ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 33)

9 міс. тому від Miikkuli
|
68873 переглядів 683 відповідей |
|
1...32 33 3435
Додати публікацію
Jaro
1 місяць тому

Як не дивно, мені заплатили за допомогою поповнення Postepay з незнайомого мені рахунку.

Вони прочитали мою електронну пошту зі словами піцерії.


Шеф-піцай каже клієнту, що якщо піца хороша, скажи іншим, а мені скажи лише піца, яка погана.

І тоді я сказав, що не хочу йти і писати щось на Trustpilot...

Можливо, ви, хлопці, з гуро казино, щось зробили? Вони, мабуть, побачили ваше повідомлення і, мабуть, розлютилися.


У будь-якому випадку вони не відкриють мій обліковий запис. Якась Сімона закрила його для мене. Я не звертався з проханням закрити його. Марний і лицемірний інструмент. Виключаючи себе з сайту, ви виглядаєте божевільним... ви можете відкрити один на іншому... є ідентичні філії.

Я граю 30 років...це означає, що я не переможець...ніхто не став багатим на азартних іграх...навпаки...якщо я граю 30 років, значить, я знаю, як керувати своїм банкролом, і я маю мислення не як гравець у покер, а майже як. Натомість я думаю про нього як про затятого гравця...для мене це як образа...щоб виграти, потрібно зупинитися і бути задоволеним кінцевим виграшем, але щоб виграти, ти також маєш знати, як програвати...зупинитися або змінити слоти. Для завзятих азартних гравців цього обмеження не існує...є лише перше місце...або мега-джекпот...для них програш у хедсап-покері схожий на програш у турнірі.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені щойно заплатили, дякую, я не очікував цього, справді, дякую, команда

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щойно мені заплатили, я насправді цього не очікував. Дякую команді за вашу цінну допомогу

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

А мне так и не заплатили, забрали деньги вообше с аккаунта на счету 0 вообще будто и не играл.. вот такая контора

1 місяць тому

Щойно мені заплатили, я насправді цього не очікував. Дякую команді за вашу цінну допомогу

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дивно бачити, що вам обом заплатили! я так рада за тебе

Оскільки у вас є досить інтенсивний досвід роботи з цим казино, який на щастя закінчився, як щодо того, щоб поділитися цим з іншими? Вам було б цікаво написати відгук користувача? 🙂

Перегляньте цей розділ , щоб дізнатися, як інші оцінили казино. Однак не хвилюйтеся; вам не потрібно робити внесок. Це просто ідея. 😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Як не дивно, мені заплатили за допомогою поповнення Postepay з незнайомого мені рахунку.

Вони прочитали мою електронну пошту зі словами піцерії.


Шеф-піцай каже клієнту, що якщо піца хороша, скажи іншим, а мені скажи лише піца, яка погана.

І тоді я сказав, що не хочу йти і писати щось на Trustpilot...

Можливо, ви, хлопці, з гуро казино, щось зробили? Вони, мабуть, побачили ваше повідомлення і, мабуть, розлютилися.


У будь-якому випадку вони не відкриють мій обліковий запис. Якась Сімона закрила його для мене. Я не звертався з проханням закрити його. Марний і лицемірний інструмент. Виключаючи себе з сайту, ви виглядаєте божевільним... ви можете відкрити один на іншому... є ідентичні філії.

Я граю 30 років...це означає, що я не переможець...ніхто не став багатим на азартних іграх...навпаки...якщо я граю 30 років, значить, я знаю, як керувати своїм банкролом, і я маю мислення не як гравець у покер, а майже як. Натомість я думаю про нього як про затятого гравця...для мене це як образа...щоб виграти, потрібно зупинитися і бути задоволеним кінцевим виграшем, але щоб виграти, ти також маєш знати, як програвати...зупинитися або змінити слоти. Для завзятих азартних гравців цього обмеження не існує...є лише перше місце...або мега-джекпот...для них програш у хедсап-покері схожий на програш у турнірі.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт

Це може бути збіг, а може й ні. Представники казино з обліковим записом, зареєстрованим на нашому сайті, отримують інформацію про кожну скаргу, подану проти казино, яку вони представляють. 🙂

На краще це чи на гірше, хоча це залишило у мене дивне відчуття, я радий, що все закінчилося саме так.

Я вважаю, що існує суттєва різниця між смаком продукту та складним досвідом, таким як час очікування, готовність персоналу задовольнити клієнтів або, можливо, різноманітність меню також відіграє важливу роль у чомусь настільки складному, яким має бути огляд. Ваше порівняння з піцою гарне, і воно, безперечно, стосується підходу до чесних відгуків загалом.

Дякуємо, що підкреслили справжній аспект азартних ігор. Ми постійно прагнемо, щоб це було видимо для спільноти. Ніхто не багатіє, і чим довше ви граєте, тим більша ймовірність втратити все. Ви згадали тридцять років? Це неймовірно довга історія азартних ігор, і приємно бачити, що людина з таким рівнем досвіду є настільки відповідальною та усвідомлює ризики!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

А мне так и не заплатили, забрали деньги вообше с аккаунта на счету 0 вообще будто и не играл.. вот такая контора

1 місяць тому

Наскільки я можу зрозуміти з вашої відкритої скарги, здається, це щось більше, ніж звичайний процес KYC. Наприклад, я також бачив скасовані ставки. Вибачте, як ви можете собі уявити, складна проблема потребує більше часу, щоб розібратися в суті та знайти справедливий підхід. Почекай, я знаю, що це важко. Ми будемо залишатися на зв'язку.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Щойно отримав електронний лист від служби підтримки. Обліковий запис закрито назавжди.

Навіть тут, в Італії, буває так, що ставки на спорт, які є переможцями, знижують вашу ставку або закривають вас без мотивації. Але я граю лише в автомати. Мені подобається миттєвий виграш. Я не розуміюся на спорті.

Крім того, є інші сайти, які ідентичні їм, ніби вони клони. Тож спінанга, я не думаю, що вона матиме великий прогрес із таким типом вилучення.

Тут, в Італії, я граю на сайті, який завжди програю, але все одно граю на ньому. Тому що ви можете як внести, так і зняти навіть по одному євро за раз із десятковими дробами. Чудово, коли вам потрібно дістати здачу з гаманця, щоб отримати круглий рахунок. Лол.

О, а потім зняття через postepay відбувається настільки миттєво, що я навіть не встигаю відкрити програму банку, коли вони вже є на моєму рахунку.

Автоматичний переклад.
Nihu888
1 місяць тому

Так, швидше за все, казино дотримується певної логіки.

Ну, на мій погляд, краще отримати гроші і виїхати, ніж продовжувати грати з такими обмеженнями. Однак я все ще не впевнений, чи має сенс знижувати чиюсь максимальну ставку, щоб зменшити потенційну шкоду від азартних ігор. Я повинен подумати про це.

Щодо «сестринських» казино або казино, пов’язаних із Spinanga, я сподіваюся, що зможу трохи допомогти:

Згідно з нашою системою, вони знаходяться під одним управлінням:

file

+ Казино Nomini

Чи відомо вам про будь-які відкриті облікові записи на цих сайтах?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Як я уявляв... багато приманок.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дуже дякую.

Тож мені не потрібно відкривати в них рахунки?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я намагаюся зареєструватися

Автоматичний переклад.
Nihu888
4 тиж. тому

Хм, а чому ви також намагаєтеся зареєструватися в цих казино? Ви хочете спробувати сайти-сестрини чи яка причина?

Я не дуже розумію це: "То я не повинен відкривати в них рахунки?" Не соромтеся дати мені пояснення. Чому вам потрібно відкривати рахунок у цих казино? 🤔

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я зареєструвався на всіх. У них ті самі провайдери. Перевірка не потрібна, оскільки... ми побачимо.

Той самий чат. Той самий спосіб депозиту.

Я ще не пробував зняти.

Nova jackpot також має тих самих провайдерів і ту саму підтримку.

Автоматичний переклад.
Nihu888
4 тиж. тому

Я можу загубитися в розмові, але все одно я був би дуже здивований, дізнавшись, що не потрібно реєструватися. 🙂

Навіть якщо казино знаходяться під одним керівництвом або належать до однієї групи, вам завжди потрібно зареєструвати обліковий запис на кожному сайті, на якому ви хочете грати. Створення облікового запису створює юридичну угоду між вами та казино, чого неможливо уникнути.

Хоча я думаю, що деякі казино дійсно не такі суворі щодо перевірки на сайтах-сестрах. Якщо говорити про це, ви віддаєте перевагу грі під непідтвердженим обліковим записом?


Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Але у мене немає проблем з перевіркою.. але це окреме управління? Я маю на увазі, якщо я виграю, можливо, вони мене заблокують? Оскільки вони вже закрили мій обліковий запис на spinanga за судомні азартні ігри... ха-ха-ха..

Я витратив 20 і виграв 100..

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я хочу запитати

Як змінити особисті дані, якщо я написав неправильну адресу проживання?

У мене було 2 зняття з мого рахунку протягом понад 17 робочих днів, і я все ще не маю грошей на моєму рахунку


Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Але у мене немає проблем з перевіркою.. але це окреме управління? Я маю на увазі, якщо я виграю, можливо, вони мене заблокують? Оскільки вони вже закрили мій обліковий запис на spinanga за судомні азартні ігри... ха-ха-ха..

Я витратив 20 і виграв 100..

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Мені здається, я потроху починаю розуміти, що відбувається. Отже, ви відкрили рахунок у дочірньому казино, і вас хвилює те, що вони заберуть ваш виграш і закриють ваш рахунок, тому що вони закрили його в казино Spinanga, так? Я маю на увазі, що між сестринськими казино точно є такі речі, я маю на увазі, що вони можуть обмінюватися інформацією, але якщо ви прямо в конкретному казино нічого не сказали про бажання закрити свій обліковий запис або залежність від азартних ігор, тоді я не подивіться, чому вам не можна дозволяти знімати гроші.

Однак, якби вони заплатили вам і знову закрили інший рахунок в іншому казино, я б не створював і не грав у іншому дочірньому казино. Тому, якщо у вас виникли проблеми зі зняттям коштів, повідомте мене про це.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я хочу запитати

Як змінити особисті дані, якщо я написав неправильну адресу проживання?

У мене було 2 зняття з мого рахунку протягом понад 17 робочих днів, і я все ще не маю грошей на моєму рахунку


Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Привіт, вам потрібна була перевірка? Я вважаю, що таке питання завжди потрібно адресувати казино, щоб вони про це знали і вам допомогли. Вони повинні краще знати, що робити або кому писати.

Проте 17 днів мені цілком вистачить, чи є причина, чому так довго?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт! У мене виникла проблема з ваучером, який мені не надали через помилку веб-сайту. У мене є докази.

Чи є сенс тут подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
1...32 33 3435
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого