ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

9 міс. тому від Miikkuli
|
69050 переглядів 683 відповідей |
|
1...7 8 9...35
Додати публікацію
7 міс. тому

Мені пишуть, що документи відправляти не потрібно, а в чатах завжди так само відповідають, що на багато запитів є затримки платежів. Але, на мою думку, я більше ніколи не побачу своїх грошей😔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, як ви можете прочитати в цій темі, ви зовсім не самотні. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів.

У всякому разі, вони сказали вам, чому минуло майже два тижні? Ви вже підтвердили свій рахунок у казино?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені кажуть, що мені не потрібні документи, в чатах кажуть терпіти, і я вже не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зараз я надіслав йому документи про водійські права та медичну картку до KYC, тепер я чекаю відповіді, подивимося, що буде, будемо сподіватися на краще.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це перше зняття, яке я здійснив, і я ніколи раніше не вносив гроші, поки не отримав зроблене зняття. Сьогодні 11 днів, а я не маю оновлення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Гадаю, зараз ми мало що можемо зробити для когось із вас 🙁. Очевидно, у казино виникла якась проблема, і в результаті багато гравців опинилися тут, на форумі, описуючи ті самі речі. 🤷‍♀️

Я пропоную вам почекати ще трохи, вибачте. Чесно кажучи, я б не очікував оплати під час Великодня. Моліться, я помиляюся....


Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Навіть зараз, коли я спілкувався з живим чатом, я очікую того ж і такого. Я сказав надіслати документи, щоб вони швидше зробили, мені сказали, що мій акаунт не потребує верифікації.

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Не отримаємо гроші до Великодня? вау, це справді сумно

Автоматичний переклад.
User12345
7 міс. тому

Я попросив їх у чаті (я маю на увазі ботів, які є на цьому сайті) змусити мене підтвердити мій обліковий запис, але вони також сказали мені, що це не потрібно... так що рип

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Найгірше казино. Вони надіслали мені повідомлення, щоб зробити депозит з бонусом, тому що я VIP-учасник. Я зробив депозит, а вони мені нічого не дали. Я запитав їх, і вони сказали мені, що бонус буде активовано при наступному депозиті. Через кілька днів вони надіслали мені електронний лист і знову сказали про бонус. Вгадай що. Знову нічого. Не довіряй їм.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені кажуть, що мені не потрібні документи, в чатах кажуть терпіти, і я вже не знаю, що робити

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чесно кажучи, виходячи з усієї цієї теми, здається, що казино призупинено. За таких обставин я пропоную почекати, хоча розумію, що це не дуже переконливо.

Просто намагайтеся триматися і сподіватися на краще. На мій погляд, ви в списку, вони просто мають до вас дістатися. 🤞🤞🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Не отримаємо гроші до Великодня? вау, це справді сумно

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

У більшості випадків Великдень вважається банківським святом, тому я припускаю, що для казино, яке вже затримало виплати, банківські свята означають ще одну затримку. Звичайно, я сподіваюся, я абсолютно неправий.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Навіть зараз, коли я спілкувався з живим чатом, я очікую того ж і такого. Я сказав надіслати документи, щоб вони швидше зробили, мені сказали, що мій акаунт не потребує верифікації.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хм, вибачте, але, на мій погляд, надсилання непотрібних документів не допоможе впоратися із затримкою.

Я поняття не маю, де сталася початкова затримка, і коли вони кажуть, що перевірка не потрібна, я б спробував у це повірити.

Зайве говорити, що я, звичайно, розумію ваші добрі наміри. Мені дуже шкода, що ви теж потрапили в цю халепу, і сподіваюся на краще!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зараз я надіслав йому документи про водійські права та медичну картку до KYC, тепер я чекаю відповіді, подивимося, що буде, будемо сподіватися на краще.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Багато питань вдалося вирішити завдяки співпраці. Мені здавалося, що KYC не потрібен. Будь ласка, щось змінилося? Сподіваюся, це наблизить вас до виходу. Я справді думаю, що вони просто повинні дістатися до вас. Спробуйте втриматися, будь ласка.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Найгірше казино. Вони надіслали мені повідомлення, щоб зробити депозит з бонусом, тому що я VIP-учасник. Я зробив депозит, а вони мені нічого не дали. Я запитав їх, і вони сказали мені, що бонус буде активовано при наступному депозиті. Через кілька днів вони надіслали мені електронний лист і знову сказали про бонус. Вгадай що. Знову нічого. Не довіряй їм.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Не дивно, що ви не дуже любите це казино. Заманіть гравців на депозит за допомогою обіцяного бонусу на депозит, таку пропозицію слід прийняти.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це шахрайське казино, я відкриваю скаргу на форумі askgamblers https://www.askgamblers.com/casino-complaints/spinanga-casino-witdrawal-not-delivered-for-8-days

Автоматичний переклад.
andrzej1406
7 міс. тому

Вибачте за цю ситуацію, справді. Я бачу вашу скаргу тут, з нашою командою, куди вони ще не втручалися через 14-денний термін, який є стандартною процедурою, коли йдеться про подібні проблеми з відкликанням коштів. Напевно, ви вже читали інші публікації в цій темі, де ви бачите, що останнім часом казино призупинило багато вилучень своїх гравців. Я знаю, що це неприємна ситуація, однак спробуйте бути терплячими, щоб ми могли дізнатися, що саме відбувається в цьому казино. Наша команда з розгляду скарг докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Будь ласка, тримайте нас в курсі, коли у вас будуть будь-які новини щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я бачив, що в електронному листі зі спамом вони надсилають мені бонусний електронний лист, якщо я вношу депозит, але там не згадується про зняття коштів, і це загадка, я вражений мізерною сумою. Але все одно ми чекаємо, мені більше нічого не залишається

Автоматичний переклад.
User12345
7 міс. тому

Чувак, я чекав 3 зняття з 18 березня, і всі вони кажуть, що все добре, вони оновлять через обсяг, вони не були зроблені для зняття, і я хвилююся

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Сьогодні минає 14 днів з моменту мого вознесіння, і все ще нічого. Я розмовляв з ними знову і знову, і вони сказали мені те саме, що потрібно бути терплячим і не про що турбуватися. Я не думаю, що колись поверну свої гроші.

Автоматичний переклад.
User12345
7 міс. тому

14 робочих днів? Також католицький Великдень, я не знаю, що сказати... ми нічого не можемо зробити? Якщо так вийде, то я це намалював, я порахував як ці

Автоматичний переклад.
Apostolos
7 міс. тому

Ми всі розраховуємо на свої прибутки. Я вже не знаю, що сказати про це казино.

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого