ГоловнаФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 17)

 від Miikkuli
|
109 613 переглядів 823 відповідей |
|
1...16 17 18...42
Jaro

Так, зазвичай, коли це можливо👍

Автоматичний переклад.

новости одни.. они так же отменили файл для верификации который посылается им от нетеллера который просят и все. отмена файла и по новой

Можливо, ви знаєте причину його скасування? Багато разів це через неправильний формат, тож чи може це бути й так?🤷‍♀️🤔

Автоматичний переклад.

Так, зазвичай, коли це можливо👍

Автоматичний переклад.

Добре. Дякую.🙂

Автоматичний переклад.
Romi

нет я незнаю причину, т.к они просят прислать распечатку за апрель транзакции, я захожу в аккаунт нетеллер и выбираю месяц апрель и выбираю PDF как они просят. и загружаю на сайте в разделе верификация, в течении дня там просто на странице пишется загрузить тоже самое и все.. в чате ничего не говорят все одно и тоже. загрузить документ и все....а на выводе стоит 900 евро. просто нехотят платить вот и все.... т.к любые другие по верификации то что они просили отсылали им и пасспорт и селфи и фото с монитором.. все было отправлено им....

livetimelv

Дякуємо за ваш пост. Тепер нам потрібно почекати, щоб побачити, що наша група розгляду скарг зможе зробити з вашою справою та як вони її вирішать. Крім того, оновіть свою скаргу, оскільки вони потребують деяких відповідей від вас. Для цього скористайтеся цим посиланням . Чекатимемо будь-яких оновлень тут.

Автоматичний переклад.
Romi

да уже добавили то что спросили вы.

Ми продовжуємо те саме протягом майже 1 місяця з цими двома розділами, підтвердженням адреси, яка надіслала заяву відповідно до вимог, і чи може хтось пояснити мені, як я надсилаю розділ для селфі, чому я фотографую своє обличчя, це те, що вони просять, і це Вони відмовляють мені, я спілкувався з людьми в чаті, і вони сказали мені, що я повинен мати веб-сайт у 2 рівнях, я нічого не розумію...вони не дають мені підтвердження чи допомоги

Автоматичний переклад.

да уже добавили то что спросили вы.

Це чудово. Наша група розгляду скарг уже працює над вашою справою та незабаром зв’яжеться з вами.

Автоматичний переклад.

Ми продовжуємо те саме протягом майже 1 місяця з цими двома розділами, підтвердженням адреси, яка надіслала заяву відповідно до вимог, і чи може хтось пояснити мені, як я надсилаю розділ для селфі, чому я фотографую своє обличчя, це те, що вони просять, і це Вони відмовляють мені, я спілкувався з людьми в чаті, і вони сказали мені, що я повинен мати веб-сайт у 2 рівнях, я нічого не розумію...вони не дають мені підтвердження чи допомоги

Автоматичний переклад.

Не могли б ви бути конкретнішими, будь ласка? Яке селфі вони просили? Чи пробували ви попросити пояснення, якщо не зовсім розумієте?

Наша група розгляду скарг працює над вашою справою та незабаром зв’яжеться з вами. Вам взагалі не потрібно хвилюватися. Таймер завжди встановлюється в кожній скарзі, щоб ми або гравець відповіли, і ви можете побачити його у верхній частині скарги.

Автоматичний переклад.

Дякую, чекаю відповіді на скаргу.

Автоматичний переклад.
adrianeec

Звичайно, я розумію, але він також може відповісти на запитання Ромі. Яке селфі попросило вас зробити казино? 🙂

Автоматичний переклад.

Вибачте, якщо я зроблю селфі зі своїм посвідченням особи та веб-сайтом казино на задньому плані, і це прийнято, у мене залишилася адреса, я вже надіслав рахунок за електроенергію, давайте подивимося, чи можете ви змінити моє місто в моєму профілі, чому? Це не те саме, я вже кілька разів повідомляв, щоб вони могли змінити це, щоб перевірити цей крок. Навіть якщо я також надіслав їм шаблон місцевості, щоб усе було правильно, я сподіваюся, що вони перевірять мене, і я зможу отримати зняття коштів якомога швидше, оскільки минув 1 місяць із затримкою

Автоматичний переклад.
adrianeec

Добре, тепер я розумію. То ти зміг зробити це селфі? Чому в обліковому записі помилка, як ви сказали, в місті? Не того поставили?

Автоматичний переклад.

Якщо селфі буде прийнято, я маю лише підтвердження адреси. Якщо він розміщений неправильно, він не правильний, але я надіслав кілька електронних листів і офіційне підтвердження того, де я живу, і сказав їм змінити це. Я сподіваюся, що зараз вони підтвердять мій обліковий запис і зроблять перевірки за мене. виведення коштів чекаю місяць 1500 євро

Автоматичний переклад.

Я сподіваюся, що все вирішиться, тому що в моїй скарзі багато часу, я запитав, чи можуть вони зв’язатися з казино, тому що я вже надіслав усі документи правильно, і мені потрібні зняття коштів, чекати довго...

Автоматичний переклад.

Сьогодні мій обліковий запис було перевірено, і вони надіслали мені електронний лист із запитом на одне з моїх 3 зняття коштів. Будемо сподіватися, що вони швидко, і я зможу зняти свої 3 кошти 🤞

Автоматичний переклад.
adrianeec

Я можу сказати, що це звучить багатообіцяюче. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
adrianeec

круто тебе, Скажи а куда ты выводишь?

а мне все так же... не выводят и просят тот же файл который я отсылаю на протежении месяца почти. я все документы им загружала через сайт в разделе Верификация и фото селфи и на фоне монитора.. все это прошло.. а когда они требуют нетеллер транзакции.. я скачиваю файл pdf и загружаю на сайте они отменят и все и верификация не идет... чесно бред какой то...

Змінено автором

Сьогодні вони здійснили 1 з 3 платежів, які я маю, я чекаю на два незавершених, будемо сподіватися, що вони всі зроблені 😊

Автоматичний переклад.
adrianeec

куда на банк или нетеллер?

1...16 17 18...42
Перейти на сторінкуіз 42 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого