ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 23)

9 міс. тому від Miikkuli
|
69335 переглядів 683 відповідей |
|
1...22 23 24...35
Додати публікацію
4 міс. тому

Привіт! Перший висновок я зробив 17 червня, його обробку затримали на кілька днів, після чого він був відхилений. Тепер зробив новий і чекав два тижні без успіху. Завжди в чаті радять запастися терпінням і кажуть, що це прискорює процес. Однак через два тижні 300 євро так і не надійшли. Потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
mikoppirkka
4 міс. тому

Не хвилюйтеся, це вирішиться, спробуйте зняти замість 300 євро, спочатку 100 євро


Автоматичний переклад.
josealbertods
4 міс. тому

Я не зобов’язаний «пробувати» зняття різних сум, якщо зняття в межах ліміту і обіцяне зняття через 3 дні.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

зі мною з 14.06 і навіть не перевірено

хоча все відправили!


file


Автоматичний переклад.
TinoElina
4 міс. тому

Я завжди чекаю завершення верифікації, перш ніж робити внесок. Якщо казино цього не робить, я шукаю інше.

Оскільки це казино не має німецької ліцензії, може статися так, що банк відмовив у переказі. Це може призвести до закриття вашого облікового запису, оскільки грати в казино без німецької ліцензії з Німеччини заборонено. І банк повідомить про це, і вас звинуватить у незаконних азартних іграх.

Будь ласка, будь обережним

Автоматичний переклад.
TinoElina
4 міс. тому

Намагайтеся щодня підтримувати їх хлопців. Постійне натискання їх допомогло мені.

Автоматичний переклад.
Alessandro-R
4 міс. тому

Я завжди все надсилав, але вони завжди відмовляли

Автоматичний переклад.
Kouneli
4 міс. тому

Добрий вечір, можна запитати, як ви їх перевіряли, які папери надсилали? ; Нарешті у вас все гаразд, тому що у мене є проблема, і я боюся, і вона близька до 7, яку я повинен прийняти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, 18 червня я подав запит на зняття, 26 червня мені сказали, що це схвалено, і сьогодні він уже на моїй карті, спосіб зняття кредитна картка...дякую.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Це досить хороший досвід. Що ти сказав? Якщо ви бажаєте, ви можете описати це в користувацькому огляді цього казино, щоб інші могли дізнатися трохи більше про те, як там йдуть справи. Ось вам посилання.😉

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт! Перший висновок я зробив 17 червня, його обробку затримали на кілька днів, після чого він був відхилений. Тепер зробив новий і чекав два тижні без успіху. Завжди в чаті радять запастися терпінням і кажуть, що це прискорює процес. Однак через два тижні 300 євро так і не надійшли. Потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт. Це ваше перше зняття коштів у цьому казино? Вам потрібно було спочатку пройти процес перевірки і чи дізналися ви, чому її було відхилено?

Будь ласка, надайте додаткову інформацію, і ми разом спробуємо розібратися в цьому.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго вечора, у когось ще є проблеми з вилученням спінанга? Це шахрайство чи ми отримаємо гроші?? А якщо хтось знає як підняти рівень?

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
pwdm6cnvjj
4 міс. тому

Будь ласка, як довго ви чекаєте на зняття? Ви вперше в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Це перша репатріація. Мій обліковий запис підтверджено, тому з цим немає проблем. Перше зняття було відхилено через помилку платіжної служби. Єдина проблема полягає в тому, що я зробив перший запит на зняття коштів 17 червня, 15 днів тому, він оброблявся більше 3 днів (8 днів), перш ніж його було відхилено. Тепер очікується нове зняття з іншим методом зняття (банківський переказ CC). Це просто розчарування, скільки часу може зайняти один будинок.

Автоматичний переклад.
mikoppirkka
4 міс. тому

Я розумію ваше розчарування та сподіваюся, що ви незабаром отримаєте гроші. Якщо ви вважаєте, що це нікуди не приведе, будь ласка, напишіть нам, і ми розглянемо це.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Ну, це, здається, нікуди не веде. Щодня в чаті в прямому ефірі говорять «якнайшвидше» і «ми поставимо вас першим», і, здається, нічого не відбувається.

Автоматичний переклад.
mikoppirkka
4 міс. тому

Я розумію. Наразі оновіть свою скаргу , і сподіваємося, що незабаром її можна буде вирішити.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

👍🏻

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Моя виплата очікується з 14 червня, і я ще навіть не підтверджений, тому що зараз нічого не відбувається, все зупинилося з четверга! 🙄

Автоматичний переклад.
TinoElina
4 міс. тому

Нам потрібно почекати, щоб побачити, що Нік зараз зможе зробити з вашою скаргою . Спробуйте бути терплячими, будь ласка.

Автоматичний переклад.
mikoppirkka
4 міс. тому

У мене точно така ж проблема і кажуть, що гроші в безпеці...

Сьогодні 3-й день, і мені цікаво, чи не скасують мій платіж в 3-й раз.

Автоматичний переклад.
1...22 23 24...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого