Привіт! Кілька тижнів тому ми зробили депозити на рахунок мого друга в казино spinanga за допомогою моєї власної картки, а потім зняли кошти з картки мого друга. Через кілька днів надійшов запит на підтвердження як мого, так і його облікового запису. В його обліковому записі запитайте мою власну картку для перевірки (яку я вже відправив для перевірки на власний рахунок). Мені відправляти йому свою картку на перевірку чи виникнуть проблеми, оскільки вона не на його ім’я?
hello, a few weeks ago we made some deposits to the account of a friend of mine at spinanga casino with my own card and then we made a withdrawal from my friend's card. After a few days, verification was requested on both my account and his account. In his account, ask for my own card for verification (which I have already sent for verification to my own account). Should I send him my card for verification or will there be a problem because it is not in his name?
γεια σας πριν κατι εβδομαδες καναμε καποιες καταθεσεις στο account ενος φιλου μου στο καζινο spinanga με την δικια μου καρτα και στην συνεχεια καναμε αναληψη απο την καρτα του φιλου μου. Μετα απο κατι μερες ζητηθηκε επαληθευση και στο δικο μου και στο δικο του account. Στο δικο του account ζητειτε για επαληθευση η δικια μου καρτα(την οποια την εχω στειλει ηδη για επαληθευση στο δικο μου account). Εγω να του στειλω την καρτα μου για να την επαληθευση η θα υπαρξει προβλημα επειδη δεν ειναι στο ονομα του?
Оскільки я робив це в Stoichiman, це повністю залежить від них і від того, наскільки ви хорошим клієнтом для них, щоб зробити вам послугу. Якщо у вас є незавершене зняття, не поспішайте радіти, тому що його можуть скасувати.
Because I have done it at Stoichiman, this is entirely up to them and how good a customer you are for them to do you a favor. If you have a pending withdrawal, do not be in a hurry to rejoice because they may cancel it.
Επειδή το έχω κάνει στην Στοιχημαν αυτό είναι καθαρά στο χέρι τους και το ποσό καλός πελάτης είσαι για να σου κάνουν την χάρη. Αν έχετε ανάληψη που εκκρεμεί μην βιαστής να χαρείς γιατί μπορεί να την ακυρώσουν.
Зрештою чат перестав відповідати на ті самі повідомлення.
За їхніми словами, проблем з виплатами немає, і я чекав кілька тижнів xD, а оплата на фінальній стадії. Я не вірю, що вони виплатять і гроші, можливо, повернуться на основний рахунок...
Eventually the chat stopped replying the same messages.
According to them, there are no problems with payments and I have been waiting for a good few weeks xD and the payment is at the final stage. I don't believe that they will pay it out and the money will probably go back to the main account...
W końcu chat przestał odpisywać te same wiadomości.
Według nich nie ma żadnych problemów z wypłatami a czekam już parę dobrych tygodni xD i wypłata na końcowym etapie. Nie wierze że to wypłacą i pewnie znowu pieniądze wrócą na główne konto...
Зрештою чат перестав відповідати на ті самі повідомлення.
За їхніми словами, проблем з виплатами немає, і я чекав кілька тижнів xD, а оплата на фінальній стадії. Я не вірю, що вони виплатять і гроші, можливо, повернуться на основний рахунок...
Eventually the chat stopped replying the same messages.
According to them, there are no problems with payments and I have been waiting for a good few weeks xD and the payment is at the final stage. I don't believe that they will pay it out and the money will probably go back to the main account...
W końcu chat przestał odpisywać te same wiadomości.
Według nich nie ma żadnych problemów z wypłatami a czekam już parę dobrych tygodni xD i wypłata na końcowym etapie. Nie wierze że to wypłacą i pewnie znowu pieniądze wrócą na główne konto...
Зараз теж чекаю виписки 17 днів. Кожен день кажуть, що ми повідомили відповідальне відомство, що вони розглядатимуть відкликання як термінове. Сьогодні навіть як "кайф" кайф. Мені дуже дивно, що насправді нічого не відбувається. На електронні листи не відповідають, і, незважаючи на численні дискусії в чаті, справа нікуди не просунулася. Мені було б непогано отримати контакти вищого керівництва, щоб можна було розглянути це питання.
I have now also been waiting for discharge for 17 days. Every day it is said that we informed the responsible department that they will consider the withdrawal as urgent. Today even as a "high" rush. It's very strange to me that nothing really happens. Emails are not answered and despite numerous live chat discussions, the matter has not progressed anywhere. It would be nice for me to get the contacts of the upper management so that the matter can be reviewed.
Olen nyt myös odottanut kotiutusta 17 päivää. Joka päivä sanotaan, että ilmoitimme vastaavalle osastolle, että huomioivat noston kiirrellisenä. Tänään jopa "korkeana" kiireenä. On minusta hyvin outoa, että mitään ei oikeasti tapahdu. Sähköposteihin ei vastata ja lukuisista live chat keskusteluista huolimatta asia ei ole edennyt mihinkään. Minusta olisi kiva saada johtoportaan kontaktit, jotta saataisiin asia käytyä läpi.
Я бачу, що ви самі це впоралися, тому Томас описав усе, що вам потрібно знати. Поки що нам доведеться запастися терпінням, і ви можете час від часу перевіряти, чи не дізнаєтесь ви щось нове в казино.
Якщо ви це зробите, я буду тут.
I can see that you have mastered it yourself and therefore Tomas has described everything you need to know. We'll have to be patient for now and you can check back in the casino from time to time to see if you learn anything new.
If you do, I'll be here.
Привіт! Кілька тижнів тому ми зробили депозити на рахунок мого друга в казино spinanga за допомогою моєї власної картки, а потім зняли кошти з картки мого друга. Через кілька днів надійшов запит на підтвердження як мого, так і його облікового запису. В його обліковому записі запитайте мою власну картку для перевірки (яку я вже відправив для перевірки на власний рахунок). Мені відправляти йому свою картку на перевірку чи виникнуть проблеми, оскільки вона не на його ім’я?
hello, a few weeks ago we made some deposits to the account of a friend of mine at spinanga casino with my own card and then we made a withdrawal from my friend's card. After a few days, verification was requested on both my account and his account. In his account, ask for my own card for verification (which I have already sent for verification to my own account). Should I send him my card for verification or will there be a problem because it is not in his name?
γεια σας πριν κατι εβδομαδες καναμε καποιες καταθεσεις στο account ενος φιλου μου στο καζινο spinanga με την δικια μου καρτα και στην συνεχεια καναμε αναληψη απο την καρτα του φιλου μου. Μετα απο κατι μερες ζητηθηκε επαληθευση και στο δικο μου και στο δικο του account. Στο δικο του account ζητειτε για επαληθευση η δικια μου καρτα(την οποια την εχω στειλει ηδη για επαληθευση στο δικο μου account). Εγω να του στειλω την καρτα μου για να την επαληθευση η θα υπαρξει προβλημα επειδη δεν ειναι στο ονομα του?
Привіт, це точно проблема, тому що ви повинні використовувати все в казино виключно від свого імені. Ви не маєте права поповнювати чужий рахунок, тому я думаю, що верифікація буде досить складною і закінчиться невдачею. Такі речі є основними і завжди прописані в Правилах та Умовах.
Ви вперше грали в казино?
Hi, that's definitely a problem, because you have to use everything in the casino exclusively in your own name. You are not allowed to top up someone else's account, so I think the verification will probably be quite difficult and will end up failing. Such things are basic and are always written in the Terms and Conditions.
Did you play in the casino for the first time ?
Боже, я навіть не сподівався, що його знову відхилить казино. Вони продовжують називати ту саму причину чи цього разу це було з чогось іншого?
Oh god, I didn't even hope it would be rejected by the casino again. Do they keep giving the same reason or was it for something else this time ?
Тож я надіслав повну історію транзакцій у форматі PDF, а потім прийшло це!
Потім я знову надіслав повну трансакцію до банку
Я вже все не розумію!
Я завжди міг перевірити себе всюди без проблем
So I sent the complete transaction history as a PDF and then this came!
I then sent the complete transaction to the bank again
I don't understand it all anymore!
I was always able to verify myself everywhere without any problems
Also den kompletten Transaktionsverlauf per pdf habe ich geschickt danach kam dann das !
habe dann auch nochmal die komplette Transaktion der Bank geschickt
verstehe es alles nicht mehr !
konnte mich immer ohne Probleme überall verifizieren
Ось так уже рівно 3 тижні!
It's been like this for exactly 3 weeks now!
Geht jetzt schon seit genau 3 Wochen so !
Так, чи є спосіб принаймні повернути гроші, які є на рахунку?
Yes is there a way at leaste get the money that its in the account back
Тож я надіслав повну історію транзакцій у форматі PDF, а потім прийшло це!
Потім я знову надіслав повну трансакцію до банку
Я вже все не розумію!
Я завжди міг перевірити себе всюди без проблем
So I sent the complete transaction history as a PDF and then this came!
I then sent the complete transaction to the bank again
I don't understand it all anymore!
I was always able to verify myself everywhere without any problems
Also den kompletten Transaktionsverlauf per pdf habe ich geschickt danach kam dann das !
habe dann auch nochmal die komplette Transaktion der Bank geschickt
verstehe es alles nicht mehr !
konnte mich immer ohne Probleme überall verifizieren
Це досить багато, я б сказав. У цьому випадку нам доведеться почекати, щоб побачити, що наша команда дізнається і як це розвиватиметься далі, тому що в цьому випадку я справді не знаю, що сказати. Я вважаю все плаксивим. Я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти.
That's quite a lot I would say. In this case we will have to wait to see what our team finds out and how it will develop further because in this case I really don't know what to say. I find the whole thing a crying matter. I hope that our team will be able to help you.
Я вже не розумію, чого вони хочуть
I don't understand what they want anymore
verstehe nicht mehr was die möchten
Можливо, їм ще сподобається картка?
Would they perhaps still like the card?
möchten die vielleicht noch die Karte haben ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.