ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 20)

9 міс. тому від Miikkuli
|
74336 переглядів 697 відповідей |
|
1...19 20 21...35
Danroxer
5 міс. тому

Привіт, я радий, що тобі нарешті вдалося зняти гроші. Я б не очікував, що це прийде на вихідних, але коли б це не сталося, це, мабуть, найважливіше, щоб це було у вас. 🎉☘️

Однак скільки часу вам загалом знадобилося для виведення коштів? Який метод ви використовували для його вилучення? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

В кінці 5 днів.

Спочатку я спробував картку, і тоді вони відкликали її. Я зробив це за допомогою переказу, і це спрацювало

Автоматичний переклад.
Danroxer
5 міс. тому

Дякую за роз'яснення. Я б вважав, що 5 днів це не так вже й багато. Ви збираєтеся продовжувати грати тут чи вся ця ситуація трохи знеохотила вас? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Не на даний момент. Я не ризикую, побачивши інші коментарі.

Автоматичний переклад.
Danroxer
5 міс. тому

Це логічне пояснення. Ви також мали певний досвід, тому можете об’єктивно його оцінити.

Якщо ви колись знову зіграєте тут або підете в будь-яке інше казино, не соромтеся повідомити мені, як там справи.

Бажаю тобі якомога більше виграшних сесій. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго вечора, я також чекаю рішення від казино Spinanga щодо зняття коштів, яке змусило мене зробити депозит 3 рази та зіграти суму депозиту в парі, і навіть тоді я не отримую відповіді, в на додаток до того, що я навіть не маю доступу до платформи, яку маю. Щоб отримати доступ до платформи, мені потрібно позичити інше обладнання, якщо я хочу щось зробити, проконсультуватися, поговорити тощо. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Мені потрібна ваша допомога, будь ласка, щодо проблем з виведенням коштів у казино spinanga. Я не знаю, що робити, але у мене все задокументовано


Автоматичний переклад.
josealbertods
5 міс. тому

Привіт!

Не можу сказати, що я добре розумію вашу проблему, але важливіше оновлювати вашу скаргу. Тепер ваша черга, тому, будь ласка, перейдіть до скарги звідси та дотримуйтесь інструкцій.

Але Крісітна — ваш розпорядник скарг.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому





josealbertods

Новачок

ХВИЛИНУ ТОМУ Оригінал

Переклад

Доброго ранку, і щиро дякую за спробу допомогти мені. Я буду дуже радий, якщо проблему вирішать, щоб ваш веб-сайт і підтримка працювали.

Відповідаючи на ваше перше запитання, я жодного разу не здійснив успішного виведення коштів, усі вони були скасовані.

Що стосується разів, я намагався зняти приблизно 4 рази.

Перевірка KYC ніколи не запитувалась і не перевищувалася.

Що стосується оплати Skrill, то це єдиний спосіб, яким я не користувався. Після того, як я зробив стільки депозитів, мені потрібно знову грати, і виявилося, що зараз вони відрізали мій доступ до платформи, до якої я не маю доступу , тобто, щоб мати доступ, я повинен отримати доступ до нього через пристрій, який раніше не використовувався на цій платформі, і тоді вам доведеться внести суму, внесену Skrill, щоб мати можливість зняти... що не буде проблемою.. .проблема полягає в труднощах із повторним доступом до платформи..

Однак, якщо вам потрібні докази, я можу надіслати...


Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

У мене також є проблеми з казино Posido, але спочатку я хотів би вирішити цю проблему зі Spinanga

Автоматичний переклад.
josealbertods
5 міс. тому

Я бачив, що ви вже встигли оновити тему скарги. Вам не потрібно було це тут публікувати, хоча це нормально, але ви впоралися з найважливішим. Сподіваюся, наша команда зможе розібратися в тому, що сталося, і допомогти вам.

Що стосується іншого казино, я б заохотив вас написати про нього тут: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Перевірка катастрофа

Селфі з ідентифікатором у фоновому режимі Веб-сайт казино майже неможливий

Ви чекали оплату 9 днів, а потім йде процес перевірки

неймовірно

Автоматичний переклад.
TinoElina
5 міс. тому

Я розумію, що якщо ви чекаєте грошей, то верифікація тільки відтягне їх і це не найприємніше. Але я боюся, що якщо вам не вдасться його пройти, то ви також не зможете вийти. Тому я б співпрацював з казино, і тоді, сподіваюся, не виникне жодних труднощів.

Проте чи вдалося вам зробити селфі, яке вони просили? 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене також є проблеми з казино Posido, але спочатку я хотів би вирішити цю проблему зі Spinanga

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я бачив, що ви намагалися відредагувати цей пост. Я просив вас прокоментувати Posido Casino у присвяченій йому темі. Я також надіслав вам посилання, щоб вам не довелося його шукати, тому ще раз, якщо у вас є щось, чим ви хочете поділитися про це, і, отже, маєте проблему, згадайте це тут, у цій темі: https:// casinoguru-en.com/forum/casinos/posido-casino---general-discussion , і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Велике спасибі.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Селфі спрацювало, але не вдалося через банківську перевірку pdf та перевірку адреси ☹️☹️

Автоматичний переклад.
TinoElina
5 міс. тому

Здається, на крок ближче до кінця.

Можливо, ми зможемо зосередитися на тому, щоб зрозуміти, що не так із документом, який ви надали, щоб підтвердити свою адресу та право власності на банківський рахунок. Чи можете ви допомогти визначити причину відмови?

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Рахунок за мобільний телефон = підтвердження адреси

і банківські виписки за 3 місяці у форматі pdf

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Все, що я відправляю, відхиляється неймовірно

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мені потрібна допомога, чи може хтось мені допомогти?

Spinanga відхиляє все, що надходить від банку, включно з підтвердженням адреси!

Таких проблем у мене ще не було, не знаю, що ще відправити 😫

Автоматичний переклад.
TinoElina
5 міс. тому

Що ж, якщо ви не думаєте, що можете перевірити це самостійно, і ви не знаєте, що вам потрібно надіслати, тоді ви можете подати нам скаргу.

Однак було б добре знати, яка причина відмови, чи сказали вам у казино? Я питаю, тому що можливостей може бути кілька, і гадати було б марно.

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
1...19 20 21...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого