ФорумКазиноSmokace Casino - загальне обговорення

Smokace Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Gretche70
|
5548 переглядів 83 відповідей ||
1...3 4 5
Додати публікацію
dancerreddevile
3 тиж. тому

Є це?

Дякую за вашу цікаву думку. Ви висловили свою думку на їхньому форумі? Незважаючи на нарікання, навіть індекс його безпеки тут досить високий. Крім того, усі скарги, надіслані через Центр вирішення питань Casino Guru, були розглянуті. Напевно, не кожен незадоволений гравець потрапив на скаргу.


Автоматичний переклад.
Radka
3 тиж. тому

Вітаю Радко,

Моя думка про це казино стала вкрай негативною, враховуючи, скільки скарг гравців є. Я бачу, що казино надзвичайно послідовне у своїй бізнес-політиці. Вони не дають великих виплат, наприклад, у 30 доларів?! 🙁 Це характер. Але тому казино платить 5 доларів за відгук на Askgamblers (який, до речі, став справжнім афілійованим партнером) або 100 спінів за номінацію. Тож на цьому сайті ви можете прочитати багато коментарів і похвал про те, що це найкраще казино. Мені особисто Smokace взагалі не потрібен. Навіщо мені вкладати свої тяжко зароблені гроші у щось надзвичайно небезпечне. Але я докладу всіх зусиль, щоб написати брутально чесний огляд, де тільки зможу. Тож той, хто її прочитає, матиме справжнє уявлення про це «казино». Я маю на увазі справді, що це? Ні, хто знає, яка у них конфігурація слота, і RTP, і навіть якщо ви щось отримаєте, вам потрібно 3 юристи і 3 місяці чекати?!

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
3 тиж. тому

Я бачу, що негативні відчуття зберігаються, але оскільки у вас був досвід, я не здивований. Не соромтеся писати відгук користувача, оскільки ваш є досить описовим і в більшості випадків досить інформативним.

Крім того, я сподіваюся, що ви не потрапите в подібне казино, і ваш досвід буде тільки кращим. 😉

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго ранку, я хотів запитати, чи можемо ми вирішити ситуацію, яка трапилася зі мною в казино Smokace. Я зробив запит на зняття 500 євро приблизно 1 місяць тому, я негайно надіслав запитані документи, плюс селфі IBAN з ідентифікаційним документом і двома картками, які я використовуйте більшість для виконання поповнень. Потім мене попросили розпізнати третю картку, яку я використовував лише для дуже кількох поповнень. Картка, про яку йде мова, є поповнюваною та не має назви на самій картці. Я представив баланс операцій від 01/2024, йому було відмовлено, попросивши додатково завірити, оскільки перші 6 цифр картки та останні 4 повинні бути вказані на аркуші (картка, про яку йдеться, вже була надіслана у форматі jpeg .) банк сказав мені, що для цього типу паперу немає іншої можливої сертифікації. Smokace — це шахрайство, будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
serafinia90
1 тиждень тому

Привіт.

По-перше, я хочу сказати, що я ціную ваші зусилля. Наскільки здається, ви зробили все можливе, щоб вирішити проблему самостійно. На жаль, здається, що настав час просувати цю проблему вперед, але не хвилюйтеся, ви знайшли правильне місце.

Лише кілька приміток, якщо можна:

Чи намагалися ви пояснити службі підтримки казино, що ця поповнювана картка, ймовірно, вважається віртуальною карткою, і, швидше за все, її не можна перевірити так само, як стандартні дебетові/кредитні картки?

Виходячи з вашого опису, я вважаю, що казино могло пропустити цю деталь. Я б також спробував надати документи у форматі .pdf, а не у .jpeg. Ви знаєте документи, збережені у форматах .jpg, .jpeg і. img може бути обрізаний або якимось чином змінений, тому зазвичай краще використовувати формат .pdf.

Проте, на мій погляд, працівники казино повинні бути в змозі допомогти вам у цій ситуації, і якщо вони не зможуть цього зробити, ми тут, щоб допомогти вам.

Не хвилюйтеся, принаймні перші кілька кроків досить прості, все, з чого вам потрібно почати, це подати скаргу.

Натисніть або торкніться цього посилання 👈, щоб зробити це.

Будь ласка, дотримуйтеся посібника, дайте відповіді на початкові запитання та опишіть проблему. Щоб трохи попередити вас, цей посібник 👈 охоплює найпоширеніші сценарії та запитання.

Якщо ви почуваєтеся розгубленими або потребуєте додаткових вказівок, просто дайте відповідь на цю публікацію, і ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Як це звучить для вас?


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

ПРИВІТ,


Мені хотілося б знати, чи хтось коли-небудь вигравав приз у щомісячному (квітневому) турнірі Pragmatic Play від Smokeace.

Я виграв турнір, вигравши €5000 (перше місце), але я ще не отримав свій виграш.

Згідно з умовами, виграші будуть зараховані на баланс казино протягом 72 годин після закінчення турніру. Наразі пройшло 71. Я дуже сумніваюся, що вони визнають мій виграш.

Команда підтримки постійно каже мені, що виграші будуть зараховані, щойно будуть підтверджені переможці турніру. ДОПОМОЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це казино, яке потрапило в фінальні номінації на нагороди Askgamblers...

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

ПРИВІТ,


Мені хотілося б знати, чи хтось коли-небудь вигравав приз у щомісячному (квітневому) турнірі Pragmatic Play від Smokeace.

Я виграв турнір, вигравши €5000 (перше місце), але я ще не отримав свій виграш.

Згідно з умовами, виграші будуть зараховані на баланс казино протягом 72 годин після закінчення турніру. Наразі пройшло 71. Я дуже сумніваюся, що вони визнають мій виграш.

Команда підтримки постійно каже мені, що виграші будуть зараховані, щойно будуть підтверджені переможці турніру. ДОПОМОЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА!

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Привіт. Чи можу я запитати, чи є у вас новини про ваші виграші? Ви вже отримали гроші?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це казино, яке потрапило в фінальні номінації на нагороди Askgamblers...

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Які б це були нагороди?

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Привіт Ромі. Ні, я ще не отримав свій виграш. Мені постійно кажуть, що чекають результатів від Pragmatic.

Чесно кажучи, я вважаю, що отримати результати не так вже й складно, оскільки був публічний рейтинг.

Ситуація справді розчаровує

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
5 дн. тому

О, це, мабуть, важко... Ну, я думаю, що немає сенсу міркувати, чому оцінка вашого ігрового процесу займає так багато часу, якщо у нас немає когось із Pragmatic, щоб допомогти нам у цьому. 🙁

Що, швидше за все, не варіант на форумі. Мені також дуже прикро бачити вашу другу проблему зі Smokace щодо конфіскованих виграшів. Це здорово.

Я зауважив, що ви очікували зовсім іншого підходу до історії ігор; і все ж я б сказав, що Нік запитав, чи можете ви звернутися до казино, щоб надати це вам як їхньому клієнту. Це досить поширений крок, і зазвичай казино дотримуються.

Будь ласка, спробуйте триматися!

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Привіт всім.

Я хотів би повідомити вам, що сьогодні я отримав €5000 виграшу з турніру Pragmatic

Я зітхнув з полегшенням.

Однак я все ще чекаю цього

вирішення моєї скарги 👍🏻

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
3 дн. тому

Це дійсно чудова новина, дякую за оновлення. Подивимося, як зараз буде ваша скарга . Будь ласка, оновіть його також, коли це можливо.

Автоматичний переклад.
Romi
3 дн. тому

Можливо, винагорода за миттєву виплату😉

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
3 дн. тому

Що це означає?

Ви бачили мою скаргу? Ви, хто мав досвід роботи зі Smokace та їхніми умовами, що ви думаєте про мій випадок?

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
3 дн. тому

Я намагаюся бути трохи саркастичним... Через те, що ви намагаєтеся отримати свій виграш, і інші гравці мають ті ж проблеми..

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
3 дн. тому

Так, я це зрозумів.

Я просив особисту думку щодо моєї скарги. Що ви думаєте про це?

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
3 дн. тому

Вибач, брате, я не читав про твою скаргу. Але я бачу, що ви отримали виграш від прагматичної гри в турнірі. Я сподіваюся, що ви отримуєте хороший прибуток.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Ні, я мав на увазі свою скаргу на конфіскований виграш. Будь ласка, увійдіть у мій профіль і прочитайте мою скаргу.

тоді скажи мені свою думку

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Брате, у тебе півмільйона на рахунку в казино, яке не платить навіть 50 доларів за деяких гравців. Я думаю, ви підете за цією перемогою в будівлю суду. Але це лише моя думка, можливо, служба скарг CasinoGuru має краще рішення. Просто будь терплячим.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого