ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 36)

11 міс. тому від Miikkuli
|
87 608 переглядів 701 відповідей |
|
1...35 36
1 місяць тому

гравець із Греції. Я подав третє запит на зняття грошей 500/500/500 з 16.01.24, і мій запит все ще знаходиться на початковій стадії розгляду, і він навіть не запитував мене про підтвердження рахунку, коли я розмовляв із хтось підтримує це каже мені, що є співвідношення гучності затримок

Автоматичний переклад.
Опубліковано valnikos2 видалено
1 місяць тому

гравець із Греції. Я подав третє запит на зняття грошей 500/500/500 з 16.01.24, і мій запит все ще знаходиться на початковій стадії розгляду, і він навіть не запитував мене про підтвердження рахунку, коли я розмовляв із хтось підтримує це каже мені, що є співвідношення гучності затримок

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можете ви ще раз повідомити нам про дату?

Якщо ви чекаєте більше 14 днів, я пропоную вам подати скаргу тут, до нашої команди, і ми спробуємо її вирішити.

Щоб зробити це, перейдіть за цим посиланням і повідомте нам, як у вас справи.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я програв трохи грошей у цьому казино, яке не має лімітів на депозит, гру чи зняття. Процес їх виведення займає тиждень і більше.


Після того, як я подав запит на закриття свого облікового запису, вони зупинилися на тиждень і продовжували надсилати мені бонуси, щоб заманити мене назад. Згодом мені це набридло, і я почав говорити їм різкі речі. Тільки тоді вони заявили, що закрили мій рахунок. Я отримав електронний лист із підтвердженням закриття, але не потрудився перевірити, чи справді його закрито.


Через кілька тижнів, очищаючи свої електронні листи, я натрапив на старе повідомлення від них. З цікавості я натиснув на посилання на їхній сайт. Я ввів дані для входу, щоб підтвердити, що доступ до мого облікового запису заборонено, але, на мій подив, я зміг увійти в нібито «закритий» обліковий запис без проблем.

Я подумав: «Добре, можливо, я зможу ввійти, але я, мабуть, не можу внести депозит або грати». Щоб перевірити це, я спробував внести кошти, і транзакція пройшла на «закритому» рахунку.


У цей момент я був розлючений. Я знав, що для того, щоб зняти вкладені кошти, мені потрібно буде їх відтворити, що займе щонайменше тиждень. Я розіграв кошти, програв майже всі, і на балансі залишилося лише 20 євро. Тоді я зв’язався з їхнім чатом, щоб запитати, чому я міг внести депозит і грати на «закритому» рахунку. Через кілька хвилин мене вигнали з облікового запису.


До цього дня я не отримав від них відповіді чи пояснень, і вони фактично залишили собі (або вкрали) решту 20 євро.


Тоді я звернувся по допомогу до Casino Grounds, але вони нічого не зробили. Вони лише сказали мені, що зв’язалися з казино та ігнорували будь-які інші повідомлення, які я надсилав протягом останніх 7 днів.


Тож не використовуйте Spinanga або «майданчики для казино».

Автоматичний переклад.
roPe
1 тиждень тому

Привіт, я думаю, що я співчуваю вам у цій ситуації, тому що це точно не повинно статися, і коли вони закривають ваш обліковий запис, це має бути саме так. На жаль, у багатьох випадках це саме те, що ви описали, і немає впевненості, що казино закриє ваш рахунок, і ви ніколи не зможете повернутися. Мабуть, таких лише кілька.

У будь-якому випадку, мені шкода, що ви знову зробили там депозит, оскільки втратили гроші без потреби. З іншого боку, якщо у вас був закритий рахунок і ви могли б без проблем увійти та внести депозит, а потім вони забрали ваші гроші, коли ви з ними зв’язалися, це здається мені неправильним. Особливо, коли ви явно нічого не виграли на цьому депозиті.

Вам не цікаво було б подати нам скаргу? Можливо, наша команда допоможе вам, хоча я не кажу на 100%.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
Опубліковано Jozanctba видалено
2 год. тому

доброго ранку Я хотів би знати, чи ще комусь адміністрація відмовляла в бонусах (без будь-яких причин), тому я не можу витрачати бали, маючи багато

Автоматичний переклад.
Kouneli
2 год. тому

Це можливо. Я верифікований, але вони запитали в мене всі рухи моєї картки Visa за останні 3 місяці.

Автоматичний переклад.
1...35 36
Перейти на сторінкуіз 36 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого