Я програв трохи грошей у цьому казино, яке не має лімітів на депозит, гру чи зняття. Процес їх виведення займає тиждень і більше.
Після того, як я подав запит на закриття свого облікового запису, вони зупинилися на тиждень і продовжували надсилати мені бонуси, щоб заманити мене назад. Згодом мені це набридло, і я почав говорити їм різкі речі. Тільки тоді вони заявили, що закрили мій рахунок. Я отримав електронний лист із підтвердженням закриття, але не потрудився перевірити, чи справді його закрито.
Через кілька тижнів, очищаючи свої електронні листи, я натрапив на старе повідомлення від них. З цікавості я натиснув на посилання на їхній сайт. Я ввів дані для входу, щоб підтвердити, що доступ до мого облікового запису заборонено, але, на мій подив, я зміг увійти в нібито «закритий» обліковий запис без проблем.
Я подумав: «Добре, можливо, я зможу ввійти, але я, мабуть, не можу внести депозит або грати». Щоб перевірити це, я спробував внести кошти, і транзакція пройшла на «закритому» рахунку.
У цей момент я був розлючений. Я знав, що для того, щоб зняти вкладені кошти, мені потрібно буде їх відтворити, що займе щонайменше тиждень. Я розіграв кошти, програв майже всі, і на балансі залишилося лише 20 євро. Тоді я зв’язався з їхнім чатом, щоб запитати, чому я міг внести депозит і грати на «закритому» рахунку. Через кілька хвилин мене вигнали з облікового запису.
До цього дня я не отримав від них відповіді чи пояснень, і вони фактично залишили собі (або вкрали) решту 20 євро.
Тоді я звернувся по допомогу до Casino Grounds, але вони нічого не зробили. Вони лише сказали мені, що зв’язалися з казино та ігнорували будь-які інші повідомлення, які я надсилав протягом останніх 7 днів.
Тож не використовуйте Spinanga або «майданчики для казино».
I lost some money at this casino that has no deposit, play, or withdrawal limits. Their withdrawal process takes a week or longer.
After I requested my account to be closed, they stalled for a week and kept sending me bonuses to lure me back. I eventually got fed up and started saying harsh things to them. Only then did they claim to have closed my account. I received an email confirming the closure, but I didn’t bother to check if it was actually closed.
A few weeks later, while clearing out my emails, I came across an old message from them. Out of curiosity, I clicked on the link to their site. I entered my login details just to confirm that access to my account was denied—but to my surprise, I was able to log in to the supposedly "closed" account without any issue.
I thought, "Okay, maybe I can log in, but I probably can’t deposit or play." To test this, I tried depositing funds, and the transaction went through on the "closed" account.
At this point, I was furious. I knew that to withdraw the deposited funds, I’d need to play them through, which would take at least a week. I played the funds, lost almost all of it, and was left with just €20 in my balance. I then contacted their live chat to ask why I was able to deposit and play on a "closed" account. After a few minutes, they kicked me out of the account.
To this day, I’ve received no response or explanation from them, and they effectively kept (or stole) the remaining €20.
Then I asked for help from Casino Grounds, but they did nothing. They only told me that they contacted the casino and have been ignoring any other messages I’ve sent for the past 7 days.
So don't use Spinanga or "Casino grounds".
Автоматичний переклад.