новини ті самі.. вони також скасували файл перевірки, який їм надіслано з neteller, який вони просять, і все. скасувати файл і почати знову
the news is the same.. they also canceled the verification file that is sent to them from the neteller that they ask for and that’s it. cancel the file and start again
новости одни.. они так же отменили файл для верификации который посылается им от нетеллера который просят и все. отмена файла и по новой
ні, я не знаю причини, тому що вони просять надіслати роздруківку транзакції за квітень, я входжу в обліковий запис Neteller і вибираю місяць квітень і вибираю PDF, як вони запитують. і я завантажую на сайт в розділ перевірки, вдень просто пише на сторінці завантажити те саме і все... в чаті нічого не говорять, всі говорять те саме. завантажте документ і все...виведення коштує 900 євро. просто не хочуть платити і все... тому що будь-які інші на перевірку прислали їм і паспорт, і селфі, і фото з монітором... все їм прислали....
no, I don’t know the reason, because they ask to send a printout of the April transaction, I log into my neteller account and select the month April and select the PDF as they ask. and I upload it on the website in the verification section, during the day it just says on the page to upload the same thing and that’s it... in the chat they don’t say anything, they all say the same thing. upload the document and that’s it...and the withdrawal costs 900 euros. they just don’t want to pay, that’s all... because any others for verification sent them a passport, a selfie, and a photo with a monitor... everything was sent to them....
нет я незнаю причину, т.к они просят прислать распечатку за апрель транзакции, я захожу в аккаунт нетеллер и выбираю месяц апрель и выбираю PDF как они просят. и загружаю на сайте в разделе верификация, в течении дня там просто на странице пишется загрузить тоже самое и все.. в чате ничего не говорят все одно и тоже. загрузить документ и все....а на выводе стоит 900 евро. просто нехотят платить вот и все.... т.к любые другие по верификации то что они просили отсылали им и пасспорт и селфи и фото с монитором.. все было отправлено им....
Дякуємо за ваш пост. Тепер нам потрібно почекати, щоб побачити, що наша група розгляду скарг зможе зробити з вашою справою та як вони її вирішать. Крім того, оновіть свою скаргу, оскільки вони потребують деяких відповідей від вас. Для цього скористайтеся цим посиланням . Чекатимемо будь-яких оновлень тут.
Thank you for your post. Now we need to wait to see what our complaint team will be able to do with your case and how they will solve it. Also, please update your complaint, as they need some answers from you. Use this link to do so, please. We'll wait for any updates here.
Так, ми вже додали те, що ви просили.
Yes, we already added what you asked.
да уже добавили то что спросили вы.
Ми продовжуємо те саме протягом майже 1 місяця з цими двома розділами, підтвердженням адреси, яка надіслала заяву відповідно до вимог, і чи може хтось пояснити мені, як я надсилаю розділ для селфі, чому я фотографую своє обличчя, це те, що вони просять, і це Вони відмовляють мені, я спілкувався з людьми в чаті, і вони сказали мені, що я повинен мати веб-сайт у 2 рівнях, я нічого не розумію...вони не дають мені підтвердження чи допомоги
We continue the same for 1 month almost with these two sections proof of address which sent the statement as required and can someone explain to me how I send the selfie section why I take a photo of my face which is what they ask for and it is They reject me, I have spoken to the chat people and they tell me that I have to have the website in 2 levels, I don't understand anything...they don't give me verification or help
Seguimos igual 1 mes ya casi con estos dos apartados comprobante de domicilio el cual mandó el extracto como mandan y alguien me puede explicar como mando el apartado de el selfie por qué yo me hago una foto de mi cara que es lo que piden y me lo rechazan he hablando con los del chat y me dicen que tengo que tener la web en 2 plano no entiendo nada …no me dan verificado ni ayudado
Ми продовжуємо те саме протягом майже 1 місяця з цими двома розділами, підтвердженням адреси, яка надіслала заяву відповідно до вимог, і чи може хтось пояснити мені, як я надсилаю розділ для селфі, чому я фотографую своє обличчя, це те, що вони просять, і це Вони відмовляють мені, я спілкувався з людьми в чаті, і вони сказали мені, що я повинен мати веб-сайт у 2 рівнях, я нічого не розумію...вони не дають мені підтвердження чи допомоги
We continue the same for 1 month almost with these two sections proof of address which sent the statement as required and can someone explain to me how I send the selfie section why I take a photo of my face which is what they ask for and it is They reject me, I have spoken to the chat people and they tell me that I have to have the website in 2 levels, I don't understand anything...they don't give me verification or help
Seguimos igual 1 mes ya casi con estos dos apartados comprobante de domicilio el cual mandó el extracto como mandan y alguien me puede explicar como mando el apartado de el selfie por qué yo me hago una foto de mi cara que es lo que piden y me lo rechazan he hablando con los del chat y me dicen que tengo que tener la web en 2 plano no entiendo nada …no me dan verificado ni ayudado
Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка? Яке селфі вони просили? Чи пробували ви попросити пояснення, якщо не зовсім розумієте?
Наша група розгляду скарг працює над вашою справою та незабаром зв’яжеться з вами. Вам взагалі не потрібно хвилюватися. Таймер завжди встановлюється в кожній скарзі, щоб ми або гравець відповіли, і ви можете побачити його у верхній частині скарги.
Could you be more specific, please? What kind of selfie did they ask for? Have you tried to ask for an explanation if you do not completely understand?
Our complaint team is working on your case, and they will get back to you soon. You don't need to be worried at all. The timer is always set in every complaint for us or for the player to answer, and you can see it on the top of the complaint.
Звичайно, я розумію, але він також може відповісти на запитання Ромі. Яке селфі попросило вас зробити казино? 🙂
Of course I understand, but he can also answer Romi's questions. What kind of selfie did the casino ask you to take? 🙂
Вибачте, якщо я зроблю селфі зі своїм посвідченням особи та веб-сайтом казино на задньому плані, і це прийнято, у мене залишилася адреса, я вже надіслав рахунок за електроенергію, давайте подивимося, чи можете ви змінити моє місто в моєму профілі, чому? Це не те саме, я вже кілька разів повідомляв, щоб вони могли змінити це, щоб перевірити цей крок. Навіть якщо я також надіслав їм шаблон місцевості, щоб усе було правильно, я сподіваюся, що вони перевірять мене, і я зможу отримати зняття коштів якомога швидше, оскільки минув 1 місяць із затримкою
Sorry if I take a selfie photo with my ID and the casino website in the background and that is accepted, I have the address left, I have already sent an electricity bill and let's see if you can change my city in my profile why? It is not the same, I have already notified several times so that they can change it to verify that step. Even if I have also sent them a locality pattern so that everything is correct, I hope that they verify me and I can collect the withdrawals as soon as possible since it has been 1 month with the delay
Perdón si e echo una foto selfie con mi documento de identidad y de fondo la web de el casino y ese está aceptado me queda el domiclio que ya he mandando una factura de la luz y a ver si me pueden cambiar mi ciudad en mi perfil por qué no es la misma ya he avisado varias veces para que la cambiaran para verificarme ese paso.Aun a si les he mandando también un patrón de localidad para que esté todo correcto espero que me verifiquen y poder cobrar los retiros cuanto antes ya que llevo 1 mes con la demora
Добре, тепер я розумію. То ти зміг зробити це селфі? Чому в обліковому записі помилка, як ви сказали, в місті? Не того поставили?
Ok, I understand now. So were you able to take that selfie? How come there is a mistake in your account, as you said, in the city? Did they put the wrong one?
Якщо селфі буде прийнято, я маю лише підтвердження адреси. Якщо він розміщений неправильно, він не правильний, але я надіслав кілька електронних листів і офіційне підтвердження того, де я живу, і сказав їм змінити це. Я сподіваюся, що зараз вони підтвердять мій обліковий запис і зроблять перевірки за мене. виведення коштів чекаю місяць 1500 євро
If the selfie is accepted, I only have proof of address. If it is incorrectly placed, it is not the correct one, but I have sent several emails and an official proof of documentation of where I live and I have told them to change it. I hope they verify my account now and do the checks for me. withdrawals I have been waiting for a month for 1500 euros
Si la selfie está aceptada solo me queda el comprobante de domicilio si está mal puesto no es el correcto pero he mandando varios correos y un comprobante oficial de documentación de donde vivo y les he dicho que lo cambiaran ojalá verifiquen ya mi cuenta y me hagan los retiros llevo un mes esperando por 1500 euros
Я сподіваюся, що все вирішиться, тому що в моїй скарзі багато часу, я запитав, чи можуть вони зв’язатися з казино, тому що я вже надіслав усі документи правильно, і мені потрібні зняття коштів, чекати довго...
I hope everything is fixed because it is a long time in my complaint, I have asked if they could contact the casino because I have already sent all the documents correctly and I need the withdrawals, it is a long time to wait...
Ojalá se arregle todo por qué es mucho tiempo en mi queja he hablado si se podían poner en contacto con el casino por qué ya he mandando todo los documentos bien y necesito los retiros es mucho tiempo ya de espera …
Сьогодні мій обліковий запис було перевірено, і вони надіслали мені електронний лист із запитом на одне з моїх 3 зняття коштів. Будемо сподіватися, що вони швидко, і я зможу зняти свої 3 кошти 🤞
Today my account has been verified and they have sent me an email requesting one of my 3 withdrawals. Let's hope they are quick and I can have my 3 withdrawals 🤞
Hoy se ah verificado mi cuenta y me han mandando un correo de la solicitud de uno de mis 3 retiros esperemos que sean rápidos y poder tener mis 3 retiros 🤞
Я можу сказати, що це звучить багатообіцяюче. Будь ласка, тримайте нас в курсі.
That sounds promising, I could say. Make sure to keep us updated, please.
круто тобі, скажи куди ти це береш?
але вони все одно не кажуть мені те саме і просять у мене той самий файл, який я надсилаю майже місяць. Я завантажив їм усі документи через сайт у розділ Верифікація та селфі фото і на тлі монітора.. все це пройшло.. і коли вони вимагають транзакцію Neteller.. Я завантажую pdf файл і завантажую його на сайт, вони його скасовують і все, а перевірка не відбувається.. . чесно якась дурниця...
cool for you, tell me where are you taking it out?
but they still don’t tell me the same thing and ask me for the same file that I’ve been sending for almost a month. I uploaded all the documents to them through the site in the Verification section and selfie photos and against the background of the monitor.. all this went through.. and when they require a neteller transaction.. I download the pdf file and upload it on the site, they cancel it and that’s it and the verification doesn’t happen.. . honestly some kind of nonsense...
круто тебе, Скажи а куда ты выводишь?
а мне все так же... не выводят и просят тот же файл который я отсылаю на протежении месяца почти. я все документы им загружала через сайт в разделе Верификация и фото селфи и на фоне монитора.. все это прошло.. а когда они требуют нетеллер транзакции.. я скачиваю файл pdf и загружаю на сайте они отменят и все и верификация не идет... чесно бред какой то...
Сьогодні вони здійснили 1 з 3 платежів, які я маю, я чекаю на два незавершених, будемо сподіватися, що вони всі зроблені 😊
Today they made 1 of the 3 payments I have, I am waiting for the two pending ones, let's hope they are all made 😊
Hoy me han echo 1 de los 3 pagos que tengo estoy a la espera de los dos pendientes esperemos que se hagan todos 😊
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.