Привіт, ви сказали, що казино не повідомило вам нічого, крім того, що це затримується, так? Згідно з тим, що ви мали можливість прочитати, це правда, іноді потрібен час, щоб надіслати гроші з казино, і я бачу, що інший гравець також допоміг вам принаймні своїм досвідом.
У будь-якому разі у вас є підтверджений обліковий запис тут? Це ваше перше зняття тут?
Крім того, ми даємо казино рівно 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним і відправити гроші. Отже, якщо після цього нічого не зміниться, обов’язково повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.
Сподіваюся, це не знадобиться, і ви повернетеся з оновленням про те, що ви вже отримали кошти. 😉
Hi, you say that the casino didn't tell you anything more than that it's delayed yes ? According to what you had a chance to read it's true, sometimes it takes time to send money from the casino and I can see that another player also helped you at least with his experience.
Anyway, do you have a verified account here ? Is this your first withdrawal here ?
In addition, we give casinos exactly 14 days to sort out everything that is necessary and send the money. So if nothing changes after that time, be sure to let us know and we'll try to help.
Hopefully it won't be necessary and you will come back with an update that you have already received the funds. 😉
Автоматичний переклад.