ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 міс. тому від Miikkuli
|
13140 переглядів 271 відповідей |
|
1...4 5 6...14
Додати публікацію
s3rpent13
1 місяць тому

Ну, насамперед це мене трохи розлютило. Який спосіб оплати ви намагаєтеся зняти? Коли з вашим рахунком все в порядку, а казино нічого не може вам сказати, це здається мені трохи дивним.

Однак, як я вже зазначав, якщо пройде 14 днів і нічого не зрушиться з місця, я рекомендую подати скаргу.

У будь-якому випадку, ви зробили нове зняття?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Що ж, моє зняття коштів знову скасували, вони навіть не повідомляють мені причину, минуло більше 14 робочих днів, між ними я зіграв 100 євро від зняття минулого тижня і виграв більше грошей, тому у мене є 2 зняття, але люди шахраї, вони кажуть те саме, будь ласка, я хочу, щоб мої гроші сказали мені, що мені робити

Автоматичний переклад.
s3rpent13
1 місяць тому

Якщо минуло більше 14 днів після того, як ви не змогли зняти гроші, я рекомендую подати скаргу.

Ви можете зробити це тут, за цим посиланням , і ми побачимо, чи зможе наша команда вам допомогти.

Я також хотів запитати, чому ваше зняття було скасовано, але я бачу, що казино нічого вам не повідомило і, очевидно, не спілкується з вами. Тоді я вважаю, що скарга – це хороший крок.

Звичайно, якщо ви не знаєте, чого очікувати від цього процесу, я додам посібник, який може розповісти вам більше та надати інформацію про всю процедуру.

Ви в?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Я також хочу поділитися своїм досвідом роботи з цим казино, хоча я написав відгук і подав скаргу. Я зареєструвався там, тому що побачив високий бал і подумав, що це серйозне, надійне казино. У них багато ігор і високі бонуси.

Однак, коли справа доходить до зняття коштів, вони дійсно діють дивно. Я чекаю його вже 11 днів. З першого дня зняття я попросив у чаті пройти перевірку. Вони завжди казали мені, що це не потрібно, і що я в порядку. Через 10 днів розділ для перевірки можна було використовувати. Тепер мені знову потрібно чекати багато днів, щоб пройти перевірку, а грошей немає.

Проте. Якщо ви прочитали це і хочете грати в цьому казино - краще НЕ МОЖЕТЕ. Це просто розчарування та нервова біга за виграшами...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я чекав першу виплату 7 робочих днів. Я вже подав заявку на 3 виплати, і ще одна ще не надходить. Мене просто відлякують.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
webse1984
1 місяць тому

Так. Ви вже отримали від них гроші?

Так... це просто засмучує...

Автоматичний переклад.
webse1984
1 місяць тому

А ви змогли переконатися?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Я також хочу поділитися своїм досвідом роботи з цим казино, хоча я написав відгук і подав скаргу. Я зареєструвався там, тому що побачив високий бал і подумав, що це серйозне, надійне казино. У них багато ігор і високі бонуси.

Однак, коли справа доходить до зняття коштів, вони дійсно діють дивно. Я чекаю його вже 11 днів. З першого дня зняття я попросив у чаті пройти перевірку. Вони завжди казали мені, що це не потрібно, і що я в порядку. Через 10 днів розділ для перевірки можна було використовувати. Тепер мені знову потрібно чекати багато днів, щоб пройти перевірку, а грошей немає.

Проте. Якщо ви прочитали це і хочете грати в цьому казино - краще НЕ МОЖЕТЕ. Це просто розчарування та нервова біга за виграшами...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт!

Я знаю, що такий досвід не вписується в рейтинг безпеки. Чесно кажучи, його «висока оцінка» відображає справедливість або схожість, з якою до гравців ставитимуться справедливо. Відверто кажучи, виведення коштів, швидкість і ефективність верифікації – це аспекти, які залишаються поза межами цього рейтингу просто тому, що такі процедури дуже відрізняються.

Поки що ми не знайшли справедливого способу узагальнити особистий досвід, тому, щоб охопити ці важливі аспекти, відгуки користувачів і скарги охоплюють цю сферу.

Чесно кажучи, те, що ви описали, звучить як справжній безлад, і я хотів би подякувати вам за це.

Хоча я переконаний, що це казино врешті-решт окупиться, я також волів би пропустити цей жах. 🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я чекав першу виплату 7 робочих днів. Я вже подав заявку на 3 виплати, і ще одна ще не надходить. Мене просто відлякують.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт.

Ви також стикалися із затримкою перевірки, як інший гравець?

Будемо сподіватися, що це тимчасові проблеми. Однак я не можу з’ясувати, чи вдалося зняти якісь із згаданих вами коштів.

Не соромтеся оновлювати нас, будь ласка. Якщо вам важко, ми тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я ще не отримав жодного платежу, і немає можливості його ніде підтвердити. Я чекаю першого запитаного виведення через 7 днів

Автоматичний переклад.
webse1984
1 місяць тому

У чаті завжди повідомляється, що вам не потрібно підтверджуватися і що все добре. Але якщо після вічного очікування виплати вам доведеться перевірятися, це жарт 😅 Я справді благав підтвердити мене щодня, але вони щоразу відмовляли, лише коли це було потрібно фінансовому відділу. Пізніше вони сказали, що "ви завжди можете перевірити себе". Мені довелося перевірити через 11 днів, я все ще чекаю підтвердження - сьогодні 14 день

Тож наполягайте на цьому, якщо можливо, слід було зробити скріншоти розмови

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вау, вже 14 днів? Я не думаю, що це правильно. Скільки це для вас?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це вже 8-й день, і я все ще не бачу нічого або змін у зняттях... якщо хтось може мені допомогти...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я чекаю виведення з Spinanga з 10 березня, sweetbonanza мені сказала що це займе 3 дні, потім до 5 я питаю і мені каже що є затримка у фінансовому відділі це 490 євро і ще 100 але я боюся, що я не збираюся цього робити, ніколи не побачу в своєму обліковому записі, вони затримують мене щодня

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це вже 8-й день, і я все ще не бачу нічого або змін у зняттях... якщо хтось може мені допомогти...

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це, мабуть, дуже важко, але я б сказав, що ти зробив усе, що міг. Наразі залишайтеся зі скаргою. Чесно кажучи, до казино ще є час.

Проте я сподіваюся, що гроші зроблять це швидше, ніж пізніше! 🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я чекаю виведення з Spinanga з 10 березня, sweetbonanza мені сказала що це займе 3 дні, потім до 5 я питаю і мені каже що є затримка у фінансовому відділі це 490 євро і ще 100 але я боюся, що я не збираюся цього робити, ніколи не побачу в своєму обліковому записі, вони затримують мене щодня

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Що ж, мені шкода, що ще один гравець зіткнувся із затримкою платежу!

Як бачите, інші в такій же ситуації, на мою думку, щось відбувається з казино.

Але, чесно кажучи, наразі ми мало що можемо зробити. Як ви, напевно, не знаєте, ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення виплати. Якщо пощастить, я молюся, що скарга не знадобиться, але ніколи не завадить бути готовим, чи не так?

У будь-якому випадку, будь ласка, перегляньте ці інструкції 👈

Побачимо, що буде далі. 🤞


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Невже ніхто нічого не може зробити, щоб це казино могло вистояти і платити своїм клієнтам? Мені прикро сказати, що мене обманюють.

Автоматичний переклад.
sesteban73
1 місяць тому

Як сказала Радка, наша команда спробує вам допомогти, тому я б поки не ставився до цього скептично. Я твердо вірю, що все вийде і буде добре, і казино зрештою вчинить правильно.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Добре, зачекайте ці 14 днів, і якщо я нічого не побачу, я повідомлю вас

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file Одна служба обслуговування клієнтів каже, що у spinanga були запрошені документи для перевірки, а інша каже, що нічого ще не запитувано. Я також не можу нікуди завантажити документи. Виплати та перевірка ще ніколи не були такими поганими в казино.


Автоматичний переклад.
1...4 5 6...14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого