ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 26)

7 міс. тому від Miikkuli
|
52951 переглядів 612 відповідей |
|
1...25 26 27...32
Додати публікацію
2 міс. тому

Я подав запит на зняття з 22 червня, і досі нічого

Автоматичний переклад.
mpatarias777
2 міс. тому

Мій працює з 14.06 і навіть верифікацію не пройшов

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

не можу нічого сюди завантажити! Кнопка завантаження просто зникла!

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я бачу, що вам стає все важче й важче перевірити. Ви написали в чаті, що не можете доставити документи, тому що не можете їх завантажити?

Я також помітив, що розгляд скарги просунувся, і тепер казино має відповісти на неї, тому я твердо вірю, що це прояснить всю цю ситуацію та зрештою її вирішать.

Якщо буде щось нове, не соромтеся писати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я подав запит на зняття з 22 червня, і досі нічого

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцям, і я бачу, що у вашому випадку цього не сталося. Ось чому я пропоную вам почати з відкриття скарги, де наша команда спробує вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити його , натиснувши це посилання. ⬅️

Однак, оскільки ви чекали більше 2 тижнів, казино повідомило вам причину? Ви змогли підтвердити свій обліковий запис? Ви грали з бонусом?

Дайте мені знати, де ви знаходитесь у вашій ситуації.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я зробив депозит 16.06, у мене були бонуси, і я повернув його нормально, потім я побачив, що зняття було затримано, і оскільки в мене був баланс, я скасував їх, щоб зняти найбільшу суму, яку міг. Потім сталася помилка зі способом оплати, і я знову скасував, а потім знову зняв, оскільки з того часу вони щодня знущаються з мене автоматичними відповідями, і навіть представник розмовляв зі мною, ніби хотів сказати, не приголомшуйте нас, є речі гірші file

Автоматичний переклад.
Опубліковано mpatarias777 видалено
2 міс. тому

Перевірка з 3 тижнів 😩

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я зробив депозит 16.06, у мене були бонуси, і я повернув його нормально, потім я побачив, що зняття було затримано, і оскільки в мене був баланс, я скасував їх, щоб зняти найбільшу суму, яку міг. Потім сталася помилка зі способом оплати, і я знову скасував, а потім знову зняв, оскільки з того часу вони щодня знущаються з мене автоматичними відповідями, і навіть представник розмовляв зі мною, ніби хотів сказати, не приголомшуйте нас, є речі гірші file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Що ж, якщо ви нічого не дізнаєтесь і продовжуєте отримувати ті самі загальні відповіді, я б відкрив скаргу за посиланням, яким я поділився з вами у своїй останній відповіді. На даний момент я бачив, що в казино є чимало відкритих скарг, і багато гравців стикаються із затримкою виведення коштів, але врешті-решт, незважаючи на те, що минуло досить багато часу, казино вже виплатило гравцям гроші.

Тому я твердо вірю, що так буде і в цьому випадку, і у вас більше не виникне проблем.

Якщо щось зміниться, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Перевірка з 3 тижнів 😩

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, ви отримали оновлення електронною поштою, як зазначено на знімку екрана, який ви надіслали? Якщо так, то який був зміст або що вони вам сказали? Мені шкода, що ви так довго чекали, і все ще неможливо перевірити, я втрачу терпіння.

Але, на жаль, нам нічого не залишається, як чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Важко повірити, що за місяць у них стільки запитів на виведення коштів... Я думаю, що будь-яке поважаюче себе казино вирішило б це питання інакше, а не скасовувало виведення через 10 днів через технічну помилку, яка робить час очікування виведення довше. У правилах казино зазначено, що обробка коштів займає до 3 робочих днів, і якщо гравець не дотримується правил, він негайно карається... Ніякої справедливості xD

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

які прийшли електронною поштою

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Важко повірити, що за місяць у них стільки запитів на виведення коштів... Я думаю, що будь-яке поважаюче себе казино вирішило б це питання інакше, а не скасовувало виведення через 10 днів через технічну помилку, яка робить час очікування виведення довше. У правилах казино зазначено, що обробка коштів займає до 3 робочих днів, і якщо гравець не дотримується правил, він негайно карається... Ніякої справедливості xD

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, я розумію, що ви говорите, і я думаю, що ви маєте рацію. Однак ми знаємо, що зняття коштів може бути відкладено не лише через казино, а й через інші фактори. Ось чому ми також даємо казино 14 днів, щоб розібратися, і якщо вони цього не зроблять, радимо гравцям скаржитися. Я знаю, що всі, напевно, хотіли б отримати гроші швидше і не подавати їх, але іноді це, мабуть, неможливо. У будь-якому випадку, я сподіваюся, що всі, хто чекає, якнайшвидше побачать свої гроші.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

які прийшли електронною поштою

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи можуть документи їм передати повторно чи ні? Останній раз, коли я бачив, це була проблема. Незважаючи на це, ви, мабуть, не зрушили з місця, і я починаю хвилюватися, але в будь-якому випадку скарга все ще відкрита, і ми маємо сподіватися, що її можна вирішити.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Це вже надійшло, тож, мабуть, ще перевіряється, я більше не можу нічого завантажити!

file

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

І платіж знову скасували... цього разу через 10 днів. Це казино жахливе

Автоматичний переклад.
MRN93
2 міс. тому

Так, це справді жахливо

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Просив підтвердження переказу, а мені не хочуть відправляти... Бо нібито мій банк винен, що я не отримав гроші. шахрайство! І гроші можна без проблем переводити з інших казино.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ой, гроші надіслали? Я думав, його скасували?

Автоматичний переклад.
MRN93
2 міс. тому

Ой, гроші надіслали? Я думав, його скасували?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

За їх словами, їх відправили, але банк скасував переказ і гроші їм повернули.

Тож зрештою я їх не отримав

Автоматичний переклад.
1...25 26 27...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.