Ви виглядаєте дуже розчарованим, але, будь ласка, завжди пам’ятайте, що ви ніколи не повинні залежати від грошей від азартних ігор. Дуже важливо сприймати це як просто хобі і не більше.
You seem really frustrated, but please always keep in mind that you should never depend on money from gambling. It is very important to see it as just a hobby and nothing more.
Так, але я не думаю, що комусь подобається, коли хтось обіцяє, що все добре і це не афера. Ви вносите гроші, ви виграєте, я думаю, ви заслуговуєте на перемогу :). А якщо програєш, про гроші ніхто не сперечається. Нормальна річ
Exactly, but I don't think anyone likes it when someone promises that everything is fine and it's not a scam. You deposit money, you win, I guess you deserve to win :). And if you lose, no one argues about money. A normal thing
Dokładnie, ale chyba nikt nie lubi jak ktoś obiecuje że wszystko jest dobrze i nie jest to scam. Wpłacasz pieniądze wygrywasz to chyba należy się wygrana 🙂. A jak przegrasz to nikt nie kłóci się o pieniądze. Normalna rzecz
Та й мені відписали, що прискорять процес оплати.
Але під час другої спроби зняття було те саме...
Тож спробуйте номер 3 із замовленням на виведення коштів.
Будемо сподіватися, що це вдасться ❤ Сума виплати невелика, тому що це лише 800 злотих / 200 євро
Я не хочу, щоб мене обдурили з оплатою вдруге, і я вірю, що це казино є законним, і я зможу грати там знову :)
Yes, and they wrote back to me that they would speed up the payment process.
But on the second withdrawal attempt it was the same...
So try number 3 with the withdrawal order.
Let's hope it's successful ❤ The payout amount is small because it's only PLN 800 / €200
I don't want to be cheated on my payment for the second time and I believe that this casino is legal and I will be able to play there again :)
Tak, i odpisali mi że przyśpieszą proces wypłaty.
Ale przy drugiej próbie wypłaty było to samo ...
Wiec próba numer 3 ze zleceniem wypłaty.
Oby się powiodło ❤ Kwota mała wypłaty bo to tylko 800 PLN / 200€
Drugi raz nie chce być oszukany na wypłacie i wierzę że te kasyno jest legalne i będzie można ponownie u nich zagrać 🙂
Зрозумійте. Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається, і наша команда буде готова втрутитися, якщо буде потрібно.
Чи можу я запитати, чи були у вас раніше якісь успішні зняття коштів?
Understand. Let us know, please, how it goes, and our team will be ready to step in if needed.
May I ask if you had any successful withdrawals there before?
Це перше зняття і третя спроба зняття. Нещодавно у мене там був обліковий запис
This is the first withdrawal and the third withdrawal attempt. I recently had an account there
To jest pierwsza wypłata a próba wypłaty już trzecia. Od niedawana mam tam konto
Дякую тобі. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
Thank you. Please keep us updated.
У мене верифікація ще чекає, це вже третій день після того, як я все відправив, а до цього щодня по три рази на день відмовляли!
це до відчаю
My verification is still pending, this is the third day after I sent everything, and before that it was rejected three times a day every day!
it is to despair
Bei mir steht Verifizierung immer noch aus jetzt der dritte Tag nachdem ich alles geschickt habe und vorher wurde jeden Tag 3 mal am Tag abgelehnt!
es ist zum verzweifeln
Що ж, я сподіваюся, що якщо казино не зможе розібратися, наша команда допоможе з деяким втручанням. Нік уже працює над вашою скаргою , тож тримайте нас в курсі.🙏
Well, I hope that if the casino isn't able to sort it out, our team will help with some intervention. Nick is already working on your complaint, so please keep us updated.🙏
Прикро це чути. Тепер нам потрібно почекати, щоб побачити, як буде розвиватися ваша скарга.
Sorry to hear that. Now we need to wait to see how your complaint will unfold.
48 годин після того, як вони сказали мені, що вони здійснили платіж, і я нічого не отримав, оскільки завтра вихідні, ми побачимо в понеділок...😟😟😟
48 hours since they told me that they had made the payment and I have not received anything, with tomorrow being the weekend we will see on Monday...😟😟😟
48 horas ya desde que me dijeron que me habían hecho el pago y no he recibido nada, siendo mañana fin de semana veremos a ver el lunes...😟😟😟
Тепер я знову надіслав усе електронною поштою, але так і не отримав від них відповіді!
I've now sent everything again by email but haven't received a reply from them anyway!
Per Mail jetzt alles nochmal geschickt aber eine Antwort bekommt sowieso nicht per Mail von den !
Зареєструвався на сайті через стример Anuro!
тому я був впевнений, що там все буде гладко
ніколи не було таких проблем
У чаті кажуть надсилати електронною поштою, сьогодні кажуть ні, завантажуйте на сайт! Повна історія транзакцій, все було надіслано, вони хочуть з 15.05 по 16.05, моя історія починається з 24.05 і була надіслана повністю до сьогодні, мій платіж був у Spinanga 9.06 і його завжди відхиляють! Не думаю, що це закінчиться добре!
I registered on the site via a streamer Anuro!
so I was sure everything would run smoothly there
never had such problems
In the chat they say send by email, today they say no, upload to website! Complete transaction history, everything was sent, they want from 15.5-16.05, my history starts on 24.05 and was sent in full up until today, my payment was at Spinanga on 9.06 and it is always rejected! I don't think it will end well!
Hatte mich auf der Seite über einen Streamer angemeldet Anuro !
daher war ich mir sicher dort läuft alles reibungslos
hatte noch nie solche Probleme
es wird im Chat gesagt per Mail schicken heute sagen sie nein auf Website hochladen ! Kompletter Transaktionsverlauf alles wurde gechickt sie wollen von 15.5-16.05 mein Verlauf beginnt ab 24.05 und der wurde komplett bis heute geschickt meine Zahlung war bei Spinanga am 9.06 und immer wird es abgelehnt ! ich denke nicht das es noch ein gutes Ende nimmt !
Моя імперія - це той самий igate, і там він теж працював без проблем, просто сума виплати була не такою високою!
My Empire is the same igate and it worked smoothly there too, the payout amount just wasn't as high!
My Empire ist dasselbe igate und dort hat es auch reibungslos geklappt die Summe war nur zu Auszahlung nicht so hoch !
48 годин після того, як вони сказали мені, що вони здійснили платіж, і я нічого не отримав, оскільки завтра вихідні, ми побачимо в понеділок...😟😟😟
48 hours since they told me that they had made the payment and I have not received anything, with tomorrow being the weekend we will see on Monday...😟😟😟
48 horas ya desde que me dijeron que me habían hecho el pago y no he recibido nada, siendo mañana fin de semana veremos a ver el lunes...😟😟😟
Зареєструвався на сайті через стример Anuro!
тому я був впевнений, що там все буде гладко
ніколи не було таких проблем
У чаті кажуть надсилати електронною поштою, сьогодні кажуть ні, завантажуйте на сайт! Повна історія транзакцій, все було надіслано, вони хочуть з 15.05 по 16.05, моя історія починається з 24.05 і була надіслана повністю до сьогодні, мій платіж був у Spinanga 9.06 і його завжди відхиляють! Не думаю, що це закінчиться добре!
I registered on the site via a streamer Anuro!
so I was sure everything would run smoothly there
never had such problems
In the chat they say send by email, today they say no, upload to website! Complete transaction history, everything was sent, they want from 15.5-16.05, my history starts on 24.05 and was sent in full up until today, my payment was at Spinanga on 9.06 and it is always rejected! I don't think it will end well!
Hatte mich auf der Seite über einen Streamer angemeldet Anuro !
daher war ich mir sicher dort läuft alles reibungslos
hatte noch nie solche Probleme
es wird im Chat gesagt per Mail schicken heute sagen sie nein auf Website hochladen ! Kompletter Transaktionsverlauf alles wurde gechickt sie wollen von 15.5-16.05 mein Verlauf beginnt ab 24.05 und der wurde komplett bis heute geschickt meine Zahlung war bei Spinanga am 9.06 und immer wird es abgelehnt ! ich denke nicht das es noch ein gutes Ende nimmt !
Вибачте, але я тут не зовсім розумію. Вони попросили вас надіслати історію транзакцій від 15.05., правда? То чому ви надіслали їм історію, починаючи з 24.5.?🤷♀️
Будь ласка, спробуйте пояснити ситуацію краще, щоб ми могли точно зрозуміти проблему.
Sorry, but I do not completely understand here. They've asked you to send the transaction history from 15.5., right? So why did you send them the history starting from 24.5.?🤷♀️
Please try to explain the situation better so we can exactly understand the issue.
Ні, вони хочуть курс з 15.05
Однак перші платежі я зробив через paysafecard 24 травня. До цього я нічого не платив через paysafecard!
No, they want the course from 15.05
However, I made my first payments via paysafecard on May 24th. Before that, I had not paid for anything via paysafecard!
Nein sie wollen den Verlauf ab den 15.05
ich habe aber meine ersten Zahlungen über paysafecard ab 24.05 geleistet vorher habe ich nichts über paysafecard bezahlt !
Нарешті гроші вже на моїй картці, дякую всім за все, вітаю.
Finally the money is already in my card, thank you very much for everything everyone, greetings.
Por fin el dinero ya está en mi tarjeta, michas gracias por todo a todos, un saludo.
Ні, вони хочуть курс з 15.05
Однак перші платежі я зробив через paysafecard 24 травня. До цього я нічого не платив через paysafecard!
No, they want the course from 15.05
However, I made my first payments via paysafecard on May 24th. Before that, I had not paid for anything via paysafecard!
Nein sie wollen den Verlauf ab den 15.05
ich habe aber meine ersten Zahlungen über paysafecard ab 24.05 geleistet vorher habe ich nichts über paysafecard bezahlt !
Я розумію, хоча я знаю, що ви розчаровані, вам потрібно буде набратися терпіння та почекати, поки скарга розвинеться. Наша команда та ви звернемо увагу та детально вивчимо все, тому я сподіваюся, що це буде вирішено. Я був би радий, якби це було просто непорозуміння, яке якнайшвидше вирішилося б.
I get it, although I know you are frustrated you will need to be patient and wait for the complaint to develop. Our team and you will pay attention and look into everything in depth so I hope it will be solvable. I'd be happy if this was just a misunderstanding that would be over as soon as possible.
Привіт, 18 червня я подав запит на зняття, 26 червня мені сказали, що це схвалено, і сьогодні він уже на моїй карті, спосіб зняття кредитна картка...дякую.
Hello, on June 18 I requested the withdrawal, on June 26 they told me that it was approved and today it is already on my card, withdrawal method credit card...thank you.
Buenas, el día 18 de junio solicité el retiro, el 26 de junio me dijeron que estaba aprobado y hoy ya está en mi tarjeta, método de retiro tarjeta de crédito...gracias.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.