ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 35)

10 міс. тому від Miikkuli
|
83 023 переглядів 697 відповідей |
|
1...34 35 36
Jaro
1 місяць тому

Чи можна подати скаргу, щоб з'ясувати причину закриття?

Автоматичний переклад.
DiegoVB
1 місяць тому

Чи правильно я розумію, що в деяких казино у вас є кілька акаунтів? Що конкретно ви хотіли б повідомити і на що поскаржитися? Якщо у вас є кілька облікових записів у казино, і казино закрило один із них на основі того, що ви описуєте, я завжди спочатку перевіряю в казино, щоб дізнатися, як це можливо, що вам вдалося відкрити ще один і у вас є ще один.

Якщо це не так, і у вас є лише один обліковий запис усюди, і казино не взяло з вас грошей, вони просто закрили ваш рахунок, я також не бачу в цьому проблеми, і ви нікуди не підете з такою скаргою .

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Мій обліковий запис у Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino закрито, і вони належать одному власнику, і я повинен зазначити, що я також ними не користувався.

Але в інших казино, таких як Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, які також належать тій же компанії і якими я не користувався, вони все ще активні.

Ось чому мені цікаво знати причину їх закриття, я не знаю, чи це помилка в системі, після оновлення конфіденційності всіх цих казино.

Автоматичний переклад.
DiegoVB
1 місяць тому

Було б гарною ідеєю запитати їх і написати їм електронний лист. Можливо, якщо у вас там не було активності, казино вирішило закрити ваш рахунок. Як я вже згадував раніше, якщо у вас там немає грошей, вони можуть закрити його без пояснення причини. Той факт, що у вас немає закритих рахунків в інших казино, насправді не відіграє жодної ролі.

Тож, можливо, я спробував би те, що написав, і надіслав би електронний лист у казино, де ваш обліковий запис було закрито з певної причини, і подивився б, що вони вам скажуть.

У будь-якому випадку, ви просто зацікавлені чи хочете грати в цих казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добрий вечір!

Я здійснив 3 зняття за 6-7-8 днів (одне зняття на день), але все ще жодне зняття не завершилося, і жодних документів не запитувано! Перші зняття є. Хтось стикався з якимись проблемами з цією конкретною компанією??

Автоматичний переклад.
konstantinosnefros
1 місяць тому

Привіт, я перемістив вашу публікацію під казино, де ви можете прочитати подібний досвід гравців. Часто буває так, що це проблема, але казино зрештою платить гравцям, просто це займає більше часу, ніж зазвичай. Іноді це займає до 2 тижнів, тому можливо, що це стосується і вас. Поки ви не попросите жодних документів, перевірка не буде потрібною, але вам доведеться заплатити.

Якщо нічого не змінилося і казино не заплатило вам, поділіться цим, і ми спробуємо допомогти.

Як ви думаєте, ви впораєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Дякую, Джаро, нічого не змінилося з учорашнього дня, тому я зачекаю ці два тижні та чекаю подальшої допомоги з боку казино!

Автоматичний переклад.
konstantinosnefros
1 місяць тому

2 тижні відраховуються з моменту, коли ви подали запит на зняття коштів, тому, якщо ви подали запит приблизно тиждень тому, вам не доведеться чекати ще два тижні, щоб ви знали. Я помітив, що нічого не змінилося, і це прикро, але я вірю, що зрештою ви отримаєте свої гроші. Іноді казино займає більше часу, але зрештою вони виплачують гравцям. Тож тепер вам доведеться набратися терпіння, а ми побачимо, що буде далі. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Привіт знову! Минуло 17 днів після мого першого зняття, а я досі не отримав свої гроші! Це неймовірно! Тут хтось із казино??

Автоматичний переклад.
konstantinosnefros
1 місяць тому

Вам слід перевірити інші сторінки, щоб побачити, чи відповіло казино будь-якому гравцю тут чи ні. У будь-якому разі я бачу, що ви вже подали скаргу , і я твердо вірю, що ви зможете вирішити цю проблему.

Казино нічого не говорило вам про цю ситуацію з моменту нашої останньої переписки?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Тільки те, що справді мої відкликання затримуються, і вони перешлють мою проблему. Загальні речі, а не конкретна відповідь.

Автоматичний переклад.
konstantinosnefros
1 місяць тому

Я знаю, що це казино часто займає близько 2 тижнів, щоб виплатити гравцеві, але часто, якщо він нічого не зламав, йому виплачують.

Очевидно, ми не можемо багато зробити з такими відповідями, і хоча мені неприємно це говорити, нам доведеться продовжувати бути терплячими. Крістіна спробує вам допомогти, і я сподіваюся, що це не займе багато часу, і ми зв’яжемося з казино, якщо у вас все ще не буде грошей.

Мені б хотілося, щоб у цьому не було необхідності, і ви б сказали, що вже отримали його. 😥

Автоматичний переклад.
Опубліковано valnikos2 видалено
Опубліковано valnikos2 видалено
valnikos2
1 місяць тому

Привіт! Я думаю, що вам доведеться терпіти з виведенням коштів і дочекатися, поки казино їх схвалить. Вам не потрібно було верифікувати і відправляти в казино документи? Чому ви ввели три зняття за допомогою іншого способу оплати? Зазвичай рекомендується робити це з тим, на якому ви внесли депозит, тому мені цікаво, чи відхилить казино ваше зняття чи ні.

Нарешті, я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що їм потрібно, і якщо вони не надішлють вам гроші, ви можете зв’язатися з нами, і ми порекомендуємо наступний крок.

Як ви думаєте, ви впораєтеся? 🙂

Автоматичний переклад.
Опубліковано valnikos2 видалено
Опубліковано valnikos2 видалено
valnikos2
1 місяць тому

Але ми не сказали вам на веб-сайті, що це займе 3 дні, оскільки ми не казино. Це те, що вони, напевно, сказали вам, але іноді буває, що зняття коштів обробляється не тільки в казино. Якщо у них є сторонній постачальник, який займається цим, можливо, їм доведеться повністю зняти кошти.

Тож наберіться терпіння, не грайте з грошима в азартні ігри та не скасовуйте зняття, і я твердо вірю, що гроші незабаром дістануться вам.

Якщо ні, ми будемо тут, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

У мене було 3 зняття по 500/500/500

Станом на 16/11/24 моя заявка все ще розглядається, а сьогодні у нас 29/11 і все ще нічого

Автоматичний переклад.
valnikos3
3 тиж. тому

Привіт! Я не міг проігнорувати ваш новий обліковий запис. Не могли б ви підтвердити, що ви створили новий обліковий запис, щоб повернутися на форум?

Розкажіть нам про будь-які проблеми, які у вас виникають з обліковим записом, і ми зробимо все можливе, щоб їх вирішити.

Стосовно казино, чи вимагали від вас завершити процес верифікації минулого тижня?

Чи можете ви отримати доступ до облікового запису казино? Я помітив, що Джаро намагався з’ясувати, чи надало казино пояснення подій, але, здається, ми ще не отримали від вас відповіді. Чи можете ви допомогти нам із цим?

Навіть якщо ми запропонуємо вам подати скаргу, ці питання мають бути чітко вирішені, саме тому я прошу. Сподіваюся, ви розумієте; тож повідомте нам деталі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1...34 35 36
Перейти на сторінкуіз 36 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого