ФорумКазиноSmokace Casino - загальне обговорення

Smokace Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Gretche70
|
20102 переглядів 188 відповідей |
|
1 2...10
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Smokace Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я бачу тут лише 1 скаргу, без обговорень і без оцінки. Тим не менш, казино залишається сумнівним, чому? Як це оцінюється? Я вніс 25 євро 26 березня і отримав вітальний бонус. Я успішно це реалізував, продовжував грати, поки мій баланс не досяг 1000 євро. Тоді я подав запит на оплату, який очікував на розгляд до ранку понеділка, 27 березня. Незабаром після цього його обробляли. У вівторок я запитав, скільки часу їм знадобилося, щоб його обробити. Отримали негайну відповідь, яку вони обробляють протягом 24 годин. Але мій платіж мав би вийти в понеділок, 27 березня. Я знаю, що трансфер займає кілька днів. Тим не менш, я здивований, що моя виплата все ще обробляється на сайті казино. Побачу, коли до мене дійдуть гроші. Зараз я трохи не впевнений, тому що рейтинг казино сумнівний.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав свої 1000 євро😀

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Я подав запит на 2 зняття коштів 30.03. Скільки часу вам знадобилося? І яким методом? Я вибрав банківський переказ.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Ваші гроші зараз там?

Автоматичний переклад.
DerRobert
1 рік тому

У мене також був банківський переказ, і мої гроші були на моєму рахунку через 2 дні, це з вами, можливо, через вихідні?

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

дякую за відповідь Було 2 великі виплати, і вони надійшли прямо сьогодні. Поки що казино було дуже серйозним.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Дякуємо, що поділилися досвідом. Я з радістю відповім на ваше запитання, що стосується рейтингу казино. Перш за все, це невелике казино, коли справа доходить до доходів. Безпечніше грати в більші бренди на випадок великого виграшу, тому що ви знаєте, що в казино достатньо грошей, щоб виплатити виграш. Вони також отримали мінус бали за несправедливі умови. Вони також мають досить низький ліміт зняття (3000).

У будь-якому випадку, коли ви дивитеся на розділ скарг, здається, що гравці не мають жодних проблем з ними, тож якщо ви задоволені, не бійтеся продовжувати там грати 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

У мене проблеми зі зняттям грошей. Мій обліковий запис перевірено file

При введенні даних з'являється помилка, я звернувся в службу підтримки, і вони мені сказали, що у них проблеми з послугою виведення, але не з депозитом грошей.

Сподіваюся, ви можете мені допомогти.

Автоматичний переклад.
Noffnoffero
1 рік тому

Я боюся, що вам доведеться почекати, поки проблема вирішиться. Особисто я б спробував зняти, використовуючи інший спосіб оплати. Якщо я можу запропонувати наступний крок, запитайте в казино, які варіанти оплати вам доступні та за яких умов.

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, якщо ви з Аргентини, вони негайно закриють ваш рахунок, звичайно, відмивання грошей - це ганьба, не вкладайте гроші в це казино

Автоматичний переклад.
Martin121
1 рік тому

Як я бачу, ви вважаєте, що казино закрило ваш рахунок не лише тому, що вас звинуватили у відмиванні грошей, а й тому, що ви з Аргентини. я правий?

Так чи інакше, бажаю, звичайно, успіхів у розгляді скарги !


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я бачу, що кілька гравців роблять те саме з ним, перш за все через залежність від азартних ігор, а потім через відмивання грошей і зберігання наших грошей

Автоматичний переклад.
Martin121
1 рік тому

Я бачу, що ви не відповіли принаймні на одне важливе запитання в ланцюжку скарг.

Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Ви подавали документи для проходження процедури KYC?

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням , щоб оновити скаргу , це важливо.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, адже мій рахунок був відмінно верифікований, я приніс усі необхідні документи

Автоматичний переклад.
Martin121
1 рік тому

Звучить добре, дякую.

Давайте дамо цьому подальший прогрес, наразі мало що сказати, і з мого боку. Просто будьте впевнені, Нік уміє розглядати скарги, і я переконаний, що він зробить усе, щоб вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, я хотів би знати, чи відповідає казино smokace?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

жодне калічення, яке я надсилаю їм, не відповідає

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, я хотів би знати, чи відповідає казино smokace?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви можете перевірити це самі, якщо хочете:

https://es.casino.guru/smokace-casino-la-cuenta-del-jugador-se-cerro

Це посилання веде до вашої ланцюжка скарг. Коли казино попросять про співпрацю, ви дізнаєтеся, чи відповідають вони - чи ні.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, що буде, якщо він не відповість?

казино?

Автоматичний переклад.
1 2...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого