ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 25)

10 міс. тому від Miikkuli
|
83 997 переглядів 697 відповідей |
|
1...24 25 26...36
5 міс. тому

Зрештою чат перестав відповідати на ті самі повідомлення.

За їхніми словами, проблем з виплатами немає, і я чекав кілька тижнів xD, а оплата на фінальній стадії. Я не вірю, що вони виплатять і гроші, можливо, повернуться на основний рахунок...

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file І вони так відписали

Автоматичний переклад.
MRN93
5 міс. тому

Зараз теж чекаю виписки 17 днів. Кожен день кажуть, що ми повідомили відповідальне відомство, що вони розглядатимуть відкликання як термінове. Сьогодні навіть як "кайф" кайф. Мені дуже дивно, що насправді нічого не відбувається. На електронні листи не відповідають, і, незважаючи на численні дискусії в чаті, справа нікуди не просунулася. Мені було б непогано отримати контакти вищого керівництва, щоб можна було розглянути це питання.

Автоматичний переклад.
mikoppirkka
5 міс. тому

Те саме для мене

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я думаю, що я повинен це зробити. Чи готові ви допомогти мені

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я бачу, що ви самі це впоралися, тому Томас описав усе, що вам потрібно знати. Поки що нам доведеться запастися терпінням, і ви можете час від часу перевіряти, чи не дізнаєтесь ви щось нове в казино.

Якщо ви це зробите, я буду тут.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт! Кілька тижнів тому ми зробили депозити на рахунок мого друга в казино spinanga за допомогою моєї власної картки, а потім зняли кошти з картки мого друга. Через кілька днів надійшов запит на підтвердження як мого, так і його облікового запису. В його обліковому записі запитайте мою власну картку для перевірки (яку я вже відправив для перевірки на власний рахунок). Мені відправляти йому свою картку на перевірку чи виникнуть проблеми, оскільки вона не на його ім’я?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, це точно проблема, тому що ви повинні використовувати все в казино виключно від свого імені. Ви не маєте права поповнювати чужий рахунок, тому я думаю, що верифікація буде досить складною і закінчиться невдачею. Такі речі є основними і завжди прописані в Правилах та Умовах.

Ви вперше грали в казино?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

його знову відхилили!

Я відправив усі транзакції

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Боже, я навіть не сподівався, що його знову відхилить казино. Вони продовжують називати ту саму причину чи цього разу це було з чогось іншого?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Тож я надіслав повну історію транзакцій у форматі PDF, а потім прийшло це!

Потім я знову надіслав повну трансакцію до банку

Я вже все не розумію!

Я завжди міг перевірити себе всюди без проблем

file

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Ось так уже рівно 3 тижні!

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, чи є спосіб принаймні повернути гроші, які є на рахунку?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тож я надіслав повну історію транзакцій у форматі PDF, а потім прийшло це!

Потім я знову надіслав повну трансакцію до банку

Я вже все не розумію!

Я завжди міг перевірити себе всюди без проблем

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це досить багато, я б сказав. У цьому випадку нам доведеться почекати, щоб побачити, що наша команда дізнається і як це розвиватиметься далі, тому що в цьому випадку я справді не знаю, що сказати. Я вважаю все плаксивим. Я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, чи є спосіб принаймні повернути гроші, які є на рахунку?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ви, звичайно, можете спробувати попросити зняття, але я зовсім не впевнений, як це вийде. Але ти можеш дати мені знати.

Удачі

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я вже не розумію, чого вони хочуть

file

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Можливо, їм ще сподобається картка? file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

не можу нічого сюди завантажити! Кнопка завантаження просто зникла!

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я подав запит на зняття з 22 червня, і досі нічого

Автоматичний переклад.
mpatarias777
5 міс. тому

Мій працює з 14.06 і навіть верифікацію не пройшов

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

не можу нічого сюди завантажити! Кнопка завантаження просто зникла!

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я бачу, що вам стає все важче й важче перевірити. Ви написали в чаті, що не можете доставити документи, тому що не можете їх завантажити?

Я також помітив, що розгляд скарги просунувся, і тепер казино має відповісти на неї, тому я твердо вірю, що це прояснить всю цю ситуацію та зрештою її вирішать.

Якщо буде щось нове, не соромтеся писати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я подав запит на зняття з 22 червня, і досі нічого

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцям, і я бачу, що у вашому випадку цього не сталося. Ось чому я пропоную вам почати з відкриття скарги, де наша команда спробує вам допомогти.

Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити його , натиснувши це посилання. ⬅️

Однак, оскільки ви чекали більше 2 тижнів, казино повідомило вам причину? Ви змогли підтвердити свій обліковий запис? Ви грали з бонусом?

Дайте мені знати, де ви знаходитесь у вашій ситуації.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я зробив депозит 16.06, у мене були бонуси, і я повернув його нормально, потім я побачив, що зняття було затримано, і оскільки в мене був баланс, я скасував їх, щоб зняти найбільшу суму, яку міг. Потім сталася помилка зі способом оплати, і я знову скасував, а потім знову зняв, оскільки з того часу вони щодня знущаються з мене автоматичними відповідями, і навіть представник розмовляв зі мною, ніби хотів сказати, не приголомшуйте нас, є речі гірші file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Перевірка з 3 тижнів 😩

file

Автоматичний переклад.
1...24 25 26...36
Перейти на сторінкуіз 36 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого