Так, згідно з деякими скаргами, схоже, що він дійсно може отримати нагороду. 😀
Однак ви раніше грали тут, судячи з того, що я бачив, і у вас було досить негативне ставлення, яке, ймовірно, зберігається досі. Але ти зараз не граєш тут, правда? 🤔
Yes, according to some complaints, it looks like it might actually get the award. 😀
However, you used to play here based on what I saw and you had a rather negative attitude, which probably still persists. But you're not playing here now, right? 🤔
Ні. Тому я ніколи не заплачу навіть 1 цента в цьому казино. Насправді я ніколи навіть не вносив депозит😉 Я грав із пропозицією без депозиту, яку я отримав, оскільки казино запропонувало мені проголосувати за них на Askgamblers.
No. That's why I will never pay even 1 cent in that casino. In fact, I never even Deposited😉 I was playing with a no deposit offer, which I got because the casino offered me to vote for them on Askgamblers.
Не Зато, никада у том казину нећу уплатити нити 1 цент. У ствари, никада нисам ни Уплатио😉 играо сам са понудом без депозита, који сам добио јер ми је казино понудио да гласам за њих на Askgamblers.
Так, тоді буде навіть краще, якщо ви не витратите тут грошей. У мене таке відчуття, що сьогодні казино дадуть будь-які бонуси, щоб про них добре писали, говорили, щоб щось виграли тощо. Я вважаю, що якщо казино є чесним, чесним, має приємний чат, зняття коштів займає не місяць, а розумний проміжок часу, і намагається пристосуватися до гравців або робити все належним чином, тоді їм не доведеться вдаватися до такі речі. 🙂
Oh right, then it's even better if you didn't spend any money here. I have a feeling that nowadays casinos would give any bonus just to be well written about, talked about, to win something and so on. I believe that if a casino is honest, fair, has a nice chat, withdrawals don't take a month but a reasonable amount of time, and tries to accommodate the players or do everything properly, then they wouldn't have to resort to such things. 🙂
Ну, ви тільки подивіться, скільки скарг і звернень у гравців з усього світу. І майже всі казино почали затримувати виплати. Ніби чекаю від них зарплати. Слава виняткам. Казино Betandyou виявилося найкращим. І під чию юрисдикцію входить це казино Smokace? У якому штаті ви можете законно подати на нього до суду? Кюрасао? Мальта? Ніби вони вище закону.
Well, just look at how many complaints and appeals players have from all over the world. And almost all casinos started delaying payouts. It's like I'm waiting for a salary from them. Kudos to the exceptions. Betandyou Casino has proven to be the best so far. And under whose jurisdiction does this Smokace casino fall? In what state can you legally sue him? Curaçao? Malta? As if they are above the law.
Па само погледај колико притужби и жалби играча из целог света. А скоро сва казина су почела да одуговлаче са исплатама. Као да чекам плату од њих. Свака част изузецима. Betandyou казино се показао као најбољи до сада. И под чију јурисдикцију спада овај Smokace казино? У коју државу можеш да га легално тужиш суду? Куракао? Малта? Као да су изнад закона.
Хм, я не дуже розбираюся в юридичних питаннях, але я думаю, що це завжди те, де базується казино.
Щодо скарг, я б взяв їх до уваги, що у казино може бути багато скарг, але все залежить від того, як вони їх розглядають. Якби їх було 1000, але вони вирішували кожну і не турбували гравця без відповіді, то я б не мав нічого проти. Головним чином тому, що у великих казино грає багато людей, і обов’язково є люди з усього світу, які мають проблеми, це логічно. З моєї точки зору, це завжди буде про те, як казино підходить до таких питань. І якби я знайшов такий, як ви описуєте, і все було б добре, то я б його не міняв.
Hm, I don't know much about legal stuff, but I think it's always where the casino is based.
Regarding complaints, I would take them into account that casinos can have a lot of complaints, but it's all about how they handle them. If they had 1000 of them but they resolve each one and don't bother the player without an answer, then I wouldn't have anything against it. It's mainly because there are probably a lot of people playing in the big casinos, and there are bound to be people from all over the world who have problems, that's logical. From my point of view, it would always be about how the casino approaches such issues. And if I found one like you describe and everything was fine, then I wouldn't change it.
Ви змогли отримати свій виграш від smokace? Я в такій самій ситуації.
Were you able to receive your winnings from smokace? I'm in the same situation.
Conseguiu receber da smokace seus ganhos? Estou na mesma situação.
Привіт, я читав, що сталося з гравцем, якого ви списали, але не дізнався, чи вдалося йому врешті-решт витягти гроші.
Оскільки ви сказали, що перебуваєте в такій ситуації, чи перевіряє казино будь-які ваші зняття коштів? Як довго ви чекали на все розслідування? Крім того, ви не отримали відповіді чи причини, чому виникла ця ситуація?
Будь ласка, дай мені знати.
Hello, I read what happened to the player you wrote off, but I didn't find out if he managed to get his money out in the end.
Since you say you are in this situation, does the casino make any checks on your withdrawals ? How long have you been waiting for the whole investigation ? Also, have you received no answer or reason as to why this situation has arisen ?
Please let me know.
Доброго ранку, у мене проблема з казино SmokAce. Я хотів би зазначити, що мій обліковий запис уже підтверджено, і я вже робив зняття коштів у минулому. Я зробив запит на зняття грошей 12/05, мене попросили надіслати розпізнавання нової картки, яку я використовував для внесення депозитів, я надіслав фотографії передньої та задньої сторони картки, заяви від фінансової компанії та її договір, усе це супроводжується одним із моїх документів і селфі. Я не отримав від них жодної відповіді протягом тижня, незважаючи на надіслані електронні листи. Я хотів би зазначити, що для всіх зняття я використовував IBAN свого банку. Допоможіть мені, тому що я боюся, що цього разу я не побачу свого виграшу
Good morning I have a problem with SmokAce casino. I would like to point out that my account has already been verified and I have already made withdrawals in the past. I made a withdrawal request on 12/05, I was asked to send recognition of a new card that I used to make deposits, I sent photos of the front and back of the card, declarations from the finance company and its contract, all of this accompanied from one of my documents and selfies. I have not received any response from them for a week despite my emails sent. I would like to point out that for all withdrawals I used my bank's IBAN. Help me because I'm afraid that this time I won't see my win
Buongiorno ho un problema con SmokAce casino. Premetto che il mio account è stato già verificato e ho già effettuato prelievi in passato. Ho fatto richiesta di prelievo il 12/05, mi è stato richiesto di inviare il riconoscimento di una nuova carta che ho usato per fare i depositi, ho inviato foto fronte retro della carta dichiarazioni da parte della finanziara e contratto di essa, tutto ciò accompagnato da un mio documento e selfie. È una settimana che non ricevo nessuna risposta da parte loro nonostante le miei e-mail inviate. Premetto che per tutto i prelievi ho utilizzato iban della mia banca. Aiutatemi perché ho paura che questa volta non vedrò la mia vincita
Привіт. Ви також пробували заглянути в папку зі спамом у своїй електронній пошті? Іноді такі повідомлення могли закінчитися на цьому, як це траплялося з багатьма гравцями раніше. Яка інформація щодо верифікації є у вашому обліковому записі, вона очікує на розгляд? Причиною цієї затримки може бути те, що казино все ще перевіряє ваші документи, які ви їм надіслали, я думаю.🤷♀️
Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб здійснити платіж, перш ніж ми втрутимося, тому я сподіваюся, що в цьому не буде необхідності, і ви незабаром отримаєте гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення від казино.
Hello there. Have you tried to look in the spam folder in your email as well? Sometimes this kind of messages could finish there, as it happened to many players before. What information do you have in your account regarding the verification, is it pending? The reason for this delay could be that the casino is still checking your documents you have sent to them, I reckon.🤷♀️
We usually give casinos 14 full days to proceed the payment before we intervene, so I hope this won't be necessary and you will receive the money soon. Please let us know about any updates from the casino.
Привіт, хлопці, пропоную вам переглянути мій останній допис на форумі про несправедливість, яку я щойно зазнав.
Дякую
Hi guys, I invite you to look at my latest post in the forum about an injustice I just suffered.
Thank you
Ciao ragazzi, vi invito a guardare il mio ultimo post nel forum su un’ingiustizia appena subita.
grazie
Так, я прочитав це. Звичайно, відтепер мої юристи подбають про всі міркування та кроки.
На щастя, я зробив скріншоти всього, маючи стільки доказів (не взятих до уваги вами) на свою користь щодо дійсності мого виграшу.
Trueplay (виробник жетонів), ймовірно, також висловиться з цього приводу.
Додам, що мій акаунт заблокували через «ігроманію». Коли до вчора-позавчора рахунок був розблокований і грошей я не вносив.
Чи хочемо ми більше доказів недобросовісності?
Yes I read it. Surely from here on out my lawyers will take care of making all the considerations and moves.
Luckily I took screenshots of everything, having so much evidence (not taken into consideration by you) in my favor about the validity of my win.
Trueplay (manufacturer of the tokens) will probably also have its say on the matter.
I would like to add that my account was blocked due to "gambling addiction". When until yesterday or the day before yesterday the account was unblocked and I did not deposit any money.
Do we want more evidence of bad faith?
Si l’ho letta. Sicuramente da qui in poi ci penseranno i miei avvocati a fare tutte le considerazioni e mosse.
Fortunatamente ho fatto screenshot a tutto, avendo così tantissime prove (non prese in considerazione da voi) a mio favore sulla validità della mia vincita.
Probabilmente anche Trueplay (casa produttrice dei token) avrà da dire la sua in merito.
Aggiungo che il mio conto è stato bloccato per "dipendenza da gioco d’azzardo". Quando sino a ieri o avantieri il conto era sbloccato e non ho depositato soldi.
Vogliamo altre prove sulla malafede?
Ах, я також хотів би додати, що я потрапив у рейтинг у турнірі Pragmatic у травні.
Закриваючи мій обліковий запис, вони також намагаються заволодіти призом, який незабаром був би зарахований мені.
Хочемо ще щось додати? Ти говориш мені
Ah, I would also like to add that I placed myself in the rankings in the Pragmatic tournament in May.
By closing my account they are also trying to get hold of the prize that would have been credited to me shortly.
Do we want to add anything else? You tell me
Ah aggiungo ancora che mi sono posizionato a premio in classifica nel torneo Pragmatic del mese di Maggio.
Chiudendo il mio conto stanno facendo in modo di accaparrarsi anche il premio che mi sarebbe stato accreditato a breve.
Vogliamo aggiungere altro? Ditemi voi
Так, я прочитав це. Звичайно, відтепер мої юристи подбають про всі міркування та кроки.
На щастя, я зробив скріншоти всього, маючи стільки доказів (не взятих до уваги вами) на свою користь щодо дійсності мого виграшу.
Trueplay (виробник жетонів), ймовірно, також висловиться з цього приводу.
Додам, що мій акаунт заблокували через «ігроманію». Коли до вчора-позавчора рахунок був розблокований і грошей я не вносив.
Чи хочемо ми більше доказів недобросовісності?
Yes I read it. Surely from here on out my lawyers will take care of making all the considerations and moves.
Luckily I took screenshots of everything, having so much evidence (not taken into consideration by you) in my favor about the validity of my win.
Trueplay (manufacturer of the tokens) will probably also have its say on the matter.
I would like to add that my account was blocked due to "gambling addiction". When until yesterday or the day before yesterday the account was unblocked and I did not deposit any money.
Do we want more evidence of bad faith?
Si l’ho letta. Sicuramente da qui in poi ci penseranno i miei avvocati a fare tutte le considerazioni e mosse.
Fortunatamente ho fatto screenshot a tutto, avendo così tantissime prove (non prese in considerazione da voi) a mio favore sulla validità della mia vincita.
Probabilmente anche Trueplay (casa produttrice dei token) avrà da dire la sua in merito.
Aggiungo che il mio conto è stato bloccato per "dipendenza da gioco d’azzardo". Quando sino a ieri o avantieri il conto era sbloccato e non ho depositato soldi.
Vogliamo altre prove sulla malafede?
Будь ласка, не забудьте повідомити нас про будь-які події.
Чи можу я запитати, чи ви подавали запит на закриття свого облікового запису через проблеми з азартними іграми, і як його насправді було розблоковано?
Please make sure to inform us about any developments.
May I ask if you requested the closure of your account due to gambling problems and how it was actually unblocked?
Ах, я також хотів би додати, що я потрапив у рейтинг у турнірі Pragmatic у травні.
Закриваючи мій обліковий запис, вони також намагаються заволодіти призом, який незабаром був би зарахований мені.
Хочемо ще щось додати? Ти говориш мені
Ah, I would also like to add that I placed myself in the rankings in the Pragmatic tournament in May.
By closing my account they are also trying to get hold of the prize that would have been credited to me shortly.
Do we want to add anything else? You tell me
Ah aggiungo ancora che mi sono posizionato a premio in classifica nel torneo Pragmatic del mese di Maggio.
Chiudendo il mio conto stanno facendo in modo di accaparrarsi anche il premio che mi sarebbe stato accreditato a breve.
Vogliamo aggiungere altro? Ditemi voi
Тепер я справді не розумію, чи ваша проблема полягає в тому, що казино закрило ваш обліковий запис, чи вони розблокували його, як ви сказали у своїй попередній публікації. 🤷♀️
Now I really don't understand if your issue is that the casino has closed your account or that they unblocked it, as you said in your previous post. 🤷♀️
Вибач, Ромі, безумовно, моя проблема з написанням.
Акаунт був заблокований казино абсолютно свавільно, без жодного попередження чи причини
Sorry Romi, definitely my writing problem.
The account was blocked by the casino in a completely arbitrary manner, without any warning or reason
Scusa Romi, sicuramente problema mio di scrittura.
Il conto è stato bloccato dal casinò in maniera del tutto arbitraria, senza nessun preavviso o motivazione
Я вважаю, що ви можете спробувати подати нову скаргу тут нашій команді щодо цієї проблеми. Ви б спробували?
You could try to file a new complaint here with our team regarding this issue, I reckon. Would you try it?
У мене більше немає наміру подавати скаргу на ваш сайт.
Я вважаю, що це невигідно, і, очевидно, я не буду вказувати причину.
Це моя особиста думка.
Моя публікація спрямована на інформування спільноти та отримання/обмін (мета форумів) думками щодо цього.
It is absolutely no longer my intention to file a complaint on your site.
I believe this is not advantageous and obviously I will not specify the reason.
This is my personal opinion.
My post is aimed at informing the community and having/exchanging (purpose of the forums) opinions about it.
Assolutamente non è più mia intenzione presentare un reclamo sul vostro sito.
Ritengo non vantaggiosa la cosa e non specificherò ovviamente la motivazione.
Questo è un mio parere personale.
Il mio post è mirato per informare la community e avere/scambiare (scopo dei forum) opinioni a riguardo.
Ми безсумнівно поважаємо вашу думку та сподіваємось, що ви знайдете рішення своїх проблем. Будь ласка, тримайте нас в курсі, якщо можливо.🙏
We surely respect your opinion and hope you will find a solution to your issues. Please keep us informed, if possible.🙏
Тримайтеся подалі від цього мерзотного казино!!
Вони заблокували мій рахунок із 17 660 євро!
Крім того, хоча в їхніх умовах прямо сказано, що ви можете вводити до трьох вилучень одночасно, вони дозволили мені ввести лише одне, а друге відмовили.
Stay away from this scoundrel casino!!
They blocked my account with €17,660 in it!
Furthermore, although it is explicitly written in their terms and conditions that you can enter up to three withdrawals at the same time, they only let me enter one and refused the second.
State lontani da questo casinò farabutto!!
Mi hanno bloccato il conto con dentro 17660€ !
Inoltre nonostante nei loro termini e condizioni sia esplicitamente scritto che si possono inserire fino a tre prelievi contemporaneamente me ne hanno fatto inserire solamente uno e rifiutato il secondo.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.