ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 36)

 від Miikkuli
|
126 769 переглядів 848 відповідей |
|
1...35 36 37...43

гравець із Греції. Я подав третє запит на зняття грошей 500/500/500 з 16.01.24, і мій запит все ще знаходиться на початковій стадії розгляду, і він навіть не запитував мене про підтвердження рахунку, коли я розмовляв із хтось підтримує це каже мені, що є співвідношення гучності затримок

Автоматичний переклад.
valnikos2 видалив(-ла) публікацію

гравець із Греції. Я подав третє запит на зняття грошей 500/500/500 з 16.01.24, і мій запит все ще знаходиться на початковій стадії розгляду, і він навіть не запитував мене про підтвердження рахунку, коли я розмовляв із хтось підтримує це каже мені, що є співвідношення гучності затримок

Автоматичний переклад.

Чи можете ви ще раз повідомити нам про дату?

Якщо ви чекаєте більше 14 днів, я пропоную вам подати скаргу тут, до нашої команди, і ми спробуємо її вирішити.

Щоб зробити це, перейдіть за цим посиланням і повідомте нам, як у вас справи.


Автоматичний переклад.

Я програв трохи грошей у цьому казино, яке не має лімітів на депозит, гру чи зняття. Процес їх виведення займає тиждень і більше.


Після того, як я подав запит на закриття свого облікового запису, вони зупинилися на тиждень і продовжували надсилати мені бонуси, щоб заманити мене назад. Згодом мені це набридло, і я почав говорити їм різкі речі. Тільки тоді вони заявили, що закрили мій рахунок. Я отримав електронний лист із підтвердженням закриття, але не потрудився перевірити, чи справді його закрито.


Через кілька тижнів, очищаючи свої електронні листи, я натрапив на старе повідомлення від них. З цікавості я натиснув на посилання на їхній сайт. Я ввів дані для входу, щоб підтвердити, що доступ до мого облікового запису заборонено, але, на мій подив, я зміг увійти в нібито «закритий» обліковий запис без проблем.

Я подумав: «Добре, можливо, я зможу ввійти, але я, мабуть, не можу внести депозит або грати». Щоб перевірити це, я спробував внести кошти, і транзакція пройшла на «закритому» рахунку.


У цей момент я був розлючений. Я знав, що для того, щоб зняти вкладені кошти, мені потрібно буде їх відтворити, що займе щонайменше тиждень. Я розіграв кошти, програв майже всі, і на балансі залишилося лише 20 євро. Тоді я зв’язався з їхнім чатом, щоб запитати, чому я міг внести депозит і грати на «закритому» рахунку. Через кілька хвилин мене вигнали з облікового запису.


До цього дня я не отримав від них відповіді чи пояснень, і вони фактично залишили собі (або вкрали) решту 20 євро.


Тоді я звернувся по допомогу до Casino Grounds, але вони нічого не зробили. Вони лише сказали мені, що зв’язалися з казино та ігнорували будь-які інші повідомлення, які я надсилав протягом останніх 7 днів.


Тож не використовуйте Spinanga або «майданчики для казино».

Автоматичний переклад.
roPe

Привіт, я думаю, що я співчуваю вам у цій ситуації, тому що це точно не повинно статися, і коли вони закривають ваш обліковий запис, це має бути саме так. На жаль, у багатьох випадках це саме те, що ви описали, і немає впевненості, що казино закриє ваш рахунок, і ви ніколи не зможете повернутися. Мабуть, таких лише кілька.

У будь-якому випадку, мені шкода, що ви знову зробили там депозит, оскільки втратили гроші без потреби. З іншого боку, якщо у вас був закритий рахунок і ви могли б без проблем увійти та внести депозит, а потім вони забрали ваші гроші, коли ви з ними зв’язалися, це здається мені неправильним. Особливо, коли ви явно нічого не виграли на цьому депозиті.

Вам не цікаво було б подати нам скаргу? Можливо, наша команда допоможе вам, хоча я не кажу на 100%.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.

доброго ранку Я хотів би знати, чи ще комусь адміністрація відмовляла в бонусах (без будь-яких причин), тому я не можу витрачати бали, маючи багато

Автоматичний переклад.
Kouneli

Це можливо. Я верифікований, але вони запитали в мене всі рухи моєї картки Visa за останні 3 місяці.

Автоматичний переклад.

Привіт, це казино жахливе, вони обдурили мене, вони використали мої банківські реквізити для покупки, але вони не відповідають на претензії, вони нічого не роблять і через це вони заблокували мій банківський рахунок, тобто, крім того, що не надали мені відкликання, вони обдурили мене, купивши, я отримав від них збитки та збитки, а також порушення конфіденційності. Я не рекомендую їх, те саме може статися з вами. Одні ганебні, злодії в білих комірцях.

Автоматичний переклад.

Казино - спінанга, не довіряйте їм, вони показують свої умови, але якщо ви щось робите, вони негайно закривають рахунок, але якщо вони роблять якусь помилку, вони миють руки і нічого не роблять, жахливе казино, не грайте, не витрачайте свої гроші в цьому казино, вас обдурять.

Автоматичний переклад.
munozingrid550

Вибачте, будь ласка, яка природа цього шахрайства? Наприклад, як казино використовувало ваші банківські реквізити для покупки? Мені б хотілося, щоб я краще зрозумів, але відчуваю, що для цього мені потрібна ваша допомога.

Автоматичний переклад.

доброго ранку Я хотів би знати, чи ще комусь адміністрація відмовляла в бонусах (без будь-яких причин), тому я не можу витрачати бали, маючи багато

Автоматичний переклад.

Гей, я бачу, що є проблема з бонусами. На жаль, іноді це трапляється, і це не поодинокий випадок. Крім того, ви пробували поставити більше запитань про те, що вони вам сказали? Іноді це також тому, що гравець часто отримує бонуси і не робить депозит між ними, що дуже важливо. Іноді, з іншого боку, вам вдається виграти, можливо, пару бонусів, і казино обмежує гравця в них.

Ви знаєте ще щось?

Автоматичний переклад.

Доброго дня, я подав запит на зняття коштів 5 числа, і який збіг, що в день платежу вони скасовують його через проблему з постачальником, чого я не розумію, оскільки якщо я вношу депозит у казино, саме казино має зробіть мені платіж, я розмовляю з ними, і нічого, вони теж нічого не вирішують, я знову запитую зняття коштів і, звичайно, тепер мені потрібно чекати ще кілька днів! І вони досі кажуть мені, що я отримав гроші завдяки мені, що постачальник іноді втрачає гроші, я хочу свої гроші, оскільки це хороша сума, і я хочу якнайшвидшого вирішення

Автоматичний переклад.
xicola13

привіт

Чи можу я запитати, що ви маєте на увазі через проблему з постачальником? Можливо, це означає, що ваш платіжний постачальник відхилив платіж?

Ви перевіряли у своєму банку?

Будь ласка, повідомте нам, як це відбувається, напевно, і якщо руху взагалі не буде, ми спробуємо втрутитися.

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, ну я не знаю, за їх словами, провайдер відхилив платіж, вони не повідомили мені жодних причин, їхня фраза була, можливо, вимкнулася електрика або хто знає, але ми повинні почати спочатку, нічого, вчора я надіслав запит на зняття коштів ще раз, і мені сказали, що мені знову потрібно почекати, але настали вихідні, і це припиняється до понеділка, вони також сказали мені, або ти можеш скасувати та зіграти гроші, і я сказав їм, що ні, що я чекав 5 днів для гроші, які я сказав їм, що мені потрібні, оскільки це була хороша сума, яка стане в нагоді для мого будинку, і вони сказали, що добре, вам потрібно почекати і молитися, щоб їх не скасували, будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
xicola13

Привіт,

Схоже, що казино використовує третю компанію для обробки фінансових операцій, що, як ви правильно зазначили, не повинно хвилювати жодного гравця.

Чи можу я знати, який варіант оплати ви обрали? Можливо, якщо запитати свого постачальника платіжних послуг про відхилені транзакції, ви зможете знайти деякі підказки.

Тільки не грайся з грошима, будь ласка. Чи дозволяє казино встановлювати ліміти на азартні ігри? Якщо так, ви можете скористатися інструментом, щоб запобігти втраті грошей.

Але наразі я боюся, що нам доведеться дати казино трохи часу, щоб розібратися з цим питанням. Будь ласка, регулярно оновлюйте нас. Ми будемо тут.



Автоматичний переклад.
Radka

Ні, я просто хочу зняти гроші, а не грати. Сьогодні, 10-го, я досі не отримав, оскільки скасували зняття і мені тільки кажуть, що може провайдер пропав інтернет чи світло чи ще що. Зняття було здійснено тією ж карткою, яку я використовував для поповнення. Раніше мені відповідали добре і швидко, тепер – погано і повільно. Мені потрібно зібрати це зняття зараз і забути про все.

Автоматичний переклад.
xicola13

Чи пробували ви зв'язатися з вашим банком щодо всього цього?

Це має бути правильний крок, і якщо ви бачите, що це все ще нікуди не веде, повідомте нам, будь ласка, і ми спробуємо втрутитися.

Автоматичний переклад.
Romi

Якщо банк сказав мені, що вони не мають уявлення про будь-який дохід, що вони ні в чому не заперечували, казино хоче, щоб я скасував і витратив гроші, але я не хочу скасовувати, я хочу забрати свої гроші і забути про них оскільки вони грають лише з людьми, вони отримують свої депозити, ми заслуговуємо на свої призи, будь ласка, допоможіть мені, тому що минуло майже 9 днів, щоб я не збирав щось, що належить мені.

Автоматичний переклад.

Але зараз я заходжу, і з 9 числа я зробив знімок екрана, тепер він каже мені подати запит на зняття коштів 1 вересня 2025 року. Мені потрібна ваша допомога та повернути мої гроші, будь ласка

Змінено
Автоматичний переклад.
xicola13

Я пропоную вам залишити баланс незмінним, зібрати якомога більше скріншотів, електронної пошти чи будь-яких інших інформаційних матеріалів і негайно подати скаргу.

Будь ласка, почніть із цього зеленого посилання 👈👈 Дотримуйтесь запитань, відповідайте належним чином, і коли ви дійдете до моменту, коли вам потрібно пояснити питання, будь ласка, зробіть це якнайкраще.

Я сподіваюся, що подальший розгляд питання нашими спеціалістами не займе багато часу.


Автоматичний переклад.
1...35 36 37...43
Перейти на сторінкуіз 43 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого