Привіт.
По-перше, я хочу сказати, що я ціную ваші зусилля. Наскільки здається, ви зробили все можливе, щоб вирішити проблему самостійно. На жаль, здається, що настав час просувати цю проблему вперед, але не хвилюйтеся, ви знайшли правильне місце.
Лише кілька приміток, якщо можна:
Чи намагалися ви пояснити службі підтримки казино, що ця поповнювана картка, ймовірно, вважається віртуальною карткою, і, швидше за все, її не можна перевірити так само, як стандартні дебетові/кредитні картки?
Виходячи з вашого опису, я вважаю, що казино могло пропустити цю деталь. Я б також спробував надати документи у форматі .pdf, а не у .jpeg. Ви знаєте документи, збережені у форматах .jpg, .jpeg і. img може бути обрізаний або якимось чином змінений, тому зазвичай краще використовувати формат .pdf.
Проте, на мій погляд, працівники казино повинні бути в змозі допомогти вам у цій ситуації, і якщо вони не зможуть цього зробити, ми тут, щоб допомогти вам.
Не хвилюйтеся, принаймні перші кілька кроків досить прості, все, з чого вам потрібно почати, це подати скаргу.
Натисніть або торкніться цього посилання 👈, щоб зробити це.
Будь ласка, дотримуйтеся посібника, дайте відповіді на початкові запитання та опишіть проблему. Щоб трохи попередити вас, цей посібник 👈 охоплює найпоширеніші сценарії та запитання.
Якщо ви почуваєтеся розгубленими або потребуєте додаткових вказівок, просто дайте відповідь на цю публікацію, і ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам.
Як це звучить для вас?
Hello.
Firstly, I want to say that I appreciate your efforts. As far as it seems, you did what you could to resolve the matter on your own. Sadly, it also seems that the time has come to push this problem forward, but don't worry, you found the right place.
Just a few notes, if I may:
Have you tried to explain to the casino support, that this rechargeable card is probably considered a virtual card, and most likely can't be verified in the same way as standard debit/credit cards?
Based on your description, I feel the casino may overlooked this detail. I would also try to provide documents in .pdf format rather than .jpeg. You know documents saved in .jpg ,.jpeg, and. img may be cropped or altered somehow, that's why the .pdf format is usually preferable.
Still, in my opinion, the casino employees should be able to guide you even through this situation, and if they fail to do so, we are here to help you out.
Don't worry, at least the first few steps are quite simple, all you need to start with is submitting a complaint.
Please click or tap this link 👈 to do so.
Follow the guide, answer the initial questions, and describe the issue, please. To give you a bit of a heads-up, this guide 👈 covers the most common scenarios and questions.
If you feel lost or need further guidance, just reply to this post, and we will do our best to help you out.
How does this sound to you?
Автоматичний переклад.