ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 19)

9 міс. тому від Miikkuli
|
69136 переглядів 683 відповідей |
|
1...18 19 20...35
Додати публікацію
Apostolos
5 міс. тому

Вибачте!! 14 днів на зняття???? неймовірно!!

Автоматичний переклад.
Thanosmatza
5 міс. тому

Справа в тому, що вони ладнають, брате

Автоматичний переклад.
Apostolos
5 міс. тому

Вибачте, але я не згоден!! Зараз я чекаю 8 днів, а ми живемо в 2024 році. Зараз увесь переклад майже автоматизований. 8 днів у наші дні абсолютно неприпустимі без причини...

Автоматичний переклад.
Thanosmatza
5 міс. тому

Брат, открывай жалобу, и обьясни что и как.

livetimelv
5 міс. тому

дякую живий !вже зробив це..

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,


Я попросив вивести 8 днів тому (минуло 6 робочих днів), але казино не продовжило зняття 100 євро. Вони стикаються з затримкою, кажуть, ніхто не говорить мені, що насправді відбувається!! Я бачив, що майже всі тут виникли проблеми з виведенням? Як вам вдалося отримати свої гроші?


чи дійсно це казино платить. Кажуть, що швидка оплата три робочих дні максимум. Але ця затримка величезна. Я вперше так довго чекаю.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, ви сказали, що казино не повідомило вам нічого, крім того, що це затримується, так? Згідно з тим, що ви мали можливість прочитати, це правда, іноді потрібен час, щоб надіслати гроші з казино, і я бачу, що інший гравець також допоміг вам принаймні своїм досвідом.

У будь-якому разі у вас є підтверджений обліковий запис тут? Це ваше перше зняття тут?

Крім того, ми даємо казино рівно 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним і відправити гроші. Отже, якщо після цього нічого не зміниться, обов’язково повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.

Сподіваюся, це не знадобиться, і ви повернетеся з оновленням про те, що ви вже отримали кошти. 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мій обліковий запис наразі не потребує перевірки. Це моє перше зняття. Однак вони не вказали причину затримки. Зараз ми на 10-му дні.


Автоматичний переклад.
Thanosmatza
5 міс. тому

Дякую за змістовну відповідь. Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше, і ви отримаєте свої гроші або причину того, що відбувається. Я припустив, що це може бути перевірка, але оскільки ви кажете, що це не так, то це має бути щось інше.

У будь-якому випадку, нам доведеться набратися терпіння та почекати, щоб побачити, що станеться далі, і якщо нічого не станеться, наша команда прийде та спробує зв’язатися з казино.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я хочу зв'язатися з казино, але чат не працює!!


Як ви думаєте, я дійсно отримаю гроші, які виграв????



Запит інформації

Автоматичний переклад.
amarcallejon
4 міс. тому

Ви намагалися зв’язатися з ними електронною поштою? Я бачив, що ви успішно подали скаргу сюди нашій команді, тож сподіваюся, що вашу проблему буде вирішено. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я приєднуюся до списку тих, кого це казино ошукало. Я два дні чекав на оплату 500 євро, а сьогодні скасували, сказавши, що це через проблеми з постачальником. Я подав запит знову, і, звісно, мені потрібно чекати ще 3 дні. Прочитавши, що говорять тут люди, я дійшов висновку, що мене ошукали.

Комусь вдалося отримати гроші?

Автоматичний переклад.
Danroxer
4 міс. тому

Я ще не отримав жодного відгуку про свою виплату.


Вони не хотіли, щоб ви перевірили себе?


Будь ласка, дайте мені знати, у мене проблема, що чат не працює.

Автоматичний переклад.
Danroxer
4 міс. тому

Будь ласка, хтось може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
amarcallejon
4 міс. тому

Я надіслав документацію, щоб вони могли її перевірити, і мені сказали, що в цьому немає необхідності. Сьогодні вдень вони сказали мені, що ще 3 дні починаються лише завтра, і якщо вони підтвердять це, оскільки вони спіймали вихідні, які я забув до понеділка

Хтось може допомогти мені отримати це?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я приєднуюся до списку тих, кого це казино ошукало. Я два дні чекав на оплату 500 євро, а сьогодні скасували, сказавши, що це через проблеми з постачальником. Я подав запит знову, і, звісно, мені потрібно чекати ще 3 дні. Прочитавши, що говорять тут люди, я дійшов висновку, що мене ошукали.

Комусь вдалося отримати гроші?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я розумію, що ти так почуваєшся, але, на мій погляд, про це дуже скоро дізнаєшся. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів на обробку платежу, особливо коли мова йде про перший. Тож сподіваюся, вони зможуть надіслати гроші незабаром, і все буде добре. Обов’язково повідомляйте нам про будь-який подальший прогрес щодо вашого виведення коштів.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Добре, сподіваюся, це не займе багато часу, і я можу написати, що це вже вирішено.

Дуже дякую за швидкість 🙂

Автоматичний переклад.
Danroxer
4 міс. тому

Привіт,

Чи працює ваш живий чат у казино?

З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Добре, сподіваюся, це не займе багато часу, і я можу написати, що це вже вирішено.

Дуже дякую за швидкість 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Дякую, що поділилися, і я тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
amarcallejon
4 міс. тому

Привіт. Чат працює, але вони не звертають особливої уваги

Автоматичний переклад.
Danroxer
4 міс. тому

Привіт,

Нарешті мені пощастило. Вчора вони не тільки схвалили моє відкликання, але я отримав його миттєво. Деякі поради я даю. Я провів три дні, не написавши в службу підтримки. Я думаю, що чим більше ти скаржишся, тим менше на тебе звертають уваги

Автоматичний переклад.
1...18 19 20...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого