Так, згідно з деякими скаргами, схоже, що він дійсно може отримати нагороду. 😀
Однак ви раніше грали тут, судячи з того, що я бачив, і у вас було досить негативне ставлення, яке, ймовірно, зберігається досі. Але ти зараз не граєш тут, правда? 🤔
Yes, according to some complaints, it looks like it might actually get the award. 😀
However, you used to play here based on what I saw and you had a rather negative attitude, which probably still persists. But you're not playing here now, right? 🤔
Ні. Тому я ніколи не заплачу навіть 1 цента в цьому казино. Насправді я ніколи навіть не вносив депозит😉 Я грав із пропозицією без депозиту, яку я отримав, оскільки казино запропонувало мені проголосувати за них на Askgamblers.
No. That's why I will never pay even 1 cent in that casino. In fact, I never even Deposited😉 I was playing with a no deposit offer, which I got because the casino offered me to vote for them on Askgamblers.
Не Зато, никада у том казину нећу уплатити нити 1 цент. У ствари, никада нисам ни Уплатио😉 играо сам са понудом без депозита, који сам добио јер ми је казино понудио да гласам за њих на Askgamblers.
Так, тоді буде навіть краще, якщо ви не витратите тут грошей. У мене таке відчуття, що сьогодні казино дадуть будь-які бонуси, щоб про них добре писали, говорили, щоб щось виграли тощо. Я вважаю, що якщо казино є чесним, чесним, має приємний чат, зняття коштів займає не місяць, а розумний проміжок часу, і намагається пристосуватися до гравців або робити все належним чином, тоді їм не доведеться вдаватися до такі речі. 🙂
Oh right, then it's even better if you didn't spend any money here. I have a feeling that nowadays casinos would give any bonus just to be well written about, talked about, to win something and so on. I believe that if a casino is honest, fair, has a nice chat, withdrawals don't take a month but a reasonable amount of time, and tries to accommodate the players or do everything properly, then they wouldn't have to resort to such things. 🙂
Ну, ви тільки подивіться, скільки скарг і звернень у гравців з усього світу. І майже всі казино почали затримувати виплати. Ніби чекаю від них зарплати. Слава виняткам. Казино Betandyou виявилося найкращим. І під чию юрисдикцію входить це казино Smokace? У якому штаті ви можете законно подати на нього до суду? Кюрасао? Мальта? Ніби вони вище закону.
Well, just look at how many complaints and appeals players have from all over the world. And almost all casinos started delaying payouts. It's like I'm waiting for a salary from them. Kudos to the exceptions. Betandyou Casino has proven to be the best so far. And under whose jurisdiction does this Smokace casino fall? In what state can you legally sue him? Curaçao? Malta? As if they are above the law.
Па само погледај колико притужби и жалби играча из целог света. А скоро сва казина су почела да одуговлаче са исплатама. Као да чекам плату од њих. Свака част изузецима. Betandyou казино се показао као најбољи до сада. И под чију јурисдикцију спада овај Smokace казино? У коју државу можеш да га легално тужиш суду? Куракао? Малта? Као да су изнад закона.
Хм, я не дуже розбираюся в юридичних питаннях, але я думаю, що це завжди те, де базується казино.
Щодо скарг, я б взяв їх до уваги, що у казино може бути багато скарг, але все залежить від того, як вони їх розглядають. Якби їх було 1000, але вони вирішували кожну і не турбували гравця без відповіді, то я б не мав нічого проти. Головним чином тому, що у великих казино грає багато людей, і обов’язково є люди з усього світу, які мають проблеми, це логічно. З моєї точки зору, це завжди буде про те, як казино підходить до таких питань. І якби я знайшов такий, як ви описуєте, і все було б добре, то я б його не міняв.
Hm, I don't know much about legal stuff, but I think it's always where the casino is based.
Regarding complaints, I would take them into account that casinos can have a lot of complaints, but it's all about how they handle them. If they had 1000 of them but they resolve each one and don't bother the player without an answer, then I wouldn't have anything against it. It's mainly because there are probably a lot of people playing in the big casinos, and there are bound to be people from all over the world who have problems, that's logical. From my point of view, it would always be about how the casino approaches such issues. And if I found one like you describe and everything was fine, then I wouldn't change it.
Ви змогли отримати свій виграш від smokace? Я в такій самій ситуації.
Were you able to receive your winnings from smokace? I'm in the same situation.
Conseguiu receber da smokace seus ganhos? Estou na mesma situação.
Привіт, я читав, що сталося з гравцем, якого ви списали, але не дізнався, чи вдалося йому врешті-решт витягти гроші.
Оскільки ви сказали, що перебуваєте в такій ситуації, чи перевіряє казино будь-які ваші зняття коштів? Як довго ви чекали на все розслідування? Крім того, ви не отримали відповіді чи причини, чому виникла ця ситуація?
Будь ласка, дай мені знати.
Hello, I read what happened to the player you wrote off, but I didn't find out if he managed to get his money out in the end.
Since you say you are in this situation, does the casino make any checks on your withdrawals ? How long have you been waiting for the whole investigation ? Also, have you received no answer or reason as to why this situation has arisen ?
Please let me know.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.