ФорумКазиноSpinanga Casino - загальне обговорення

Spinanga Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

3 міс. тому від Miikkuli
|
16822 переглядів 350 відповідей |
|
1...15 16 1718
Додати публікацію
Romi
1 тиждень тому

так! Зняття коштів надійшли.

Автоматичний переклад.
Jenspa
1 тиждень тому

Ура! Будемо сподіватися, що інші також отримають виграш.

Дякуємо, що поділилися такою гарною новиною. Чи є ще щось, чим ви хотіли б поділитися про Spinanga? 🙂 Я просто питаю.


Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Добре. Я особисто не можу сказати нічого негативного😁 Депозит і зняття пройшли без проблем. Єдиний мінус, звичайно, це те, що вам доведеться чекати кілька днів на виграш, якщо порівнювати з моментальними казино. Але з депозитом 50e прибуток 2000e. Добре 😎🥳

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

причин нет отклоненения. в чате не говорят ничего просто говорят что загрузить документ и все. я загружаю и все тоже самое по новой. каждый день так вот и все... Нужна конечно помошь...

Romi
1 тиждень тому

Заполнила... но я уже не верю им вот и все

1 тиждень тому

Я такий же, мені здається дивним, що вам так швидко заплатили без перевірок і без нічого, чому я бачу, що в цьому казино ніхто так швидко не отримує, і я також думаю, що це шахрайство, сьогодні я надіслав знову документи...

Автоматичний переклад.
adrianeec
1 тиждень тому

я уже недели 3 отправляю им документы. они отменяют и все. денег я не вижу

1 тиждень тому

filefilefilefile


Це незручно, цей сайт є шахрайством, доки не буде доведено протилежне, вони не хочуть або допомагають робити незавершені зняття коштів. Суперечливі відповіді. Це марна трата часу на розмови з їхніми працівниками. Вони завжди передають м’яч фінансовому відділу і закривають розмову. Я не знаю, як я можу це допустити. потрібна допомога


Дякую

Автоматичний переклад.
Jenspa
1 тиждень тому

І це не на шкоду, але я думаю, що ви говорите неправду. Я бачив, що у вас є коментарі такого типу в кількох суперечках в інших казино. Тут нікому не заплатили за 3 робочі дні, а для вас це справді дивно...

Автоматичний переклад.
adrianeec
1 тиждень тому

Доброго ранку, я не можу увійти в обліковий запис, і в мене є незавершені зняття

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я закрив обліковий запис і все. Дуже ненадійна компанія.

Вони беруть з вас нафту на вилучення.

Очевидно, що є набагато кращі компанії!

Автоматичний переклад.
adrianeec
1 тиждень тому

Так вибачте, що?😂 що це означає? Мені байдуже, віриш ти в мою перемогу чи ні. Чи не всі тут просто намагаються допомогти? Мені це ні до чого, ти нервуєш. Так, удачі в казино!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Добре. Я особисто не можу сказати нічого негативного😁 Депозит і зняття пройшли без проблем. Єдиний мінус, звичайно, це те, що вам доведеться чекати кілька днів на виграш, якщо порівнювати з моментальними казино. Але з депозитом 50e прибуток 2000e. Добре 😎🥳

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Не соромтеся поділитися своїм досвідом в огляді цього казино, якщо вам це цікаво. Завжди приємно читати позитивну інформацію, чи не так?😉 Ось посилання .👈

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Заполнила... но я уже не верю им вот и все

1 тиждень тому

добре. Наша команда розгляне це та зробить усе можливе, щоб допомогти вам вирішити проблему, з якою ви зіткнулися. Ви випадково отримували якісь оновлення від казино тим часом?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я такий же, мені здається дивним, що вам так швидко заплатили без перевірок і без нічого, чому я бачу, що в цьому казино ніхто так швидко не отримує, і я також думаю, що це шахрайство, сьогодні я надіслав знову документи...

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Наступного разу спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб гравець, якому ви хочете написати повідомлення, міг отримати сповіщення.

Також, будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких новин.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго ранку, я не можу увійти в обліковий запис, і в мене є незавершені зняття

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Як довго це триває, якщо можна запитати? Коли ви останній раз могли увійти?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я закрив обліковий запис і все. Дуже ненадійна компанія.

Вони беруть з вас нафту на вилучення.

Очевидно, що є набагато кращі компанії!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Чи були у вас залишки на рахунку перед його закриттям?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Так вибачте, що?😂 що це означає? Мені байдуже, віриш ти в мою перемогу чи ні. Чи не всі тут просто намагаються допомогти? Мені це ні до чого, ти нервуєш. Так, удачі в казино!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

file

Автоматичний переклад.
Jenspa
1 тиждень тому

Я радий, що ви надіслали цей скріншот. Я бачу, що ви використовуєте метод Цимплера, який хвалили кілька гравців, оскільки він досить швидкий. Ви також використовуєте його в інших казино? 🙂

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

новости одни.. они так же отменили файл для верификации который посылается им от нетеллера который просят и все. отмена файла и по новой

1...15 16 1718
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого