ФорумКазиноSmokace Casino - загальне обговорення

Smokace Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Gretche70
|
21622 переглядів 190 відповідей |
|
1...4 5 6...10
6 міс. тому

Можливо, винагорода за миттєву виплату😉

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, згідно з деякими скаргами, схоже, що він дійсно може отримати нагороду. 😀

Однак ви раніше грали тут, судячи з того, що я бачив, і у вас було досить негативне ставлення, яке, ймовірно, зберігається досі. Але ти зараз не граєш тут, правда? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Ні. Тому я ніколи не заплачу навіть 1 цента в цьому казино. Насправді я ніколи навіть не вносив депозит😉 Я грав із пропозицією без депозиту, яку я отримав, оскільки казино запропонувало мені проголосувати за них на Askgamblers.

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
6 міс. тому

Так, тоді буде навіть краще, якщо ви не витратите тут грошей. У мене таке відчуття, що сьогодні казино дадуть будь-які бонуси, щоб про них добре писали, говорили, щоб щось виграли тощо. Я вважаю, що якщо казино є чесним, чесним, має приємний чат, зняття коштів займає не місяць, а розумний проміжок часу, і намагається пристосуватися до гравців або робити все належним чином, тоді їм не доведеться вдаватися до такі речі. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ну, ви тільки подивіться, скільки скарг і звернень у гравців з усього світу. І майже всі казино почали затримувати виплати. Ніби чекаю від них зарплати. Слава виняткам. Казино Betandyou виявилося найкращим. І під чию юрисдикцію входить це казино Smokace? У якому штаті ви можете законно подати на нього до суду? Кюрасао? Мальта? Ніби вони вище закону.

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
6 міс. тому

Хм, я не дуже розбираюся в юридичних питаннях, але я думаю, що це завжди те, де базується казино.

Щодо скарг, я б взяв їх до уваги, що у казино може бути багато скарг, але все залежить від того, як вони їх розглядають. Якби їх було 1000, але вони вирішували кожну і не турбували гравця без відповіді, то я б не мав нічого проти. Головним чином тому, що у великих казино грає багато людей, і обов’язково є люди з усього світу, які мають проблеми, це логічно. З моєї точки зору, це завжди буде про те, як казино підходить до таких питань. І якби я знайшов такий, як ви описуєте, і все було б добре, то я б його не міняв.

Автоматичний переклад.
cpina5216
6 міс. тому

Ви змогли отримати свій виграш від smokace? Я в такій самій ситуації.

Автоматичний переклад.
Jsorio96
6 міс. тому

Привіт, я читав, що сталося з гравцем, якого ви списали, але не дізнався, чи вдалося йому врешті-решт витягти гроші.

Оскільки ви сказали, що перебуваєте в такій ситуації, чи перевіряє казино будь-які ваші зняття коштів? Як довго ви чекали на все розслідування? Крім того, ви не отримали відповіді чи причини, чому виникла ця ситуація?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго ранку, у мене проблема з казино SmokAce. Я хотів би зазначити, що мій обліковий запис уже підтверджено, і я вже робив зняття коштів у минулому. Я зробив запит на зняття грошей 12/05, мене попросили надіслати розпізнавання нової картки, яку я використовував для внесення депозитів, я надіслав фотографії передньої та задньої сторони картки, заяви від фінансової компанії та її договір, усе це супроводжується одним із моїх документів і селфі. Я не отримав від них жодної відповіді протягом тижня, незважаючи на надіслані електронні листи. Я хотів би зазначити, що для всіх зняття я використовував IBAN свого банку. Допоможіть мені, тому що я боюся, що цього разу я не побачу свого виграшу

Автоматичний переклад.
serafinia90
6 міс. тому

Привіт. Ви також пробували заглянути в папку зі спамом у своїй електронній пошті? Іноді такі повідомлення могли закінчитися на цьому, як це траплялося з багатьма гравцями раніше. Яка інформація щодо верифікації є у вашому обліковому записі, вона очікує на розгляд? Причиною цієї затримки може бути те, що казино все ще перевіряє ваші документи, які ви їм надіслали, я думаю.🤷‍♀️

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб здійснити платіж, перш ніж ми втрутимося, тому я сподіваюся, що в цьому не буде необхідності, і ви незабаром отримаєте гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення від казино.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, хлопці, пропоную вам переглянути мій останній допис на форумі про несправедливість, яку я щойно зазнав.

Дякую


https://casinoguruit.com/forum/discussione-generale-gioco-arancio/ingiusta-confisca-del-saldo#post-113151


Автоматичний переклад.
Aleauzzass
5 міс. тому

Прочитайте мою відповідь тут , будь ласка.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Так, я прочитав це. Звичайно, відтепер мої юристи подбають про всі міркування та кроки.

На щастя, я зробив скріншоти всього, маючи стільки доказів (не взятих до уваги вами) на свою користь щодо дійсності мого виграшу.

Trueplay (виробник жетонів), ймовірно, також висловиться з цього приводу.

Додам, що мій акаунт заблокували через «ігроманію». Коли до вчора-позавчора рахунок був розблокований і грошей я не вносив.

Чи хочемо ми більше доказів недобросовісності?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ах, я також хотів би додати, що я потрапив у рейтинг у турнірі Pragmatic у травні.

Закриваючи мій обліковий запис, вони також намагаються заволодіти призом, який незабаром був би зарахований мені.

Хочемо ще щось додати? Ти говориш мені

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я прочитав це. Звичайно, відтепер мої юристи подбають про всі міркування та кроки.

На щастя, я зробив скріншоти всього, маючи стільки доказів (не взятих до уваги вами) на свою користь щодо дійсності мого виграшу.

Trueplay (виробник жетонів), ймовірно, також висловиться з цього приводу.

Додам, що мій акаунт заблокували через «ігроманію». Коли до вчора-позавчора рахунок був розблокований і грошей я не вносив.

Чи хочемо ми більше доказів недобросовісності?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Будь ласка, не забудьте повідомити нас про будь-які події.

Чи можу я запитати, чи ви подавали запит на закриття свого облікового запису через проблеми з азартними іграми, і як його насправді було розблоковано?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ах, я також хотів би додати, що я потрапив у рейтинг у турнірі Pragmatic у травні.

Закриваючи мій обліковий запис, вони також намагаються заволодіти призом, який незабаром був би зарахований мені.

Хочемо ще щось додати? Ти говориш мені

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тепер я справді не розумію, чи ваша проблема полягає в тому, що казино закрило ваш обліковий запис, чи вони розблокували його, як ви сказали у своїй попередній публікації. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Вибач, Ромі, безумовно, моя проблема з написанням.

Акаунт був заблокований казино абсолютно свавільно, без жодного попередження чи причини

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
5 міс. тому

Я вважаю, що ви можете спробувати подати нову скаргу тут нашій команді щодо цієї проблеми. Ви б спробували?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене більше немає наміру подавати скаргу на ваш сайт.

Я вважаю, що це невигідно, і, очевидно, я не буду вказувати причину.

Це моя особиста думка.


Моя публікація спрямована на інформування спільноти та отримання/обмін (мета форумів) думками щодо цього.


Автоматичний переклад.
Aleauzzass
5 міс. тому

Ми безсумнівно поважаємо вашу думку та сподіваємось, що ви знайдете рішення своїх проблем. Будь ласка, тримайте нас в курсі, якщо можливо.🙏

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тримайтеся подалі від цього мерзотного казино!!

Вони заблокували мій рахунок із 17 660 євро!

Крім того, хоча в їхніх умовах прямо сказано, що ви можете вводити до трьох вилучень одночасно, вони дозволили мені ввести лише одне, а друге відмовили.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого