1 рік тому
Тут ви можете обговорити Smokace Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я бачу тут лише 1 скаргу, без обговорень і без оцінки. Тим не менш, казино залишається сумнівним, чому? Як це оцінюється? Я вніс 25 євро 26 березня і отримав вітальний бонус. Я успішно це реалізував, продовжував грати, поки мій баланс не досяг 1000 євро. Тоді я подав запит на оплату, який очікував на розгляд до ранку понеділка, 27 березня. Незабаром після цього його обробляли. У вівторок я запитав, скільки часу їм знадобилося, щоб його обробити. Отримали негайну відповідь, яку вони обробляють протягом 24 годин. Але мій платіж мав би вийти в понеділок, 27 березня. Я знаю, що трансфер займає кілька днів. Тим не менш, я здивований, що моя виплата все ще обробляється на сайті казино. Побачу, коли до мене дійдуть гроші. Зараз я трохи не впевнений, тому що рейтинг казино сумнівний.
I only see 1 complaint here so far, no discussions and no rating. Nevertheless, the casino stands as questionable, why? How is that rated? I deposited 25 euros on March 26th and got the welcome bonus. I implemented it successfully, continued to play until my balance was 1000 euros. I then submitted a payment request that was pending until Monday morning, March 27th. Shortly thereafter it was being processed. On Tuesday I asked how long it took them to process it. Got an immediate response, which they process within 24 hours. But my payment would have gone out on Monday March 27th. I know that a transfer takes a few days. Nevertheless, I am surprised that my payout is still being processed on the casino site. I'll see when the money gets to me. Was a bit unsure now because the rating for the casino is questionable.
Ich sehe hier bis jetzt nur 1 Beschwerde,keine Diskussionen und keine Bewertung. Trotzdem steht das Casino als fragwürdig da, warum? Wie wird das denn bewertet? Ich hatte am 26.3 25 euro eingezahlt und den Willkommenbonus bekommen. Hab ihn erfolgreich umgesetzt, weiter gespielt bis mein Guthaben auf 1000 Euro war. Hab dann einen Auszahlungsantrag gestellt der noch bis Montags früh 27.3 als ausstehend stand. Kurz darauf stand dann in bearbeitung. Dienstag hab ich dann mal nachgefragt wie lange die Bearbeitung bei ihnen dauert. Bekam auch sofort eine Antwort, das sie innerhalb 24 std bearbeiten. Aber meine Auszahlung wäre am Montag den 27.3 schon raus gegangen. Ich weiß das eine Überweisung ein paar Tage dauert. Trotzdem wundert es mich das meine Auszahlung auf der casino seite immer noch in Bearbeitung steht. Na ich werde sehen wann das Geld bei mir ankommt. War jetzt auch ein bisschen unsicher weil hier die Bewertung für das Casino auf fragwürdig steht.
Я отримав свої 1000 євро😀
I received my 1000 euros 😀
Meine 1000 Euro habe ich erhalten 😀
Я подав запит на 2 зняття коштів 30.03. Скільки часу вам знадобилося? І яким методом? Я вибрав банківський переказ.
I requested 2 withdrawals on 03/30. How long did it take you? And with which method? I chose bank transfer.
Ich habe am 30.03 2 Auszahlungen beantragt. Wie lange hat es bei dir gedauert? Und mit welcher Methode? Ich habe Bank transfer gewählt.
У мене також був банківський переказ, і мої гроші були на моєму рахунку через 2 дні, це з вами, можливо, через вихідні?
I also had a bank transfer and my money was in my account 2 days later, is it with you maybe because of the weekend?
Ich hatte auch bank transfer und mein Geld war 2 Tage später auf meinem konto, ist bei dir vielleicht wegen wochenende?
дякую за відповідь Було 2 великі виплати, і вони надійшли прямо сьогодні. Поки що казино було дуже серйозним.
Thanks for the answer. Were 2 major payouts and arrived straight today. So far the casino has been very serious.
Danke für die Antwort. Waren 2 größere Auszahlungen und kamen heute direkt an. Bisher sehr seriös das Casino.
Дякуємо, що поділилися досвідом. Я з радістю відповім на ваше запитання, що стосується рейтингу казино. Перш за все, це невелике казино, коли справа доходить до доходів. Безпечніше грати в більші бренди на випадок великого виграшу, тому що ви знаєте, що в казино достатньо грошей, щоб виплатити виграш. Вони також отримали мінус бали за несправедливі умови. Вони також мають досить низький ліміт зняття (3000).
У будь-якому випадку, коли ви дивитеся на розділ скарг, здається, що гравці не мають жодних проблем з ними, тож якщо ви задоволені, не бійтеся продовжувати там грати 🙂
Thank you for sharing your experience. I'll gladly answer your question when it comes to the casino's rating. First of all, they're a small casino when it comes to revenues. It's safer to play in bigger brands just in case you win big, because you know the casino has enough money to pay out the winnings. They also got minus points for having unfair terms and conditions. They also have quite a low withdrawal limit (3,000).
Anyway, when you look at the complaints section, it seems players don't have any issues with them so if you're satisfied, don't be afraid to carry on playing there 🙂
Привіт!
У мене проблеми зі зняттям грошей. Мій обліковий запис перевірено
При введенні даних з'являється помилка, я звернувся в службу підтримки, і вони мені сказали, що у них проблеми з послугою виведення, але не з депозитом грошей.
Сподіваюся, ви можете мені допомогти.
Hello!
I am having trouble withdrawing my money. My account is verified
When entering the data an error appears, I contacted customer service and they tell me that they have problems with the withdrawal service, but not for depositing money.
I hope you can help me.
Hola!
Estoy teniendo problemas para retirar mi dinero. Mi cuenta esta verificada,
al momento de ingresar los datos aparece un error, me comunique con servicio al cliente y me indican que tienen problemas con el servicio para retiros, no así para ingresar dinero.
Espero puedan ayudarme.
Я боюся, що вам доведеться почекати, поки проблема вирішиться. Особисто я б спробував зняти, використовуючи інший спосіб оплати. Якщо я можу запропонувати наступний крок, запитайте в казино, які варіанти оплати вам доступні та за яких умов.
Дайте мені знати, будь ласка.
I fear you must wait for the issue to get resolved. I would personally try to withdraw by using another payment option. If I may suggest the next step, ask the casino which payment options are available to you and under which conditions.
Let me know, please.
Ну, якщо ви з Аргентини, вони негайно закриють ваш рахунок, звичайно, відмивання грошей - це ганьба, не вкладайте гроші в це казино
Well if you are from Argentina they will close your account right away of course money laundering is a shame do not put money in this casino
bueno si sos de argentina te cierran la cuenta enseguida por supuesto lavado de dinero es una verguenza no ponga dinero en este casino
Як я бачу, ви вважаєте, що казино закрило ваш рахунок не лише тому, що вас звинуватили у відмиванні грошей, а й тому, що ви з Аргентини. я правий?
Так чи інакше, бажаю, звичайно, успіхів у розгляді скарги !
The way I see it, you believe the casino closed your account not just because you have been accused of money laundering, but also because you are from Argentina. Am I correct?
One way or another, I wish you good luck with the complaint of course!
Так, я бачу, що кілька гравців роблять те саме з ним, перш за все через залежність від азартних ігор, а потім через відмивання грошей і зберігання наших грошей
Yes, I am seeing that several players do the same to him, first of all, which is due to gambling addiction and then for money laundering and keeping our money
Si , estoy viendo que varios jugadores le hsce lo mismo primero de le ficem que es por adiccion al juego y despues por lavado de dinero y quedandose con juestro dinero
Я бачу, що ви не відповіли принаймні на одне важливе запитання в ланцюжку скарг.
Будь ласка, ваш обліковий запис повністю підтверджено? Ви подавали документи для проходження процедури KYC?
Будь ласка, скористайтеся цим посиланням , щоб оновити скаргу , це важливо.
Дякую тобі.
I see you've failed to answer at least one important question in the complaint thread.
Has your account been fully verified, please? Have you submitted documents to pass the KYC procedure?
Kindly use this link to update the complaint, it's crucial.
Thank you.
Так, адже мій рахунок був відмінно верифікований, я приніс усі необхідні документи
Yes, after all, my account was perfectly verified, I brought all the necessary documents
Si, pase todo mi cuenta estba perfectamemte verificada, wnvie todos los documentos necesarios
Звучить добре, дякую.
Давайте дамо цьому подальший прогрес, наразі мало що сказати, і з мого боку. Просто будьте впевнені, Нік уміє розглядати скарги, і я переконаний, що він зробить усе, щоб вирішити проблему.
Sounds good, thank you.
Let's give it further progress, not much to say for the moment, and from my side. Just be assured Nick is skilled in handling complaints, and I'm convinced he'll do everything to solve the issue.
Ви можете перевірити це самі, якщо хочете:
https://es.casino.guru/smokace-casino-la-cuenta-del-jugador-se-cerro
Це посилання веде до вашої ланцюжка скарг. Коли казино попросять про співпрацю, ви дізнаєтеся, чи відповідають вони - чи ні.
You can check it for yourself if you like:
https://es.casino.guru/smokace-casino-la-cuenta-del-jugador-se-cerro
This link leads to your complaint thread, once the casino is asked for cooperation, you'll find out whether they respond - or not.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.