1 місяць тому
Чи можна подати скаргу, щоб з'ясувати причину закриття?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
0
Чи можна подати скаргу, щоб з'ясувати причину закриття?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
Чи правильно я розумію, що в деяких казино у вас є кілька акаунтів? Що конкретно ви хотіли б повідомити і на що поскаржитися? Якщо у вас є кілька облікових записів у казино, і казино закрило один із них на основі того, що ви описуєте, я завжди спочатку перевіряю в казино, щоб дізнатися, як це можливо, що вам вдалося відкрити ще один і у вас є ще один.
Якщо це не так, і у вас є лише один обліковий запис усюди, і казино не взяло з вас грошей, вони просто закрили ваш рахунок, я також не бачу в цьому проблеми, і ви нікуди не підете з такою скаргою .
Do I understand correctly that you have multiple accounts in some casinos? What specifically would you like to report and what would you like to complain about? If you have multiple accounts at a casino and the casino closed one of them based on what you describe, I would always check with the casino first to see how it is possible that you managed to open another one and that you have another one.
If this is not the case and you only have one account everywhere and the casino did not take any money from you, they just closed your account, I don't see the problem with that either and you wouldn't go anywhere with that complaint.
Мій обліковий запис у Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino закрито, і вони належать одному власнику, і я повинен зазначити, що я також ними не користувався.
Але в інших казино, таких як Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, які також належать тій же компанії і якими я не користувався, вони все ще активні.
Ось чому мені цікаво знати причину їх закриття, я не знаю, чи це помилка в системі, після оновлення конфіденційності всіх цих казино.
My account at Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, have been closed, and they are from the same owner and I have to mention that I have not used them either.
But in other casinos like Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, which are also owned by the same company and which I have not used, they are still active.
That is why I am curious to know the reason for having closed them, I do not know if it is an error in the system, after the Privacy update of all these casinos.
Mi cuenta en Vegasino, Betspino. Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, han sido cerradas, y son del mismo propietario y tengo que mencionar que tampoco las he usado.
Pero en otros casino como Rabona, Betriot, librabet, Amunra, que tambien son del mismo dueño y que no las he usado, siguen estando activas.
Por eso es mi curiosidad de saber cual es el motivo de haberlas cerrado, no se si se trata de un error en el sistema, luego de la actualizacion de Privacidad de todo estos casinos.
Було б гарною ідеєю запитати їх і написати їм електронний лист. Можливо, якщо у вас там не було активності, казино вирішило закрити ваш рахунок. Як я вже згадував раніше, якщо у вас там немає грошей, вони можуть закрити його без пояснення причини. Той факт, що у вас немає закритих рахунків в інших казино, насправді не відіграє жодної ролі.
Тож, можливо, я спробував би те, що написав, і надіслав би електронний лист у казино, де ваш обліковий запис було закрито з певної причини, і подивився б, що вони вам скажуть.
У будь-якому випадку, ви просто зацікавлені чи хочете грати в цих казино?
It might be a good idea to ask them and write them an email. Maybe if you had no activity there, the casino decided to close your account. As I mentioned before, if you don't have any money there, they can close it without giving you a reason. The fact that you don't have accounts closed in other casinos doesn't really play any role.
So maybe I would try what I wrote and send an email to the casinos where your account was closed for a reason and see what they tell you.
Anyway, are you just interested or would you like to play in those casinos?
добрий вечір!
Я здійснив 3 зняття за 6-7-8 днів (одне зняття на день), але все ще жодне зняття не завершилося, і жодних документів не запитувано! Перші зняття є. Хтось стикався з якимись проблемами з цією конкретною компанією??
Good evening!
I have made 3 withdrawals in 6-7-8 days (one withdrawal per day) and still no withdrawal has completed, and no documents have been requested! First withdrawals are. Has anyone encountered any problems with this particular company??
Καλησπέρα!
Έχω πραγματοποιήσει 3 αναλήψεις εδώ και 6-7-8 ημέρες (μια ανάληψη ανα ημέρα) και ακομα δεν έχει ολοκληρωθεί καμία ανάληψη, και δεν μου έχει ζητηθεί κανενα έγγραφο! Πρώτες αναλήψεις είναι. Έχει αντιμετωπίσει κανένας κάποια πρόβλημα με την συγκεκριμένη εταιρία;;
Привіт, я перемістив вашу публікацію під казино, де ви можете прочитати подібний досвід гравців. Часто буває так, що це проблема, але казино зрештою платить гравцям, просто це займає більше часу, ніж зазвичай. Іноді це займає до 2 тижнів, тому можливо, що це стосується і вас. Поки ви не попросите жодних документів, перевірка не буде потрібною, але вам доведеться заплатити.
Якщо нічого не змінилося і казино не заплатило вам, поділіться цим, і ми спробуємо допомогти.
Як ви думаєте, ви впораєтеся?
Hi, I've moved your post under the casino where you can read similar experiences of players. It often happens that this is a problem but the casino eventually pays the players, it just takes longer than usual. Sometimes it takes up to 2 weeks, so it is possible that this is the case for you as well. Until you have asked for any documents verification will not be necessary but you will have to pay.
If nothing has changed and the casino hasn't paid you, share it and we'll try to help.
Do you think you can handle it?
Дякую, Джаро, нічого не змінилося з учорашнього дня, тому я зачекаю ці два тижні та чекаю подальшої допомоги з боку казино!
Thank you Jaro, nothing has changed from yesterday, so I will wait these two weeks and I will wait for any further assistance from casino’s side!
2 тижні відраховуються з моменту, коли ви подали запит на зняття коштів, тому, якщо ви подали запит приблизно тиждень тому, вам не доведеться чекати ще два тижні, щоб ви знали. Я помітив, що нічого не змінилося, і це прикро, але я вірю, що зрештою ви отримаєте свої гроші. Іноді казино займає більше часу, але зрештою вони виплачують гравцям. Тож тепер вам доведеться набратися терпіння, а ми побачимо, що буде далі. 🙂
2 weeks are counted from the time you requested a withdrawal, so if you requested it about a week ago, you won't have to wait another two weeks, just so you know. I noticed that nothing has changed, which is a shame, but I believe that you will eventually get your money. Sometimes the casino takes longer, but eventually they pay out players. So now you will have to be patient and we will see what will happen next. 🙂
Привіт знову! Минуло 17 днів після мого першого зняття, а я досі не отримав свої гроші! Це неймовірно! Тут хтось із казино??
Hello again! 17 days have passed from my first withdrawal and I still haven’t received my money! This is incredible! Is anyone from the casino in here??
Вам слід перевірити інші сторінки, щоб побачити, чи відповіло казино будь-якому гравцю тут чи ні. У будь-якому разі я бачу, що ви вже подали скаргу , і я твердо вірю, що ви зможете вирішити цю проблему.
Казино нічого не говорило вам про цю ситуацію з моменту нашої останньої переписки?
You would have to check the other pages to see if the casino has responded to any players here or not. Anyway, I see that you have already filed a complaint and I firmly believe that you will be able to resolve the matter.
The casino hasn't said anything to you about this situation since the last time we corresponded?
Тільки те, що справді мої відкликання затримуються, і вони перешлють мою проблему. Загальні речі, а не конкретна відповідь.
Only that indeed my withdraws are delayed and they will forward my issue. General things, not a specific answer.
Я знаю, що це казино часто займає близько 2 тижнів, щоб виплатити гравцеві, але часто, якщо він нічого не зламав, йому виплачують.
Очевидно, ми не можемо багато зробити з такими відповідями, і хоча мені неприємно це говорити, нам доведеться продовжувати бути терплячими. Крістіна спробує вам допомогти, і я сподіваюся, що це не займе багато часу, і ми зв’яжемося з казино, якщо у вас все ще не буде грошей.
Мені б хотілося, щоб у цьому не було необхідності, і ви б сказали, що вже отримали його. 😥
I know that this casino often takes around 2 weeks to pay out a player but often if he hasn't broken anything they will pay him out.
Obviously there is not much we can do about such responses and although I hate to say it, we will have to continue to be patient. Kristina will try to help you and I hope it won't take long and we will contact the casino if you still don't have the money.
I wish that wasn't necessary and you would have come forward to say that you have already received it. 😥
Привіт! Я думаю, що вам доведеться терпіти з виведенням коштів і дочекатися, поки казино їх схвалить. Вам не потрібно було верифікувати і відправляти в казино документи? Чому ви ввели три зняття за допомогою іншого способу оплати? Зазвичай рекомендується робити це з тим, на якому ви внесли депозит, тому мені цікаво, чи відхилить казино ваше зняття чи ні.
Нарешті, я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно, і якщо вони не надішлють вам гроші, ви можете зв’язатися з нами, і ми порекомендуємо наступний крок.
Як ви думаєте, ви впораєтеся? 🙂
Hi, I think you'll have to be patient with your withdrawals and wait for the casino to approve them. Wasn't it necessary for you to verify and send the casino the documents? Why did you enter three withdrawals using a different payment method? Usually it is recommended to do it with the one you deposited with, so I wonder if the casino will reject your withdrawal or not.
Lastly, I wanted to add that we give casinos 14 days to sort out everything they need and if they don't send you the money, you can contact us and we'll recommend the next step.
Do you think you can handle it? 🙂
Але ми не сказали вам на веб-сайті, що це займе 3 дні, оскільки ми не казино. Це те, що вони, напевно, сказали вам, але іноді буває, що зняття коштів обробляється не тільки в казино. Якщо у них є сторонній постачальник, який займається цим, можливо, їм доведеться повністю зняти кошти.
Тож наберіться терпіння, не грайте з грошима в азартні ігри та не скасовуйте зняття, і я твердо вірю, що гроші незабаром дістануться вам.
Якщо ні, ми будемо тут, щоб допомогти вам.
But we didn't tell you on the website that it would take 3 days because we are not a casino. That's what they must have told you, but sometimes it happens that withdrawals does not handle only casino. If they have a third party provider that handles it, then it's possible that they have to do the whole withdrawal.
So just try to be patient, don't gamble with the money or cancel the withdrawal and I firmly believe that the money will reach you soon.
If not, we will be here to help you.
У мене було 3 зняття по 500/500/500
Станом на 16/11/24 моя заявка все ще розглядається, а сьогодні у нас 29/11 і все ще нічого
I have experienced 3 withdrawals of 500/500/500
As of 16/11/24 and still my application is under consideration and today we have 29/11 and still nothing
Έχω ζήσει 3 αναλήψεις 500/500/500
Από 16/11/24 και ακόμη η αίτηση μου είναι υπό εξέταση και σήμερα έχουμε 29/11 και ακόμα τίποτα
Привіт! Я не міг проігнорувати ваш новий обліковий запис. Не могли б ви підтвердити, що ви створили новий обліковий запис, щоб повернутися на форум?
Розкажіть нам про будь-які проблеми, які у вас виникають з обліковим записом, і ми зробимо все можливе, щоб їх вирішити.
Стосовно казино, чи вимагали від вас завершити процес верифікації минулого тижня?
Чи можете ви отримати доступ до облікового запису казино? Я помітив, що Джаро намагався з’ясувати, чи надало казино пояснення подій, але, здається, ми ще не отримали від вас відповіді. Чи можете ви допомогти нам із цим?
Навіть якщо ми запропонуємо вам подати скаргу, ці питання мають бути чітко вирішені, саме тому я прошу. Сподіваюся, ви розумієте; тож повідомте нам деталі, будь ласка.
Hi there! I was unable to ignore your new account. Could you please confirm that you made a new account in order to return to the forum?
Tell us about any problems you are having with the account, and we will try our best to fix them.
In relation to the casino, have you been required to complete the verification process in the past week?
Can you access the casino account, please? I noticed that Jaro was attempting to ascertain whether the casino had provided an explanation for the events, but it appears that we have yet to get the response from you. Can you please help us with that?
Even if we suggest that you file a complaint, these issues need to be addressed explicitly, which is why I am asking. I hope you understand; so, let us know the details, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.