Так, я це зрозумів, але яка причина відмови у ваших документах? Це, мабуть, найважливіше, ви запитували? Тому що якщо ви продовжуєте надсилати те саме, і щось не так або неправильно, вони продовжуватимуть відхиляти це.
Спробуйте і запитайте, будь ласка.
Yes, I understood that, but what is the reason for your documents being rejected ? That's probably the most important thing, did you ask ? Because if you keep sending the same thing and something is wrong or incorrect, they will keep rejecting it.
Try and inquire please.
Ми все пройшли, але тепер вони все ще хочуть paysafe, я все відправив, і знову було відхилено!
також все відправляється на передачу даних через pdf, але це просто відхиляється без причини
We've been through everything but now they still want paysafe, I sent everything and it was rejected again!
also everything sent to data passage via pdf but it is simply rejected without reason
Haben alles durch jetzt wollen die aber noch paysafe , auch alles geschickt und auch wieder abgelehnt !
auch alles an Daten Passage über pdf gesendet aber es wird einfach abgelehnt ohne Begründung
Ну, якщо ви завжди надсилаєте те, що потрібно, і це завжди відхиляється без будь-якої причини, ви думали про те, щоб подати скаргу до нас?
Якщо казино не може вам нічого пояснити, а ви довго намагаєтеся перевірити, з моєї точки зору, це було б правильно.
Що ти думаєш ? 🤔
Well, if you always send what is necessary and it is always rejected without any reason, have you thought about filing a complaint with us ?
If the casino can't explain anything to you and you've been trying to verify for quite a long time, that would be the right thing to do from my point of view.
What do you think ? 🤔
Привіт, 18 червня 2024 року о 12:20 я подав запит на виведення 450 євро в SPINANGA, згідно з їхньою політикою виведення, запит обробляється через 3 дні після виведення, як ви побачите, ці дні вже минули.
Я зв’язався через чат, і вони сказали мені, що вони працюють над цим, що є багато вилучень і що їхній фінансовий відділ має багато вилучень, тому я можу бути впевнений, що вони вирішать цю проблему найближчим часом.
Я кажу їм, що коли ви робите депозит, щоб взяти гроші, потрібно лише секунду, вони повинні серйозно ставитися до вилучення.
Мені кажуть, що я можу надіслати електронний лист, щоб це пішло швидше, я це роблю, і мені ніхто не відповідає.
Мені потрібні гроші, а їх, здається, це не хвилює. Сподіваюся, ви можете мені допомогти.
Дякую
Hello, on June 18, 2024 at 12:20, I requested a withdrawal of 450 euros in SPINANGA, according to their withdrawal policy, the request is processed 3 days after withdrawal, as you will see those days have already passed.
I get in touch through the chat and they tell me that they are working on it, that there are many withdrawals and that their finance department has many withdrawals so I can rest assured that they will solve it soon.
I tell them that just as it only takes a second to take the money when you make a deposit, they should be serious when making the withdrawal.
They tell me that I can send an email to make it go faster, I do it and no one answers me.
I need the money and they don't seem to care. I hope you can help me.
Thank you
Buenas, el día 18 de junio de 2024 a las 12:20, solicité retiro de 450 euros en SPINANGA, según su política de retiros la solicitud la tramitan 3 días después de solitaria, como verán ya han pasado esos días.
Me pongo en contacto a través del chat y me dice que están en ello, que hay muchos retiros y que su departamento de finanzas tienen muchos retiros con lo que este tranquilo que pronto lo solucionan.
Les digo que al igual que solo tardan segundo en coger el dinero cuando haces un deposito que deberían ser serios a la hora de hacer el retiro.
Me dicen que puedo mandar un mail para que vaya más rápido, lo hago y no me responde nadie.
Necesito el.dinero y parece que a ellos les da igual. Espero me puedan ayudar.
Gracias
Гей, я бачу, що ти не єдиний маєш проблеми з виведенням. Я хотів би сказати вам, що ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу, але на вашому місці я б трохи нервував, оскільки ви чекаєте тиждень. Але я точно не хочу вас лякати чи хвилювати, тому що можуть трапитися затримки.
У будь-якому разі вам потрібно було підтвердити свій обліковий запис тут чи у вас його вже є?
Я сподіваюся, що ваші гроші надійдуть якомога швидше.
Hey, I see you're not the only one having trouble with the withdrawal. I would like to tell you that we give casinos 14 days to solve this process, but if I were you I would be a bit nervous since you are waiting for a week. But I certainly don't want to scare you or worry you because delays can happen.
Anyway, did you need to verify your account here or do you already have one ?
I will hope that your money will arrive as soon as possible.
Тут, у casinoguru, я вчора повірив своєму акаунту, оскільки побачив у мережах, що ви допомогли людям із цими проблемами... Я не знаю, чи це ви маєте на увазі...
Я також збираюся прикріпити екран запиту на зняття коштів, де вказано дату та електронний лист, який я надіслав учора...
Я не можу повірити, що ви мені говорите, мені потрібні ці гроші до 3 числа, будь ласка, подивіться, щоб допомогти мені, велике вам спасибі
Here at casinoguru, I believed my account yesterday since I saw on the networks that you helped people with these issues... I don't know if that's what you mean...
I'm also going to attach a screen of the withdrawal request where it says the date, and the email I sent yesterday...
I can't believe what you're telling me, I need that money before the 3rd, please look to help me, thank you very much
Aquí en casinoguru, me cree la cuenta ayer ya que vi por las redes que ayudabais a la gente con estos temas...nose si te refieres a eso...
Te voy a adjuntar también pantalla de la solitud del retiro donde pone la fecha, y el correo que mandé ayer...
No me puedo creer lo que me dices, necesito ese dinero antes del día 3, por favor mirar para ayudarme, muchas gracias
Я теж відчуваю цю проблему, друже
I'm also experiencing this problem friend
Eu também estou vivendo esse problema amigo
Тут, у casinoguru, я вчора повірив своєму акаунту, оскільки побачив у мережах, що ви допомогли людям із цими проблемами... Я не знаю, чи це ви маєте на увазі...
Я також збираюся прикріпити екран запиту на зняття коштів, де вказано дату та електронний лист, який я надіслав учора...
Я не можу повірити, що ви мені говорите, мені потрібні ці гроші до 3 числа, будь ласка, подивіться, щоб допомогти мені, велике вам спасибі
Here at casinoguru, I believed my account yesterday since I saw on the networks that you helped people with these issues... I don't know if that's what you mean...
I'm also going to attach a screen of the withdrawal request where it says the date, and the email I sent yesterday...
I can't believe what you're telling me, I need that money before the 3rd, please look to help me, thank you very much
Aquí en casinoguru, me cree la cuenta ayer ya que vi por las redes que ayudabais a la gente con estos temas...nose si te refieres a eso...
Te voy a adjuntar también pantalla de la solitud del retiro donde pone la fecha, y el correo que mandé ayer...
No me puedo creer lo que me dices, necesito ese dinero antes del día 3, por favor mirar para ayudarme, muchas gracias
Я вважаю, що Джаро мав на увазі, що ваш обліковий запис у казино Spinanga буде повністю перевірено. Зазвичай перше виведення коштів займає трохи більше часу через процес перевірки, який потрібно виконати.
Ви вже отримали якісь оновлення від казино? Я також бачив, що вам вдалося подати скаргу нашій команді, але, на жаль, вони не можуть втрутитися до закінчення 14-денного періоду. Сподіваємося, що незабаром вашу проблему можна буде вирішити.
Чи маєте ви на увазі щось, що може спричинити цю затримку?
I believe what Jaro meant was if your account at Spinanga Casino is fully verified. It usually takes a bit longer to make the first withdrawal because of the verification process that needs to be done.
Have you gotten any updates from the casino by now? I also saw that you've managed to file a complaint here with our team, but unfortunately they are not able to intervene before the 14-day period passes. Hopefully, though, your issue can be solved soon.
Do you have anything in mind that could cause this delay?
Привіт, у моєму профілі написано, що мій обліковий запис не потребує підтвердження, вчора вдень я отримав електронний лист про те, що вони вже здійснили платіж, але його ще немає на моїй картці, зараз мине ще мінімум 3 дні, і ми зробимо побачити... .
Hello, in my profile it says that my account does not require verification, yesterday afternoon I received an email saying that they had already made the payment, but it is not yet on my card, now it will be another 3 days minimum and we will see... .
Buenas, en mi perfil pone que mi cuenta no requiere verificación, ayer por la tarde me llegó un correo diciendo que ya habían realizado el.pago, pero aun no está en mi tarjeta, ahora serán otros 3 días mínimo y ya veremos....
приємно Будемо чекати новин тут. Будь ласка, повідомте нас, коли отримаєте відкликання.
Nice. We will wait for the news here. Please update us when you receive the withdrawal.
Доброго ранку, ні... гроші досі не надійшли на мою картку... вчора, 27 числа, я написав їм у чаті, і вони сказали мені, що це було надіслано 26 числа, потім я поговорив зі своїм банком, щоб знайти якщо було щось, що очікує на вхід, і вони сказали мені ні... сьогодні я переглянув це ще раз, і взагалі нічого, мій відчай зростає
Good morning, no... the money still hasn't arrived on my card... yesterday the 27th I wrote to them via chat and they told me that it had been sent on the 26th, then I spoke with my bank to find out if there was anything pending to enter and they told me no... today I looked at it again and nothing at all, my desperation is increasing
Buenos días, pues no....el dinero sigue sin llegar a mi tarjeta....ayer día 27 les escribí por el chat y me dijeron que se había enviado el día 26, seguidamente hablé con mi banco para saber si había algo pendiente de entrar y me dijeron que no...hoy lo he vuelto a mirar y nada de nada, mi desesperación va en aumento
Наберіться терпіння, будь ласка, і сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші. Чекаємо від вас гарних новин.😉
Try to be patient, please, and hopefully you will get the money soon. We are waiting for good news from you.😉
Дякую, правда, мені це дуже потрібно, але зрозумійте, що з 18 числа я подав запит на зняття... мені здається, що це несерйозність з боку казино, хоча я зв’язався з vstrs і замовлення було негайно зробив платіж, тепер ми повинні перевірити, чи це правда, і коли він прийде, я скажу вам, коли в мене будуть гроші
Thank you, the truth is that I need it a lot, but understand that since the 18th I requested the withdrawal... it seems to me a lack of seriousness on the part of the casino, although I contacted vstrs and the order was immediately made payment, now we have to see if it's true and when it arrives, I'll tell you when I have the money
Gracias, la verdad es que lo necesito mucho, pero entender que desde el día 18 que solicite el retiro.....me parece una falta de seriedad por parte del casino, aunque fue ponerme en contacto con vstrs y en seguida se hizo el pago, ahora hay que ver si es verdad y cuando llega, en tener el dinero os lo digo
Привіт! У мене теж проблема з оплатою. Вони щойно скасували мій платіж вдруге після 11 днів... Згідно з Live Chat, причиною знову стали технічні проблеми. Подібних ситуацій не повинно бути. У чаті в прямому ефірі повідомили, що верифікація для виведення поки що не потрібна.
Я грав з ними, тому що Casino Guru рекомендував це, і я відчуваю обурення.
Дякую і всього найкращого !
Hi! I also have a problem with payment. They have just canceled my payment for the second time after 11 days... According to Live Chat, the reason was once again technical problems. Situations like this shouldn't happen. Live chat said that verification will not be needed for the withdrawal for now.
I played with them because Casino Guru recommended it and I feel outraged.
Thank you and best regards !
Cześć! Też mam problem z wypłatą. Właśnie przed chwilą anulowali mi po raz drugi wypłatę po 11 dniach ... Według Live Chat powodem były po raz kolejny problemy techniczne. Takie sytuacje nie powinny się wydarzyć. Live chat powiedział że weryfikacja nie będzie potrzebna jak na razie do wypłaty.
Zagrałem u nich bo Casino Guru polecało i czuję się oburzony.
Dziękuje i pozdrawiam !
Ви виглядаєте дуже розчарованим, але, будь ласка, завжди пам’ятайте, що ви ніколи не повинні залежати від грошей від азартних ігор. Дуже важливо сприймати це як просто хобі і не більше.
You seem really frustrated, but please always keep in mind that you should never depend on money from gambling. It is very important to see it as just a hobby and nothing more.
Привіт! У мене теж проблема з оплатою. Вони щойно скасували мій платіж вдруге після 11 днів... Згідно з Live Chat, причиною знову стали технічні проблеми. Подібних ситуацій не повинно бути. У чаті в прямому ефірі повідомили, що верифікація для виведення поки що не потрібна.
Я грав з ними, тому що Casino Guru рекомендував це, і я відчуваю обурення.
Дякую і всього найкращого !
Hi! I also have a problem with payment. They have just canceled my payment for the second time after 11 days... According to Live Chat, the reason was once again technical problems. Situations like this shouldn't happen. Live chat said that verification will not be needed for the withdrawal for now.
I played with them because Casino Guru recommended it and I feel outraged.
Thank you and best regards !
Cześć! Też mam problem z wypłatą. Właśnie przed chwilą anulowali mi po raz drugi wypłatę po 11 dniach ... Według Live Chat powodem były po raz kolejny problemy techniczne. Takie sytuacje nie powinny się wydarzyć. Live chat powiedział że weryfikacja nie będzie potrzebna jak na razie do wypłaty.
Zagrałem u nich bo Casino Guru polecało i czuję się oburzony.
Dziękuje i pozdrawiam !
Ви повторно запитували зняття? Будь ласка, зробіть це та повідомте нам, як це відбувається. Якщо ви бачите, що це нікуди не йде, ми будемо готові допомогти. Чекатимемо на вашу відповідь.
Have you requested the withdrawal again? Please do that and let us know how it goes. If you see that it is going nowhere, we will be ready to help. We'll wait for your reply.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.