Мій працює з 14.06 і навіть верифікацію не пройшов
Mine has been running since 14.06 and not even the verification has passed
Meins läuft seit 14.06 und nicht mal die Verifizierung durch
Я бачу, що вам стає все важче й важче перевірити. Ви написали в чаті, що не можете доставити документи, тому що не можете їх завантажити?
Я також помітив, що розгляд скарги просунувся, і тепер казино має відповісти на неї, тому я твердо вірю, що це прояснить всю цю ситуацію та зрештою її вирішать.
Якщо буде щось нове, не соромтеся писати.
I can see that this is getting harder and harder for you to verify. You wrote on live chat that it is not possible for you to deliver documents because you cannot upload them ?
I also noticed that the complaint has progressed and now the casino should respond to it, so I firmly believe that it will bring some light to this whole situation and eventually it will be resolved.
If there is anything new, don't hesitate to write.
Привіт, ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцям, і я бачу, що у вашому випадку цього не сталося. Ось чому я пропоную вам почати з відкриття скарги, де наша команда спробує вам допомогти.
Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити його , натиснувши це посилання. ⬅️
Однак, оскільки ви чекали більше 2 тижнів, казино повідомило вам причину? Ви змогли підтвердити свій обліковий запис? Ви грали з бонусом?
Дайте мені знати, де ви знаходитесь у вашій ситуації.
Hello, we give casinos 14 days to send money to players and I see that this has not happened in your case. That's why I would suggest you start by opening a complaint where our team will try to help you.
If you are interested, you can open it by clicking on this link. ⬅️
However, since you have been waiting for over 2 weeks, did the casino tell you the reason ? Were you able to verify your account ? Did you play with any bonus ?
Let me know where you stand in your situation.
Я зробив депозит 16.06, у мене були бонуси, і я повернув його нормально, потім я побачив, що зняття було затримано, і оскільки в мене був баланс, я скасував їх, щоб зняти найбільшу суму, яку міг. Потім сталася помилка зі способом оплати, і я знову скасував, а потім знову зняв, оскільки з того часу вони щодня знущаються з мене автоматичними відповідями, і навіть представник розмовляв зі мною, ніби хотів сказати, не приголомшуйте нас, є речі гірші
I made a deposit on 6/16, I had bonuses and I turned it over normally, then I saw that the withdrawals were delayed and because I had a balance I canceled them in order to withdraw the largest amount I could. Then there was an error with the payment method and I again canceled and then withdrew again since then every day they mock me with automatic replies and even a representative spoke to me as if to tell me don't stun us there are worse things
Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα
Я зробив депозит 16.06, у мене були бонуси, і я повернув його нормально, потім я побачив, що зняття було затримано, і оскільки в мене був баланс, я скасував їх, щоб зняти найбільшу суму, яку міг. Потім сталася помилка зі способом оплати, і я знову скасував, а потім знову зняв, оскільки з того часу вони щодня знущаються з мене автоматичними відповідями, і навіть представник розмовляв зі мною, ніби хотів сказати, не приголомшуйте нас, є речі гірші
I made a deposit on 6/16, I had bonuses and I turned it over normally, then I saw that the withdrawals were delayed and because I had a balance I canceled them in order to withdraw the largest amount I could. Then there was an error with the payment method and I again canceled and then withdrew again since then every day they mock me with automatic replies and even a representative spoke to me as if to tell me don't stun us there are worse things
Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα
Що ж, якщо ви нічого не дізнаєтесь і продовжуєте отримувати ті самі загальні відповіді, я б відкрив скаргу за посиланням, яким я поділився з вами у своїй останній відповіді. На даний момент я бачив, що в казино є чимало відкритих скарг, і багато гравців стикаються із затримкою виведення коштів, але врешті-решт, незважаючи на те, що минуло досить багато часу, казино вже виплатило гравцям гроші.
Тому я твердо вірю, що так буде і в цьому випадку, і у вас більше не виникне проблем.
Якщо щось зміниться, дайте мені знати.
Well, if you didn't get any further and you keep getting the same generic answers then I would open a complaint on the link I shared with you in my last reply. At the moment I've seen that the casino has quite a few open complaints and a lot of players are experiencing a delay in withdrawals, but eventually even though it's been quite a long time the casino has paid the players so far.
So I strongly believe that this will be the case in this instance as well and you will not have any further problems.
If anything changes, let me know.
Отже, ви отримали оновлення електронною поштою, як зазначено на знімку екрана, який ви надіслали? Якщо так, то який був зміст або що вони вам сказали? Мені шкода, що ви так довго чекали, і все ще неможливо перевірити, я втрачу терпіння.
Але, на жаль, нам нічого не залишається, як чекати.
So did you get the update by email as it says on the screenshot you sent ? If so, what was the content or what did they tell you ? I'm sorry that you've been waiting so long and that it's still impossible to verify, I'd be losing patience.
But unfortunately there is nothing we can do but wait.
Важко повірити, що за місяць у них стільки запитів на виведення коштів... Я думаю, що будь-яке поважаюче себе казино вирішило б це питання інакше, а не скасовувало виведення через 10 днів через технічну помилку, яка робить час очікування виведення довше. У правилах казино зазначено, що обробка коштів займає до 3 робочих днів, і якщо гравець не дотримується правил, він негайно карається... Ніякої справедливості xD
It's hard to believe that they have had so many withdrawal requests for a month... I think that any self-respecting casino would have solved this matter differently, instead of canceling the withdrawal after 10 days due to a technical error, which makes the waiting time for the withdrawal longer. The casino regulations state that withdrawal processing takes up to 3 business days, and if the player does not comply with the regulations, he is immediately punished... No justice xD
Ciężko w to uwierzyć że mają aż tyle zleceń wypłat od miesiąca... Myślę że każde szanujące się kasyno rozwiązało by tą sprawę inaczej a nie po 10 dniach anulowało wypłatę przez błąd techniczny, przez to czas oczekiwania na wypłatę się wydłuża. W regulaminie kasyna jest napisane że przetwarzanie wypłaty trwa do 3 dni roboczych, a jak gracz nie będzie się stosował do regulaminu to jest od razu karani... Brak sprawiedliwości xD
Важко повірити, що за місяць у них стільки запитів на виведення коштів... Я думаю, що будь-яке поважаюче себе казино вирішило б це питання інакше, а не скасовувало виведення через 10 днів через технічну помилку, яка робить час очікування виведення довше. У правилах казино зазначено, що обробка коштів займає до 3 робочих днів, і якщо гравець не дотримується правил, він негайно карається... Ніякої справедливості xD
It's hard to believe that they have had so many withdrawal requests for a month... I think that any self-respecting casino would have solved this matter differently, instead of canceling the withdrawal after 10 days due to a technical error, which makes the waiting time for the withdrawal longer. The casino regulations state that withdrawal processing takes up to 3 business days, and if the player does not comply with the regulations, he is immediately punished... No justice xD
Ciężko w to uwierzyć że mają aż tyle zleceń wypłat od miesiąca... Myślę że każde szanujące się kasyno rozwiązało by tą sprawę inaczej a nie po 10 dniach anulowało wypłatę przez błąd techniczny, przez to czas oczekiwania na wypłatę się wydłuża. W regulaminie kasyna jest napisane że przetwarzanie wypłaty trwa do 3 dni roboczych, a jak gracz nie będzie się stosował do regulaminu to jest od razu karani... Brak sprawiedliwości xD
Так, я розумію, що ви говорите, і я думаю, що ви маєте рацію. Однак ми знаємо, що зняття коштів може бути відкладено не лише через казино, а й через інші фактори. Ось чому ми також даємо казино 14 днів, щоб розібратися, і якщо вони цього не зроблять, радимо гравцям скаржитися. Я знаю, що всі, напевно, хотіли б отримати гроші швидше і не подавати їх, але іноді це, мабуть, неможливо. У будь-якому випадку, я сподіваюся, що всі, хто чекає, якнайшвидше побачать свої гроші.
Yes, I understand what you are saying and I think you have a point. However, we know that withdrawals may be delayed not only by the casino but also by other factors. That's why we also give casinos 14 days to sort it out and if they don't, then we advise players to complain. I know that everyone would probably like to get the money sooner and not have to file one, but sometimes it's probably not possible. Anyway, I hope everyone who is waiting will see their money as soon as possible.
Чи можуть документи їм передати повторно чи ні? Останній раз, коли я бачив, це була проблема. Незважаючи на це, ви, мабуть, не зрушили з місця, і я починаю хвилюватися, але в будь-якому випадку скарга все ще відкрита, і ми маємо сподіватися, що її можна вирішити.
Can the documents be delivered to them again or not? Last time I saw it was a problem. Even so, you probably haven't moved on and I'm getting worried, but anyway the complaint is still open and we have to hope that it can be resolved.
Це вже надійшло, тож, мабуть, ще перевіряється, я більше не можу нічого завантажити!
This has now arrived, so it is apparently still being checked, I can't upload anything anymore!
diese kam jetzt auch an , also angeblich noch in Prüfung , kann ja auch nichts mehr hochladen!
Просив підтвердження переказу, а мені не хочуть відправляти... Бо нібито мій банк винен, що я не отримав гроші. шахрайство! І гроші можна без проблем переводити з інших казино.
I asked for confirmation of the transfer and they don't want to send it to me... Because it's supposedly my bank's fault that I didn't receive the money. SCAM! And money can be transferred from other casinos without any problems.
Poprosiłem o potwierdzenie przelewu i nie chcą mi wysłać ... Bo niby z winy mojego banku nie otrzymałem pieniędzy. SCAM ! A z innych Kasyn bez problemu pieniądze przechodzą.
Ой, гроші надіслали? Я думав, його скасували?
Oh, the money was sent? I thought it was cancelled?
Achso das Geld wurde gesendet? Dachte storniert?
За їх словами, їх відправили, але банк скасував переказ і гроші їм повернули.
Тож зрештою я їх не отримав
According to them, they were sent but the bank canceled the transfer and the money was returned to them.
So in the end I didn't get them
Według nich były wysłane ale bank anulował przelew i pieniądze wróciły do nich.
Więc finalnie ich nie dostałem
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.