ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 22)

9 міс. тому від Miikkuli
|
69308 переглядів 683 відповідей |
|
1...21 22 23...35
Додати публікацію
4 міс. тому

Ви виглядаєте дуже розчарованим, але, будь ласка, завжди пам’ятайте, що ви ніколи не повинні залежати від грошей від азартних ігор. Дуже важливо сприймати це як просто хобі і не більше.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, але я не думаю, що комусь подобається, коли хтось обіцяє, що все добре і це не афера. Ви вносите гроші, ви виграєте, я думаю, ви заслуговуєте на перемогу :). А якщо програєш, про гроші ніхто не сперечається. Нормальна річ

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Та й мені відписали, що прискорять процес оплати.

Але під час другої спроби зняття було те саме...

Тож спробуйте номер 3 із замовленням на виведення коштів.

Будемо сподіватися, що це вдасться ❤ Сума виплати невелика, тому що це лише 800 злотих / 200 євро

Я не хочу, щоб мене обдурили з оплатою вдруге, і я вірю, що це казино є законним, і я зможу грати там знову :)

Автоматичний переклад.
MRN93
4 міс. тому

Зрозумійте. Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається, і наша команда буде готова втрутитися, якщо буде потрібно.

Чи можу я запитати, чи були у вас раніше якісь успішні зняття коштів?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Це перше зняття і третя спроба зняття. Нещодавно у мене там був обліковий запис

file

Автоматичний переклад.
MRN93
4 міс. тому

Дякую тобі. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

У мене верифікація ще чекає, це вже третій день після того, як я все відправив, а до цього щодня по три рази на день відмовляли!

це до відчаю

Автоматичний переклад.
TinoElina
4 міс. тому

Що ж, я сподіваюся, що якщо казино не зможе розібратися, наша команда допоможе з деяким втручанням. Нік уже працює над вашою скаргою , тож тримайте нас в курсі.🙏

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Знову було відхилено


Автоматичний переклад.
TinoElina
4 міс. тому

Прикро це чути. Тепер нам потрібно почекати, щоб побачити, як буде розвиватися ваша скарга.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

48 годин після того, як вони сказали мені, що вони здійснили платіж, і я нічого не отримав, оскільки завтра вихідні, ми побачимо в понеділок...😟😟😟

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Тепер я знову надіслав усе електронною поштою, але так і не отримав від них відповіді!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зареєструвався на сайті через стример Anuro!

тому я був впевнений, що там все буде гладко

ніколи не було таких проблем

У чаті кажуть надсилати електронною поштою, сьогодні кажуть ні, завантажуйте на сайт! Повна історія транзакцій, все було надіслано, вони хочуть з 15.05 по 16.05, моя історія починається з 24.05 і була надіслана повністю до сьогодні, мій платіж був у Spinanga 9.06 і його завжди відхиляють! Не думаю, що це закінчиться добре!


Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Моя імперія - це той самий igate, і там він теж працював без проблем, просто сума виплати була не такою високою!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

48 годин після того, як вони сказали мені, що вони здійснили платіж, і я нічого не отримав, оскільки завтра вихідні, ми побачимо в понеділок...😟😟😟

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тоді чекаємо на оновлення.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зареєструвався на сайті через стример Anuro!

тому я був впевнений, що там все буде гладко

ніколи не було таких проблем

У чаті кажуть надсилати електронною поштою, сьогодні кажуть ні, завантажуйте на сайт! Повна історія транзакцій, все було надіслано, вони хочуть з 15.05 по 16.05, моя історія починається з 24.05 і була надіслана повністю до сьогодні, мій платіж був у Spinanga 9.06 і його завжди відхиляють! Не думаю, що це закінчиться добре!


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вибачте, але я тут не зовсім розумію. Вони попросили вас надіслати історію транзакцій від 15.05., правда? То чому ви надіслали їм історію, починаючи з 24.5.?🤷‍♀️

Будь ласка, спробуйте пояснити ситуацію краще, щоб ми могли точно зрозуміти проблему.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Ні, вони хочуть курс з 15.05

Однак перші платежі я зробив через paysafecard 24 травня. До цього я нічого не платив через paysafecard!

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Нарешті гроші вже на моїй картці, дякую всім за все, вітаю.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ні, вони хочуть курс з 15.05

Однак перші платежі я зробив через paysafecard 24 травня. До цього я нічого не платив через paysafecard!

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я розумію, хоча я знаю, що ви розчаровані, вам потрібно буде набратися терпіння та почекати, поки скарга розвинеться. Наша команда та ви звернемо увагу та детально вивчимо все, тому я сподіваюся, що це буде вирішено. Я був би радий, якби це було просто непорозуміння, яке якнайшвидше вирішилося б.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Нарешті гроші вже на моїй картці, дякую всім за все, вітаю.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Чудові новини. Будь ласка, скільки часу тривала ваша ситуація? Також який метод ви використовували для зняття? ☘️😊

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт, 18 червня я подав запит на зняття, 26 червня мені сказали, що це схвалено, і сьогодні він уже на моїй карті, спосіб зняття кредитна картка...дякую.

Автоматичний переклад.
1...21 22 23...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого