josealbertods
Новачок
ХВИЛИНУ ТОМУ Оригінал
Переклад
Доброго ранку, і щиро дякую за спробу допомогти мені. Я буду дуже радий, якщо проблему вирішать, щоб ваш веб-сайт і підтримка працювали.
Відповідаючи на ваше перше запитання, я жодного разу не здійснив успішного виведення коштів, усі вони були скасовані.
Що стосується разів, я намагався зняти приблизно 4 рази.
Перевірка KYC ніколи не запитувалась і не перевищувалася.
Що стосується оплати Skrill, то це єдиний спосіб, яким я не користувався. Після того, як я зробив стільки депозитів, мені потрібно знову грати, і виявилося, що зараз вони відрізали мій доступ до платформи, до якої я не маю доступу , тобто, щоб мати доступ, я повинен отримати доступ до нього через пристрій, який раніше не використовувався на цій платформі, і тоді вам доведеться внести суму, внесену Skrill, щоб мати можливість зняти... що не буде проблемою.. .проблема полягає в труднощах із повторним доступом до платформи..
Однак, якщо вам потрібні докази, я можу надіслати...
josealbertods
Noob
A MINUTE AGOOriginal
Translation
Good morning, and thank you very much for trying to help me, I will be more than happy if the matter is resolved to help keep your website and support up and running.
Answering your first question, I have never made a successful withdrawal, all of them have been cancelled.
As for the times I tried to withdraw about 4 times.
KYC verification was never requested, nor was it ever exceeded.
As for Skrill payment, this is the only method I haven't used, after making so many deposits I have to play again, it turns out that currently they have cut off my access to the Platform, which I don't have access to, that is, to have access I have to access it through a device never used on this platform before, and then you would have to deposit the amount made by Skrill to be able to withdraw... which would not be a problem... the problem lies in the difficulty in accessing the platform again..
However, if you need proof, I can send...
josealbertods
Novato
HÁ UM MINUTOOriginal
Tradução
Bom dia , e muito obrigado por me tentarem ajudar terei maior prazer se vir o assunto resolvido de contribuir para manter vosso Site e apoio em funcionamento .
Respondendo a vossa primeira questão , não nunca fiz um saque bem sucedido todos eles foram cancelados.
quanto ás vezes que tentei fazer o saque umas 4 vezes.
A verificação KYC nunca foi pedida, nem nunca foi ultrapassada.
quanto ao pagamento skrill esse é o unico meio que nao utilizei , depois de tantos depositos feitos tenho de jogar de novo, acontece que actualmente cortaram-me o acesso à Plataforma o que não tenho acesso , ou seja para ter acesso tenho de acessar por um dispositivo nunca antes utilizado nessa plataforma , e depois teria de jogar o montante de deposito feito por Skrill para então poder efectuar o saque ....o que não seria problema ...o problema está na dificuldade em acessar de novo à plataforma ..
No entanto se necessitarem de comprovativos poderei enviar...
Автоматичний переклад.