ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

9 міс. тому від Miikkuli
|
74163 переглядів 697 відповідей |
|
1...17 18 19...35
6 міс. тому

На сайті Mastercard

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

А мне в чате тоже самое говорят, сказали напишут на емайл в чем дело. так и не пишут.... просто игнор и отмена файла для верификации

livetimelv
6 міс. тому

Вибачте, але я не отримую вашу рекомендацію іншому гравцеві скасувати перевірку. Чому саме він зробив це після того, як отримав свій перший платіж? 🤷‍♀️ Чи не могли б ви пояснити?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я вже отримав усі виплати. Моя порада полягає в тому, щоб документи були надіслані саме так, як вимагається, вони роблять це дуже складно, але якщо вони перевірять вилучення коштів, вони це зробили.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дякую за все gurucasinos

Автоматичний переклад.
adrianeec
6 міс. тому

Що ж, це робить нас щасливими, і ми, звичайно, раді, що вам вдалося отримати всі свої гроші. Коли справа доходить до верифікації, завжди краще співпрацювати з казино, щоб зробити це якомога простішим. Тоді, як ми бачимо, зняття не є проблемою, принаймні не у вашому випадку.

У будь-якому разі ти залишишся тут грати чи переїдеш кудись в інше місце? 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мабуть, у мене були «швидкі» зняття, тому що цього разу мені не потрібно було підтверджувати рахунок🤔

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

я не понял о чем вы? я вообше просто писал о своем случае что мне не выводят они.. а при проверке и отправлении файла им. они отменяют это

livetimelv
6 міс. тому

Привіт,

Я думаю, що це було якесь непорозуміння. Дякую за пояснення. Схоже, що це казино запускає перевірку KYC лише тоді, коли це необхідно, а не перед виконанням кожного запиту на зняття коштів. Ви такої думки?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мабуть, у мене були «швидкі» зняття, тому що цього разу мені не потрібно було підтверджувати рахунок🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Судячи з усміхненого обличчя, ви б віддали перевагу закінчити KYC вже зараз, чи не так? 🙂

Я питаю, тому що волію те саме.

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

А почему было? мне так и невыплатили деньги.. а верификацию так же отменяют файл....

livetimelv
6 міс. тому

Так, і оскільки це, ймовірно, ваше перше зняття, перевірка в більшості випадків виконується саме зараз.

Щодо самої верифікації, то я бачив, що ваш документ ніколи не приймають і щодня запитують одне й те саме. Я вважаю, що це дуже дратує, і якщо вони відхилять це, я хотів би знати причину. Чи все чітко видно, у форматі, який вимагає казино, і чи містить документ все необхідне?

У будь-якому разі у вас є скарга , і наша команда спробує вам допомогти, якщо це не зникне.

Сподіваюся, це скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

У мене це добре спрацювало, але у мого колеги теж були проблеми з виведенням.

Автоматичний переклад.
albusblackbird
6 міс. тому

Тому я радий, що хоч для когось це було добре. Вам вдалося отримати готівку в цьому казино? Скільки часу знадобилося, якщо ви це зробили? Ти ще тут граєш чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

я все сделал что они просили и просят.... я все документы отсылала... и то что они просят неттелер выписку транзакций это я кидаю.. могу и вам прислать что бы сами посмотрели что там не так если я скачиваю файл с сайта самого нетеллера.....

livetimelv
6 міс. тому

Хм, найкраще було б надіслати його до скарги, але це все одно вимагає відповіді від казино щодо того, що не так, якщо вони відхилять її. Я не зможу це оцінити, оскільки я не працюю в цьому казино. Але для мене логічно назвати причину відмови і сказати, що не так, а не просто задавати одні й ті самі питання знову і знову. Тоді ви не можете знати, що вам робити.

Отже, як я вже сказав, якщо ви не рухатиметеся, я твердо вірю, що наша команда зможе з’ясувати, що сталося.

Схрестіть пальці та тримайте нерви. 🤔🤞☘️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

я незнаю почему но в жалобу я написать немогу. там что то нетак с сайтом.... пишу текст и нажимаю ОТПРАВИТЬ, крутиться отправка и все не отсылается....

livetimelv
6 міс. тому

Чи не могли б ви спробувати видалити файли cookie або спробувати з іншого браузера зайти та написати скаргу? Якщо це не спрацює, дайте мені знати. Я бачив, що м’яч на майданчику казино, тож сподіваюся, вони дадуть відповідь і нададуть відповідну інформацію.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,


Я попросив вивести 8 днів тому (минуло 6 робочих днів), але казино не продовжило зняття 100 євро. Вони стикаються з затримкою, кажуть, ніхто не говорить мені, що насправді відбувається!! Я бачив, що майже всі тут виникли проблеми з виведенням? Як вам вдалося отримати свої гроші?


чи дійсно це казино платить. Кажуть, що швидка оплата три робочих дні максимум. Але ця затримка величезна. Я вперше так довго чекаю.


Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Thanosmatza
5 міс. тому

Брате, я граю з початку року, роблю виведення, іноді це займає до 14 робочих днів, іноді кожні 3 дні. Зараз це пов’язано з гучністю, я думаю, що вони все одно це роблять.

Автоматичний переклад.
1...17 18 19...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого