Отже, якщо ви зацікавлені, наша група розгляду скарг може розглянути ситуацію та, сподіваємося, вирішити цю вашу проблему. Що ти сказав? Ось посилання , за яким ви можете подати скаргу абсолютно безкоштовно, і, сподіваюся, ми зможемо помітити певні зміни у вашому відкликанні.
Чекатимемо на ваші оновлення.
So, if you are interested, our complaint team could have a look into things and hopefully resolve this issue of yours. What do you say? Here's the link where you can file a complaint, which is completely free of charge, and hopefully we will be able to see some movement with your withdrawal.
We'll wait for your updates.
Я чекаю вже тиждень, і мені нічого не оброблено. Я не думаю, що ви тут отримуєте гроші. Обробка триватиме 3-5 днів. Для мене пройшло 7 днів, і я все ще чекаю. Скільки мені чекати?
I've been waiting for a week now and nothing has been processed for me. I don't think you get any money here. Processing is supposed to take 3-5 days. For me it's been 7 days and I'm still waiting. How long do I have to wait?
Ich warte jetzt schon seit eine Woche und bei mir wurde bis jetzt nix bearbeitet ich glaube man bekommt hir kein geld Bearbeitung soll 3 - 5 tage dauern bei mir sind es jetzt 7 tage und warte immer noch wie lange muss ich noch warten ?
Скільки днів ви чекали, поки отримаєте гроші?
How many days did you wait until you got your money?
Wie viele tage hast du gewartet bis du dein geld bekommen hast ?
Через 1 місяць я пройшов верифікацію, потім все пішло дуже швидко, я вже отримав 5 платежів кожен день один і є ще 2
After 1 month I was verified, after that it went very quickly, I already received 5 payments every day one and there are 2 more
Nach 1 Monat war ich verifiziert , danach ging es sehr flott habe schon 5 Zahlungen erhalten jeden Tag eine und 2 sind es noch
Я чекаю вже тиждень, і мені нічого не оброблено. Я не думаю, що ви тут отримуєте гроші. Обробка триватиме 3-5 днів. Для мене пройшло 7 днів, і я все ще чекаю. Скільки мені чекати?
I've been waiting for a week now and nothing has been processed for me. I don't think you get any money here. Processing is supposed to take 3-5 days. For me it's been 7 days and I'm still waiting. How long do I have to wait?
Ich warte jetzt schon seit eine Woche und bei mir wurde bis jetzt nix bearbeitet ich glaube man bekommt hir kein geld Bearbeitung soll 3 - 5 tage dauern bei mir sind es jetzt 7 tage und warte immer noch wie lange muss ich noch warten ?
Привіт, за словами останнього гравця, якому ви відповіли, це було не мало. Він досить довго чекав перевірки, але, за його словами, гроші прийшли досить швидко.
Ви вже верифіковані в казино чи ні? Ви запитували в казино, чому це займає тиждень?
Ми даємо їм 14 днів, щоб вирішити все, що їм потрібно щодо виведення коштів, і якщо вони не встигають надіслати його, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.
Думаєш, ти впораєшся з цим зараз?
Hello, according to the last player to whom you replied it was not a little. He waited quite a lot for the verification but according to his words the money came quite quickly afterwards.
Are you already verified in the casino or not ? Did you ask the casino why it takes a week ?
We give them 14 days to sort out everything they need around the withdrawal and if they don't manage to send it, then you can contact us and we will try to help.
Think you can handle it for now then ?
Всі платежі надійшли після перевірки, платежі відправлялися щодня, навіть у вихідні!
All payments received after verification, payments were sent out every day, even on weekends!
Alle Zahlungen erhalten nach der Verifizierung wurden jeden Tag Zahlungen rausgeschickt selbst am Wochenende !
Ти не міг принести мені кращих новин. Я щиро радий, що вам вдалося все отримати, і після перевірки здається, що все гаразд навіть у контексті зняття коштів.
Як ви думаєте, ви дасте цьому казино шанс і продовжите грати тут, коли все йде відносно гладко? 🙂
You couldn't have brought me better news. I'm honestly happy that you managed to get everything and after the verification it looks like it's okay even in the context of the withdrawals.
Do you think you will give this casino a chance and continue to play here now that things are going relatively smoothly ? 🙂
Я чекав 7 днів, а потім мої гроші були на моєму рахунку, але з тих пір я знову і знову плачу грошима, але більше нічого не виграю. Мені це трохи дивно. Я думаю, що мені потрібно повернути виграні гроші в казино, доки я знову не почну вигравати. Відтоді я нічого не виграв. Хтось знає про краще казино?
