Моя виплата очікується з 14 червня, і я ще навіть не підтверджений, тому що зараз нічого не відбувається, все зупинилося з четверга! 🙄
My payout has been pending since June 14th and I haven't even been verified yet because nothing is happening now, everything has been at a standstill since Thursday! 🙄
Meine Auszahlung steht seit 14.06 und ich bin noch nicht Mal verifiziert weil jetzt überhaupt nichts mehr passiert seit Donnerstag steht alles still ! 🙄
У мене точно така ж проблема і кажуть, що гроші в безпеці...
Сьогодні 3-й день, і мені цікаво, чи не скасують мій платіж в 3-й раз.
I have exactly the same problem and they say that the money is safe...
Today is the 3rd day and I wonder if they will cancel my payment for the 3rd time.
Dokładnie mam tak samo, i odpowiadają że pieniądze są bezpieczne...
Dzisiaj mija 3 dzień i jestem ciekawy czy po raz 3 mi anulują wypłatę.
будемо сподіватися на краще. Якщо я зіткнувся з аварією вдруге, я повинен почати деякі подальші заходи.
let's hope for the best. If I have a wreck a second time, I have to start some follow-up measures.
toivotaan paradta. Jos mulle tulee vielä hylky toisen kerran niin pitää aloittaa jotain jatkotoimenpiteitä.
Це другий раз, коли я виводжу кошти, перший раз через 3 дні після багатьох електронних листів і чатів. Тепер, оскільки сума велика, я зробив 3 зняття, минуло 4 дні після першого зняття, і все ще нічого.
It's the second time I make a withdrawal, the first time was 3 days after many emails and chats. Now because the amount is large, I have made 3 withdrawals, 4 days have passed since the first withdrawal and still nothing.
ειναι Η δεύτερη φορά που κάνω ανάληψη την πρώτη φορά έκανε 3 μέρες μετά από πολλά mails και chat. Τώρα επειδή είναι και μεγάλο το ποσό έχω κάνει 3 ανάληψεις έχουν περάσει 4 μέρες από την πρώτη ανάληψη και ακόμα τίποτα.
Ви кожного разу використовували один і той же спосіб оплати?
Have you used the same payment method every time?
Так, звісно. Але мій обліковий запис не підтверджено, тому що вказано, що це не обов’язково.
Yes of course. But my account is not verified because it says it doesn't need to be.
Ναι βεβαίως. Ο λογαριασμός μου όμως δεν είναι επαληθευμένος γιατί λέει ότι δεν χρειάζεται.
У мене це зайняло 10 днів, хоча я завжди просив, а зараз перевірка триває вже 2 тижні!
For me it took 10 days, even though I had always asked, and now the verification has been going on for 2 weeks!
Das kam bei mir nach 10 Tagen, obwohl ich immer gefragt hatte und jetzt läuft die Verifizierung schon 2 Wochen !
Чи повинен я самостійно надіслати документи для підтвердження?? Які папери вони хочуть?
Should I send the verification papers myself?? What papers do they want?
Μήπως να στείλω μόνος μου τα χαρτιά επαλήθευσης;; Τι χαρτιά θέλουν;
Тому я відправив все знову, тому що знову було відхилено
Я хотів би показати вам, що я надіслав
So I sent everything again because it was rejected again
I would like to show you what I sent
So nochmal alles geschickt da es wieder abgelehnt wurde
würde ja gerne mal zeigen was ich geschickt habe
Так, якщо ви можете сказати мені, що ви надіслали
Yes if you can tell me what you sent
Ναι αν μπορείτε πείτε μου τι στείλατε
Це дійсно безглузде заняття. Загалом знадобилося 16 днів, щоб отримати одне зняття, але світла в кінці тунелю все ще немає. Живий чат завжди має однакові автоматичні відповіді, ніби ви розмовляєте зі штучним інтелектом. Ніхто не відповідає на електронні листи, була спроба служби підтримки та KYC, але радіомовчання продовжується. Я хотів би поскаржитися комусь на те, хто головний, але в чаті ніхто не хоче надавати контактну інформацію, крім електронної пошти служби підтримки.
It's really a ridiculous activity. It took 16 days in total to get one withdrawal and there is still no light at the end of the tunnel. Live chat always has the same automatic answers, just as if you were talking to an artificial intelligence. No one responds to e-mails, support and KYC have been tried, but the radio silence continues. I would like to be able to complain to someone about who is in charge, but in the chat no one wants to give contact information other than that email from Support.
On kyllä todella naurettavaa toimintaa. 16 päivää kestänyt kokonaisuudessaan yhden noston saaminen eikä ole valoa vieläkään tunnelin päässä. Live chatissa on aina sama autoomaattiset vastaukset, ihan kuin juttelisi tekoälyn kanssa. Kukaan ei vastaa sähköposteihin, on kokeiltu support ja KYC tavoittaa, mutta radiohiljaisuus jatkuu edelleen. Haluaisin pystyä valittamaan johonkin ketä on johdossa, mutta chatissa ketään ei halua antaa muita yhteystietoja kuin tuon supportin sähköpostin.
Гаразд, тож ти запитав у казино, чому вони затримують твої вилучення коштів?
Що стосується перевірки, очевидно, що вам не потрібно надавати документи, доки казино не попросить вас це зробити.
Okay, so did you ask the casino why they delay your withdrawals ?
As far as verification is concerned, apparently you don't have to provide documents until the casino requests you to do so.
Тому я відправив все знову, тому що знову було відхилено
Я хотів би показати вам, що я надіслав
So I sent everything again because it was rejected again
I would like to show you what I sent
So nochmal alles geschickt da es wieder abgelehnt wurde
würde ja gerne mal zeigen was ich geschickt habe
Чи знаєте ви також причину відмови в наданні документів? Чи отримали ви розумну відповідь, якщо запитали? 🤔
Я бачив, що ви вже подали скаргу, тож наша команда спробує вам допомогти, якщо так піде й надалі.
Сподіваюся, справи всіх гравців будуть розкриті і все буде добре.
Also do you know the reason why the documents were rejected ? Did you get any reasonable answer if you asked ? 🤔
I saw that you have already filed a complaint, so our team will try to help you if it goes on like this.
Hopefully all players' cases will be solved and everything will be fine.
Це дійсно безглузде заняття. Загалом знадобилося 16 днів, щоб отримати одне зняття, але світла в кінці тунелю все ще немає. Живий чат завжди має однакові автоматичні відповіді, ніби ви розмовляєте зі штучним інтелектом. Ніхто не відповідає на електронні листи, була спроба служби підтримки та KYC, але радіомовчання продовжується. Я хотів би поскаржитися комусь на те, хто головний, але в чаті ніхто не хоче надавати контактну інформацію, крім електронної пошти служби підтримки.
It's really a ridiculous activity. It took 16 days in total to get one withdrawal and there is still no light at the end of the tunnel. Live chat always has the same automatic answers, just as if you were talking to an artificial intelligence. No one responds to e-mails, support and KYC have been tried, but the radio silence continues. I would like to be able to complain to someone about who is in charge, but in the chat no one wants to give contact information other than that email from Support.
On kyllä todella naurettavaa toimintaa. 16 päivää kestänyt kokonaisuudessaan yhden noston saaminen eikä ole valoa vieläkään tunnelin päässä. Live chatissa on aina sama autoomaattiset vastaukset, ihan kuin juttelisi tekoälyn kanssa. Kukaan ei vastaa sähköposteihin, on kokeiltu support ja KYC tavoittaa, mutta radiohiljaisuus jatkuu edelleen. Haluaisin pystyä valittamaan johonkin ketä on johdossa, mutta chatissa ketään ei halua antaa muita yhteystietoja kuin tuon supportin sähköpostin.
Хоча я знаю, що це, мабуть, засмучує, і це дуже довго чекати, у вас є відкрита скарга до нас. Ми побачимо, чи зможемо ми допомогти, але я твердо вірю, що якщо казино має такий високий індекс безпеки, це буде вирішено.
Судячи з того, що я бачив, казино також намагається розглядати скарги, тому я сподіваюся, що так буде і тут.
Обов’язково повідомте мене, якщо щось зміниться.
While I know it must be frustrating and it's an awfully long wait, you have an open complaint with us. We'll see if we can help, but I firmly believe that if the casino has such a high safety index it will be resolved.
From what I've seen, the casino tries to handle complaints as well, so I'm hoping that will be the case here as well.
Be sure to let me know if anything changes.
Я їх запитав, вони кажуть, що затримуються. Я вважаю, що вони найгірша компанія щодо виведення коштів. І ви повинні допомогти з якимись скаргами, щоб люди, які тут грають, не мали з ними проблем. Тобто, якщо я помилково поклав 1000 євро, хоча хотів покласти 100 євро, мені доведеться чекати 2 місяці, щоб отримати свої гроші. Просто неприйнятно. Треба щось робити. Зараз у мене є 9000, які я не знаю, чи отримаю коли-небудь
I asked them and they say they are delayed. I think they are the worst company on the subject of withdrawals. And you should help with some sort of complaints so that the people who play here don't have any problems with them. That is, if I mistakenly put €1000 in while I wanted to put €100, I will have to wait 2 months to get my money. Simply unacceptable. Something has to be done. Right now I have 9,000 that I don't know if I'll ever get
Τους ρώτησα και λένε ότι έχουν καθυστέρηση. Θεωρώ ότι είναι η χειρότερη εταιρεία πάνω στο θέμα τον αναλήψεων. Και θα έπρεπε να βοηθήσετε με κάποιο τρόπο καταγγελιών ώστε ο κόσμος που παίζει εδώ να μην έχει κανένα πρόβλημα με αυτούς. Δηλαδή αν εγώ βάλω καταλαθος 1000€ μέσα ενώ ήθελα να βάλω 100€ θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου. Απαράδεκτο απλά. Πρέπει κάτι να γίνει. Αυτή την στιγμή έχω 9.000 που δεν ξέρω αν θα τα πάρω ποτέ
Я ніколи не бачив протилежного, коли час обробки для зняття коштів перевищує два тижні. Я думав, що 48 годин — це багато для відходу з одного боку, але це не так. Я просто хочу повернути свої гроші, і після цього я більше ніколи не торкнуся сторінки запиту.
I have never seen the opposite where the processing time for withdrawals is longer than two weeks. I thought 48 hours was a long time to withdraw on one side, but it's not. I just want my money back and after that I will never touch the asking page again.
En ole koskaan ikinä nähnyt vastavaa jossa nostojen käsittelyaika venyy yli kahdella viikolla. Luulin yhdellä toisela sivulla 48h noston olevan pitkä aika mutta eipä olekkaan. Haluan vain omat rahani takaisin ja en sen jälkeen koske kysyeiseen sivuun enää ikinä.
Я їх запитав, вони кажуть, що затримуються. Я вважаю, що вони найгірша компанія щодо виведення коштів. І ви повинні допомогти з якимись скаргами, щоб люди, які тут грають, не мали з ними проблем. Тобто, якщо я помилково поклав 1000 євро, хоча хотів покласти 100 євро, мені доведеться чекати 2 місяці, щоб отримати свої гроші. Просто неприйнятно. Треба щось робити. Зараз у мене є 9000, які я не знаю, чи отримаю коли-небудь
I asked them and they say they are delayed. I think they are the worst company on the subject of withdrawals. And you should help with some sort of complaints so that the people who play here don't have any problems with them. That is, if I mistakenly put €1000 in while I wanted to put €100, I will have to wait 2 months to get my money. Simply unacceptable. Something has to be done. Right now I have 9,000 that I don't know if I'll ever get
Τους ρώτησα και λένε ότι έχουν καθυστέρηση. Θεωρώ ότι είναι η χειρότερη εταιρεία πάνω στο θέμα τον αναλήψεων. Και θα έπρεπε να βοηθήσετε με κάποιο τρόπο καταγγελιών ώστε ο κόσμος που παίζει εδώ να μην έχει κανένα πρόβλημα με αυτούς. Δηλαδή αν εγώ βάλω καταλαθος 1000€ μέσα ενώ ήθελα να βάλω 100€ θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου. Απαράδεκτο απλά. Πρέπει κάτι να γίνει. Αυτή την στιγμή έχω 9.000 που δεν ξέρω αν θα τα πάρω ποτέ
А ви не думали про те, щоб подати скаргу, якщо я правильно пам'ятаю, вам це вже пропонували. Іноді різні речі можуть стати на заваді зняттю грошей, тому завжди корисно бути поінформованим.
Тож що ти думаєш, чи підеш на це?
And didn't you think about filing a complaint, if I remember correctly it was already offered to you. Sometimes different things can get in the way of withdrawing money, so it's always good to be informed.
So what do you think, are you gonna go for it?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.