І мені те саме сказали в чаті, сказали, що напишуть мені електронного листа про те, що не так. вони ніколи не пишуть... просто проігноруйте та скасуйте файл для перевірки
And they told me the same thing in the chat, they said they’ll write me an email about what’s wrong. they never write... just ignore and cancel the file for verification
А мне в чате тоже самое говорят, сказали напишут на емайл в чем дело. так и не пишут.... просто игнор и отмена файла для верификации
Вибачте, але я не отримую вашу рекомендацію іншому гравцеві скасувати перевірку. Чому саме він зробив це після того, як отримав свій перший платіж? 🤷♀️ Чи не могли б ви пояснити?
Sorry, but I do not get your recommendation to the other player to cancel the verification. Why exactly would he do that after he actually got his first payment? 🤷♀️ Could you explain, perhaps?
Я вже отримав усі виплати. Моя порада полягає в тому, щоб документи були надіслані саме так, як вимагається, вони роблять це дуже складно, але якщо вони перевірять вилучення коштів, вони це зробили.
I have already received all the withdrawals. My advice is that the documents be sent exactly as requested, they make it very complicated, but if they verify the withdrawals, they made them.
Yo ya he recibió todo los retiros consejo doy es que los documentos se manden tal y como piden lo hacen muy complicado pero si te verifican los retiros los efectuaron
Що ж, це робить нас щасливими, і ми, звичайно, раді, що вам вдалося отримати всі свої гроші. Коли справа доходить до верифікації, завжди краще співпрацювати з казино, щоб зробити це якомога простішим. Тоді, як ми бачимо, зняття не є проблемою, принаймні не у вашому випадку.
У будь-якому разі ти залишишся тут грати чи переїдеш кудись в інше місце? 🙂
Well, that makes us happy and we're certainly pleased that you managed to get all your money in the end. When it comes to verification, it's always best to work with the casino to make it as easy as possible. Then, as we can see, withdrawals are not a problem, at least not in your case.
Anyway, will you stay here to play or will you move somewhere else ? 🙂
Мабуть, у мене були «швидкі» зняття, тому що цього разу мені не потрібно було підтверджувати рахунок🤔
I must have had "fast" withdrawals because I didn't have to verify the account this time🤔
Minulla oli varmaankin nostot "nopeita" koska tiliä ei tarvinnut tällä kertaa varmentaa🤔
Я не розумію, що ви маєте на увазі? Взагалі я просто написав про свій випадок, що вони мені не кажуть... а при перевірці і відправці їм файлу. вони скасовують його
I don't understand what you mean? In general, I just wrote about my case that they don’t tell me... but when checking and sending the file to them. they cancel it
я не понял о чем вы? я вообше просто писал о своем случае что мне не выводят они.. а при проверке и отправлении файла им. они отменяют это
Привіт,
Я думаю, що це було якесь непорозуміння. Дякую за пояснення. Схоже, що це казино запускає перевірку KYC лише тоді, коли це необхідно, а не перед виконанням кожного запиту на зняття коштів. Ви такої думки?
Hello,
I think this was kind of a misunderstanding. Thank you for the explanation. Seems like this casino only triggers the KYC verification when necessary, not before completing each withdrawal request, do you have the same opinion?
Чому це було? Мені так і не заплатили гроші.. і перевірку файлу також скасували....
Why was that? I was never paid the money.. and the verification of the file was also canceled....
А почему было? мне так и невыплатили деньги.. а верификацию так же отменяют файл....
Так, і оскільки це, ймовірно, ваше перше зняття, перевірка в більшості випадків виконується саме зараз.
Щодо самої верифікації, то я бачив, що ваш документ ніколи не приймають і щодня запитують одне й те саме. Я вважаю, що це дуже дратує, і якщо вони відхилять це, я хотів би знати причину. Чи все чітко видно, у форматі, який вимагає казино, і чи містить документ все необхідне?
У будь-якому разі у вас є скарга , і наша команда спробує вам допомогти, якщо це не зникне.
Сподіваюся, це скоро вирішиться.
Yes, and since this is probably your first withdrawal the verification is in most cases done at this time.
As for the verification itself, I have seen that your document is never accepted and they ask the same thing every day. I find it quite annoying and if they do reject it then I would like to know the reason. Is everything clearly visible, in the format requested by the casino and does the document contain all that is necessary ?
Anyway, you have a complaint and our team will try to help you if this persists.
I hope it will be resolved soon.
Тому я радий, що хоч для когось це було добре. Вам вдалося отримати готівку в цьому казино? Скільки часу знадобилося, якщо ви це зробили? Ти ще тут граєш чи ні?
So I'm glad that at least for someone it was okay. Did you manage to cash out at this casino ? How long did it take if you did ? Do you still play here or not ?
Я зробив усе, що вони просили і просять.... Я надіслав усі документи... і той факт, що вони вимагають у Netteler звіт про транзакції, це те, що я кидаю... Я можу надіслати його вам, щоб ви ви можете самі побачити, що там не так, якщо я завантажу файл із сайту самого neteller.....
I did everything that they asked and are asking.... I sent all the documents... and the fact that they are asking Netteler for a statement of transactions is what I am throwing... I can send it to you so that you can see for yourself what is wrong there if I download a file from the site the neteller himself.....
я все сделал что они просили и просят.... я все документы отсылала... и то что они просят неттелер выписку транзакций это я кидаю.. могу и вам прислать что бы сами посмотрели что там не так если я скачиваю файл с сайта самого нетеллера.....
Хм, найкраще було б надіслати його до скарги, але це все одно вимагає відповіді від казино щодо того, що не так, якщо вони відхилять її. Я не зможу це оцінити, оскільки я не працюю в цьому казино. Але для мене логічно назвати причину відмови і сказати, що не так, а не просто задавати одні й ті самі питання знову і знову. Тоді ви не можете знати, що вам робити.
Отже, як я вже сказав, якщо ви не рухатиметеся, я твердо вірю, що наша команда зможе з’ясувати, що сталося.
Схрестіть пальці та тримайте нерви. 🤔🤞☘️
Hmm the best thing to do would be to send it to a complaint, but it would still require an answer from the casino as to what's wrong if they reject it. I won't be able to evaluate it since I don't work at this casino. But it is logical for me to give the reason for the rejection and say what is wrong and not just ask the same questions over and over again. Then you can't know what you should do.
So as I said, if you don't move, I firmly believe that our team will be able to find out what's wrong.
Fingers crossed and keep your nerve. 🤔🤞☘️
Не знаю чому, але я не можу написати скаргу. щось не так з сайтом.... Пишу текст і натискаю ВІДПРАВИТИ, відправка крутиться і все не відправляється....
I don’t know why, but I can’t write a complaint. there is something wrong with the site.... I write the text and click SEND, the sending spins and everything is not sent....
я незнаю почему но в жалобу я написать немогу. там что то нетак с сайтом.... пишу текст и нажимаю ОТПРАВИТЬ, крутиться отправка и все не отсылается....
Чи не могли б ви спробувати видалити файли cookie або спробувати з іншого браузера зайти та написати скаргу? Якщо це не спрацює, дайте мені знати. Я бачив, що м’яч на майданчику казино, тож сподіваюся, вони дадуть відповідь і нададуть відповідну інформацію.
Could you try to delete the cookies or try from another browser to get in and write to the complaint ? If that doesn't work let me know. I saw that the ball is in the casino's court so I hope they will reply and give relevant information.
Привіт,
Я попросив вивести 8 днів тому (минуло 6 робочих днів), але казино не продовжило зняття 100 євро. Вони стикаються з затримкою, кажуть, ніхто не говорить мені, що насправді відбувається!! Я бачив, що майже всі тут виникли проблеми з виведенням? Як вам вдалося отримати свої гроші?
чи дійсно це казино платить. Кажуть, що швидка оплата три робочих дні максимум. Але ця затримка величезна. Я вперше так довго чекаю.
Hello,
I have asked for a withdraw 8 days ago(6 working days passed) and casino didn’t proceed with the withdraw of 100 EUR.They facing delay they say, no one tells me what is really going on!!I saw that almost everyone here have a problem with the withdraw?How did you manage to get your money?
is this casino paying really. They say that fast payment three working days max. But this delay huge. It is the first time that I am waiting so much time.
Брате, я граю з початку року, роблю виведення, іноді це займає до 14 робочих днів, іноді кожні 3 дні. Зараз це пов’язано з гучністю, я думаю, що вони все одно це роблять.
Brother, I who have been playing since the beginning of the year make withdrawals, sometimes it takes up to 14 working days, sometimes every 3 days. It has to do with the volume now I think they do anyway.
Αδερφέ εγώ που παίζω από την αρχή του έτους κάνω αναλήψεις κάποιες φορές αργεί μέχρι και 14 εργάσιμες κάποιες φορές στις 3 μέρες . Έχει να κάνει με τον όγκο τώρα πιστεύω πάντως τις κάνουν .
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.