I waited 7 days and then my money was in my account but since then I've been paying in money again and again but I'm not winning anything anymore. I find that a bit strange. I think I have to put the money I won back into the casino until I start winning again. I haven't won anything since then. Does anyone know of a better casino that's good?
Ich habe 7 Tage gewartet und dann war mein Geld auf dem Konto aber seit diesem Tag zahle ich immer wieder Geld ein aber ich Gewinne nix mehr das finde ich bissen komisch ich glaube ich muss das geld was ich gewonnen habe erst wieder in das Casino stecken bis mal wieder Gewinne kommen seid dem nix mehr gewonnen kennt jemand ein besseres Casino was gut ist ?
Отже, якщо ви запитуєте Starda, 1go, Drip або Bitkingz, цифри також швидше
So if you ask Starda, 1go, Drip or Bitkingz the numbers also faster
Also wenn du so fragst Starda, 1go, Drip oder Bitkingz die Zahlen auch schneller aus
Я чекав 7 днів, а потім мої гроші були на моєму рахунку, але з тих пір я знову і знову плачу грошима, але більше нічого не виграю. Мені це трохи дивно. Я думаю, що мені потрібно повернути виграні гроші в казино, доки я знову не почну вигравати. Відтоді я нічого не виграв. Хтось знає про краще казино?
I waited 7 days and then my money was in my account but since then I've been paying in money again and again but I'm not winning anything anymore. I find that a bit strange. I think I have to put the money I won back into the casino until I start winning again. I haven't won anything since then. Does anyone know of a better casino that's good?
Ich habe 7 Tage gewartet und dann war mein Geld auf dem Konto aber seit diesem Tag zahle ich immer wieder Geld ein aber ich Gewinne nix mehr das finde ich bissen komisch ich glaube ich muss das geld was ich gewonnen habe erst wieder in das Casino stecken bis mal wieder Gewinne kommen seid dem nix mehr gewonnen kennt jemand ein besseres Casino was gut ist ?
Я думаю, якщо ви відчуваєте, що не можете виграти і у вас не все добре, перерва не завадить. Вам не потрібно кидати все, що ви виграли, відразу в казино, але ви заслуговуєте насолоджуватися тим, що вам пощастило і ви змогли виграти. Якщо ти просто хочеш продовжувати вигравати, я підведу тебе, тому що цього не станеться. Я думаю, що це було б найкраще, що ви могли б зробити для себе.
I think if you feel like you can't win and you're not doing well, a break wouldn't hurt. You don't need to throw everything you've won straight back into the casino, but you do deserve to enjoy the fact that you've had some luck and managed to win. If you just want to keep winning, I'm going to let you down, because it's not going to happen. I think that would be the best thing you could do for yourself.
Так, тепер я думаю, що коли перевірку буде завершено та всі платежі здійснено, як обіцяно, ви зможете продовжувати грати
Yes, now I think that once the verification is complete and all payments have been made as promised, you can continue playing
Ja jetzt denke ich wo die Verifizierung durch ist und alles Zahlungen wie versprochen raus gingen könnte man fort spielen
Так, я знайшов новий сайт, дійсно круто, зараз я виграв 3700 євро, я вніс лише 50 євро
Yes, I have found a new site, really cool, I have now won 3700 €, I only deposited 50 euros
Ja habe ne neue seite jetzt gefunden richtig geil bin jetzt dort bei 3700 € die ich gewonnen habe ich habe nur 50 Euro eingezahlt
Розкажіть про сайт. Ви зробили зняття, це нормально??
Tell us about the site. You have made a withdrawal is it ok??
Για πες και σε εμάς το σαιτ. Έχεις κάνει ανάληψη είναι οκ;;
Так, тепер я думаю, що коли перевірку буде завершено та всі платежі здійснено, як обіцяно, ви зможете продовжувати грати
Yes, now I think that once the verification is complete and all payments have been made as promised, you can continue playing
Ja jetzt denke ich wo die Verifizierung durch ist und alles Zahlungen wie versprochen raus gingen könnte man fort spielen
Мені так приємно, що більше немає труднощів. Але якщо трапиться щось, хороше чи погане, чим ви захочете поділитися, я буду поруч. 🙂
I am so pleased that there are no more difficulties. But if something happens, good or bad, that you would like to share, I will be here. 🙂
Так, я знайшов новий сайт, дійсно круто, зараз я виграв 3700 євро, я вніс лише 50 євро
Yes, I have found a new site, really cool, I have now won 3700 €, I only deposited 50 euros
Ja habe ne neue seite jetzt gefunden richtig geil bin jetzt dort bei 3700 € die ich gewonnen habe ich habe nur 50 Euro eingezahlt
Ви говорите про це казино чи якесь інше? Будь ласка, якщо ви говорите про інше, напишіть це в окрему тему, пов’язану з ним. Буду вдячна.
У будь-якому випадку, який це? Ви змогли зняти кошти?
Are you talking about this casino or some other ? Please, if you are talking about another one, write it to the specific thread related to it. I would be grateful.
Anyway, which one is it ? Were you able to make a withdrawal ?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
щоб не писати їх знову, подивіться тут, які шахраї є в спінанге.
у моїй revolut у мене є картка моєї дружини, і я кладу гроші, коли захочу, законно з картки revolut, яка написана на моє власне ім’я. Я робив депозити та грав на сайті. І я виграв 10 500 євро, вони зробили депозит у 500 євро після двох тижнів щоденного спілкування в чаті. І коли настав момент перевірки, яка тривала ще два тижні, вони також попросили у мене детальну виписку з рахунку на картку моєї дружини, тому що вони бачили це у виписках з революції, я їх відправив, хоча те, що вони просили, є незаконним, тому що це не має до них жодного відношення, це їх не стосується. Але я надіслав його на випадок, якщо він вийде і я отримаю свої гроші. І вони закрили мій рахунок, скасували зняття коштів і повернули мені 100 євро, які я вклав, і я виграв 10 000 євро.
1) Я поклав гроші зі своєї пробної картки на моє ім'я.
2) оскільки це незаконно, як кажуть, чому вони стягнули з мене 500 євро???
3) це сайт, який їсть народні гроші і нікому не платить!!
Хтось знає про юридичний відділ, до якого я можу звернутися, щоб отримати свої законно зароблені гроші?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
so as not to write them again, look here what scammers are in spinanga.
in my revolut I have a card of my wife and I put money whenever I want legally from the revolut card which is in my own name I made the deposits and played on the site. And I won €10,500, they made a deposit of €500 after two weeks of being in the chat every day. And when the moment came for the verification, which lasted another two weeks, they also asked me for a detailed account statement for my wife's card because they saw it in the revolut statements, I sent them even though what they asked for is illegal because it has nothing to do with them, it doesn't concern them. But I sent it in case it comes off and I get my money. And they closed my account, canceled the withdrawals and are sending me back the €100 I had put in and I won €10,000.
1) I put the money from my trial card that is in my name.
2) since it is illegal as they say, why did they charge me the 500€???
3) it's a site that eats people's money and doesn't pay anyone!!
does anyone know of a legal department i can go to to get my rightfully earned money?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
για να μην τα ξανά γράφω κοιτάξτε εδώ τι απατεώνες είναι στο spinanga.
στην revolut μου έχω μια κάρτα της γυναίκας μου και βάζω χρήματα όποτε θέλω νόμιμα από την κάρτα της revolut που είναι στο δικό μου όνομα έκανα τις καταθέσεις και έπαιζα στο σαιτ. Και κέρδισα 10.500€ μου έκαναν καταθεση τα 500€ μετά από δυο βδομαδες που ήμουν κάθε μέρα στο chat. Και όταν ήρθε η στιγμή της επαλήθευσης που κράτησε άλλες δυο βδομαδες μου ζήτησαν και αναλυτική κίνηση Λογαριασμού για την κάρτα της γυναίκας μου επειδή την είδαν στις κινήσεις της revolut τους έστειλα αν και παράνομο αυτό που ζήτησαν γιατί δεν έχει σχέση με αυτούς δεν τους αφορά. Αλλά εγώ την έστειλα μήπως ξεκολλήσει και πάρω τα χρήματα μου. Και αυτοί μου έκλεισαν τον λογαριασμό μου ακύρωσαν τις αναλήψεις και μου στέλνουν και πίσω τα 100€ που είχα βάλει και κέρδισα τα 10.000€.
1) τα χρήματα τα έχω βάλει από δίκη μου κάρτα που είναι στο όνομα μου.
2) αφού είναι παράνομα όπως λένε γιατί μου βάλανε τα 500€;;;
3) είναι ένα σαιτ που τρώει τα λεφτά του κόσμου και δεν πληρώνει κανέναν!!
γνωρίζει κάποιος, κάποιο νομικό τμήμα που μπορώ να πάω για να πάρω τα χρήματα που νόμιμα κέρδισα;
Spinago також є проектом, де служба підтримки може лише нагодувати вас сніданком і не може розповісти гравцеві про його проблеми зі зняттям коштів; моя мама зіштовхнулася з ними. Після тижневої муки зі зняттям коштів рахунок заблокувався в глухий кут, ніби адміністрація проекту вирішила заблокувати мій акаунт
Spinago is also a project where the support can only feed you breakfast, and can’t really tell the player about his problems with withdrawals; my mother encountered them. After struggling with the withdrawal for a week, the account was blocked in a stalemate, as if the project administration decided to block my account
Спинаго ещё тот проект, где поддержка умеет кормить только завтраками, нечем толком не может сказать игроку о его проблемах с выводом, мама сталкивалась с ними. После того как неделю мучали с выводом, патом заблокировали акаунт, типо так администрация проекта решила заблокировать мой акаунт
Що стало причиною блокування рахунку казино? Я бачу, що гравці мають затримку у виведенні грошей, але наразі казино встигло надіслати гроші гравцям, і в цьому випадку, безумовно, потрібне терпіння.
Чи можете ви повідомити мені, як справи?
What was the reason for the casino blocking the account ? I see that the players have a delay in withdrawals but so far the casino has managed to send money to the players and patience is definitely needed in this case.
Can you please let me know how it is ?
Доброго дня, я заходжу, щоб повідомити майбутнім гравцям SPINANGA, щоб вони були на чеку. Вони не здійснюють оплату вчасно. Я зняв гроші 26 липня. Сьогодні 1 серпня, і мій статус вилучення навіть не вийшов із режиму «на розгляді». Кожного дня я наполягаю на тому, щоб принижувати себе, просячи їх оплатити, і відповідь завжди одна і нічого не робиться! Я не рекомендую це казино ні за яких обставин. Це був перший і останній раз, коли я грав. На жаль, неповага до клієнта надто велика.
Good afternoon, I'm dropping by to inform some future SPINANGA players to be on the lookout. They are not making the payment on time. I made a withdrawal on July 26th. Today is August 1st and my withdrawal status has not even left the "under review" mode. Every day I insist on humiliating myself by asking them to make my payment and the answer is always the same and nothing is done! I do not recommend this casino under any circumstances. It was the first and last time I played. Unfortunately the disrespect for the customer is too great.
Boa tarde, estou passando por aqui para informar alguns futuros jogadores do SPINANGA para que fiquem atentos. Eles não estão fazendo o pagamento no prazo. Fiz um saque no dia 26/07. Hoje é dia 01/08 e os meus status de saque não saíram se quer do modo "sob revisão". Insistentemente todos os dias me humilho pedindo que façam o meu pagamento e a resposta é sempre a mesma e nada é feito! Não indico em hipótese alguma este Cassino. Foi a primeira e a última vez que joguei. Infelizmente o desrespeito com o cliente é grande demais.
О, з того, що я щойно прочитав, я припускаю, що вам також не вистачає гідної відповіді загалом. Приємно, що ви так сповнені рішучості попередити інших, навіть за таких неприємних умов.
Іноді можна знайти досить розумне пояснення затримки; це завжди включало підтримку казино. На мою думку, гідне інформування гравців, особливо про оплату, є обов'язковим, але, як ми бачимо, це просто не дуже часто працює. 🙁
Я пам’ятаю, що ці ситуації дуже дратують, але, чесно кажучи, ніхто не може прискорити процес з іншого боку. Візьміть час, будь ласка. Якщо ви будете боротися ще більше тижня, а я сподіваюся, що цього не буде, дайте нам знати, будь ласка. Справа в тому, що ми можемо вам допомогти, але лише через певний час, як зазначено у скарзі 👈
Почекай і повертайся до нас.
Oh, from what I just read, I'm assuming you also lack a decent response in general. It's nice you are so determined to warn others, even under such unpleasing conditions.
Sometimes quite a resonable explanation for the dela ycan be found; it always involved casino support. In my opinion , informing the players decently, especially about the payment, is a must, yet as we can see, it just does not work well quite often. 🙁
I recall these situations as being very frustrating, but frankly, no one can speed up the process from the other side. Get it some time, please. If you struggle for more than another week, which I hope you will not, let us know, please. The point is that we may be able to help you, but only after a certain amount of time, as stated in the complaint 👈
Hold on and get back to us.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.