ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

9 міс. тому від Miikkuli
|
68945 переглядів 683 відповідей |
|
1...16 17 18...35
Додати публікацію
Jaro
6 міс. тому

Так, зазвичай, коли це можливо👍

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

новости одни.. они так же отменили файл для верификации который посылается им от нетеллера который просят и все. отмена файла и по новой

5 міс. тому

Можливо, ви знаєте причину його скасування? Багато разів це через неправильний формат, тож чи може це бути й так?🤷‍♀️🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, зазвичай, коли це можливо👍

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добре. Дякую.🙂

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

нет я незнаю причину, т.к они просят прислать распечатку за апрель транзакции, я захожу в аккаунт нетеллер и выбираю месяц апрель и выбираю PDF как они просят. и загружаю на сайте в разделе верификация, в течении дня там просто на странице пишется загрузить тоже самое и все.. в чате ничего не говорят все одно и тоже. загрузить документ и все....а на выводе стоит 900 евро. просто нехотят платить вот и все.... т.к любые другие по верификации то что они просили отсылали им и пасспорт и селфи и фото с монитором.. все было отправлено им....

livetimelv
5 міс. тому

Дякуємо за ваш пост. Тепер нам потрібно почекати, щоб побачити, що наша група розгляду скарг зможе зробити з вашою справою та як вони її вирішать. Крім того, оновіть свою скаргу, оскільки вони потребують деяких відповідей від вас. Для цього скористайтеся цим посиланням . Чекатимемо будь-яких оновлень тут.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

да уже добавили то что спросили вы.

5 міс. тому

Ми продовжуємо те саме протягом майже 1 місяця з цими двома розділами, підтвердженням адреси, яка надіслала заяву відповідно до вимог, і чи може хтось пояснити мені, як я надсилаю розділ для селфі, чому я фотографую своє обличчя, це те, що вони просять, і це Вони відмовляють мені, я спілкувався з людьми в чаті, і вони сказали мені, що я повинен мати веб-сайт у 2 рівнях, я нічого не розумію...вони не дають мені підтвердження чи допомоги

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

да уже добавили то что спросили вы.

5 міс. тому

Це чудово. Наша група розгляду скарг уже працює над вашою справою та незабаром зв’яжеться з вами.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ми продовжуємо те саме протягом майже 1 місяця з цими двома розділами, підтвердженням адреси, яка надіслала заяву відповідно до вимог, і чи може хтось пояснити мені, як я надсилаю розділ для селфі, чому я фотографую своє обличчя, це те, що вони просять, і це Вони відмовляють мені, я спілкувався з людьми в чаті, і вони сказали мені, що я повинен мати веб-сайт у 2 рівнях, я нічого не розумію...вони не дають мені підтвердження чи допомоги

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка? Яке селфі вони просили? Чи пробували ви попросити пояснення, якщо не зовсім розумієте?

Наша група розгляду скарг працює над вашою справою та незабаром зв’яжеться з вами. Вам взагалі не потрібно хвилюватися. Таймер завжди встановлюється в кожній скарзі, щоб ми або гравець відповіли, і ви можете побачити його у верхній частині скарги.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Дякую, чекаю відповіді на скаргу.

Автоматичний переклад.
adrianeec
5 міс. тому

Звичайно, я розумію, але він також може відповісти на запитання Ромі. Яке селфі попросило вас зробити казино? 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вибачте, якщо я зроблю селфі зі своїм посвідченням особи та веб-сайтом казино на задньому плані, і це прийнято, у мене залишилася адреса, я вже надіслав рахунок за електроенергію, давайте подивимося, чи можете ви змінити моє місто в моєму профілі, чому? Це не те саме, я вже кілька разів повідомляв, щоб вони могли змінити це, щоб перевірити цей крок. Навіть якщо я також надіслав їм шаблон місцевості, щоб усе було правильно, я сподіваюся, що вони перевірять мене, і я зможу отримати зняття коштів якомога швидше, оскільки минув 1 місяць із затримкою

Автоматичний переклад.
adrianeec
5 міс. тому

Добре, тепер я розумію. То ти зміг зробити це селфі? Чому в обліковому записі помилка, як ви сказали, в місті? Не того поставили?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Якщо селфі буде прийнято, я маю лише підтвердження адреси. Якщо він розміщений неправильно, він не правильний, але я надіслав кілька електронних листів і офіційне підтвердження того, де я живу, і сказав їм змінити це. Я сподіваюся, що зараз вони підтвердять мій обліковий запис і зроблять перевірки за мене. виведення коштів чекаю місяць 1500 євро

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я сподіваюся, що все вирішиться, тому що в моїй скарзі багато часу, я запитав, чи можуть вони зв’язатися з казино, тому що я вже надіслав усі документи правильно, і мені потрібні зняття коштів, чекати довго...

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Сьогодні мій обліковий запис було перевірено, і вони надіслали мені електронний лист із запитом на одне з моїх 3 зняття коштів. Будемо сподіватися, що вони швидко, і я зможу зняти свої 3 кошти 🤞

Автоматичний переклад.
adrianeec
5 міс. тому

Я можу сказати, що це звучить багатообіцяюче. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
adrianeec
5 міс. тому

круто тебе, Скажи а куда ты выводишь?

а мне все так же... не выводят и просят тот же файл который я отсылаю на протежении месяца почти. я все документы им загружала через сайт в разделе Верификация и фото селфи и на фоне монитора.. все это прошло.. а когда они требуют нетеллер транзакции.. я скачиваю файл pdf и загружаю на сайте они отменят и все и верификация не идет... чесно бред какой то...

Змінено автором 5 міс. тому
5 міс. тому

Сьогодні вони здійснили 1 з 3 платежів, які я маю, я чекаю на два незавершених, будемо сподіватися, що вони всі зроблені 😊

Автоматичний переклад.
adrianeec
5 міс. тому

куда на банк или нетеллер?

1...16 17 18...35
Перейти на сторінкуіз 35 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого