalvelija sulki tilini vaikka sitä en pyytänyt! En pääse enää kirjautumaan eikä chat voinut kuulemma sitä enää avata. Tänään tuli sähköposti jossa kerrottiin minun tehneen 500€ noston, eli saman noston jonka olin itse tehnyt jo maanantaina. Nyt se tänään oli kuitenkin peruttu ja tehty uudelleen. Itse en tätä tietenkään voinut tehdä koska minut on poistettu sieltä. En saa heitä kiinni sähköpostitse eikä chat kerro minulle mitään tietoja esimerkiksi tästä uudesta nostostani. Jota en edes itse ole tehnyt. Nyt en voi tarkastaa edes sivuiltani pitääkö tilini vahvistaa ja mikä on tilannr koskien minun 500€ kotiutusta. Olo alkaa olla turhautunut ja huijattu.
Привіт.
Я б теж відчував те саме! Мало того, що кожен представник надавав різну інформацію, але, відверто кажучи, не було можливості отримати відгук про закритий обліковий запис. Це найгірша ситуація, і я сподіваюся, що будь-хто допоможе вам у цьому належним чином.
Я намагаюся зрозуміти, як зв'язатися з казино; останньою можливістю зазвичай є їхній профіль у соціальних мережах. Ви б спробували це?
Я буду тут, щоб отримати відповідь. Але я боюся, що без підтримки контакту найкращим ударом буде скарга.
Ну, давайте спробуємо їхні соціальні мережі, добре? 🤷♀️
Hello.
I would feel the same too! Not only did each representative provide different information, but frankly, there was also no way to get feedback on the closed account. This is the worst situation, and I would expect anyone to get you through this properly.
I'm trying to figure out how to get in touch with the casino; the last resort option is usually per their social media profile. Would you try that?
I'll be here for your response. Without maintaining contact, though, I fear the best shot will be a complaint.
Well, let's give their socials a shot, shall we? 🤷♀️
Я знову зв'язався. Але реальної відповіді я не отримав. Нас попросили дочекатися електронного листа від профільного відділу. Я більше не знаю, що робити і де запитувати інформацію. Зараз мої гроші знято вже 7 днів.
I have been in touch again. But I didn't get any real answers. We were asked to wait for an email from the relevant department. I no longer know what to do or where to ask for information. My money has now been withdrawn for 7 days.
Olen taas ollut yhteydessä. Mutta mitään oikeita vastauksia en saanut. Pyydettiin odottamaan sähköpostia vastaavalta osastolta. En enää tiedä mitä teen tai mistä pyydän infoa. Rahani ovat olleet nyt kotiutuksessa 7 vuorokautta.
Тож це неприємно, і я точно співчуваю тобі, коли це триває вже тиждень, і ти не можеш отримати відповідних відповідей. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, але якщо ви все ще крутитеся по колу, то, як написала Radka, я б зобов’язав вас відкрити скаргу, навіть якщо вам доведеться чекати до зазначеного часу.
У будь-якому випадку, що дає вам казино у відповідь на ваше зняття коштів? Можливо, це "Нас попросили дочекатися електронного листа від відповідного відділу"?
So it's not nice and I definitely sympathize with you when it's been going on for a week and you can't get any relevant answers. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, but if you are still spinning in circles, then as Radka wrote, I would oblige you to open a complaint even if you have to wait until mentioned time.
Anyway, what does the casino give you as an answer to your withdrawal ? Is it maybe this "We were asked to wait for an email from the relevant department" ?
Саме таку відповідь я отримую. Казино зовсім жалюгідне! Рекомендую також розрахувати оцінку його надійності.
That's exactly the answer I get. The casino is absolutely miserable! I recommend you also calculate its reliability estimate.
Juuri tuon vastauksen saan. Casino on aivan surkea! Suosittelen teitäkin laskemaan sen luotettavuus arvioa.
Отже, якщо нічого не зміниться, і ви все одно не отримаєте відповіді, ви можете подати скаргу за цим посиланням . Ви також пробували соціальні мережі, як рекомендовано?
Звичайно, 14 днів для казино, про які я вже згадував, тому після цього часу наша команда глибше втручається у справу. Якщо казино не спробує вирішити вашу ситуацію, а скарга залишиться невирішеною, воно отримає чорні точки, що вплине на індекс безпеки.
Тож подивимося, що буде в найближчі кілька днів.
Okay, so if nothing changes and you still don't get an answer then you have the option to file a complaint on this link. Have you also tried socials as recommended ?
Of course 14 days for casinos I have already mentioned so after that time our team intervenes deeper into the case. If the casino does not try to resolve your situation and the complaint ends up as unresolved, it would get black points and this would have an impact on its safety index.
So we'll see what happens in the next few days.
Я можу дати огляд ситуації;
спочатку зі мною зв’язався фінансовий відділ і попросив надати мою інформацію, щоб зняти кошти вручну. Однак тепер знову повна тиша, і чат умиває руки з цього питання та каже чекати. У понеділок буде 14 днів після мого початкового вилучення. Я зв’яжуся з вами та розповім вам у понеділок, яка ситуація, якщо мої кошти все ще не будуть на моєму рахунку. Я не отримав жодної інформації щодо свого відкликання, я не маю можливості відслідкувати це питання, лише погано функціонуюча електронна пошта.
I can give an overview of the situation;
the finance department first contacted me and asked for my information to make a manual withdrawal. Now, however, complete silence again and the chat washes its hands of the matter and tells to wait. On Monday, it will be 14 days since my original withdrawal. I will be in touch and tell you on Monday what the situation is if my funds are still not in my account. I haven't received any information regarding my withdrawal, I have no way to follow up on the matter, only a poorly functioning e-mail.
Voin antaa tilanne katsauksen;
talousoasto otti ensimmäisen kerran yhteyttä ja pyysi tietojani tehdäkseen manuaalisen noston. Nyt kuitenkin taas täysi hiljaisuus ja chat pesee kätensä asiasta ja kertoo odottamaan. Maanantaina alkuperäisestä nostostani tulee 14 vuorokautta. Olen yhteydessä ja kerron maanantaina mikä tilanne on, jos varani eivät edelleenkään ole tililläni. Mitään tietoja koskien nostooni en ole saanut, en millä seurata asiaa, vain heikosti toimiva sähköposti.
Добрий вечір! Починаючи з 6 лютого, я подав запит на зняття коштів загалом 3 рази. Я надіслав електронною поштою документи, які вони просили на сайті, і коли я перейшов на вкладку перевірки, було сказано, що мій обліковий запис не вимагає перевірки. Я спілкувався з ними протягом кількох днів, тому що мої гроші не надходили на мій рахунок, і коли я зв’язався з ними через чат, вони сказали мені бути терплячим і скоро у мене буде щось нове. Вчора я знову зайшов, щоб запитати про свої зняття коштів, і мені сказали, що перевірка не була виконана, а потім на веб-сайті казино з’явилася категорія перевірки, щоб завантажити туди необхідні документи. У мене ще немає новин, але я трохи стурбований ситуацією. Хтось може сказати мені, чи вони коли-небудь знімали гроші з казино spinanga?
Good Evening! Since February 6th I have requested a total of 3 withdrawals. I had emailed the documents they asked for on the site and when I went to the verification tab it said my account doesn't seem to require verification. I have been contacting them for days because my money did not enter my account and when I contacted them via live chat they told me to be patient and that I will have something new soon. Yesterday I went in again to ask about my withdrawals and they told me that the verification has not been done and then the verification category appeared on the casino website to upload the necessary documents there. I still don't have any news, but I'm a little worried about the situation. Can someone tell me if they have ever made a withdrawal from spinanga casino?
Καλησπερα! Από τις 6 ΦΕβρουαριου έχω ζητήσει συνολικά 3 αναλήψεις. Είχα στείλει μέσω μειλ τα έγγραφα που ζητούσαν στο site και όταν έμπαινα στην καρτέλα επαλήθευσης μου έγραφε πως ο λογαριασμός μου φαίνεται να μην απαιτεί επαλήθευση. Εδώ και μέρες επικοινωνώ μαζί τους γιατί δεν μπήκαν τα χρήματα μου στον λογαριασμό μου και όταν απευθυνόμουν σε εκείνους μέσω live chat μου έλεγαν να κάνω υπομονή και ότι σύντομα θα έχω κάποιο νέο. Χτες μπήκα πάλι να ρωτήσω σχετικά με τις αναλήψεις μου και μου ανέφεραν πως δεν έχει πραγματοποιηθεί η επαλήθευση και τότε στην ιστοσελίδα του καζίνο εμφανίστηκε η κατηγορία επαλήθευσης για να ανεβάσω τα απαραίτητα έγγραφα εκεί. Ακόμα κάποιο νέο δεν έχω αλλά με έχει αγχώσει λίγο η κατάσταση. Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει αν έχει πραγματοποιήσει ποτε ανάληψη από το καζίνο spinanga ?
Вони взагалі не відповідають на мої електронні листи. У понеділок буде 14 днів із моменту, коли ви подали запит на зняття коштів, чи з моменту, коли ви зробили зняття вручну?
They don't answer my emails at all. On Monday will it be 14 days since you requested a withdrawal or since you did the manual withdrawal?
Εμένα δεν απαντάνε καθόλου στα mails. Τη Δευτέρα θα περάσουν 14 μέρες από όταν ζήτησες ανάληψη ή από όταν κάνατε την χειροκίνητη ανάληψη ;
У понеділок буде 14 днів, як мене виписали. Два тижні тягнуть.
Я справді сподіваюся, що інформація, яку я надіслав сьогодні для виведення вручну, абсолютно точна.
On Monday, it will be 14 days since I have been discharged. They have been dragging it out for two weeks.
I really hope that the information I sent today for manual withdrawal is completely straight.
Maanantaina tulee 14 vuorokautta kun olen tehnyt kotiutuksen. Kaksi viikkoa he ovat venyttäneet asiaa.
toivon todella että tänään lähettmäni tiedot manuaalista nostoa varten ovat loppu suora.
Добре,
На мій погляд, зараз казино трохи роз'єднане. Очевидно, що ви не єдиний гравець, який нещодавно має такий досвід.
Не соромтеся переглядати останні відгуки користувачів 👈
Я б розумів технічні проблеми чи несправну електронну пошту, що завгодно, але саме в таких випадках гравців потрібно оновлювати та тримати в курсі. Мені шкода, що ви залишилися невідомими.
Будь ласка, поділіться прогресом, у найгіршому випадку ми втрутимося. Наразі я б дав цьому ще кілька робочих днів, оскільки ми даємо казино 14 повних днів, щоб подолати проблеми та врегулювати ситуацію.
Well,
In my opinion, the casino is now a little disjointed. It is evident that you are not the only player with these kinds of recent experiences.
Feel free to browse the late user reviews 👈
I would understand technical issues or malfunctioning emails, whatever, yet specifically in such cases, players need to be updated and kept informed. I'm sorry you're left unknowing.
Please share the progress, in the worst scenario, we will step in. For now, I would give it a few more working days, since we allow the casinos 14 full days to overcome issues and settle the situation down.
Я дам ще трохи часу. Я все ще чекаю на затвердження моїх документів. Я почекаю і побачу, чи будуть у мене хороші новини пізніше. Але в цілому щось мені не подобається в цьому казино.
I'll give it some more time. I am still waiting for my documents to be approved. I'll wait and see if I have any good news later. But in general something I don't like about this casino.
Θα δώσω λίγο χρόνο ακόμα. Ακόμα περιμένω να εγκριθούν τα έγγραφα μου. Θα περιμένω μήπως μετά έχω κάποιο καλό νέο. Αλλά γενικά κάτι δεν μου αρέσει σε αυτό το καζίνο.
Я можу дати огляд ситуації;
спочатку зі мною зв’язався фінансовий відділ і попросив надати мою інформацію, щоб зняти кошти вручну. Однак тепер знову повна тиша, і чат умиває руки з цього питання та каже чекати. У понеділок буде 14 днів після мого початкового вилучення. Я зв’яжуся з вами та розповім вам у понеділок, яка ситуація, якщо мої кошти все ще не будуть на моєму рахунку. Я не отримав жодної інформації щодо свого відкликання, я не маю можливості відслідкувати це питання, лише погано функціонуюча електронна пошта.
I can give an overview of the situation;
the finance department first contacted me and asked for my information to make a manual withdrawal. Now, however, complete silence again and the chat washes its hands of the matter and tells to wait. On Monday, it will be 14 days since my original withdrawal. I will be in touch and tell you on Monday what the situation is if my funds are still not in my account. I haven't received any information regarding my withdrawal, I have no way to follow up on the matter, only a poorly functioning e-mail.
Voin antaa tilanne katsauksen;
talousoasto otti ensimmäisen kerran yhteyttä ja pyysi tietojani tehdäkseen manuaalisen noston. Nyt kuitenkin taas täysi hiljaisuus ja chat pesee kätensä asiasta ja kertoo odottamaan. Maanantaina alkuperäisestä nostostani tulee 14 vuorokautta. Olen yhteydessä ja kerron maanantaina mikä tilanne on, jos varani eivät edelleenkään ole tililläni. Mitään tietoja koskien nostooni en ole saanut, en millä seurata asiaa, vain heikosti toimiva sähköposti.
Звичайно, це було б, мабуть, найрозумнішим вчинком. Добре, що відділ зв’язався з вами і подивиться, надходять ваші гроші чи ні. Якщо ні, ви можете зв’язатися з нами.
Схрещуємо пальці, що в цьому не буде необхідності. 🤞
Certainly that would probably be the most sensible thing to do. It's good that the department has contacted you and will see if your money comes in or not. If it doesn't you can contact us.
Fingers crossed that this will not be necessary. 🤞
Я дам ще трохи часу. Я все ще чекаю на затвердження моїх документів. Я почекаю і побачу, чи будуть у мене хороші новини пізніше. Але в цілому щось мені не подобається в цьому казино.
I'll give it some more time. I am still waiting for my documents to be approved. I'll wait and see if I have any good news later. But in general something I don't like about this casino.
Θα δώσω λίγο χρόνο ακόμα. Ακόμα περιμένω να εγκριθούν τα έγγραφα μου. Θα περιμένω μήπως μετά έχω κάποιο καλό νέο. Αλλά γενικά κάτι δεν μου αρέσει σε αυτό το καζίνο.
Це, мабуть, найрозумніше. Ми побачимо, чи приймуть документи, і що ви почуєте найближчими днями.
Повідомляйте нас, коли надходитиме нова інформація. 🙂
That's probably the most sensible thing to do. We'll see if the documents are accepted and what you'll hear in the next few days.
Let us know when new information comes in. 🙂
Я радий повідомити, що мої кошти надійшли на мій рахунок сьогодні!
це зайняло рівно 14 днів, але тепер питання вирішено.
дякую за вашу підтримку тут.
I am happy to say that my withdrawal has arrived in my account today!
it took exactly 14 days, but now the matter has been resolved.
thanks for your support here.
Voin ilokseni kertoa että nostoni on tänään saapunut tililleni!
tasan 14 vuorokautta siihen meni, mutta nyt asia on ratkennut.
kiitoksia tuestanne täällä.
Привіт!
Гарна новина, справді! Хоча я б сказав, що казино має над цим трохи попрацювати. 🙂
Якщо можна сказати, ви були дуже терплячі, це справедливо, що гроші прийшли!
Hey there!
Great news, indeed! Though, I'd say the casino should work on it a bit. 🙂
If I may say, you have been very patient, it's only fair that the money has come!
Міні-оновлення: я чекаю перевірки моїх даних. Вони двічі відхилили фотографії, які я надіслав разом із своєю карткою, хоча мої дані абсолютно чіткі! Тепер кидаю вчорашні фото і чекаю. Я нагадую вам, що я подав запит на зняття з 6 лютого. Я починаю вірити, що я ніколи не отримаю свої гроші назад.
Mini update: I'm waiting for my details to be verified. They have twice rejected the photos I have sent with my card even though my details are perfectly clear! Now I resent photos from yesterday and am waiting. I remind you that I have requested a withdrawal since February 6. I am starting to believe that I will never get my money back.
Mini update: περιμένω να γίνει η επαλήθευση των στοιχείων μου. Έχουν απορρίψει δυο φορές τις φωτογραφίες που έχω στείλει με την κάρτα μου ενώ φαίνονται τα στοιχεία μου πεντακάθαρα! Τώρα έστειλα ξανά φωτογραφίες από χτες και περιμένω. Ξαναθυμιζω πως έχω ζητήσει ανάληψη από τις 6 Φεβρουαρίου. Έχω αρχίσει να πιστεύω πλέον πως δεν θα πάρω ποτε τα χρήματα μου.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.