ГоловнаФорумКазиноSmokace Casino - загальне обговорення

Smokace Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Gretche70
|
24 276 переглядів 194 відповідей |
|
1...5 6 7...10
4 міс. тому

Найбільше мене хвилює те, що я читав багато скарг від гравців, у яких раптово заблокували облікові записи та затримали виграші. У цих випадках казино назвало відмивання грошей дивною мотивацією. Ніби гравець використовує казино, щоб відмити кілька тисяч євро!

Мене бентежить і турбує те, що гуру казино в цих випадках завжди погоджувався з казино, не даючи гравцеві права на відповідь.

На якій підставі ви можете це довести?




Автоматичний переклад.
Aleauzzass
4 міс. тому

Вони також заблокували мій обліковий запис, сказавши, що їм потрібно підтвердити ігровий сеанс у провайдера. Звичайна дурниця, а потім придумують якийсь привід, щоб не платити. Я не використовував бонуси, то що вони повинні досліджувати?? Коли ви програєте, вони досліджують, чому ви програли??

Я сподіваюся заради них, що вони не захочуть мене обдурити, бо знайшли не ту людину, яка це зробить

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
4 міс. тому

Незручно те, що в моїй скарзі Smokace і Casino Guru обмінялися моєю історією ігор, і за весь цей процес я так і не отримав її.

Я попросив це в казино, але мені так і не відповіли.

Я попросив Casino Guru надіслати його мені, але вони відмовилися, сказавши, що це не їхнє право надсилати це мені, і вони лише встигли сказати мені, що якщо я хочу цього, я повинен звернутися до влади. СКАНДАЛЬНО!

Давайте поговоримо про МОЮ історію, отже, про МОЇ ігрові дані.

Я думаю, очевидно, що щось не так у стосунках Smokace і Casino Guru

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Крім того, мої транзакції зберігаються в блокчейні Trueplay (я також використовую токени для гри).

І все ж мій виграш було анульовано. божевільний

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
4 міс. тому

Привіт 👋 брате,

Ви все ще чекаєте грошей від турніру Pragmatic play?

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
4 міс. тому

Ні, я отримав їх, тому що їх оплачує безпосередньо Pragmatic.

Мені скасували 495 тис.

Ви також можете прочитати мою скаргу.

Мої виграші були обмежені двічі. Крім того, я також використовував жетони, які вони надають у казино на балансі.

Моя історія ігор зникла з сайту (у мене є записи екрана, щоб підтвердити це), і ніхто не хоче надсилати її мені.

Вони стверджували, що сайт сповістив мене про закінчення бонусу за допомогою спливаючого вікна, але воно так і не з’явилося.

Словом, зграя брехні.

Вони все одно конфіскували все.

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
4 міс. тому

Якщо ви читаєте те, що я написав, перш ніж відповісти вам, я теж маю багато сумнівів.

У багатьох гравців їхні ігрові рахунки заблокували через підозру у відмиванні грошей (кілька тисяч євро, речі, які викликають сміх у курей), і гуру казино рішуче погодився з казино, не маючи права відповідати гравцеві.

Вони закрили мій обліковий запис трьома різними повідомленнями в цьому хронологічному порядку

- Неможливо отримати баланс користувача від Trueplay (що таке Trueplay??)

-Користувач вимкнено через проблеми з грою (ніколи не просив це казино про самовиключення)

- нарешті вони надіслали мені електронний лист із повідомленням, що вони мають зв’язатися з постачальником, щоб перевірити ігровий сеанс, і що це займе два тижні, і мої гроші неможливо зняти!!


Автоматичний переклад.
carsix79
4 міс. тому

Вони також закрили мій акаунт через залежність.

Шкода, що після конфіскації я більше не маю жодного депозиту на їхньому сайті, і рахунок був чарівним чином закритий після того, як я подав скаргу Casino Guru.

Відчувається запах брудних ситуацій

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви хочете сказати, що вони заблокували ваш обліковий запис після того, як ви подали скаргу??

Те саме сталося і зі мною!

Я подав скаргу через недотримання правил виведення коштів. Вони не дозволили мені завантажувати більше одного зняття, хоча в їхніх Умовах сказано, що ви можете завантажувати три одночасно на день.

І менше ніж через 10 хвилин після подання моєї скарги (яка все ще розглядається) вони заблокували мій ігровий обліковий запис!!

Автоматичний переклад.
Aleauzzass
4 міс. тому

З тих півмільйона ви нічого не отримали?

Автоматичний переклад.
carsix79
4 міс. тому

Це здається трохи дивним, чи не так?

Автоматичний переклад.
dancerreddevile
4 міс. тому

Абсолютно нічого, навіть євро.

Вони навіть конфіскували та визнали недійсними жетони, які я накопичив під час гри.

А також, очевидно, змусити мою історію ігор зникнути.

Я повторюю і пишу публічно, що я вважаю Гуру Казино, який (отримавши мою історію від казино) повинен надати її мені або принаймні допомогти відновити. Очевидно, сподіваючись, що нею не будуть жодним чином маніпулювати

Автоматичний переклад.
carsix79
4 міс. тому

Щоб відповісти на ваше запитання про Trueplay:

Це компанія, яка розробляє та виробляє криптовалюту для онлайн-ігор.

Вони надають казино токени та гаманці, які казино потім дають як кешбек винагороду за ігри, які вони роблять.

