ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 28)

9 міс. тому від Miikkuli
|
74435 переглядів 697 відповідей |
|
1...27 28 29...35
4 міс. тому

Там написано, що мій обліковий запис не потребує автентифікації

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Отже, якщо ви зацікавлені, наша група розгляду скарг може розглянути ситуацію та, сподіваємося, вирішити цю вашу проблему. Що ти сказав? Ось посилання , за яким ви можете подати скаргу абсолютно безкоштовно, і, сподіваюся, ми зможемо помітити певні зміни у вашому відкликанні.

Чекатимемо на ваші оновлення.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я чекаю вже тиждень, і мені нічого не оброблено. Я не думаю, що ви тут отримуєте гроші. Обробка триватиме 3-5 днів. Для мене пройшло 7 днів, і я все ще чекаю. Скільки мені чекати?

Автоматичний переклад.
TinoElina
4 міс. тому

Скільки днів ви чекали, поки отримаєте гроші?

Автоматичний переклад.
hamzaziamni217
4 міс. тому

Через 1 місяць я пройшов верифікацію, потім все пішло дуже швидко, я вже отримав 5 платежів кожен день один і є ще 2

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я чекаю вже тиждень, і мені нічого не оброблено. Я не думаю, що ви тут отримуєте гроші. Обробка триватиме 3-5 днів. Для мене пройшло 7 днів, і я все ще чекаю. Скільки мені чекати?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, за словами останнього гравця, якому ви відповіли, це було не мало. Він досить довго чекав перевірки, але, за його словами, гроші прийшли досить швидко.

Ви вже верифіковані в казино чи ні? Ви запитували в казино, чому це займає тиждень?

Ми даємо їм 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно щодо виведення коштів, і якщо вони не встигають надіслати його, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Думаєш, ти впораєшся з цим зараз?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Всі платежі надійшли після перевірки, платежі відправлялися щодня, навіть у вихідні!


Автоматичний переклад.
TinoElina
4 міс. тому

Ти не міг принести мені кращих новин. Я щиро радий, що вам вдалося все отримати, і після перевірки здається, що все гаразд навіть у контексті зняття коштів.

Як ви думаєте, ви дасте цьому казино шанс і продовжите грати тут, коли все йде відносно гладко? 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я чекав 7 днів, а потім мої гроші були на моєму рахунку, але з тих пір я знову і знову плачу грошима, але більше нічого не виграю. Мені це трохи дивно. Я думаю, що мені потрібно повернути виграні гроші в казино, доки я знову не почну вигравати. Відтоді я нічого не виграв. Хтось знає про краще казино?

Автоматичний переклад.
hamzaziamni217
4 міс. тому

Отже, якщо ви запитуєте Starda, 1go, Drip або Bitkingz, цифри також швидше

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я чекав 7 днів, а потім мої гроші були на моєму рахунку, але з тих пір я знову і знову плачу грошима, але більше нічого не виграю. Мені це трохи дивно. Я думаю, що мені потрібно повернути виграні гроші в казино, доки я знову не почну вигравати. Відтоді я нічого не виграв. Хтось знає про краще казино?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я думаю, якщо ви відчуваєте, що не можете виграти і у вас не все добре, перерва не завадить. Вам не потрібно кидати все, що ви виграли, відразу в казино, але ви заслуговуєте насолоджуватися тим, що вам пощастило і ви змогли виграти. Якщо ти просто хочеш продовжувати вигравати, я підведу тебе, тому що цього не станеться. Я думаю, що це було б найкраще, що ви могли б зробити для себе.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, тепер я думаю, що коли перевірку буде завершено та всі платежі здійснено, як обіцяно, ви зможете продовжувати грати

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, я знайшов новий сайт, дійсно круто, зараз я виграв 3700 євро, я вніс лише 50 євро

Автоматичний переклад.
hamzaziamni217
4 міс. тому

Розкажіть про сайт. Ви зробили зняття, це нормально??

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, тепер я думаю, що коли перевірку буде завершено та всі платежі здійснено, як обіцяно, ви зможете продовжувати грати

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені так приємно, що більше немає труднощів. Але якщо трапиться щось, хороше чи погане, чим ви захочете поділитися, я буду поруч. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, я знайшов новий сайт, дійсно круто, зараз я виграв 3700 євро, я вніс лише 50 євро

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви говорите про це казино чи якесь інше? Будь ласка, якщо ви говорите про інше, напишіть це в окрему тему, пов’язану з ним. Буду вдячна.

У будь-якому випадку, який це? Ви змогли зняти кошти?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15


щоб не писати їх знову, подивіться тут, які шахраї є в спінанге.


у моїй revolut у мене є картка моєї дружини, і я кладу гроші, коли захочу, законно з картки revolut, яка написана на моє власне ім’я. Я робив депозити та грав на сайті. І я виграв 10 500 євро, вони зробили депозит у 500 євро після двох тижнів щоденного спілкування в чаті. І коли настав момент перевірки, яка тривала ще два тижні, вони також попросили у мене детальну виписку з рахунку на картку моєї дружини, тому що вони бачили це у виписках з революції, я їх відправив, хоча те, що вони просили, є незаконним, тому що це не має до них жодного відношення, це їх не стосується. Але я надіслав його на випадок, якщо він вийде і я отримаю свої гроші. І вони закрили мій рахунок, скасували зняття коштів і повернули мені 100 євро, які я вклав, і я виграв 10 000 євро.

1) Я поклав гроші зі своєї пробної картки на моє ім'я.

2) оскільки це незаконно, як кажуть, чому вони стягнули з мене 500 євро???

3) це сайт, який їсть народні гроші і нікому не платить!!


Хтось знає про юридичний відділ, до якого я можу звернутися, щоб отримати свої законно зароблені гроші?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Спинаго ещё тот проект, где поддержка умеет кормить только завтраками, нечем толком не может сказать игроку о его проблемах с выводом, мама сталкивалась с ними. После того как неделю мучали с выводом, патом заблокировали акаунт, типо так администрация проекта решила заблокировать мой акаунт

Stervachka777
3 міс. тому

Що стало причиною блокування рахунку казино? Я бачу, що гравці мають затримку у виведенні грошей, але наразі казино встигло надіслати гроші гравцям, і в цьому випадку, безумовно, потрібне терпіння.

Чи можете ви повідомити мені, як справи?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго дня, я заходжу, щоб повідомити майбутнім гравцям SPINANGA, щоб вони були на чеку. Вони не здійснюють оплату вчасно. Я зняв гроші 26 липня. Сьогодні 1 серпня, і мій статус вилучення навіть не вийшов із режиму «на розгляді». Кожного дня я наполягаю на тому, щоб принижувати себе, просячи їх оплатити, і відповідь завжди одна і нічого не робиться! Я не рекомендую це казино ні за яких обставин. Це був перший і останній раз, коли я грав. На жаль, неповага до клієнта надто велика.

Автоматичний переклад.
claupilates
3 міс. тому

О, з того, що я щойно прочитав, я припускаю, що вам також не вистачає гідної відповіді загалом. Приємно, що ви так сповнені рішучості попередити інших, навіть за таких неприємних умов.

Іноді можна знайти досить розумне пояснення затримки; це завжди включало підтримку казино. На мою думку, гідне інформування гравців, особливо про оплату, є обов'язковим, але, як ми бачимо, це просто не дуже часто працює. 🙁

Я пам’ятаю, що ці ситуації дуже дратують, але, чесно кажучи, ніхто не може прискорити процес з іншого боку. Візьміть час, будь ласка. Якщо ви будете боротися ще більше тижня, а я сподіваюся, що цього не буде, дайте нам знати, будь ласка. Справа в тому, що ми можемо вам допомогти, але лише через певний час, як зазначено у скарзі 👈

Почекай і повертайся до нас.

Автоматичний переклад.
1...27 28 29...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого