ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 22)

7 міс. тому від Miikkuli
|
53215 переглядів 612 відповідей |
|
1...21 22 23...32
Додати публікацію
2 міс. тому

Дякую, правда, мені це дуже потрібно, але зрозумійте, що з 18 числа я подав запит на зняття... мені здається, що це несерйозність з боку казино, хоча я зв’язався з vstrs і замовлення було негайно зробив платіж, тепер ми повинні перевірити, чи це правда, і коли він прийде, я скажу вам, коли в мене будуть гроші

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт! У мене теж проблема з оплатою. Вони щойно скасували мій платіж вдруге після 11 днів... Згідно з Live Chat, причиною знову стали технічні проблеми. Подібних ситуацій не повинно бути. У чаті в прямому ефірі повідомили, що верифікація для виведення поки що не потрібна.

Я грав з ними, тому що Casino Guru рекомендував це, і я відчуваю обурення.

Дякую і всього найкращого !

Автоматичний переклад.
Ignacio032017
2 міс. тому

Ви виглядаєте дуже розчарованим, але, будь ласка, завжди пам’ятайте, що ви ніколи не повинні залежати від грошей від азартних ігор. Дуже важливо сприймати це як просто хобі і не більше.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт! У мене теж проблема з оплатою. Вони щойно скасували мій платіж вдруге після 11 днів... Згідно з Live Chat, причиною знову стали технічні проблеми. Подібних ситуацій не повинно бути. У чаті в прямому ефірі повідомили, що верифікація для виведення поки що не потрібна.

Я грав з ними, тому що Casino Guru рекомендував це, і я відчуваю обурення.

Дякую і всього найкращого !

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви повторно запитували зняття? Будь ласка, зробіть це та повідомте нам, як це відбувається. Якщо ви бачите, що це нікуди не йде, ми будемо готові допомогти. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви виглядаєте дуже розчарованим, але, будь ласка, завжди пам’ятайте, що ви ніколи не повинні залежати від грошей від азартних ігор. Дуже важливо сприймати це як просто хобі і не більше.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, але я не думаю, що комусь подобається, коли хтось обіцяє, що все добре і це не афера. Ви вносите гроші, ви виграєте, я думаю, ви заслуговуєте на перемогу :). А якщо програєш, про гроші ніхто не сперечається. Нормальна річ

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Та й мені відписали, що прискорять процес оплати.

Але під час другої спроби зняття було те саме...

Тож спробуйте номер 3 із замовленням на виведення коштів.

Будемо сподіватися, що це вдасться ❤ Сума виплати невелика, тому що це лише 800 злотих / 200 євро

Я не хочу, щоб мене обдурили з оплатою вдруге, і я вірю, що це казино є законним, і я зможу грати там знову :)

Автоматичний переклад.
MRN93
2 міс. тому

Зрозумійте. Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається, і наша команда буде готова втрутитися, якщо буде потрібно.

Чи можу я запитати, чи були у вас раніше якісь успішні зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Це перше зняття і третя спроба зняття. Нещодавно у мене там був обліковий запис

file

Автоматичний переклад.
MRN93
2 міс. тому

Дякую тобі. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У мене верифікація ще чекає, це вже третій день після того, як я все відправив, а до цього щодня по три рази на день відмовляли!

це до відчаю

Автоматичний переклад.
TinoElina
2 міс. тому

Що ж, я сподіваюся, що якщо казино не зможе розібратися, наша команда допоможе з деяким втручанням. Нік уже працює над вашою скаргою , тож тримайте нас в курсі.🙏

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Знову було відхилено


Автоматичний переклад.
TinoElina
2 міс. тому

Прикро це чути. Тепер нам потрібно почекати, щоб побачити, як буде розвиватися ваша скарга.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

48 годин після того, як вони сказали мені, що вони здійснили платіж, і я нічого не отримав, оскільки завтра вихідні, ми побачимо в понеділок...😟😟😟

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Тепер я знову надіслав усе електронною поштою, але так і не отримав від них відповіді!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зареєструвався на сайті через стример Anuro!

тому я був впевнений, що там все буде гладко

ніколи не було таких проблем

У чаті кажуть надсилати електронною поштою, сьогодні кажуть ні, завантажуйте на сайт! Повна історія транзакцій, все було надіслано, вони хочуть з 15.05 по 16.05, моя історія починається з 24.05 і була надіслана повністю до сьогодні, мій платіж був у Spinanga 9.06 і його завжди відхиляють! Не думаю, що це закінчиться добре!


Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Моя імперія - це той самий igate, і там він теж працював без проблем, просто сума виплати була не такою високою!

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

48 годин після того, як вони сказали мені, що вони здійснили платіж, і я нічого не отримав, оскільки завтра вихідні, ми побачимо в понеділок...😟😟😟

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тоді чекаємо на оновлення.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зареєструвався на сайті через стример Anuro!

тому я був впевнений, що там все буде гладко

ніколи не було таких проблем

У чаті кажуть надсилати електронною поштою, сьогодні кажуть ні, завантажуйте на сайт! Повна історія транзакцій, все було надіслано, вони хочуть з 15.05 по 16.05, моя історія починається з 24.05 і була надіслана повністю до сьогодні, мій платіж був у Spinanga 9.06 і його завжди відхиляють! Не думаю, що це закінчиться добре!


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вибачте, але я тут не зовсім розумію. Вони попросили вас надіслати історію транзакцій від 15.05., правда? То чому ви надіслали їм історію, починаючи з 24.5.?🤷‍♀️

Будь ласка, спробуйте пояснити ситуацію краще, щоб ми могли точно зрозуміти проблему.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ні, вони хочуть курс з 15.05

Однак перші платежі я зробив через paysafecard 24 травня. До цього я нічого не платив через paysafecard!

Автоматичний переклад.
1...21 22 23...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.