ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

 від Miikkuli
|
109 616 переглядів 823 відповідей |
|
1...17 18 19...42

На сайті Mastercard

Автоматичний переклад.

А мне в чате тоже самое говорят, сказали напишут на емайл в чем дело. так и не пишут.... просто игнор и отмена файла для верификации

livetimelv

Вибачте, але я не отримую вашу рекомендацію іншому гравцеві скасувати перевірку. Чому саме він зробив це після того, як отримав свій перший платіж? 🤷‍♀️ Чи не могли б ви пояснити?

Автоматичний переклад.

Я вже отримав усі виплати. Моя порада полягає в тому, щоб документи були надіслані саме так, як вимагається, вони роблять це дуже складно, але якщо вони перевірять вилучення коштів, вони це зробили.

Автоматичний переклад.

Дякую за все gurucasinos

Автоматичний переклад.
adrianeec

Що ж, це робить нас щасливими, і ми, звичайно, раді, що вам вдалося отримати всі свої гроші. Коли справа доходить до верифікації, завжди краще співпрацювати з казино, щоб зробити це якомога простішим. Тоді, як ми бачимо, зняття не є проблемою, принаймні не у вашому випадку.

У будь-якому разі ти залишишся тут грати чи переїдеш кудись в інше місце? 🙂

Автоматичний переклад.

Мабуть, у мене були «швидкі» зняття, тому що цього разу мені не потрібно було підтверджувати рахунок🤔

Автоматичний переклад.
Romi

я не понял о чем вы? я вообше просто писал о своем случае что мне не выводят они.. а при проверке и отправлении файла им. они отменяют это

livetimelv

Привіт,

Я думаю, що це було якесь непорозуміння. Дякую за пояснення. Схоже, що це казино запускає перевірку KYC лише тоді, коли це необхідно, а не перед виконанням кожного запиту на зняття коштів. Ви такої думки?

Автоматичний переклад.

Мабуть, у мене були «швидкі» зняття, тому що цього разу мені не потрібно було підтверджувати рахунок🤔

Автоматичний переклад.

Судячи з усміхненого обличчя, ви б віддали перевагу закінчити KYC вже зараз, чи не так? 🙂

Я питаю, тому що волію те саме.

Автоматичний переклад.
Radka

А почему было? мне так и невыплатили деньги.. а верификацию так же отменяют файл....

livetimelv

Так, і оскільки це, ймовірно, ваше перше зняття, перевірка в більшості випадків виконується саме зараз.

Щодо самої верифікації, то я бачив, що ваш документ ніколи не приймають і щодня запитують одне й те саме. Я вважаю, що це дуже дратує, і якщо вони відхилять це, я хотів би знати причину. Чи все чітко видно, у форматі, який вимагає казино, і чи містить документ все необхідне?

У будь-якому разі у вас є скарга , і наша команда спробує вам допомогти, якщо це не зникне.

Сподіваюся, це скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.

У мене це добре спрацювало, але у мого колеги теж були проблеми з виведенням.

Автоматичний переклад.
albusblackbird

Тому я радий, що хоч для когось це було добре. Вам вдалося отримати готівку в цьому казино? Скільки часу знадобилося, якщо ви це зробили? Ти ще тут граєш чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro

я все сделал что они просили и просят.... я все документы отсылала... и то что они просят неттелер выписку транзакций это я кидаю.. могу и вам прислать что бы сами посмотрели что там не так если я скачиваю файл с сайта самого нетеллера.....

livetimelv

Хм, найкраще було б надіслати його до скарги, але це все одно вимагає відповіді від казино щодо того, що не так, якщо вони відхилять її. Я не зможу це оцінити, оскільки я не працюю в цьому казино. Але для мене логічно назвати причину відмови і сказати, що не так, а не просто задавати одні й ті самі питання знову і знову. Тоді ви не можете знати, що вам робити.

Отже, як я вже сказав, якщо ви не рухатиметеся, я твердо вірю, що наша команда зможе з’ясувати, що сталося.

Схрестіть пальці та тримайте нерви. 🤔🤞☘️

Автоматичний переклад.

я незнаю почему но в жалобу я написать немогу. там что то нетак с сайтом.... пишу текст и нажимаю ОТПРАВИТЬ, крутиться отправка и все не отсылается....

livetimelv

Чи не могли б ви спробувати видалити файли cookie або спробувати з іншого браузера зайти та написати скаргу? Якщо це не спрацює, дайте мені знати. Я бачив, що м’яч на майданчику казино, тож сподіваюся, вони дадуть відповідь і нададуть відповідну інформацію.

Автоматичний переклад.

Привіт,


Я попросив вивести 8 днів тому (минуло 6 робочих днів), але казино не продовжило зняття 100 євро. Вони стикаються з затримкою, кажуть, ніхто не говорить мені, що насправді відбувається!! Я бачив, що майже всі тут виникли проблеми з виведенням? Як вам вдалося отримати свої гроші?


чи дійсно це казино платить. Кажуть, що швидка оплата три робочих дні максимум. Але ця затримка величезна. Я вперше так довго чекаю.


Змінено автором
Автоматичний переклад.
Thanosmatza

Брате, я граю з початку року, роблю виведення, іноді це займає до 14 робочих днів, іноді кожні 3 дні. Зараз це пов’язано з гучністю, я думаю, що вони все одно це роблять.

Автоматичний переклад.
1...17 18 19...42
Перейти на сторінкуіз 42 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого