ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

9 міс. тому від Miikkuli
|
74809 переглядів 697 відповідей |
|
1...3 4 5...35
shanty13
8 міс. тому

Привіт, чи отримували ви інформацію про свою справу? Це тягнеться досить довго, і я відчуваю, що в повітрі може витати скарга. 🤔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго ранку, звичайно, нічого не сталося, він ще оброблявся, тому він навіть не був готовий до переказу, який не був виплачений, але я щойно скасував його зараз, тому що я ввів свої банківські реквізити, і я справді надто наляканий, через те, що мій банк припинив роботу через незаконні азартні ігри, на жаль, зараз у мене залишилося лише 250 євро з 480 євро, тому що, звичайно, є спокуса продовжувати грати, я негайно подам усе у скаргу, але я повинен швидко йдіть на зустріч.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, Джаро, на жаль, моя зустріч сьогодні була для мене не вдалою, тому я програв усі гроші, тому що мені не хочеться брати участь у цій битві. Я вже посварився з казино. Ви теж мені дуже допомогли. Я дякую вам за це сьогодні. Це зайняло 5 місяців, і моє життя тепер стало для мене надто цінним, щоб мати справу з тим, що стосується обох казино, які, безумовно, належать одне одному, я зараз дуже різко написав про залежність від азартних ігор, інакше вони просто не могли їх закрити . Я безмежно вдячний вам за спілкування і допомагаю вам, ви чудова команда, з процесом закриття цих жахливих казино. Просто зроби мені послугу. Такі казино не мають лобі, їм заборонено приймати гравців з Німеччини. Ще раз дякую тобі за все, бажаю тобі всього найкращого, Намасте, повний любові🫶

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У повідомленні, де ви також можете побачити в іншому казино, я вже надіслав кілька електронних листів у грудні з проханням закрити обліковий запис, але їх проігнорували. filefilefile

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

filefile

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго ранку, звичайно, нічого не сталося, він ще оброблявся, тому він навіть не був готовий до переказу, який не був виплачений, але я щойно скасував його зараз, тому що я ввів свої банківські реквізити, і я справді надто наляканий, через те, що мій банк припинив роботу через незаконні азартні ігри, на жаль, зараз у мене залишилося лише 250 євро з 480 євро, тому що, звичайно, є спокуса продовжувати грати, я негайно подам усе у скаргу, але я повинен швидко йдіть на зустріч.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будь ласка, зосередьтеся на тому, щоб не втратити весь баланс 🙏 Чи можете ви вибрати інший спосіб оплати, щоб виведення залишалося активним?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У повідомленні, де ви також можете побачити в іншому казино, я вже надіслав кілька електронних листів у грудні з проханням закрити обліковий запис, але їх проігнорували. filefilefile

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Тут я хотів би зосередитися на казино Spinanga. Давайте будемо легко стежити, чи не так?

Інше питання завжди можна обговорити у відповідній темі казино. Не соромтеся почати свій власний, якщо потрібно, щоб ми всі знали, як речі пов’язані між собою. 🙏

Автоматичний переклад.
mairaklft
8 міс. тому

Привіт!

Як ви можете побачити в цій темі, ви не єдиний.

Можливо, ви отримали якесь пояснення? Будь ласка дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому
Опубліковано mairaklft видалено
8 міс. тому

Привіт і дякую за інформацію. Я бачу вашу скаргу та читаю надану вами інформацію: "На їхній сторінці в моєму обліковому записі зазначено, що перевірка не потрібна". Відверто кажучи, це здається мені досить дивним, оскільки з мого досвіду майже кожного разу, щоб обробити виведення коштів, гравець повинен пройти процес перевірки. Будь ласка, це ваше перше зняття коштів у цьому казино?

Автоматичний переклад.
mairaklft
8 міс. тому

Дякую за роз'яснення.

Однак я б не був налаштований скептично, оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, і ви ще не так далеко. Якщо казино повідомило вам, що виведення буде схвалено протягом тижня, тоді давайте спробуємо набратися терпіння та почекати, щоб побачити, що станеться, і якщо вони виконають свою обіцянку, а якщо ні, то обов’язково дайте мені знати, що вони вам сказали.

Звичайно, у вас постійно відкрита скарга, тож якщо у вас є додаткова інформація, не забудьте оновити її тут же.

Я тримаю кулаки, щоб ви якомога швидше отримали свої гроші. 🤞

Автоматичний переклад.
mairaklft
8 міс. тому

Я знаю, що це неприємна ситуація, і я був би дуже радий, якби ви отримали свої гроші. Але якщо не вийде, наша команда втрутиться і спробує допомогти. Я був би радий, якби в цьому не було необхідності, але час покаже.

Я буду чекати ваших оновлень. 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Завжди сумно бачити, що, незважаючи на наші зусилля допомогти, деякі гравці вважають за краще видаляти свої публікації, коли проблеми перестають бути реальними.

Хоча це має певний сенс, тепер ми всі бачимо, наскільки неповним є спілкування.

Якщо я можу висловити лише маленьке прохання, будь ласка, не видаляйте свої публікації заднім числом, якщо це не є абсолютно необхідним.🙏🙏

Дякуємо, шановні учасники спільноти 😉


Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго вечора, мені потрібна ваша допомога. Я подав запит на зняття коштів 22/02/2024, через 3 робочі дні я спілкувався з живим чатом, і вони сказали мені не хвилюватися тощо, я знову говорив 3 рази з представником, оскільки моє відкликання тощо запізнюється вони сказали те саме. сьогодні, коли я знову зателефонував, мені сказали, що мій запит знаходиться на завершальній стадії і що дуже ймовірно, що я отримаю свої гроші до завтра, раптом через 2 години я бачу гроші на своєму рахунку, ніби зняття було скасовано , я знову звернувся до служби підтримки, і вони сказали, що я скасував завантаження, чого я ніколи не робив, потім я випадково натиснув «Оновити», і розмова завершилася, не завершившись, тому я знову поговорив з іншою людиною зі служби підтримки та знову розповів про свою проблему, — розповідає він мені, що це було скасовано. тільки її відкликання через те, що вона змінила компанію? (що вона має на увазі) так може вони знущаються наді мною, я не знаю що робити я боюся втратити свої гроші. Я провів ідентифікацію, дякую

Автоматичний переклад.
s3rpent13
8 міс. тому

Geia sou. Чи можу я спершу запитати, чи можете ви все ще увійти у свій обліковий запис? Якщо гроші все ще відображаються на вашому рахунку, можливо, вам слід надіслати електронний лист до служби підтримки казино та запитати їх про все це. Також про всяк випадок запитайте їх, чи можете ви знову подати запит на зняття коштів. Я б також рекомендував вам зберегти ці електронні листи або навіть зробити скріншоти відповідей служби підтримки. Це може стати в нагоді, коли вам можуть знадобитися докази. 😉

Також про інформацію про те, що казино могло змінити компанію. Ви отримали це від агента живого чату? Ви випадково зберегли скріншот із цією інформацією? Просто запитую, щоб наша команда перевірила, якщо це достовірна інформація.

Будь ласка, повідомляйте нам про всі оновлення щодо цієї проблеми, будемо чекати тут.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Так, продовжу. У мене вже було більше прибутку, і я знову чекаю виведення. Сподіваюся, це не триватиме так довго, або ви дізнаєтесь про це 😂

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Доброго вечора, так, я можу нормально увійти в свій обліковий запис, гроші знову з’явилися на моєму рахунку, і я знову зробив запит на зняття коштів, я запитав їх, один із них сказав, що я скасував зняття, а через деякий час інший із служби сказав що процесингова компанія змінилася, що б вони не хотіли сказати, я сказав їм, що подам до суду, якщо мої гроші не отримають до понеділка, на жаль, у мене немає знімка розмови про зміну компанії, у мене є лише знімок розмови, яку я мав за 1-2 години до повернення грошей на мій рахунок, у якій говорилося, що, можливо, сьогодні гроші надійшли, я не знаю, що ще робити, я боюся, що вони є шахраями. будь ласка, допоможіть! Дуже дякую за ваш час, будь-які інші запитання, які у вас є, не соромтеся задавати

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так, продовжу. У мене вже було більше прибутку, і я знову чекаю виведення. Сподіваюся, це не триватиме так довго, або ви дізнаєтесь про це 😂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я теж на це сподіваюсь. Але навіть якби це було так, принаймні тепер ви знаєте, скільки це триває, і якщо це трапиться знову, і вам це не сподобається, ви можете змінити казино.

У будь-якому випадку, схрещуємо пальці, щоб цього разу ви отримали свої гроші якомога швидше.

Дайте мені знати прогрес. 🤞

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Доброго вечора, так, я можу нормально увійти в свій обліковий запис, гроші знову з’явилися на моєму рахунку, і я знову зробив запит на зняття коштів, я запитав їх, один із них сказав, що я скасував зняття, а через деякий час інший із служби сказав що процесингова компанія змінилася, що б вони не хотіли сказати, я сказав їм, що подам до суду, якщо мої гроші не отримають до понеділка, на жаль, у мене немає знімка розмови про зміну компанії, у мене є лише знімок розмови, яку я мав за 1-2 години до повернення грошей на мій рахунок, у якій говорилося, що, можливо, сьогодні гроші надійшли, я не знаю, що ще робити, я боюся, що вони є шахраями. будь ласка, допоможіть! Дуже дякую за ваш час, будь-які інші запитання, які у вас є, не соромтеся задавати

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я не думаю, що вам потрібно відразу боятися найгіршого. Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом виведення коштів, тому ми ще не так далеко. Поки казино спілкується з вами, це хороший знак, тому постарайтеся трохи терпіти, і ми побачимо, як усе вийде. Завжди корисно робити кілька знімків екрана, коли ви отримуєте інформацію, як запропонувала Ромі, якщо вони вам знадобляться.

Оскільки ви зробили ще одне виведення коштів, ми побачимо, куди це піде, і якщо його буде скасовано знову, обов’язково зв’яжіться з казино та запитайте, чому.

Я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші, а якщо ні, зв’яжіться з нами. Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Доброго ранку, виведення знову скасовано!! Я спілкувався з чатом, вони не знають причини, по якій повідомляється, що ваш обліковий запис виглядає нормально, спробуйте ще раз filefile Я не знаю що ще робити!!

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого