ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 30)

 від Miikkuli
|
104 270 переглядів 823 відповідей |
|
1...29 30 31...42

Казино Spinanga Я зробив 2 запити на зняття коштів, один 11/08, інший 13/08, і все ще нічого.

Відповідь надсилається щодня, вибачте за затримку, ви отримаєте електронний лист від фінансового відділу, щойно обробка завершиться.

Неприпустимо

Автоматичний переклад.
ATHINA21

Привіт.

Відверто кажучи, здається, ти не один. 🙁

Можливо, краще дати вам трохи часу, щоб прочитати цю тему та взяти до відома те, що вже було сказано.

Обов’язково повторіть пов’язану скаргу. Форум зачекає, я б сказав, що скарга найважливіша.

Автоматичний переклад.

Казино Spinanga Я зробив 2 запити на зняття коштів, один 11/08, інший 13/08, і все ще нічого.

Відповідь надсилається щодня, вибачте за затримку, ви отримаєте електронний лист від фінансового відділу, щойно обробка завершиться.

Неприпустимо

Автоматичний переклад.

Вони трагічні

Автоматичний переклад.
Radka

Все ще чекаю

Автоматичний переклад.
Elisabet11

Я бачу, що ви досягли позначки в 14 днів, я, мабуть, не поспішаю думати про скарги. Що з вами? Ви нічого нового не дізналися про свій вихід?

Автоматичний переклад.
Jaro

так Не хвилюйтеся. Що вони на останній стадії, а ці…. Більше нічого...

Автоматичний переклад.
Elisabet11

Напевно, мені цього буде недостатньо, тому, якщо ви вирішите подати скаргу, дайте мені знати. Хоча я знаю, що казино виплачує гравцям, але це займає у них більше часу і зазвичай приблизно 2 тижні згідно з тим, що я бачу від інших гравців.

Побачимо, що буде далі.

Автоматичний переклад.
Jaro

Сьогодні рівно два тижні. Що мені робити?????

Автоматичний переклад.
Elisabet11

Отже, ваше відкликання все ще не схвалено? І ваш обліковий запис перевірено, правда?

Напевно, я б запропонував подати скаргу тут нашій команді. Якщо ви приєдналися, ось вам посилання .

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Romi

Мій обліковий запис не потребує автентифікації, наскільки мені сказали. І так, не затверджено!

Автоматичний переклад.
Elisabet11

Вітаємо! Дякуємо за подання скарги. На мою думку, принаймні на даний момент, це найкраще, що ви могли зробити. Незважаючи на те, що процес може зайняти деякий час, наші віддані спеціалісти спробують допомогти отримати гроші. Якщо говорити прямо з вами, якщо казино затримується лише тому, що вони не можуть встигати за запитами, я думаю, що нічого не можна зробити, щоб це змінити. Тим не менш, за таких затримок отримання виплати зазвичай є питанням часу. Принаймні я на це сподіваюся!

Автоматичний переклад.
Radka

Кожен день вони кажуть мені, що це лише питання часу. Що обсяги зняття коштів великі тощо. Не хвилюйтеся, немає проблем. І просто чекати...

Автоматичний переклад.
Radka

добрий вечір! Мені щойно надіслали текстове повідомлення про те, що моє зняття завершено та чекаю 3 робочих дні, доки він надійде на мій рахунок. Щоразу, коли проблема вирішується! Дуже дякую за все!

Автоматичний переклад.
Elisabet11

привіт Це справді приємно чути. Сподіваюся, незабаром у вас будуть гроші.

Будь ласка, не забудьте повідомити нас, коли це станеться. Будемо чекати хороших новин.

Автоматичний переклад.

Мені вже зарахували! Будь-коли, хлопці, якщо ви хочете грати в цій компанії! Знайте, що потрібно рівно 14 днів, щоб побачити вознесіння.

Автоматичний переклад.
Elisabet11

Хороші новини: казино здебільшого виплачує гравцям, але вони знають, що це займає рівно стільки, скільки ви кажете, тому їм доведеться бути терплячими. Я радий, що все вийшло добре.

Ви думаєте, що ви знову будете тут грати?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я так не думаю🤣

Автоматичний переклад.
Elisabet11

Я звичайно розумію це рішення. Я часто задаю це питання гравцям, тому що знаю, що деякі люди не проти почекати два тижні, поки казино заплатить. Звичайно, більшість гравців скажуть, що двох тижнів достатньо, тому мене теж не здивував такий підхід.

Гадаю, вам буде краще в іншому місці. 🙂

Автоматичний переклад.

і це абсурд, і я чекаю свого виведення в цьому казино три дні, але гроші не надійшли, вони ще перевіряються. злодії я подам скаргу

Автоматичний переклад.
maskioui739

Ой, мені прикро згадувати це; просто ми надаємо казино досить небагато часу на виплати. Я пропоную вам підготуватися до невеликого шоку - це 14 повних днів.

У будь-якому випадку, чи означає це, що запит на зняття коштів ще не прийнято? З інших ваших слів, здається, що ви могли легко відмовитися від цього казино в минулому, тому, можливо, вам просто потрібно набратися терпіння. Ви все-таки намагалися звернутися до служби підтримки казино?

Варто спробувати.


Автоматичний переклад.
1...29 30 31...42
Перейти на сторінкуіз 42 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого