Зрештою чат перестав відповідати на ті самі повідомлення.
За їхніми словами, проблем з виплатами немає, і я чекав кілька тижнів xD, а оплата на фінальній стадії. Я не вірю, що вони виплатять і гроші, можливо, повернуться на основний рахунок...
Eventually the chat stopped replying the same messages.
According to them, there are no problems with payments and I have been waiting for a good few weeks xD and the payment is at the final stage. I don't believe that they will pay it out and the money will probably go back to the main account...
W końcu chat przestał odpisywać te same wiadomości.
Według nich nie ma żadnych problemów z wypłatami a czekam już parę dobrych tygodni xD i wypłata na końcowym etapie. Nie wierze że to wypłacą i pewnie znowu pieniądze wrócą na główne konto...
Зараз теж чекаю виписки 17 днів. Кожен день кажуть, що ми повідомили відповідальне відомство, що вони розглядатимуть відкликання як термінове. Сьогодні навіть як "кайф" кайф. Мені дуже дивно, що насправді нічого не відбувається. На електронні листи не відповідають, і, незважаючи на численні дискусії в чаті, справа нікуди не просунулася. Мені було б непогано отримати контакти вищого керівництва, щоб можна було розглянути це питання.
I have now also been waiting for discharge for 17 days. Every day it is said that we informed the responsible department that they will consider the withdrawal as urgent. Today even as a "high" rush. It's very strange to me that nothing really happens. Emails are not answered and despite numerous live chat discussions, the matter has not progressed anywhere. It would be nice for me to get the contacts of the upper management so that the matter can be reviewed.
Olen nyt myös odottanut kotiutusta 17 päivää. Joka päivä sanotaan, että ilmoitimme vastaavalle osastolle, että huomioivat noston kiirrellisenä. Tänään jopa "korkeana" kiireenä. On minusta hyvin outoa, että mitään ei oikeasti tapahdu. Sähköposteihin ei vastata ja lukuisista live chat keskusteluista huolimatta asia ei ole edennyt mihinkään. Minusta olisi kiva saada johtoportaan kontaktit, jotta saataisiin asia käytyä läpi.
Я бачу, що ви самі це впоралися, тому Томас описав усе, що вам потрібно знати. Поки що нам доведеться запастися терпінням, і ви можете час від часу перевіряти, чи не дізнаєтесь ви щось нове в казино.
Якщо ви це зробите, я буду тут.
I can see that you have mastered it yourself and therefore Tomas has described everything you need to know. We'll have to be patient for now and you can check back in the casino from time to time to see if you learn anything new.
If you do, I'll be here.
Привіт! Кілька тижнів тому ми зробили депозити на рахунок мого друга в казино spinanga за допомогою моєї власної картки, а потім зняли кошти з картки мого друга. Через кілька днів надійшов запит на підтвердження як мого, так і його облікового запису. В його обліковому записі запитайте мою власну картку для перевірки (яку я вже відправив для перевірки на власний рахунок). Мені відправляти йому свою картку на перевірку чи виникнуть проблеми, оскільки вона не на його ім’я?
hello, a few weeks ago we made some deposits to the account of a friend of mine at spinanga casino with my own card and then we made a withdrawal from my friend's card. After a few days, verification was requested on both my account and his account. In his account, ask for my own card for verification (which I have already sent for verification to my own account). Should I send him my card for verification or will there be a problem because it is not in his name?
γεια σας πριν κατι εβδομαδες καναμε καποιες καταθεσεις στο account ενος φιλου μου στο καζινο spinanga με την δικια μου καρτα και στην συνεχεια καναμε αναληψη απο την καρτα του φιλου μου. Μετα απο κατι μερες ζητηθηκε επαληθευση και στο δικο μου και στο δικο του account. Στο δικο του account ζητειτε για επαληθευση η δικια μου καρτα(την οποια την εχω στειλει ηδη για επαληθευση στο δικο μου account). Εγω να του στειλω την καρτα μου για να την επαληθευση η θα υπαρξει προβλημα επειδη δεν ειναι στο ονομα του?
Привіт, це точно проблема, тому що ви повинні використовувати все в казино виключно від свого імені. Ви не маєте права поповнювати чужий рахунок, тому я думаю, що верифікація буде досить складною і закінчиться невдачею. Такі речі є основними і завжди прописані в Правилах та Умовах.
Ви вперше грали в казино?
Hi, that's definitely a problem, because you have to use everything in the casino exclusively in your own name. You are not allowed to top up someone else's account, so I think the verification will probably be quite difficult and will end up failing. Such things are basic and are always written in the Terms and Conditions.
Did you play in the casino for the first time ?
Боже, я навіть не сподівався, що його знову відхилить казино. Вони продовжують називати ту саму причину чи цього разу це було з чогось іншого?
Oh god, I didn't even hope it would be rejected by the casino again. Do they keep giving the same reason or was it for something else this time ?
Тож я надіслав повну історію транзакцій у форматі PDF, а потім прийшло це!
Потім я знову надіслав повну трансакцію до банку
Я вже все не розумію!
Я завжди міг перевірити себе всюди без проблем
So I sent the complete transaction history as a PDF and then this came!
I then sent the complete transaction to the bank again
I don't understand it all anymore!
I was always able to verify myself everywhere without any problems
Also den kompletten Transaktionsverlauf per pdf habe ich geschickt danach kam dann das !
habe dann auch nochmal die komplette Transaktion der Bank geschickt
verstehe es alles nicht mehr !
konnte mich immer ohne Probleme überall verifizieren
Ось так уже рівно 3 тижні!
It's been like this for exactly 3 weeks now!
Geht jetzt schon seit genau 3 Wochen so !
Так, чи є спосіб принаймні повернути гроші, які є на рахунку?
Yes is there a way at leaste get the money that its in the account back
Тож я надіслав повну історію транзакцій у форматі PDF, а потім прийшло це!
Потім я знову надіслав повну трансакцію до банку
Я вже все не розумію!
Я завжди міг перевірити себе всюди без проблем
So I sent the complete transaction history as a PDF and then this came!
I then sent the complete transaction to the bank again
I don't understand it all anymore!
I was always able to verify myself everywhere without any problems
Also den kompletten Transaktionsverlauf per pdf habe ich geschickt danach kam dann das !
habe dann auch nochmal die komplette Transaktion der Bank geschickt
verstehe es alles nicht mehr !
konnte mich immer ohne Probleme überall verifizieren
Це досить багато, я б сказав. У цьому випадку нам доведеться почекати, щоб побачити, що наша команда дізнається і як це розвиватиметься далі, тому що в цьому випадку я справді не знаю, що сказати. Я вважаю все плаксивим. Я сподіваюся, що наша команда зможе вам допомогти.
That's quite a lot I would say. In this case we will have to wait to see what our team finds out and how it will develop further because in this case I really don't know what to say. I find the whole thing a crying matter. I hope that our team will be able to help you.
Я вже не розумію, чого вони хочуть
I don't understand what they want anymore
verstehe nicht mehr was die möchten
Можливо, їм ще сподобається картка?
Would they perhaps still like the card?
möchten die vielleicht noch die Karte haben ?
Мій працює з 14.06 і навіть верифікацію не пройшов
Mine has been running since 14.06 and not even the verification has passed
Meins läuft seit 14.06 und nicht mal die Verifizierung durch
Я бачу, що вам стає все важче й важче перевірити. Ви написали в чаті, що не можете доставити документи, тому що не можете їх завантажити?
Я також помітив, що розгляд скарги просунувся, і тепер казино має відповісти на неї, тому я твердо вірю, що це прояснить всю цю ситуацію та зрештою її вирішать.
Якщо буде щось нове, не соромтеся писати.
I can see that this is getting harder and harder for you to verify. You wrote on live chat that it is not possible for you to deliver documents because you cannot upload them ?
I also noticed that the complaint has progressed and now the casino should respond to it, so I firmly believe that it will bring some light to this whole situation and eventually it will be resolved.
If there is anything new, don't hesitate to write.
Привіт, ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гроші гравцям, і я бачу, що у вашому випадку цього не сталося. Ось чому я пропоную вам почати з відкриття скарги, де наша команда спробує вам допомогти.
Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити його , натиснувши це посилання. ⬅️
Однак, оскільки ви чекали більше 2 тижнів, казино повідомило вам причину? Ви змогли підтвердити свій обліковий запис? Ви грали з бонусом?
Дайте мені знати, де ви знаходитесь у вашій ситуації.
Hello, we give casinos 14 days to send money to players and I see that this has not happened in your case. That's why I would suggest you start by opening a complaint where our team will try to help you.
If you are interested, you can open it by clicking on this link. ⬅️
However, since you have been waiting for over 2 weeks, did the casino tell you the reason ? Were you able to verify your account ? Did you play with any bonus ?
Let me know where you stand in your situation.
Я зробив депозит 16.06, у мене були бонуси, і я повернув його нормально, потім я побачив, що зняття було затримано, і оскільки в мене був баланс, я скасував їх, щоб зняти найбільшу суму, яку міг. Потім сталася помилка зі способом оплати, і я знову скасував, а потім знову зняв, оскільки з того часу вони щодня знущаються з мене автоматичними відповідями, і навіть представник розмовляв зі мною, ніби хотів сказати, не приголомшуйте нас, є речі гірші
I made a deposit on 6/16, I had bonuses and I turned it over normally, then I saw that the withdrawals were delayed and because I had a balance I canceled them in order to withdraw the largest amount I could. Then there was an error with the payment method and I again canceled and then withdrew again since then every day they mock me with automatic replies and even a representative spoke to me as if to tell me don't stun us there are worse things
Έκανα κατάθεση στης 16/6 είχα μπονους και το τζιραρα κανονικά μετα εβλεπα οτι καθυστερούν οι αναλήψεις και επειδη ειχα υπόλοιπο τις ακυρώσα για να βγαλω το μεγαλύτερο ποσο που μπορούσα. Ύστερα εγινε ενα σφάλμα με τη μέθοδο πληρωμής και παλι έκανα ακύρωση και μετα ξανά ανάληψη απο τότε καθε μερα με κοροϊδεύουν με αυτοματες απαντήσεις μάλιστα ενας εκπρόσωπος μου μίλαγε σαν να μου λέει μη μας ζαλίζεις υπαρχουν και χειρότερα
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.