ФорумОбговорення скаргОшуканий Spinanga, докази надані.

Ошуканий Spinanga, докази надані.

8 міс. тому від CasinoBob
|
2183 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
8 міс. тому

Нещодавно я спробував цей сайт, і мене обдурили, і мої депозити вкрали.


Я зробив депозит за допомогою Etherium і підтвердив, що транзакція перейшла на правильний ідентифікатор.


тут ви можете побачити адресу гаманця, пов’язану з моїм обліковим записом.


file


Ідентифікатор: 0x91fe7d47f85f5e6138c63de826db01c2f66c5fee


Це показує, що мій депозит був успішним


file


Крім того, ви можете побачити отриманий блокчейн і гроші в ньому (раніше я успішно зробив один депозит у розмірі 100, потім невдалий депозит у розмірі 292 і спробував ще раз із 50 cad)



file


однак вони ніколи не зараховували гроші на мій рахунок у казино.


як ви можете бачити тут


file



Коли я звертався за допомогою, мене виключали, щоб викидати з чату, тому я не міг отримати жодної відповіді чи допомоги. Гроші в гаманці, і вони збігаються з моїм гаманцем, але на моєму рахунку їх немає. Баланс нульовий.


тому вони вкрали кошти і не зарахували їх на мій рахунок. Суцільна і повна афера. Що можна зробити?

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
CasinoBob
8 міс. тому

Я лише додам, що очікуються подальші оновлення в темі скарг 👈

Сподіваюся, рішення можливо.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я поклав трохи грошей на Spinanga і виграв 1500 євро

Я запитав

3 зняття по 500 євро щодня

Пройшло 3 дні з моменту першого виведення, все ще нічого, я написав в службу підтримки в чаті, вони мені сказали, що виведення займає від 3 до 5 робочих днів, коли на сайті написано, що криптовалюта виводиться дуже швидко, може хтось допоможе я в розпачі

Автоматичний переклад.
vadimcolatruglio
8 міс. тому

Привіт, я думаю, що якщо казино скаже вам, що це 3-5 днів, то вам доведеться терпіти з виведенням коштів, хоча я розумію, що якщо ви виводите кошти за допомогою криптовалюти, ви очікуєте, що це буде швидше.

Я також хотів би запитати, чи підтвердили ви свій обліковий запис?

У будь-якому разі, як я вже сказав, спробуйте трохи почекати. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому, якщо це лише кілька днів, я думаю, що це нормально. Поки казино спілкується та розповідає вам, як справи, це завжди хороший знак.

Повідомте мене, якщо нічого не зміниться.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

привіт, так, я буду чекати до 14 днів, якщо вони не приймуть моє зняття, що мені робити??

ні щодо верифікації облікового запису, вони сказали мені, якщо ми не просимо вас, це не має значення підтвердити це на даний момент, зняття буде прийнято, якщо виникнуть проблеми, необхідно буде підтвердити це

Автоматичний переклад.
vadimcolatruglio
8 міс. тому

Що стосується перевірки, я розумію, очевидно, у казино є такий процес, і поки вони не вимагають документів, вам не потрібно перевіряти.

Звичайно, щодо зняття коштів і того факту, що казино не приймає їх, я вважаю, що для цього має бути причина. Якщо ні, дайте мені знати, і наша команда спробує допомогти вам, щойно зазначений час мине.

Однак я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші, тому що індекс безпеки на нашому сайті досить високий, і я бачив, що вони вирішили багато скарг . Наразі я сподіваюся, що вам не знадобиться допомога, і казино витримає свій термін.

Дайте мені знати, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт, так, я зачекаю до наступного тижня, якщо виникнуть проблеми з оплатою, я спробую змінити це

Якщо платіж не надійде, я негайно зв'яжуся з вами, велике спасибі за допомогу

Автоматичний переклад.
vadimcolatruglio
8 міс. тому

Вірна думка. Ми будемо тут, якщо ми вам знадобимося. Не соромтеся запитувати, якщо вас щось цікавить щодо процесу. 😉 Я знаю, що доведеться пройти багато.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, нарешті все пройшло добре, кошти надійшли

більше ніж через тиждень, але вони прибули, дякую вам за підтримку


Автоматичний переклад.
vadimcolatruglio
7 міс. тому

хо хо!!!

Дякуємо, що повернулися з цією чудовою новиною! Отже, скільки часу тривала перевірка? Можливо, якомусь конкретному варіанту оплати ви б не рекомендували віддавати перевагу?

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Так, до побачення

тому що стосується платежів, то всі такі, там написано 1-3 робочих дні, але це займає мінімум 3-5 робочих днів

У будь-якому разі ви були дуже добрими, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
vadimcolatruglio
7 міс. тому

Добре знати!

Я радий, що вам сподобалася компанія, Яро тут справжній доглядач 🙂.

Що ж, якщо колись щось знадобиться або просто хочеться поділитися кількома думками з іншими гравцями, повертайтеся в будь-який час.

👍

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт! У мене нова проблема в казино gretwin. Я більше ніколи не буду грати в іноземному казино

Я зробив запит на зняття 500 євро

через свою Mastercard, з якої я зробив депозит, на головному екрані зняття мені написано, що я просив зняти через платну пошту, але це не так, я зв’язався з ними, вони сказали мені, що це сумка або помилка

через 3 дні казино надсилає мені електронний лист із повідомленням, що зняття завершено, нічого не надійшло

коли я набираю чат, з’являється повідомлення про помилку, я більше не знаю, що робити


Автоматичний переклад.
vadimcolatruglio
7 міс. тому

Привіт!

Не хвилюйтеся, я спробую все обдумати.

Просто щоб правильно оновити графік, коли ви отримали електронний лист про те, що гроші надіслано?

Чомусь я думаю, що ви віддали перевагу банківським переказам, але я не можу сказати напевно. Іноді це займає більше днів, ніж зазвичай, тому я чекаю до вечора понеділка.

Помилка погана, тому зосередимося на електронних листах. Я все одно запитав би ідентифікатор транзакції електронною поштою, бажано у відповіді на останній електронний лист, який ви отримали від служби підтримки. Що ти думаєш?

Будь ласка, обов’язково поверніться та оновіть нам інформацію. 🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.