6 дн. тому
Чи можна подати скаргу, щоб з'ясувати причину закриття?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
0
Чи можна подати скаргу, щоб з'ясувати причину закриття?
Can a complaint be filed to find out the reason for the closure?
Se puede abrir una queja para saber el motivo del cierre?
Чи правильно я розумію, що в деяких казино у вас є кілька акаунтів? Що конкретно ви хотіли б повідомити і на що поскаржитися? Якщо у вас є кілька облікових записів у казино, і казино закрило один із них на основі того, що ви описуєте, я завжди спочатку перевіряю в казино, щоб дізнатися, як це можливо, що вам вдалося відкрити ще один і у вас є ще один.
Якщо це не так, і у вас є лише один обліковий запис усюди, і казино не взяло з вас грошей, вони просто закрили ваш рахунок, я також не бачу в цьому проблеми, і ви нікуди не підете з такою скаргою .
Do I understand correctly that you have multiple accounts in some casinos? What specifically would you like to report and what would you like to complain about? If you have multiple accounts at a casino and the casino closed one of them based on what you describe, I would always check with the casino first to see how it is possible that you managed to open another one and that you have another one.
If this is not the case and you only have one account everywhere and the casino did not take any money from you, they just closed your account, I don't see the problem with that either and you wouldn't go anywhere with that complaint.
Мій обліковий запис у Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino закрито, і вони належать одному власнику, і я повинен зазначити, що я також ними не користувався.
Але в інших казино, таких як Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, які також належать тій же компанії і якими я не користувався, вони все ще активні.
Ось чому мені цікаво знати причину їх закриття, я не знаю, чи це помилка в системі, після оновлення конфіденційності всіх цих казино.
My account at Vegasino, Betspino, Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, have been closed, and they are from the same owner and I have to mention that I have not used them either.
But in other casinos like Rabona, Betriot, Librabet, Amunra, which are also owned by the same company and which I have not used, they are still active.
That is why I am curious to know the reason for having closed them, I do not know if it is an error in the system, after the Privacy update of all these casinos.
Mi cuenta en Vegasino, Betspino. Revolutiocasino, ZeusWin, Spinrollz, Wildsino, han sido cerradas, y son del mismo propietario y tengo que mencionar que tampoco las he usado.
Pero en otros casino como Rabona, Betriot, librabet, Amunra, que tambien son del mismo dueño y que no las he usado, siguen estando activas.
Por eso es mi curiosidad de saber cual es el motivo de haberlas cerrado, no se si se trata de un error en el sistema, luego de la actualizacion de Privacidad de todo estos casinos.
Було б гарною ідеєю запитати їх і написати їм електронний лист. Можливо, якщо у вас там не було активності, казино вирішило закрити ваш рахунок. Як я вже згадував раніше, якщо у вас там немає грошей, вони можуть закрити його без пояснення причини. Той факт, що у вас немає закритих рахунків в інших казино, насправді не відіграє жодної ролі.
Тож, можливо, я спробував би те, що написав, і надіслав би електронний лист у казино, де ваш обліковий запис було закрито з певної причини, і подивився б, що вони вам скажуть.
У будь-якому випадку, ви просто зацікавлені чи хочете грати в цих казино?
It might be a good idea to ask them and write them an email. Maybe if you had no activity there, the casino decided to close your account. As I mentioned before, if you don't have any money there, they can close it without giving you a reason. The fact that you don't have accounts closed in other casinos doesn't really play any role.
So maybe I would try what I wrote and send an email to the casinos where your account was closed for a reason and see what they tell you.
Anyway, are you just interested or would you like to play in those casinos?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.