ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 34)

9 міс. тому від Miikkuli
|
73818 переглядів 697 відповідей |
|
1...33 34 35
1 місяць тому

У мене залишилося перевірити лише 2 запити, які мені постійно відмовляють

це селфі, виписка з податкової за період, який вони хочуть, і договір оренди, який я не маю можливості надіслати, тому що я живу з батьками і на мені нічого не написано

як мені діяти?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт! У мене виникла проблема з ваучером, який мені не надали через помилку веб-сайту. У мене є докази.

Чи є сенс тут подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи могли б ви розповісти нам про це докладніше?

Який тип ваучера ви повинні були отримати, і чи намагалися ви зв'язатися зі службою підтримки казино?

Щоб спробувати допомогти в цій ситуації, нам потрібно знати більше, тому дайте відповідь якнайшвидше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене залишилося перевірити лише 2 запити, які мені постійно відмовляють

це селфі, виписка з податкової за період, який вони хочуть, і договір оренди, який я не маю можливості надіслати, тому що я живу з батьками і на мені нічого не написано

як мені діяти?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У цьому випадку я б запропонував подати скаргу тут, до нашої команди. Ми спробуємо допомогти з вашим процесом перевірки, і, сподіваємося, казино також зв’яжеться з нами, тож усе можна вирішити.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням , де ви можете надіслати його та описати все детально для кращого та швидшого спілкування.

Як би ви сказали, що казино спілкується з вами? Чи отримуєте ви допомогу від служби підтримки, коли це необхідно, чи не дуже?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я хотів знати, чи це казино spinanga платить, коли ви знімаєте гроші, чи це шахрайство. Я щойно зробив свій перший запит на зняття коштів сьогодні, і я трохи наляканий

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Sergius30
1 місяць тому

это контора которая не платит!

1 місяць тому

Привіт, виявляється, я дуже переживаю. Сьогодні я щойно подав запит на зняття грошей із казино Spinanga, але, судячи з того, що я читаю, депозит надходить дуже пізно, а іноді навіть не надходить. Мені дуже страшно, тому що це засмучує те, що ти залишаєш гроші, а потім нічого не можеш отримати.

Автоматичний переклад.
Sergius30
1 місяць тому

Привіт. Якщо ви прочитаєте цю тему, ви дійсно дізнаєтеся, що це казино зазвичай запізнюється з виплатами, але зазвичай гравці отримують гроші.

Якщо ви бачите, що це дійсно триває протягом тривалого часу, ми тут, щоб допомогти. Просто майте на увазі, що зазвичай ми надаємо казино 14 повних днів для здійснення платежу.

Я вважаю, що ви вперше звільняєтеся звідти, так? Вас просили пройти перевірку?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт, доброго ранку. Так, це правильно. Це перший раз, коли я знімаю гроші з цього казино. На даний момент вони не вимагали від мене ніякої перевірки, але я не виключаю, що вимагають.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Ви можете мені допомогти. Казино теж не хоче мені платити..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, доброго ранку. Так, це правильно. Це перший раз, коли я знімаю гроші з цього казино. На даний момент вони не вимагали від мене ніякої перевірки, але я не виключаю, що вимагають.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будь ласка, тримайте нас у курсі всього, що стосується цього.

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу, перш ніж ми втрутимося. Отже, якщо ви бачите, що це дійсно займає багато часу, повідомте нам, і ви можете подати скаргу, щоб наша команда могла допомогти.

Не хвилюйтеся, ми тут для вас. добре?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви можете мені допомогти. Казино теж не хоче мені платити..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Розкажіть нам більше про проблему з цим казино, будь ласка? Тільки так ми зможемо допомогти.

Також, будь ласка, повідомте нам, якщо у вас така сама проблема тут , чи це була просто помилка, що ви написали в обох ланцюжках?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Дуже дякую, у будь-якому випадку я буду інформувати вас через загальний довідковий чат. Вони вже повідомили мені, що це займе багато часу, оскільки у них велика кількість запитів.

Автоматичний переклад.
Sergius30
1 місяць тому

Служба підтримки повідомляла вам про цю ситуацію? Що вони перевантажені вилученням?

Будь ласка, знайте, що в цьому немає нічого незвичайного, чесно кажучи, що це може статися. Сподіваюся, вони зможуть вирішити все найближчим часом, і ви все одно отримаєте свої гроші.

Ми чекатимемо тут на ваше наступне оновлення.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Наразі сьогодні я отримав перший електронний лист про те, що одне з моїх 3 зняття було схвалено, і більше того, я ввійшов у свій банківський рахунок, і перше надійшло. Правда в тому, що я здивований, якщо ні, тож щодо цієї частини добре, я сподіваюся, що він прибуде якомога швидше. Мені ще потрібно підтвердити та отримати ще 2 зняття. Оскільки я зробив 3, я буду тримати вас у курсі.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Sergius30
1 місяць тому

Це звучить дуже багатообіцяюче. Дякуємо за це оновлення. Незабаром принесіть ще одне.😉

Тож справді може бути певна затримка через велику кількість знятих коштів. Що ти скажеш?🤔

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, у мене є запитання, Spinanga Casino, я розумію, що воно належить до групи Rabidi NV.

Я знаю, що в цій групі є інші казино. Чи є проблема, якщо я маю облікові записи в усіх казино, що належать одному власнику?

Автоматичний переклад.
DiegoVB
3 тиж. тому

Привіт, я не бачу проблеми, якщо у вас є акаунти в кожному казино з цієї групи. Чому ви питаєте, у вас є якісь підозри чи щось не так? 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Трапляється, що я був зареєстрований майже в усіх їхніх казино з минулого року, і з одного моменту до іншого вони закрили мій рахунок майже в усіх своїх казино, жодного разу ними не користуючись.


Але я також зареєстрований в інших казино, які, як я з’ясував, також мають того самого власника, і мої облікові записи залишаються активними без проблем.

Автоматичний переклад.
DiegoVB
3 тиж. тому

Можливо, було б краще знати, чому деякі з ваших облікових записів було закрито, але якщо ви можете без проблем використовувати інші облікові записи, я не бачу проблеми. Якщо казино закриє ваш рахунок, вони мають право це зробити, доки у вас немає коштів, і вони вирішать це зробити. На жаль, у деяких із цих випадків їм не потрібно вказувати причину.

Однак, як я вже сказав, я не розумію, чому ви не можете відкрити рахунок в іншому казино від цього власника, якщо ви не вчинили якогось зловживання чи шахрайства щодо казино, де ваші рахунки були закриті.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Насправді це казино, яким я ніколи не користувався, я просто повірив обліковим записам, тому що, згідно з вашим рейтингом, це було безпечне казино.

Це закриття моїх облікових записів відбулося після оновлення конфіденційності, я отримав кілька електронних листів від їхніх різних казино з однаковою інформацією, я смію сказати, що це копія та вставка того самого повідомлення.

У деяких казино вони не закрили мій обліковий запис, і я можу продовжувати ним користуватися, я сумнівався, що це було порушенням їхніх умов, оскільки я розумію, що ви не можете зареєструватися більше одного разу в тому самому казино.

Автоматичний переклад.
1...33 34 35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого