6 міс. тому
Вибачте!! 14 днів на зняття???? неймовірно!!
Sorry!!14 days for a withdraw????unbelievable!!
0
Вибачте!! 14 днів на зняття???? неймовірно!!
Sorry!!14 days for a withdraw????unbelievable!!
Справа в тому, що вони ладнають, брате
The thing is, they're getting along, bro
Το θέμα είναι ότι τα βάζουν όμως ρε συ
Вибачте, але я не згоден!! Зараз я чекаю 8 днів, а ми живемо в 2024 році. Зараз увесь переклад майже автоматизований. 8 днів у наші дні абсолютно неприпустимі без причини...
Apologise but I am not agree!!I am waiting 8 days now and we are living in 2024. All the translation currently are almost automated. The 8 days in our days is totally unacceptable for no reason….
Брат, відкривай скаргу і пояснюй, що і як.
Brother, open a complaint and explain what and how.
Брат, открывай жалобу, и обьясни что и как.
Привіт,
Я попросив вивести 8 днів тому (минуло 6 робочих днів), але казино не продовжило зняття 100 євро. Вони стикаються з затримкою, кажуть, ніхто не говорить мені, що насправді відбувається!! Я бачив, що майже всі тут виникли проблеми з виведенням? Як вам вдалося отримати свої гроші?
чи дійсно це казино платить. Кажуть, що швидка оплата три робочих дні максимум. Але ця затримка величезна. Я вперше так довго чекаю.
Hello,
I have asked for a withdraw 8 days ago(6 working days passed) and casino didn’t proceed with the withdraw of 100 EUR.They facing delay they say, no one tells me what is really going on!!I saw that almost everyone here have a problem with the withdraw?How did you manage to get your money?
is this casino paying really. They say that fast payment three working days max. But this delay huge. It is the first time that I am waiting so much time.
Привіт, ви сказали, що казино не повідомило вам нічого, крім того, що це затримується, так? Згідно з тим, що ви мали можливість прочитати, це правда, іноді потрібен час, щоб надіслати гроші з казино, і я бачу, що інший гравець також допоміг вам принаймні своїм досвідом.
У будь-якому разі у вас є підтверджений обліковий запис тут? Це ваше перше зняття тут?
Крім того, ми даємо казино рівно 14 днів, щоб розібратися з усім необхідним і відправити гроші. Отже, якщо після цього нічого не зміниться, обов’язково повідомте нам, і ми спробуємо допомогти.
Сподіваюся, це не знадобиться, і ви повернетеся з оновленням про те, що ви вже отримали кошти. 😉
Hi, you say that the casino didn't tell you anything more than that it's delayed yes ? According to what you had a chance to read it's true, sometimes it takes time to send money from the casino and I can see that another player also helped you at least with his experience.
Anyway, do you have a verified account here ? Is this your first withdrawal here ?
In addition, we give casinos exactly 14 days to sort out everything that is necessary and send the money. So if nothing changes after that time, be sure to let us know and we'll try to help.
Hopefully it won't be necessary and you will come back with an update that you have already received the funds. 😉
Мій обліковий запис наразі не потребує перевірки. Це моє перше зняття. Однак вони не вказали причину затримки. Зараз ми на 10-му дні.
My account don’t need veryfication at this moment. It is my first withdrawal. However they didn’t providing a reason behind the delay. We are currently on the 10th day.
Дякую за змістовну відповідь. Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше, і ви отримаєте свої гроші або причину того, що відбувається. Я припустив, що це може бути перевірка, але оскільки ви кажете, що це не так, то це має бути щось інше.
У будь-якому випадку, нам доведеться набратися терпіння та почекати, щоб побачити, що станеться далі, і якщо нічого не станеться, наша команда прийде та спробує зв’язатися з казино.
Удачі. ☘️
Thanks for the informative answer. I hope this will be resolved as soon as possible and you will get your money or a reason for what is happening. I assumed it might be verification but since you say it is not, then it must be something else.
Anyway, we will have to be patient and wait and see what happens next and if nothing happens then our team will come in and try to contact the casino.
Good luck. ☘️
Привіт, я хочу зв'язатися з казино, але чат не працює!!
Як ви думаєте, я дійсно отримаю гроші, які виграв????
Запит інформації
Hello, I want to reach the casino but the chat doesn't work!!
Do you think I will really get the money I won????
Request information
Hallo ich möchte das Casino erreichen doch der Chat funktioniert nicht!!
Glaubt ihr bekomme ich mein gewonnenes Geld wirklich????
Bitte um Infos
Ви намагалися зв’язатися з ними електронною поштою? Я бачив, що ви успішно подали скаргу сюди нашій команді, тож сподіваюся, що вашу проблему буде вирішено. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
Have you tried to reach them by email? I saw you have successfully submitted a complaint here with our team, so hopefully your issue will get solved. Please keep us informed.
Я приєднуюся до списку тих, кого це казино ошукало. Я два дні чекав на оплату 500 євро, а сьогодні скасували, сказавши, що це через проблеми з постачальником. Я подав запит знову, і, звісно, мені потрібно чекати ще 3 дні. Прочитавши, що говорять тут люди, я дійшов висновку, що мене ошукали.
Комусь вдалося отримати гроші?
I join the list of those scammed by this casino. I had been waiting for two days to be paid 500 euros and today they canceled it saying it was due to problems with the supplier. I have requested it again and of course I have to wait 3 more days. After reading what people here say, I have come to the conclusion that I have been scammed.
Has anyone managed to get paid?
Me uno a la lista de los estafados por este casino. Llevaba dos días esperando para que me pagarán 500 euros y hoy me lo cancelan diciendo que es por problemas con l proveedor. Lo he vuelto a solicitar y claro a esperar 3 días mas. Después de leer lo que pone gente por aquí he llegado a la conclusión de que he sido estafado.
Alguien ha conseguido cobrar?
Я ще не отримав жодного відгуку про свою виплату.
Вони не хотіли, щоб ви перевірили себе?
Будь ласка, дайте мені знати, у мене проблема, що чат не працює.
I haven't received any feedback on my payout yet.
Didn't they want you to verify yourself?
Please let me know, I have the problem that the chat doesn't work.
Ich habe noch keine Rückmeldung auf meine Auszahlung bekommen.
Wollten die nicht das du dich verifizierst?
Bitte gib mir dann bescheid ich habe das Problem das der Chat nicht geht.
Будь ласка, хтось може мені допомогти?
Please, could someone help me?
Por favor, podría ayudarme alguien?
Я надіслав документацію, щоб вони могли її перевірити, і мені сказали, що в цьому немає необхідності. Сьогодні вдень вони сказали мені, що ще 3 дні починаються лише завтра, і якщо вони підтвердять це, оскільки вони спіймали вихідні, які я забув до понеділка
Хтось може допомогти мені отримати це?
I sent the documentation so they could verify it and they told me it was not necessary. This afternoon they told me that the 3 more days don't start until tomorrow and if they validate it as they caught the weekend that I forgot until Monday
Can someone help me claim it?
Envié la documentación para que me la verificarán y me dijeron que no hacía falta. Esta tarde me han dicho q hasta mañana no empiezan los 3 días mas y si m la validan como pilla el fin de semana que m olvidé hasta el lunes
Alguien me puede ayudar a reclarmarselo?
Я приєднуюся до списку тих, кого це казино ошукало. Я два дні чекав на оплату 500 євро, а сьогодні скасували, сказавши, що це через проблеми з постачальником. Я подав запит знову, і, звісно, мені потрібно чекати ще 3 дні. Прочитавши, що говорять тут люди, я дійшов висновку, що мене ошукали.
Комусь вдалося отримати гроші?
I join the list of those scammed by this casino. I had been waiting for two days to be paid 500 euros and today they canceled it saying it was due to problems with the supplier. I have requested it again and of course I have to wait 3 more days. After reading what people here say, I have come to the conclusion that I have been scammed.
Has anyone managed to get paid?
Me uno a la lista de los estafados por este casino. Llevaba dos días esperando para que me pagarán 500 euros y hoy me lo cancelan diciendo que es por problemas con l proveedor. Lo he vuelto a solicitar y claro a esperar 3 días mas. Después de leer lo que pone gente por aquí he llegado a la conclusión de que he sido estafado.
Alguien ha conseguido cobrar?
Я розумію, що ти так почуваєшся, але, на мій погляд, про це дуже скоро дізнаєшся. Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів на обробку платежу, особливо коли мова йде про перший. Тож сподіваюся, вони зможуть надіслати гроші незабаром, і все буде добре. Обов’язково повідомляйте нам про будь-який подальший прогрес щодо вашого виведення коштів.
I can understand that you feel this way, but in my opinion, it is really soon to know. We usually give casinos 14 full days to process the payment, especially when it comes to the first one. So hopefully they will be able to send the money shortly, and everything will be just fine. Surely let us know about any further progress regarding your withdrawal.
Добре, сподіваюся, це не займе багато часу, і я можу написати, що це вже вирішено.
Дуже дякую за швидкість 🙂
Ok, I hope it doesn't take too long and I can write that it is already resolved.
Thank you very much for the speed 🙂
Ok, espero q no tarden tanto y poder escribir que ya está resuelto.
Muchas gracias por la rapidez 🙂
Привіт,
Чи працює ваш живий чат у казино?
З найкращими побажаннями
Hello,
Does your live chat work in the casino?
Best regards
Hallo,
funktioniert dein Live-Chat im Casino?
Liebe Grüße
Добре, сподіваюся, це не займе багато часу, і я можу написати, що це вже вирішено.
Дуже дякую за швидкість 🙂
Ok, I hope it doesn't take too long and I can write that it is already resolved.
Thank you very much for the speed 🙂
Ok, espero q no tarden tanto y poder escribir que ya está resuelto.
Muchas gracias por la rapidez 🙂
Привіт. Чат працює, але вони не звертають особливої уваги
Hello. The chat does work but they don't pay much attention
Hola. El chat si funciona pero no hacen mucho caso
Привіт,
Нарешті мені пощастило. Вчора вони не тільки схвалили моє відкликання, але я отримав його миттєво. Деякі поради я даю. Я провів три дні, не написавши в службу підтримки. Я думаю, що чим більше ти скаржишся, тим менше на тебе звертають уваги
Hello,
Finally I was lucky. Yesterday they not only approved my withdrawal but I received it instantly. Some advice I give. I spent three days without writing to customer service. I think the more you complain the less they pay attention to you
Hola,
Finalmente he tenido suerte.Ayer no solo me aprobaron el retiro sino que lo recibí al instante. Un consejo que doy. Me tiré los tres días sin escribir a atención al cliente. Creo que cuanto más te quejes menos caso te hacen
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.