ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 25)

7 міс. тому від Miikkuli
|
53102 переглядів 612 відповідей |
|
1...24 25 26...32
Додати публікацію
2 міс. тому

його знову відхилили!

Я відправив усі транзакції

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт! Кілька тижнів тому ми зробили депозити на рахунок мого друга в казино spinanga за допомогою моєї власної картки, а потім зняли кошти з картки мого друга. Через кілька днів надійшов запит на підтвердження як мого, так і його облікового запису. В його обліковому записі запитайте мою власну картку для перевірки (яку я вже відправив для перевірки на власний рахунок). Мені відправляти йому свою картку на перевірку чи виникнуть проблеми, оскільки вона не на його ім’я?

Автоматичний переклад.
teoioannou
2 міс. тому

Оскільки я робив це в Stoichiman, це повністю залежить від них і від того, наскільки ви хорошим клієнтом для них, щоб зробити вам послугу. Якщо у вас є незавершене зняття, не поспішайте радіти, тому що його можуть скасувати.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зрештою чат перестав відповідати на ті самі повідомлення.

За їхніми словами, проблем з виплатами немає, і я чекав кілька тижнів xD, а оплата на фінальній стадії. Я не вірю, що вони виплатять і гроші, можливо, повернуться на основний рахунок...

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зрештою чат перестав відповідати на ті самі повідомлення.

За їхніми словами, проблем з виплатами немає, і я чекав кілька тижнів xD, а оплата на фінальній стадії. Я не вірю, що вони виплатять і гроші, можливо, повернуться на основний рахунок...

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file І вони так відписали

Автоматичний переклад.
MRN93
2 міс. тому

Зараз теж чекаю виписки 17 днів. Кожен день кажуть, що ми повідомили відповідальне відомство, що вони розглядатимуть відкликання як термінове. Сьогодні навіть як "кайф" кайф. Мені дуже дивно, що насправді нічого не відбувається. На електронні листи не відповідають, і, незважаючи на численні дискусії в чаті, справа нікуди не просунулася. Мені було б непогано отримати контакти вищого керівництва, щоб можна було розглянути це питання.

Автоматичний переклад.
mikoppirkka
2 міс. тому

Те саме для мене

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я думаю, що я повинен це зробити. Чи готові ви допомогти мені

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я бачу, що ви самі це впоралися, тому Томас описав усе, що вам потрібно знати. Поки що нам доведеться запастися терпінням, і ви можете час від часу перевіряти, чи не дізнаєтесь ви щось нове в казино.

Якщо ви це зробите, я буду тут.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт! Кілька тижнів тому ми зробили депозити на рахунок мого друга в казино spinanga за допомогою моєї власної картки, а потім зняли кошти з картки мого друга. Через кілька днів надійшов запит на підтвердження як мого, так і його облікового запису. В його обліковому записі запитайте мою власну картку для перевірки (яку я вже відправив для перевірки на власний рахунок). Мені відправляти йому свою картку на перевірку чи виникнуть проблеми, оскільки вона не на його ім’я?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, це точно проблема, тому що ви повинні використовувати все в казино виключно від свого імені. Ви не маєте права поповнювати чужий рахунок, тому я думаю, що верифікація буде досить складною і закінчиться невдачею. Такі речі є основними і завжди прописані в Правилах та Умовах.

Ви вперше грали в казино?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

його знову відхилили!

Я відправив усі транзакції

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Боже, я навіть не сподівався, що його знову відхилить казино. Вони продовжують називати ту саму причину чи цього разу це було з чогось іншого?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Тож я надіслав повну історію транзакцій у форматі PDF, а потім прийшло це!

Потім я знову надіслав повну трансакцію до банку

Я вже все не розумію!

Я завжди міг перевірити себе всюди без проблем

file

Автоматичний переклад.
Опубліковано TinoElina видалено
Jaro
2 міс. тому

Ось так уже рівно 3 тижні!

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Так, чи є спосіб принаймні повернути гроші, які є на рахунку?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тож я надіслав повну історію транзакцій у форматі PDF, а потім прийшло це!

Потім я знову надіслав повну трансакцію до банку

Я вже все не розумію!

Я завжди міг перевірити себе всюди без проблем

file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це досить багато, я б сказав. У цьому випадку нам доведеться почекати, щоб побачити, що наша команда дізнається і як це розвиватиметься далі, тому що в цьому випадку я справді не знаю, що сказати. Я вважаю все плаксивим. Я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, чи є спосіб принаймні повернути гроші, які є на рахунку?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви, звичайно, можете спробувати попросити зняття, але я зовсім не впевнений, як це вийде. Але ти можеш дати мені знати.

Удачі

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я вже не розумію, чого вони хочуть

file

Автоматичний переклад.
Опубліковано TinoElina видалено
Jaro
2 міс. тому

Можливо, їм ще сподобається картка? file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

не можу нічого сюди завантажити! Кнопка завантаження просто зникла!

file

Автоматичний переклад.
1...24 25 26...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.