Так, і оскільки це, ймовірно, ваше перше зняття, перевірка в більшості випадків виконується саме зараз.
Щодо самої верифікації, то я бачив, що ваш документ ніколи не приймають і щодня запитують одне й те саме. Я вважаю, що це дуже дратує, і якщо вони відхилять це, я хотів би знати причину. Чи все чітко видно, у форматі, який вимагає казино, і чи містить документ все необхідне?
У будь-якому разі у вас є скарга , і наша команда спробує вам допомогти, якщо це не зникне.
Сподіваюся, це скоро вирішиться.
Yes, and since this is probably your first withdrawal the verification is in most cases done at this time.
As for the verification itself, I have seen that your document is never accepted and they ask the same thing every day. I find it quite annoying and if they do reject it then I would like to know the reason. Is everything clearly visible, in the format requested by the casino and does the document contain all that is necessary ?
Anyway, you have a complaint and our team will try to help you if this persists.
I hope it will be resolved soon.
Автоматичний переклад.