ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 28)

 від Miikkuli
|
114 911 переглядів 834 відповідей |
|
1...27 28 29...43

Там написано, що мій обліковий запис не потребує автентифікації

Автоматичний переклад.

Отже, якщо ви зацікавлені, наша група розгляду скарг може розглянути ситуацію та, сподіваємося, вирішити цю вашу проблему. Що ти сказав? Ось посилання , за яким ви можете подати скаргу абсолютно безкоштовно, і, сподіваюся, ми зможемо помітити певні зміни у вашому відкликанні.

Чекатимемо на ваші оновлення.

Автоматичний переклад.

Я чекаю вже тиждень, і мені нічого не оброблено. Я не думаю, що ви тут отримуєте гроші. Обробка триватиме 3-5 днів. Для мене пройшло 7 днів, і я все ще чекаю. Скільки мені чекати?

Автоматичний переклад.
TinoElina

Скільки днів ви чекали, поки отримаєте гроші?

Автоматичний переклад.
hamzaziamni217

Через 1 місяць я пройшов верифікацію, потім все пішло дуже швидко, я вже отримав 5 платежів кожен день один і є ще 2

Автоматичний переклад.

Я чекаю вже тиждень, і мені нічого не оброблено. Я не думаю, що ви тут отримуєте гроші. Обробка триватиме 3-5 днів. Для мене пройшло 7 днів, і я все ще чекаю. Скільки мені чекати?

Автоматичний переклад.

Привіт, за словами останнього гравця, якому ви відповіли, це було не мало. Він досить довго чекав перевірки, але, за його словами, гроші прийшли досить швидко.

Ви вже верифіковані в казино чи ні? Ви запитували в казино, чому це займає тиждень?

Ми даємо їм 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно щодо виведення коштів, і якщо вони не встигають надіслати його, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Думаєш, ти впораєшся з цим зараз?

Автоматичний переклад.
Jaro

Всі платежі надійшли після перевірки, платежі відправлялися щодня, навіть у вихідні!


Автоматичний переклад.
TinoElina

Ти не міг принести мені кращих новин. Я щиро радий, що вам вдалося все отримати, і після перевірки здається, що все гаразд навіть у контексті зняття коштів.

Як ви думаєте, ви дасте цьому казино шанс і продовжите грати тут, коли все йде відносно гладко? 🙂

Автоматичний переклад.

Я чекав 7 днів, а потім мої гроші були на моєму рахунку, але з тих пір я знову і знову плачу грошима, але більше нічого не виграю. Мені це трохи дивно. Я думаю, що мені потрібно повернути виграні гроші в казино, доки я знову не почну вигравати. Відтоді я нічого не виграв. Хтось знає про краще казино?

Автоматичний переклад.
hamzaziamni217

Отже, якщо ви запитуєте Starda, 1go, Drip або Bitkingz, цифри також швидше

Автоматичний переклад.

Я чекав 7 днів, а потім мої гроші були на моєму рахунку, але з тих пір я знову і знову плачу грошима, але більше нічого не виграю. Мені це трохи дивно. Я думаю, що мені потрібно повернути виграні гроші в казино, доки я знову не почну вигравати. Відтоді я нічого не виграв. Хтось знає про краще казино?

Автоматичний переклад.

Я думаю, якщо ви відчуваєте, що не можете виграти і у вас не все добре, перерва не завадить. Вам не потрібно кидати все, що ви виграли, відразу в казино, але ви заслуговуєте насолоджуватися тим, що вам пощастило і ви змогли виграти. Якщо ти просто хочеш продовжувати вигравати, я підведу тебе, тому що цього не станеться. Я думаю, що це було б найкраще, що ви могли б зробити для себе.

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, тепер я думаю, що коли перевірку буде завершено та всі платежі здійснено, як обіцяно, ви зможете продовжувати грати

Автоматичний переклад.

Так, я знайшов новий сайт, дійсно круто, зараз я виграв 3700 євро, я вніс лише 50 євро

Автоматичний переклад.
hamzaziamni217

Розкажіть про сайт. Ви зробили зняття, це нормально??

Автоматичний переклад.

Так, тепер я думаю, що коли перевірку буде завершено та всі платежі здійснено, як обіцяно, ви зможете продовжувати грати

Автоматичний переклад.

Мені так приємно, що більше немає труднощів. Але якщо трапиться щось, хороше чи погане, чим ви захочете поділитися, я буду поруч. 🙂

Автоматичний переклад.

Так, я знайшов новий сайт, дійсно круто, зараз я виграв 3700 євро, я вніс лише 50 євро

Автоматичний переклад.

Ви говорите про це казино чи якесь інше? Будь ласка, якщо ви говорите про інше, напишіть це в окрему тему, пов’язану з ним. Буду вдячна.

У будь-якому випадку, який це? Ви змогли зняти кошти?

Автоматичний переклад.

https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15


щоб не писати їх знову, подивіться тут, які шахраї є в спінанге.


у моїй revolut у мене є картка моєї дружини, і я кладу гроші, коли захочу, законно з картки revolut, яка написана на моє власне ім’я. Я робив депозити та грав на сайті. І я виграв 10 500 євро, вони зробили депозит у 500 євро після двох тижнів щоденного спілкування в чаті. І коли настав момент перевірки, яка тривала ще два тижні, вони також попросили у мене детальну виписку з рахунку на картку моєї дружини, тому що вони бачили це у виписках з революції, я їх відправив, хоча те, що вони просили, є незаконним, тому що це не має до них жодного відношення, це їх не стосується. Але я надіслав його на випадок, якщо він вийде і я отримаю свої гроші. І вони закрили мій рахунок, скасували зняття коштів і повернули мені 100 євро, які я вклав, і я виграв 10 000 євро.

1) Я поклав гроші зі своєї пробної картки на моє ім'я.

2) оскільки це незаконно, як кажуть, чому вони стягнули з мене 500 євро???

3) це сайт, який їсть народні гроші і нікому не платить!!


Хтось знає про юридичний відділ, до якого я можу звернутися, щоб отримати свої законно зароблені гроші?

Автоматичний переклад.

Спинаго ещё тот проект, где поддержка умеет кормить только завтраками, нечем толком не может сказать игроку о его проблемах с выводом, мама сталкивалась с ними. После того как неделю мучали с выводом, патом заблокировали акаунт, типо так администрация проекта решила заблокировать мой акаунт

Stervachka777

Що стало причиною блокування рахунку казино? Я бачу, що гравці мають затримку у виведенні грошей, але наразі казино встигло надіслати гроші гравцям, і в цьому випадку, безумовно, потрібне терпіння.

Чи можете ви повідомити мені, як справи?

Автоматичний переклад.

Доброго дня, я заходжу, щоб повідомити майбутнім гравцям SPINANGA, щоб вони були на чеку. Вони не здійснюють оплату вчасно. Я зняв гроші 26 липня. Сьогодні 1 серпня, і мій статус вилучення навіть не вийшов із режиму «на розгляді». Кожного дня я наполягаю на тому, щоб принижувати себе, просячи їх оплатити, і відповідь завжди одна і нічого не робиться! Я не рекомендую це казино ні за яких обставин. Це був перший і останній раз, коли я грав. На жаль, неповага до клієнта надто велика.

Автоматичний переклад.
claupilates

О, з того, що я щойно прочитав, я припускаю, що вам також не вистачає гідної відповіді загалом. Приємно, що ви так сповнені рішучості попередити інших, навіть за таких неприємних умов.

Іноді можна знайти досить розумне пояснення затримки; це завжди включало підтримку казино. На мою думку, гідне інформування гравців, особливо про оплату, є обов'язковим, але, як ми бачимо, це просто не дуже часто працює. 🙁

Я пам’ятаю, що ці ситуації дуже дратують, але, чесно кажучи, ніхто не може прискорити процес з іншого боку. Візьміть час, будь ласка. Якщо ви будете боротися ще більше тижня, а я сподіваюся, що цього не буде, дайте нам знати, будь ласка. Справа в тому, що ми можемо вам допомогти, але лише через певний час, як зазначено у скарзі 👈

Почекай і повертайся до нас.

Автоматичний переклад.
1...27 28 29...43
Перейти на сторінкуіз 43 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого