Так, тепер я думаю, що коли перевірку буде завершено та всі платежі здійснено, як обіцяно, ви зможете продовжувати грати
Yes, now I think that once the verification is complete and all payments have been made as promised, you can continue playing
Ja jetzt denke ich wo die Verifizierung durch ist und alles Zahlungen wie versprochen raus gingen könnte man fort spielen
Мені так приємно, що більше немає труднощів. Але якщо трапиться щось, хороше чи погане, чим ви захочете поділитися, я буду поруч. 🙂
I am so pleased that there are no more difficulties. But if something happens, good or bad, that you would like to share, I will be here. 🙂
Так, я знайшов новий сайт, дійсно круто, зараз я виграв 3700 євро, я вніс лише 50 євро
Yes, I have found a new site, really cool, I have now won 3700 €, I only deposited 50 euros
Ja habe ne neue seite jetzt gefunden richtig geil bin jetzt dort bei 3700 € die ich gewonnen habe ich habe nur 50 Euro eingezahlt
Ви говорите про це казино чи якесь інше? Будь ласка, якщо ви говорите про інше, напишіть це в окрему тему, пов’язану з ним. Буду вдячна.
У будь-якому випадку, який це? Ви змогли зняти кошти?
Are you talking about this casino or some other ? Please, if you are talking about another one, write it to the specific thread related to it. I would be grateful.
Anyway, which one is it ? Were you able to make a withdrawal ?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
щоб не писати їх знову, подивіться тут, які шахраї є в спінанге.
у моїй revolut у мене є картка моєї дружини, і я кладу гроші, коли захочу, законно з картки revolut, яка написана на моє власне ім’я. Я робив депозити та грав на сайті. І я виграв 10 500 євро, вони зробили депозит у 500 євро після двох тижнів щоденного спілкування в чаті. І коли настав момент перевірки, яка тривала ще два тижні, вони також попросили у мене детальну виписку з рахунку на картку моєї дружини, тому що вони бачили це у виписках з революції, я їх відправив, хоча те, що вони просили, є незаконним, тому що це не має до них жодного відношення, це їх не стосується. Але я надіслав його на випадок, якщо він вийде і я отримаю свої гроші. І вони закрили мій рахунок, скасували зняття коштів і повернули мені 100 євро, які я вклав, і я виграв 10 000 євро.
1) Я поклав гроші зі своєї пробної картки на моє ім'я.
2) оскільки це незаконно, як кажуть, чому вони стягнули з мене 500 євро???
3) це сайт, який їсть народні гроші і нікому не платить!!
Хтось знає про юридичний відділ, до якого я можу звернутися, щоб отримати свої законно зароблені гроші?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
so as not to write them again, look here what scammers are in spinanga.
in my revolut I have a card of my wife and I put money whenever I want legally from the revolut card which is in my own name I made the deposits and played on the site. And I won €10,500, they made a deposit of €500 after two weeks of being in the chat every day. And when the moment came for the verification, which lasted another two weeks, they also asked me for a detailed account statement for my wife's card because they saw it in the revolut statements, I sent them even though what they asked for is illegal because it has nothing to do with them, it doesn't concern them. But I sent it in case it comes off and I get my money. And they closed my account, canceled the withdrawals and are sending me back the €100 I had put in and I won €10,000.
1) I put the money from my trial card that is in my name.
2) since it is illegal as they say, why did they charge me the 500€???
3) it's a site that eats people's money and doesn't pay anyone!!
does anyone know of a legal department i can go to to get my rightfully earned money?
https://casinoguru-int.com/el/spinanga-casino-e-aposyrse-toy-paicte-echei-cathysterhsei-15
για να μην τα ξανά γράφω κοιτάξτε εδώ τι απατεώνες είναι στο spinanga.
στην revolut μου έχω μια κάρτα της γυναίκας μου και βάζω χρήματα όποτε θέλω νόμιμα από την κάρτα της revolut που είναι στο δικό μου όνομα έκανα τις καταθέσεις και έπαιζα στο σαιτ. Και κέρδισα 10.500€ μου έκαναν καταθεση τα 500€ μετά από δυο βδομαδες που ήμουν κάθε μέρα στο chat. Και όταν ήρθε η στιγμή της επαλήθευσης που κράτησε άλλες δυο βδομαδες μου ζήτησαν και αναλυτική κίνηση Λογαριασμού για την κάρτα της γυναίκας μου επειδή την είδαν στις κινήσεις της revolut τους έστειλα αν και παράνομο αυτό που ζήτησαν γιατί δεν έχει σχέση με αυτούς δεν τους αφορά. Αλλά εγώ την έστειλα μήπως ξεκολλήσει και πάρω τα χρήματα μου. Και αυτοί μου έκλεισαν τον λογαριασμό μου ακύρωσαν τις αναλήψεις και μου στέλνουν και πίσω τα 100€ που είχα βάλει και κέρδισα τα 10.000€.
1) τα χρήματα τα έχω βάλει από δίκη μου κάρτα που είναι στο όνομα μου.
2) αφού είναι παράνομα όπως λένε γιατί μου βάλανε τα 500€;;;
3) είναι ένα σαιτ που τρώει τα λεφτά του κόσμου και δεν πληρώνει κανέναν!!
γνωρίζει κάποιος, κάποιο νομικό τμήμα που μπορώ να πάω για να πάρω τα χρήματα που νόμιμα κέρδισα;
Spinago також є проектом, де служба підтримки може лише нагодувати вас сніданком і не може розповісти гравцеві про його проблеми зі зняттям коштів; моя мама зіштовхнулася з ними. Після тижневої муки зі зняттям коштів рахунок заблокувався в глухий кут, ніби адміністрація проекту вирішила заблокувати мій акаунт
Spinago is also a project where the support can only feed you breakfast, and can’t really tell the player about his problems with withdrawals; my mother encountered them. After struggling with the withdrawal for a week, the account was blocked in a stalemate, as if the project administration decided to block my account
Спинаго ещё тот проект, где поддержка умеет кормить только завтраками, нечем толком не может сказать игроку о его проблемах с выводом, мама сталкивалась с ними. После того как неделю мучали с выводом, патом заблокировали акаунт, типо так администрация проекта решила заблокировать мой акаунт
Що стало причиною блокування рахунку казино? Я бачу, що гравці мають затримку у виведенні грошей, але наразі казино встигло надіслати гроші гравцям, і в цьому випадку, безумовно, потрібне терпіння.
Чи можете ви повідомити мені, як справи?
What was the reason for the casino blocking the account ? I see that the players have a delay in withdrawals but so far the casino has managed to send money to the players and patience is definitely needed in this case.
Can you please let me know how it is ?
Доброго дня, я заходжу, щоб повідомити майбутнім гравцям SPINANGA, щоб вони були на чеку. Вони не здійснюють оплату вчасно. Я зняв гроші 26 липня. Сьогодні 1 серпня, і мій статус вилучення навіть не вийшов із режиму «на розгляді». Кожного дня я наполягаю на тому, щоб принижувати себе, просячи їх оплатити, і відповідь завжди одна і нічого не робиться! Я не рекомендую це казино ні за яких обставин. Це був перший і останній раз, коли я грав. На жаль, неповага до клієнта надто велика.
Good afternoon, I'm dropping by to inform some future SPINANGA players to be on the lookout. They are not making the payment on time. I made a withdrawal on July 26th. Today is August 1st and my withdrawal status has not even left the "under review" mode. Every day I insist on humiliating myself by asking them to make my payment and the answer is always the same and nothing is done! I do not recommend this casino under any circumstances. It was the first and last time I played. Unfortunately the disrespect for the customer is too great.
Boa tarde, estou passando por aqui para informar alguns futuros jogadores do SPINANGA para que fiquem atentos. Eles não estão fazendo o pagamento no prazo. Fiz um saque no dia 26/07. Hoje é dia 01/08 e os meus status de saque não saíram se quer do modo "sob revisão". Insistentemente todos os dias me humilho pedindo que façam o meu pagamento e a resposta é sempre a mesma e nada é feito! Não indico em hipótese alguma este Cassino. Foi a primeira e a última vez que joguei. Infelizmente o desrespeito com o cliente é grande demais.
О, з того, що я щойно прочитав, я припускаю, що вам також не вистачає гідної відповіді загалом. Приємно, що ви так сповнені рішучості попередити інших, навіть за таких неприємних умов.
