ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 30)

7 міс. тому від Miikkuli
|
52937 переглядів 612 відповідей |
|
1...29 30 3132
Додати публікацію
karolidisdimitris8
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що ви чекали тиждень, і я б сказав, що це недовго, але я знаю, що в казино іноді це може зайняти більше часу, особливо в цьому, виходячи з того, що тут написали гравці.

У будь-якому випадку, чи потрібно було вам перевіряти чи ні? Ви грали з бонусом чи без?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Доброго ранку, сьогодні 10 робочих днів. Без бонусів і після багатьох депозитів. Вони не просили перевірити..

Автоматичний переклад.
karolidisdimitris8
1 місяць тому

Дякуємо за відповідь. У вас досі немає грошей і нічого не змінилося? Казино повідомило вам щось нове? На вашому місці я б, напевно, подумав про те, щоб подати скаргу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Spinanga не платить мені більше 10 днів, як мені змусити їх хоча б звернути на мене увагу, вони навіть заблокували мій чат.

Автоматичний переклад.
wackmans
4 тиж. тому

Привіт, вони сказали вам, чому це забирає більше тижня? Я думаю, причина була б хорошою, тому що жоден гравець не хоче залишитися без відповіді, яка хоча б трохи його заспокоїть.

Однак ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що потрібно зробити щодо ваших грошей, і надіслати їх. Якщо вони цього не зроблять, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Дозвольте поставити вам ще одне запитання, будь ласка, ви вже верифіковані і це ваше перше зняття коштів?

Я знаю, що зрештою казино платить гравцям, але це займає у них близько 2 тижнів.

Тож дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Добрий вечір тобі. Я зробив висновок на spinanga, і я на 5-му робочому дні, і він все ще говорить про обробку! Він не хоче ідентифікації. класичний. Я впевнений, що ви їх знаєте. А також вони продовжують казати мені чекати ……

Автоматичний переклад.
Elisabet11
3 тиж. тому

Привіт, я бачу, що ти не єдиний гравець, у якого така ситуація. Я б рекомендував запастися трохи терпінням, оскільки казино зазвичай виплачує гроші гравцям, але іноді це може бути довшим процесом. Ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцям, хоча я знаю, що це не найприємніше мати справу. Якщо перевірка не потрібна, це нормально, і вам потрібно просто почекати. Якщо за цей час нічого не зміниться, ви можете зв’язатися, і ми спробуємо допомогти.

Думаєш, зможеш з цим впоратися?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Казино Spinanga Я зробив 2 запити на зняття коштів, один 11/08, інший 13/08, і все ще нічого.

Відповідь надсилається щодня, вибачте за затримку, ви отримаєте електронний лист від фінансового відділу, щойно обробка завершиться.

Неприпустимо

Автоматичний переклад.
ATHINA21
3 тиж. тому

Привіт.

Відверто кажучи, здається, ти не один. 🙁

Можливо, краще дати вам трохи часу, щоб прочитати цю тему та взяти до відома те, що вже було сказано.

Обов’язково повторіть пов’язану скаргу. Форум зачекає, я б сказав, що скарга найважливіша.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Казино Spinanga Я зробив 2 запити на зняття коштів, один 11/08, інший 13/08, і все ще нічого.

Відповідь надсилається щодня, вибачте за затримку, ви отримаєте електронний лист від фінансового відділу, щойно обробка завершиться.

Неприпустимо

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вони трагічні

Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Все ще чекаю

Автоматичний переклад.
Elisabet11
3 тиж. тому

Я бачу, що ви досягли позначки в 14 днів, я, мабуть, не поспішаю думати про скарги. Що з вами? Ви нічого нового не дізналися про свій вихід?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

так Не хвилюйтеся. Що вони на останній стадії, а ці…. Більше нічого...

Автоматичний переклад.
Elisabet11
3 тиж. тому

Напевно, мені цього буде недостатньо, тому, якщо ви вирішите подати скаргу, дайте мені знати. Хоча я знаю, що казино виплачує гравцям, але це займає у них більше часу і зазвичай приблизно 2 тижні згідно з тим, що я бачу від інших гравців.

Побачимо, що буде далі.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Сьогодні рівно два тижні. Що мені робити?????

Автоматичний переклад.
Elisabet11
2 тиж. тому

Отже, ваше відкликання все ще не схвалено? І ваш обліковий запис перевірено, правда?

Напевно, я б запропонував подати скаргу тут нашій команді. Якщо ви приєдналися, ось вам посилання .

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Мій обліковий запис не потребує автентифікації, наскільки мені сказали. І так, не затверджено!

Автоматичний переклад.
Elisabet11
2 тиж. тому

Вітаємо! Дякуємо за подання скарги. На мою думку, принаймні на даний момент, це найкраще, що ви могли зробити. Незважаючи на те, що процес може зайняти деякий час, наші віддані спеціалісти спробують допомогти отримати гроші. Якщо говорити прямо з вами, якщо казино затримується лише тому, що вони не можуть встигати за запитами, я думаю, що нічого не можна зробити, щоб це змінити. Тим не менш, за таких затримок отримання виплати зазвичай є питанням часу. Принаймні я на це сподіваюся!

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Кожен день вони кажуть мені, що це лише питання часу. Що обсяги зняття коштів великі тощо. Не хвилюйтеся, немає проблем. І просто чекати...

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

добрий вечір! Мені щойно надіслали текстове повідомлення про те, що моє зняття завершено та чекаю 3 робочих дні, доки він надійде на мій рахунок. Щоразу, коли проблема вирішується! Дуже дякую за все!

Автоматичний переклад.
1...29 30 3132
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.