ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 37)

 від Miikkuli
|
116 236 переглядів 839 відповідей |
|
1...36 37 38...43

Привіт

У мене проблеми зі зняттям коштів на spinanga. У мене є три відкриті зняття коштів, які обробляються майже 2 тижні

Автоматичний переклад.
Jesselica88

Привіт! Це саме той час, який ми надаємо казино, щоб надіслати гроші гравцеві. Вони дали вам якусь причину, чому це так? Це ваші перші зняття коштів і чи ви вже підтверджені в казино?

Додам, що якщо ви почитаєте пости інших гравців, то напевно знайдете багато подібних випадків. Зазвичай гравці отримують свої гроші приблизно через два тижні, тому я буду дивитися, чи отримаєте ви їх найближчим часом.

Якщо ні, то я рекомендую подати скаргу.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт

Я кілька разів там знімав гроші. Ще ніколи це не займало стільки часу. Я думаю, що вони це роблять спеціально. Нещодавно я виграв багато грошей. Коли я звернувся в службу підтримки, вони попросили мене набратися терпіння. Сказали, що треба перевірити. Що саме не сказали... Завтра рівно 2 тижні. Подивимось, чи трапиться щось.

Дякуємо за відповідь

Автоматичний переклад.
Jesselica88

У такому випадку, будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Ми будемо тут, якщо вам знадобиться допомога нашої команди зі скарг.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я чекав рівно два тижні на 3 незавершені вилучення коштів, які були надіслані 14 січня. З тих пір я надіслав кілька листів, і спочатку вони просили мене потерпіти, але вже 5 днів вони навіть не відповідають.

Що я можу зробити, щоб отримати виплати?

На початку грудня я виграв понад 12 000 євро, і вони автоматично знизили мій VIP-рівень до рівня 1, обмеживши зняття до 500 євро. Досі виплати здійснювалися приблизно протягом 10 днів після кожного запиту, але цього разу навіть цього не виконали.

Крім того, на власному веб-сайті вони вказують період у 3 робочі дні для обробки зняття коштів, чого вони ніколи не дотримувалися.

Ви можете мені допомогти? Минуло півтора місяці, а я все ще маю понад 6000 євро, які очікують на зняття.

дякую!

Змінено
Автоматичний переклад.
Romi

Привіт

Грошей поки немає.

Коли я запитав, мені сказали, що незабаром воно має бути в моєму обліковому записі.

Чекати чи писати скаргу?

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я чекав рівно два тижні на 3 незавершені вилучення коштів, які були надіслані 14 січня. З тих пір я надіслав кілька листів, і спочатку вони просили мене потерпіти, але вже 5 днів вони навіть не відповідають.

Що я можу зробити, щоб отримати виплати?

На початку грудня я виграв понад 12 000 євро, і вони автоматично знизили мій VIP-рівень до рівня 1, обмеживши зняття до 500 євро. Досі виплати здійснювалися приблизно протягом 10 днів після кожного запиту, але цього разу навіть цього не виконали.

Крім того, на власному веб-сайті вони вказують період у 3 робочі дні для обробки зняття коштів, чого вони ніколи не дотримувалися.

Ви можете мені допомогти? Минуло півтора місяці, а я все ще маю понад 6000 євро, які очікують на зняття.

дякую!

Автоматичний переклад.

Привіт.

Можливо, вони знизили ваш VIP-рівень через те, що ви не вносили там депозит деякий час?

Це те, що зазвичай роблять казино, знаєте. VIP-рівень завжди залежить від активності гравців.

У всякому разі, це нічого не змінює на тому факті, що надто довго чекати виведення коштів. Тому я б точно спробував подати на них скаргу. Це абсолютно безкоштовно, і наша команда зробить усе можливе, щоб дізнатися більше про ваше зняття та затримку.

Перейдіть за цим посиланням , щоб подати скаргу та надати всю необхідну інформацію.

Автоматичний переклад.

Привіт

Грошей поки немає.

Коли я запитав, мені сказали, що незабаром воно має бути в моєму обліковому записі.

Чекати чи писати скаргу?

Автоматичний переклад.

Я б обов'язково подав скаргу. Це може змусити їх прискорити роботу.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
Romi

Я б сказав те саме.

Автоматичний переклад.
Jesselica88

Ось посилання для вас, коли ви вирішите це зробити. добре?

Повідомте нас, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.

Привіт


Це мій перший раз, коли я знімаю гроші в цьому казино, і вони кажуть, що виплачують через 3 робочі дні.


Вони не платили мені 4 робочі дні, і вони постійно виправдовуються. Вони роблять це навмисно, щоб ви могли скасувати і грати, щоб втратити гроші.

Це казино є неприйнятним.

Автоматичний переклад.
thanosttt89

привіт

Я б порадив вам проявити терпіння, але я відчуваю, що ви це вже знаєте. Я не знаю, яка мета, але гравці також повідомляли про затримки. Тож заковика лише в тому, щоб дати йому більше часу. Це казино платить, але повільно.

Чи можу я знати, які виправдання вам дали?

Автоматичний переклад.

Конкретного виправдання немає, кажуть лише, що у них багато роботи в бухгалтерії. Я також тиснув на них, щоб вони надіслали документи для ідентифікації рахунку, а вони мені сказали, що це не потрібно (я дуже боюся, що через тиждень вони в мене їх вимагатимуть). Буду терплячим, не чіпатиму зняття, поки не зніму їх.

Автоматичний переклад.
thanosttt89

я вас чудово розумію. Я чекаю більше 19 днів і поки нічого. Вони навіть не відповідають на мої електронні листи, а в чаті я завжди отримую ту саму відповідь, що й ти. Це засмучує.

Автоматичний переклад.

Я думаю, що цьому сайту час припинити дружити з казино Rabidi, тому що вони нечесні, сповнені скарг і боягузи, коли справа доходить до вирішення проблем. Рабіді - це сміття, яке треба вигнати з лиця землі разом з його боягузливими господарями!!!

Автоматичний переклад.
Johnlc89

Ця компанія сміття, абсолютно неповажна, боягузлива і систематизована, коли справа доходить до вирішення проблем. Вони діють разом, як справжні боягузи, вони всі з однієї банди, в цій групі повинен бути якийсь пакт чи щось таке!!!

Автоматичний переклад.
thanosttt89

Тримайтеся подалі від усіх казино Rabidi, мій друже, вони завжди затримують виведення коштів і надзвичайно дратують і працюють як група, навчена цьому. Це організована мафія. Ви чули про крабові бонуси на свій перший депозит, заходьте далі. Одного разу ти подякуєш мені!!!

Автоматичний переклад.

Правда в тому, що гуру казино не захищає нас.

У нього не повинно бути такого рейтингу.

Він не повинен першим щось пропонувати.

Шкода, тому що я довіряв цьому протягом багатьох років, але, на жаль, я граю в це казино, яке воно рекомендує, протягом шести років.

Автоматичний переклад.

Скільки днів ви чекали на отримання платежів? Чи є хтось, хто чекав більше 20 днів після того, як зробив запит на зняття?

Хтось відчував те саме? І коли вони нарешті заплатили?

дякую!

Автоматичний переклад.

Я на 8 день. Але це невелика кількість 380.

Це багато грошей, які вони вам винні?

Автоматичний переклад.
1...36 37 38...43
Перейти на сторінкуіз 43 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого