Добре, сподіваюся, це не займе багато часу, і я можу написати, що це вже вирішено.
Дуже дякую за швидкість 🙂
Ok, I hope it doesn't take too long and I can write that it is already resolved.
Thank you very much for the speed 🙂
Ok, espero q no tarden tanto y poder escribir que ya está resuelto.
Muchas gracias por la rapidez 🙂
Привіт. Чат працює, але вони не звертають особливої уваги
Hello. The chat does work but they don't pay much attention
Hola. El chat si funciona pero no hacen mucho caso
Привіт,
Нарешті мені пощастило. Вчора вони не тільки схвалили моє відкликання, але я отримав його миттєво. Деякі поради я даю. Я провів три дні, не написавши в службу підтримки. Я думаю, що чим більше ти скаржишся, тим менше на тебе звертають уваги
Hello,
Finally I was lucky. Yesterday they not only approved my withdrawal but I received it instantly. Some advice I give. I spent three days without writing to customer service. I think the more you complain the less they pay attention to you
Hola,
Finalmente he tenido suerte.Ayer no solo me aprobaron el retiro sino que lo recibí al instante. Un consejo que doy. Me tiré los tres días sin escribir a atención al cliente. Creo que cuanto más te quejes menos caso te hacen
Привіт, я радий, що тобі нарешті вдалося зняти гроші. Я б не очікував, що це прийде на вихідних, але коли б це не сталося, це, мабуть, найважливіше, щоб це було у вас. 🎉☘️
Однак скільки часу вам загалом знадобилося для виведення коштів? Який метод ви використовували для його вилучення? 🙂
Hey, I'm glad you finally managed to withdraw the money. I wouldn't have expected it to come over the weekend, but whenever it does, it's probably the most important thing that you have it. 🎉☘️
However, how long did it take you in total to cashout ? What method did you use to withdraw it ? 🙂
В кінці 5 днів.
Спочатку я спробував картку, і тоді вони відкликали її. Я зробив це за допомогою переказу, і це спрацювало
In the end 5 days.
Initially I tried the card and that's when they pulled it back. I did it by transfer and it worked
Al final 5 días.
Inicialmente lo intenté a la tarjeta y fue cuando lo echaron para atrás. Lo hice mediante transferencia y funciono
Дякую за роз'яснення. Я б вважав, що 5 днів це не так вже й багато. Ви збираєтеся продовжувати грати тут чи вся ця ситуація трохи знеохотила вас? 🤔
Thanks for the clarification. I would reckon that 5 days is not so much in the end. Are you going to continue playing here or did this whole situation discourage you a bit ? 🤔
Не на даний момент. Я не ризикую, побачивши інші коментарі.
Not for the moment. I'm not taking any chances after seeing other comments.
De momento no. No me arriesgo después de ver otros comentarios
Це логічне пояснення. Ви також мали певний досвід, тому можете об’єктивно його оцінити.
Якщо ви колись знову зіграєте тут або підете в будь-яке інше казино, не соромтеся повідомити мені, як там справи.
Бажаю тобі якомога більше виграшних сесій. ☘️🤞
This is a logical explanation. You have also had some experience yourself so you can evaluate it objectively.
If you ever play here again or go to any other casino, feel free to let me know how it goes there.
I will wish you to have as many winning sessions as possible. ☘️🤞
Доброго вечора, я також чекаю рішення від казино Spinanga щодо зняття коштів, яке змусило мене зробити депозит 3 рази та зіграти суму депозиту в парі, і навіть тоді я не отримую відповіді, в на додаток до того, що я навіть не маю доступу до платформи, яку маю. Щоб отримати доступ до платформи, мені потрібно позичити інше обладнання, якщо я хочу щось зробити, проконсультуватися, поговорити тощо. Чи може хтось мені допомогти?
Good evening, I am also waiting for a resolution from the Spinanga casino, in relation to a withdrawal that forced me to make a deposit 3 times and play the amount of the deposit in a bet and even then I do not receive a response, in addition to now I do not even have access to platform I have. To access the platform I have to borrow other equipment if I want to do something, consult, talk etc, can anyone help me please?
Boa Noite também estou à espera de uma resolução por parte do casino Spinanga , em relação a um saque que por 3 vezes me obrigaram a fazer um deposito jogar o valor do deposito em apposta e mesmo assim não obtenho resposta , além de agora nem acesso a plataforma tenho . para ter acesso a plataforma tenho de pedir outro equipamento emprestado se quiser fazer algo , consultar falar etc, alguém me pode ajudar por favor
Мені потрібна ваша допомога, будь ласка, щодо проблем з виведенням коштів у казино spinanga. Я не знаю, що робити, але у мене все задокументовано
I need your help please with withdrawal problems at spinanga casino, I don't know what to do but I have everything documented
Preciso de vossa ajuda popr favor problemas de levantamento no casino spinanga , não sei o que fazer mais tenho tudo documentado
Привіт!
Не можу сказати, що я добре розумію вашу проблему, але важливіше оновлювати вашу скаргу. Тепер ваша черга, тому, будь ласка, перейдіть до скарги звідси та дотримуйтесь інструкцій.
Але Крісітна — ваш розпорядник скарг.
Hey there!
Can't say I understand your issue pretty well, but the more important thing is to keep your complaint updated. It is your turn now, so please, access the complaint from here and follow the instructions.
Krisitna is your complain handler, though.
Новачок
ХВИЛИНУ ТОМУ Оригінал
Переклад
Доброго ранку, і щиро дякую за спробу допомогти мені. Я буду дуже радий, якщо проблему вирішать, щоб ваш веб-сайт і підтримка працювали.
Відповідаючи на ваше перше запитання, я жодного разу не здійснив успішного виведення коштів, усі вони були скасовані.
Що стосується разів, я намагався зняти приблизно 4 рази.
Перевірка KYC ніколи не запитувалась і не перевищувалася.
Що стосується оплати Skrill, то це єдиний спосіб, яким я не користувався. Після того, як я зробив стільки депозитів, мені потрібно знову грати, і виявилося, що зараз вони відрізали мій доступ до платформи, до якої я не маю доступу , тобто, щоб мати доступ, я повинен отримати доступ до нього через пристрій, який раніше не використовувався на цій платформі, і тоді вам доведеться внести суму, внесену Skrill, щоб мати можливість зняти... що не буде проблемою.. .проблема полягає в труднощах із повторним доступом до платформи..
Однак, якщо вам потрібні докази, я можу надіслати...
Noob
A MINUTE AGOOriginal
Translation
Good morning, and thank you very much for trying to help me, I will be more than happy if the matter is resolved to help keep your website and support up and running.
Answering your first question, I have never made a successful withdrawal, all of them have been cancelled.
As for the times I tried to withdraw about 4 times.
KYC verification was never requested, nor was it ever exceeded.
As for Skrill payment, this is the only method I haven't used, after making so many deposits I have to play again, it turns out that currently they have cut off my access to the Platform, which I don't have access to, that is, to have access I have to access it through a device never used on this platform before, and then you would have to deposit the amount made by Skrill to be able to withdraw... which would not be a problem... the problem lies in the difficulty in accessing the platform again..
However, if you need proof, I can send...
Novato
HÁ UM MINUTOOriginal
Tradução
Bom dia , e muito obrigado por me tentarem ajudar terei maior prazer se vir o assunto resolvido de contribuir para manter vosso Site e apoio em funcionamento .
Respondendo a vossa primeira questão , não nunca fiz um saque bem sucedido todos eles foram cancelados.
quanto ás vezes que tentei fazer o saque umas 4 vezes.
A verificação KYC nunca foi pedida, nem nunca foi ultrapassada.
quanto ao pagamento skrill esse é o unico meio que nao utilizei , depois de tantos depositos feitos tenho de jogar de novo, acontece que actualmente cortaram-me o acesso à Plataforma o que não tenho acesso , ou seja para ter acesso tenho de acessar por um dispositivo nunca antes utilizado nessa plataforma , e depois teria de jogar o montante de deposito feito por Skrill para então poder efectuar o saque ....o que não seria problema ...o problema está na dificuldade em acessar de novo à plataforma ..
No entanto se necessitarem de comprovativos poderei enviar...
У мене також є проблеми з казино Posido, але спочатку я хотів би вирішити цю проблему зі Spinanga
I'm also having problems with Posido casino, but first I would like to see this one with Spinanga resolved
Também estou a ter problemas com a Posido casino , mas primeiro gostaria de ver resolvido este da Spinanga
Я бачив, що ви вже встигли оновити тему скарги. Вам не потрібно було це тут публікувати, хоча це нормально, але ви впоралися з найважливішим. Сподіваюся, наша команда зможе розібратися в тому, що сталося, і допомогти вам.
Що стосується іншого казино, я б заохотив вас написати про нього тут: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion
I saw that you already managed to update the complaint thread. You didn't have to post it here, although it's okay, but you've handled the most important thing. I hope our team can get to the bottom of what happened and help you.
As for the other casino, I'd encourage you to write about it here: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion
Перевірка катастрофа
Селфі з ідентифікатором у фоновому режимі Веб-сайт казино майже неможливий
Ви чекали оплату 9 днів, а потім йде процес перевірки
неймовірно
Verification a disaster
Selfie with ID in the background Casino website almost impossible
You have been waiting for payment for 9 days and then there is a verification process
incredible
Verifizierung eine Katastrophe
Selfie mit Ausweis im Hintergrund Website des Casinos fast unmöglich
seit 9 Tagen wartet man auf Auszahlung und dann kommt so ein Verifizierung verfahren
unglaublich
Я розумію, що якщо ви чекаєте грошей, то верифікація тільки відтягне їх і це не найприємніше. Але я боюся, що якщо вам не вдасться його пройти, то ви також не зможете вийти. Тому я б співпрацював з казино, і тоді, сподіваюся, не виникне жодних труднощів.
Проте чи вдалося вам зробити селфі, яке вони просили? 🙂
I understand that if you are waiting for money, the verification will only delay it and it is not the most pleasant. But I am afraid that unless you succeed in passing it, then you will not be able to withdraw either. So I would cooperate with the casino and then hopefully there won't be any difficulties.
However, did you manage to take the selfie they asked you to take? 🙂
У мене також є проблеми з казино Posido, але спочатку я хотів би вирішити цю проблему зі Spinanga
I'm also having problems with Posido casino, but first I would like to see this one with Spinanga resolved
Também estou a ter problemas com a Posido casino , mas primeiro gostaria de ver resolvido este da Spinanga
Я бачив, що ви намагалися відредагувати цей пост. Я просив вас прокоментувати Posido Casino у присвяченій йому темі. Я також надіслав вам посилання, щоб вам не довелося його шукати, тому ще раз, якщо у вас є щось, чим ви хочете поділитися про це, і, отже, маєте проблему, згадайте це тут, у цій темі: https:// casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion , і ми побачимо, що ми можемо зробити.
Велике спасибі.
I saw you tried to edit this post. I did ask you to comment about Posido Casino in the thread that is dedicated to it. I've also sent you a link so you don't have to search for it, so once again, if you have something you want to share about it and therefore have a problem, mention it here in this thread: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion and we'll see what we can do.
Thank you very much.
Селфі спрацювало, але не вдалося через банківську перевірку pdf та перевірку адреси ☹️☹️
Selfie worked but still failed due to bank verification pdf and address verification ☹️☹️
Selfie hat funktioniert scheitert noch an Banknachweisen pdf und Adressnachweis ☹️☹️
Здається, на крок ближче до кінця.
Можливо, ми зможемо зосередитися на тому, щоб зрозуміти, що не так із документом, який ви надали, щоб підтвердити свою адресу та право власності на банківський рахунок. Чи можете ви допомогти визначити причину відмови?
One step closer to the end, it seems.
Maybe we can focus on understanding what is wrong with the document you provided to confirm your address and bank account ownership. Can you help identify the rejection reason, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.