ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

9 міс. тому від Miikkuli
|
69126 переглядів 683 відповідей |
|
1...6 7 8...35
Додати публікацію
7 міс. тому

Я надіслав документи на їх електронну пошту, і вони сказали мені, що вони цього не хочуть, що якщо вони запитають мене, це для сторінки. Тут я розумію, що перевірка не потрібна.

Мій 9-й день, і я все ще нічого не знаю про 3 незавершені зняття коштів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зрозумійте. Дякуємо, що прояснили це.👌

Вибачте за очікування, справді. Те, що я хотів би знати, це те, що насправді може спричинити цю затримку.🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Треба чекати, каже підтримка. Документи треба перевіряти. Сьогодні 14 день. Це дуже погано. Для мене це приблизно 1800 євро.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тож чи думаєте ви зараз подати скаргу? Я б сказав, що це може допомогти, сподіваюся.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку, якщо вони не приїдуть до вечора, звичайно, ви можете відкрити скаргу, тому що 14 днів пройде, я був у відчаї, але тут я знайшов потрібну допомогу! не хвилюйтеся, я вірю, що ви їх отримаєте в кінці кінців!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякую тобі. Це те, що я також вважаю.👍

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго вечора приблизно місяць тому я відкрив рахунок у цьому казино, я розіграв усі бонуси, а потім я вклав свої власні гроші з великою кількістю, в якийсь момент я виграв і зняв 1000 євро 500 і 500, оскільки у нього є ліміт, він був 8 днів, і гроші не приходили на зв’язок зі мною щодня з saport, і вони сказали мені класично, не хвилюйся і вибач, і будь трохи терплячим, і фінансовий відділ знаходиться на останній стадії обробки і тому подібне, але я не маю жодного розвитку почати хвилюватися?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
goen2121
7 міс. тому

Кальмера. Як ви бачите, я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему казино, де ви можете прочитати в публікаціях про те, що є досить мало гравців з тією ж проблемою, що й ваша. Сподіваюся, насправді це щось тимчасове, і казино незабаром зможе це вирішити.

Я бачив вашу скаргу , і ще занадто рано знати, як вона піде, але я сподіваюся, що ми досягнемо її найкращого вирішення. Наберіться трохи терпіння, будь ласка, оскільки це єдине, що ви зараз можете зробити, я вважаю. Якщо у вас є якісь оновлення, не забудьте повідомити нас, будь ласка.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зараз я подав скаргу. Я чекаю вже 15 днів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, хлопці, я виграв гроші на їхньому сайті минуло 5 днів, і ні, я не отримав грошей, вони сказали мені, є затримка з моїм виведенням. Вони не відповідають на мою електронну пошту, а також у них немає центру підтримки, куди можна зателефонувати. Хтось знає цей сайт, чи він шахрайський?

Автоматичний переклад.
Nuggetsps
7 міс. тому

Привіт Nuggetps!

Вибачте, що так довго чекали.

Ви вже пройшли процес перевірки ? Тому що іноді це є причиною затримки платежів, тому, якщо ви все ще цього не зробили, будь ласка, зробіть це якомога швидше, щоб отримати платіж швидше. Не дуже добре, що вони не відповідають або не мають жодного центру підтримки, це дивно, оскільки казино повинні мати центри підтримки для своїх гравців. Я перевірив сайт, насправді це здається дуже хорошим казино з високим індексом безпеки, але майте на увазі, що SI не означає і не допомагає отримати гроші швидше. Крім того, якщо ви переглянете цю тему, ви побачите, що інші люди з вашої країни мають таку саму проблему. На мою думку, це лише питання часу, і я впевнений, що ви отримаєте свої гроші дуже скоро.

У будь-якому разі повідомляйте нам про будь-які зміни. Залишайтесь на зв'язку!

Удачі!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зараз я подав скаргу. Я чекаю вже 15 днів.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я вважаю, що це правильний крок, оскільки ви досить чекали, тому давайте подивимося, куди дійде наша команда, і, сподіваюся, вони зможуть вам допомогти.

Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.

Я тримаю за вас кулаки. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго вечора, я зняв кошти 17 березня, але досі не отримав свій виграш. Я надсилаю повідомлення щодня, і вони кажуть мені бути терплячим і чекати. Вони не просили мене про перевірку, і коли я кажу їм надіслати мені деякі документи, вони кажуть, що вони не потрібні, і що якщо вони будуть, вони попросять їх у мене. Коли я запитую їх, коли я отримаю прибуток, вони кажуть, що не хвилюйтеся, ви їх отримаєте. Зараз 10-й день і він ще в стадії обробки.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я подав запит на зняття коштів 18 днів тому, і через 13 днів процес перевірки нарешті активувався. Потім я завантажив їх усі, але розділи: «Історія транзакцій» і «Власність електронним гаманцем» були відхилені. Потім я кілька разів завантажував УСІ зображення різних транзакцій із числами, датою та часом (Krypto, Mifinity та Bank), і щоразу їх відхиляли. Я завантажив все наочно та окремо, я боюся, що вони спробують мене обдурити... Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Violeta
7 міс. тому

Вони не вимагали жодного процесу перевірки! Я навіть робив живу підтримку, і вони сказали, що вона поки не потрібна! Сподіваюся, вони скоро заплатять, інакше дуже сумно зі спінангою

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

супер затримка на виведення. 10 днів, і вони все ще не знають, коли закінчиться моє зняття.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго вечора, я зняв кошти 17 березня, але досі не отримав свій виграш. Я надсилаю повідомлення щодня, і вони кажуть мені бути терплячим і чекати. Вони не просили мене про перевірку, і коли я кажу їм надіслати мені деякі документи, вони кажуть, що вони не потрібні, і що якщо вони будуть, вони попросять їх у мене. Коли я запитую їх, коли я отримаю прибуток, вони кажуть, що не хвилюйтеся, ви їх отримаєте. Зараз 10-й день і він ще в стадії обробки.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Кальмера. Якщо ви подивитесь на цей протектор, то побачите, що багато гравців мають таку саму проблему з цим казино. Що спричиняє ці затримки, на жаль, поки що з’ясувати не вдалося. Сподіваємося, незабаром ми отримаємо нові оновлення від гравців, а поки що нам просто потрібно чекати, що станеться, чесно кажучи. Чи було у вас успішне виведення коштів у цьому казино раніше, чи це ваша перша спроба?

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Це перше зняття, яке я здійснив, і я ніколи раніше не вносив гроші, поки не отримав зроблене зняття. Сьогодні 11 днів, а я не маю оновлення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я подав запит на зняття коштів 18 днів тому, і через 13 днів процес перевірки нарешті активувався. Потім я завантажив їх усі, але розділи: «Історія транзакцій» і «Власність електронним гаманцем» були відхилені. Потім я кілька разів завантажував УСІ зображення різних транзакцій із числами, датою та часом (Krypto, Mifinity та Bank), і щоразу їх відхиляли. Я завантажив все наочно та окремо, я боюся, що вони спробують мене обдурити... Ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Мені дуже шкода, що вам довелося пройти через це. Вам пояснили, чому саме ті документи відхилили? Можливо, через неправильний формат, чи показують не те, що потрібно?🤔 Я просто намагаюся зрозуміти причину, як ви бачите.

Я справді рекомендую вам подати скаргу тут нашій команді, щоб вони могли розглянути цю проблему та спробувати її вирішити за вас. Якщо вам потрібна наша допомога, просто перейдіть за цим посиланням . Будь ласка, повідомляйте нам, коли ви отримаєте будь-які новини від казино, ми чекатимемо вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони не вимагали жодного процесу перевірки! Я навіть робив живу підтримку, і вони сказали, що вона поки не потрібна! Сподіваюся, вони скоро заплатять, інакше дуже сумно зі спінангою

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сподіваюся, незабаром все пояснять з сайту казино про всі затримки виплати. Мені здається дуже дивним, що у нас є стільки гравців з однаковою проблемою. Будь ласка, просто інформуйте нас про те, що відбувається з вашим відкликанням, і якщо ви відчуваєте, що вам потрібна наша допомога, не соромтеся зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

супер затримка на виведення. 10 днів, і вони все ще не знають, коли закінчиться моє зняття.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Що вам сказали в казино про затримку? Як я бачу в цій темі, зараз у них чимало проблем, подібних до вашої. Щоразу, коли ви бажаєте подати скаргу, повідомте нам, і ми постараємося допомогти якомога швидше.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, мені потрібна допомога. У мене 240 вилучення з 18 березня на Spinanga, і ми на 27-му дні, і нічого немає, і у мене є ще один сьогодні 500, і немає нічого SN У розпачі, читаючи відгуки, у мене відвалилися руки, хтось може допомогти мені допомогти ?

Автоматичний переклад.
lorenzomiano88
7 міс. тому

Привіт, як ви можете прочитати в цій темі, ви зовсім не самотні. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів.

У всякому разі, вони сказали вам, чому минуло майже два тижні? Ви вже підтвердили свій рахунок у казино?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого