ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 27)

7 міс. тому від Miikkuli
|
52357 переглядів 611 відповідей |
|
1...26 27 28...31
Додати публікацію
2 міс. тому

Я був би радий, якби ми змогли зробити крок вперед, але з 14 червня, коли я запросив першу виплату, нічого не сталося ☹️

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це вже надійшло, тож, мабуть, ще перевіряється, я більше не можу нічого завантажити!

file

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тож вам доведеться почекати, доки він стане доступним або казино дасть вам оновлення. Але я не розумію, що якщо вас щось просять, це не можна завантажити, для мене це нелогічно.

Тим не менш, ви намагалися запитати, якщо це не працює, чи можна також надіслати його електронною поштою? Я думав про це як про можливість.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

За їх словами, їх відправили, але банк скасував переказ і гроші їм повернули.

Тож зрештою я їх не отримав

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, коли казино повідомило вам, що у банку виникла проблема, чи намагалися ви зв’язатися з банком, щоб дізнатися, чи це справді так, чи у них є проблема? Можливо, це непогана ідея.

У будь-якому випадку, якщо у вас є скарга, я вважаю, що ми можемо вам допомогти, і, сподіваюся, ви отримаєте свої гроші.

Я тримаю за вас кулаки.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я питав усе і завжди отримував ту саму відповідь! Зажди і побачиш!

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Відповісти в чаті

filefile

Автоматичний переклад.
TinoElina
2 міс. тому

Я думаю, що це вже навіть не має сенсу, тому що кожна відповідь однакова. Я б спробував написати їм раз на 2-3 дні, але, мабуть, більше ні, і, на жаль, вам доведеться почекати.

Сподіваюся, казино відповість на вашу скаргу та прояснить ситуацію. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я зв’язався з банком, і мені сказали, що я повинен надіслати їм підтвердження переказу від Spinanga (Spinanga не хоче надсилати мені підтвердження переказу).

У банку сказали, що переказу мені не було.

Отже, тут хтось обманює, і це Спінанга.

Я мав написати їм про це електронний лист, але досі ніхто не відповів.

Автоматичний переклад.
MRN93
2 міс. тому

О так, я також хотів би отримати квитанцію, і якщо вони не зможуть її вам надати, мені здається, що казино звинуватить ваш банк буде трохи сумно.

Тож це гарний крок, що ви подали скаргу, і давайте подивимося, куди ми підемо.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

можливо, перший крок зроблено, я сподіваюся, що так

file

Автоматичний переклад.
TinoElina
2 міс. тому

Тож, схоже, його перевірено, сподіваюся, це так, і вам не потрібно буде нічого надсилати, хоча я, напевно, більше ні в чому не впевнений. Побачимо, як воно вийде. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Перший платіж має вийти, потім сподіваємося, що все прийде 😃

Дякую за твою допомогу !

file

Автоматичний переклад.
TinoElina
2 міс. тому

Чудово, тому, коли вони прийдуть до вас, не соромтеся зв’язатися зі мною та підтвердити. У будь-якому випадку, будь ласка, і я вірю, що ви незабаром отримаєте всі гроші. 😀

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я радий це зробити, і я повідомлю вам про це ☺️

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я можу підтвердити, що перші 500 € надійшли на мій рахунок

Автоматичний переклад.
TinoElina
2 міс. тому

Чудово, чекаємо наступної частини, якщо вона буде не менш вдалою. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Другий платіж вийшов і надійшов, залишилося 3 платежі ☺️☺️

Автоматичний переклад.
TinoElina
2 міс. тому

Ніщо не тішить мене так, як бачити, що ти отримав гроші. Отже, тепер у вас є інші виплати, чи вам ще потрібно це зробити?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я подав подальші платежі і чекаю, поки все буде виплачено!

Вже надійшло 2 платежі☺️👍

Автоматичний переклад.
TinoElina
2 міс. тому

Отже, бачиш, усе добре, що добре закінчується. Іноді це просто займає невиправдано багато часу, але важливо те, що ви отримуєте гроші, і я б сказав, що зараз це займає не так багато часу. Хотілося б, щоб так було весь час і без різних затримок. Якщо щось станеться, я буду тут. 🙏👍

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я подав заявку 12 днів тому, щоб зняти суму в Spinanga, і там зазначено, що все ще розглядається

Автоматичний переклад.
1...26 27 28...31
Перейти на сторінкуіз 31 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.