Іноді можна знайти досить розумне пояснення затримки; це завжди включало підтримку казино. На мою думку, гідне інформування гравців, особливо про оплату, є обов'язковим, але, як ми бачимо, це просто не дуже часто працює. 🙁
Я пам’ятаю, що ці ситуації дуже дратують, але, чесно кажучи, ніхто не може прискорити процес з іншого боку. Візьміть час, будь ласка. Якщо ви будете боротися ще більше тижня, а я сподіваюся, що цього не буде, дайте нам знати, будь ласка. Справа в тому, що ми можемо вам допомогти, але лише через певний час, як зазначено у скарзі 👈
Почекай і повертайся до нас.
Oh, from what I just read, I'm assuming you also lack a decent response in general. It's nice you are so determined to warn others, even under such unpleasing conditions.
Sometimes quite a resonable explanation for the dela ycan be found; it always involved casino support. In my opinion , informing the players decently, especially about the payment, is a must, yet as we can see, it just does not work well quite often. 🙁
I recall these situations as being very frustrating, but frankly, no one can speed up the process from the other side. Get it some time, please. If you struggle for more than another week, which I hope you will not, let us know, please. The point is that we may be able to help you, but only after a certain amount of time, as stated in the complaint 👈
Hold on and get back to us.
Це казино просто дивовижне, у мене був досвід гри там, спочатку мене вивели на тиждень і заблокували мій акаунт, сказали, що це на вимогу адміністрації сайту. Показали лише процес відеоперевірки. Кожен день щось просили і постійно говорили все, більше нічого, і той тиждень. Але вона виграла благо, і її вивели. Через тиждень обліковий запис було розблоковано, а після зняття знову заблоковано на розсуд адміністрації. Нікому не раджу там грати
This casino is absolutely amazing, I had the experience of playing there, at first they took me out for a week and blocked my account, they said that it was at the request of the site administration. They only showed the video verification process. Every day they asked for something and constantly said everything, nothing more, and that week. But she won the good thing and was taken out. A week later, the account was unblocked and after it was withdrawn, it was blocked again at the discretion of the administration. I don't recommend anyone to play there
Это казино вообще срецическое, был опыт поиграть в нём, сначала выводили неделю и заблокировали акаунт, сказали что по просьбе администрации сайта. Вывели только прохождения видео верифа. Каждый день просили что то и постоянно говорили всё, больше не чего не нада, и та неделю. Но благо отвоевала и вывели. Патом через неделю разблокировали ак и после того как вывела снова заблокировали на усмотрение администрации. Не советую там играть не кому
Цілком зрозуміло, що ви не пропонуватимете це казино іншим. Досвід, який ви там отримали, мав бути принаймні незручним. Як би ви відповіли, якби вони запросили вас повернутися? 😀
"Ні", я припускаю.
У будь-якому випадку я ціную, що ви поділилися! Я сподіваюся, що ви отримаєте більше задоволення від своїх майбутніх починань у казино.
It makes sense that you would not suggest this casino to others. The experience you had there must have been uncomfortable at the very least. How would you respond if they had invited you back? 😀
"No," I suppose.
Anyway, I appreciate you sharing! I hope you have much more pleasure in your future casino endeavors.
Тому вони не зможуть запросити, тому що моя країна була включена в список обмежень. І якби мені подзвонили, я б, мабуть, повернувся, тому що бонуси у них дуже смачні
So they won’t be able to invite because my country was included in the list of restrictions. And if they called me, I would probably come back, since their bonuses are very tasty
Так они и не смогут пригласить так как мою страну внесли в список ограничения. А если б позвали то возможно б вернулась, так как бонусы очень вкусные у их
А насправді вони пройшли всі кола пекла, які тільки могли придумати, щоб не вивести)))) мені здається, що боятися вже нічого
And in fact, they went through all the circles of hell that they could come up with so as not to bring it out)))) it seems to me that there is nothing to be afraid of anymore
Да и по факту прошла их всё круги ада что они могли придумать что б не вывести)))) мне кажется там нечего уже боятся
Велике спасибі. Мені досі не платять, і я більше не буду грати на Spinanga.
Thank you very much. I still don't get paid and I won't be playing at Spinanga again.
Muito obrigada. Realmente, continuo sem receber e não voltarei a jogar no Casino Spinanga.
Саме вони «забирають» наші гроші і не здійснюють оплату.
Exactly, they "take" our money and don't make the payment.
Exatamente, se "apossam" do nosso dinheiro e não fazem o pagamento.
А насправді вони пройшли всі кола пекла, які тільки могли придумати, щоб не вивести)))) мені здається, що боятися вже нічого
And in fact, they went through all the circles of hell that they could come up with so as not to bring it out)))) it seems to me that there is nothing to be afraid of anymore
Да и по факту прошла их всё круги ада что они могли придумать что б не вывести)))) мне кажется там нечего уже боятся
Гаразд, тож ти б справді зіграв там знову. Цікаво. З вашої публікації вище я б сказав, що ви не зробили б цього, особливо якщо ви цього не рекомендуєте. Ну, я б сказав, на вибір кожного. Правда?🙂
Alright, so you really would play there again. Interesting. From your post above, I would say that you wouldn't, especially when you don't recommend it. Well, everyone's choice, I would say. Right?🙂
Ну, хоч вовка бояться, ти все одно в ліс підеш. Те ж саме))))
Well, even if they are afraid of the wolf, you still go into the forest anyway. Same here))))
Ну если и боятся волка, в лес же все-таки идешь всё равно. Так же и тут))))
Це цікавий підхід, мушу сказати.
That is an interesting approach, I must say.
Так само, як і всі коментарі вище, вони не вказують жодних дат, а просто вибачаються та кажуть, що дати немає, і вони нічого не можуть з цим зробити, чи можете ви в це повірити?
Це сайт
Спінангабет
Вхід на сайт схожий на спінанга онлайн-ставки.
Моє відкликання не залишає той самий статус відкликання, говорить перегляд і залишається лише там Я зіграв там близько 1000 реалів із 3 реалами Я зробив ставку на футбол, я виграв, і вони не платять мені 159,00 реалів, оскільки я зіграв 1000, зв’яжіться з ними, оскільки 159 роблять я сумую за всіма своїми програшами, я не скаржився, я не виграв третій раз, коли я грав, і вони не хочуть мені платити!!!!
Just like all the comments above, they don't give any dates and they just apologize and say that there is no date and they can't do anything about it, can you believe that?
This is the site
Spinangabet
Entering the site is like spinanga online bet .
My withdrawal does not leave the same withdrawal status says reviewing and only stays there I played there about 1000 reais with 3 reais I made a soccer bet I won and they do not pay me 159.00 reais being that I played 1000 please contact them because 159 make me miss all my losses I did not complain I did not win a third that I played and they do not want to pay me !!!!
Igual a de todos comentários a cima eles não informam datas e só se desculpam e fala que não tem data não pode fazer nada acredita nisso ?
Site é este
Spinangabet
Entrando no site fica como spinanga online bet .
Meu saque não sai do mesmo status de saque diz revisando e só fica nisso joguei lá uns 1000 reais com 3 reais fiz uma aposta de futebol ganhei e eles não me pagam 159,00 reais sendo que joguei 1000 por favor entrem em contato com eles pois 159 me fazem falta todos minhas percas não reclamei não ganhei nem um terço que joguei e eles não querem me pagar !!!!
Вибачте, але я не розумію, у чому саме проблема.🤷♀️
Вони не хочуть обробляти ваш платіж, або у вашому виграші бракує грошей?
На жаль, ми не зможемо допомогти вам із цією справою, оскільки вона пов’язана зі ставками на спорт. З іншого боку, якщо потрібно, я можу запропонувати кілька сайтів, які можуть вам допомогти.
Просто повідомте нам, будь ласка, чи проблема все ще не зникає та в чому саме полягає проблема.
Sorry, but I do not understand what the issue is exactly.🤷♀️
They don't want to process your payment, or is there some money missing from your winnings?
Unfortunately, we won't be able to help you out with this case as it is related to sports betting. On the other hand, if needed, I can suggest some sites they could be of help to you.
Just let us know, please, if the issue is still persisting and what exactly the problem is.
Доброго ранку, я зняв 200 євро з минулого понеділка, 29/7, але вони ще не підтвердили це. Я зробив депозити на суму понад 500 євро. Коли вважається, що відкликання відбудеться. В спінанга
Good morning, I have made a withdrawal since last Monday 29/7 €200 and they still haven't verified it. I have made deposits of over €500. When is it believed that the withdrawal will take place. In spinanga
Καλήμερα έχω κάνει μια ανάληψη από την προηγούμενη Δευτέρα 29/7 200€ και ακόμα δεν την έχουν έκγρινει. Καταθέσεις έχω κάνει πάνω από 500€. Πότε πιστεύεται θα γίνει η ανάληψη. Στο spinanga
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.