Усі транзакції фіксуються в блокчейні, але вони все одно свавільно вирішують конфіскувати ваші ставки.

Димкові називаються SMOKY.

Ах, я забув, казино не повідомляє про жодні положення та умови токенів (не дотримуючись умов, підписаних із Trueplay), і вони вирішують, як ними керувати, як їм подобається. Без жодних правил.

Мені здається, що це суперечить справедливому кодексу онлайн-ігор

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Тримайтеся подалі від цього мерзотного казино!!

Вони заблокували мій рахунок із 17 660 євро!

Крім того, хоча в їхніх умовах прямо сказано, що ви можете вводити до трьох вилучень одночасно, вони дозволили мені ввести лише одне, а друге відмовили.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт. Чи отримали ви якісь пояснення від казино щодо цього? Якщо в їхніх умовах написано, що ви можете зняти до 3 коштів, вони дійсно мають дозволити вам це зробити.

Наша команда розгляду скарг незабаром перегляне вашу скаргу та зв’яжеться з вами. Просто дайте нам трохи часу, оскільки ми зіткнулися з дуже великою кількістю скарг під час цього літнього сезону відпусток.🙏

Чи можете ви зараз зв’язатися з казино, чи після блокування вашого облікового запису вони не відповіли?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Найбільше мене хвилює те, що я читав багато скарг від гравців, у яких раптово заблокували облікові записи та затримали виграші. У цих випадках казино назвало відмивання грошей дивною мотивацією. Ніби гравець використовує казино, щоб відмити кілька тисяч євро!

Мене бентежить і турбує те, що гуру казино в цих випадках завжди погоджувався з казино, не даючи гравцеві права на відповідь.

На якій підставі ви можете це довести?




Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я переглянув усі скарги щодо цього казино та з’ясував, що, окрім деяких невиправданих або випадків, коли гравці перестали відповідати, є багато скарг, які позначені як вирішені. Це свідчить про те, що казино дійсно готове співпрацювати з нашою командою, тож сподіваємося, що ваша справа також буде вирішена найкращим чином.

Ми завжди співпрацюємо з казино та гравцем, щоб забезпечити чесну гру з обох сторін. Тож немає нічого прихованого, і кожен може чітко бачити, що відбувається в кожній скарзі. З нашого боку взагалі нема чого приховувати.

Тільки якщо є якісь докази з однієї зі сторін, ми можемо прийняти рішення в кожному випадку. І кожен гравець або казино має право відповісти або навіть повторно відкрити справу після її закриття, якщо вони з нею не згодні. Якщо будуть надані додаткові докази, ми обов’язково щоразу проводитимемо подальше розслідування.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Абсолютно нічого, навіть євро.

Вони навіть конфіскували та визнали недійсними жетони, які я накопичив під час гри.

А також, очевидно, змусити мою історію ігор зникнути.

Я повторюю і пишу публічно, що я вважаю Гуру Казино, який (отримавши мою історію від казино) повинен надати її мені або принаймні допомогти відновити. Очевидно, сподіваючись, що нею не будуть жодним чином маніпулювати

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Нам дуже шкода, що ми не змогли вам більше допомогти. Лише казино має право надавати вам історію, тому наша команда не може ділитися нею з кимось.

Чи пробували ви звертатися до органу ліцензування, як вам запропонував Браніслав?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Мені написали, що ведеться розслідування ігрових сесій і чекають відповіді від провайдера.

Я запитав, який провайдер, і вони мені не хочуть сказати. Я не використовував бонуси, тому зрозуміло, що я підозрілий.

Мене хвилюють скарги, позначені як необґрунтовані, якщо казино заблокувало обліковий запис гравця, звинувативши його у відмиванні грошей.

На Trustpilot є багато повідомлень про подібні випадки. Це схоже на хижацьку стратегію казино, щоб заморозити рахунки після виграшу та знайти відмовки, щоб не платити.

Цікаво, на якій підставі гуру казино на боці казино, особливо коли гравця звинувачують у відмиванні грошей. Як це довести, якщо ви навіть не даєте гравцеві права на відповідь?

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Оскільки ви кажете, що допомагаєте гравцям вирішувати суперечки з казино, я прошу вас публічно:


Чи можете ви допомогти мені відновити історію ігор?

Я думаю, що це дуже простий запит для такої команди, як ваша, і безумовно простіший, ніж суперечки, які ви зазвичай отримуєте.

Дякую

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Мені написали, що ведеться розслідування ігрових сесій і чекають відповіді від провайдера.

Я запитав, який провайдер, і вони мені не хочуть сказати. Я не використовував бонуси, тому зрозуміло, що я підозрілий.

Мене хвилюють скарги, позначені як необґрунтовані, якщо казино заблокувало обліковий запис гравця, звинувативши його у відмиванні грошей.

На Trustpilot є багато повідомлень про подібні випадки. Це схоже на хижацьку стратегію казино, щоб заморозити рахунки після виграшу та знайти відмовки, щоб не платити.

Цікаво, на якій підставі гуру казино на боці казино, особливо коли гравця звинувачують у відмиванні грошей. Як це довести, якщо ви навіть не даєте гравцеві права на відповідь?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт carsix79,

У таких ситуаціях під час розгляду скарги казино має довести без жодних сумнівів, що гравець вчинив таке шахрайство. Хоча існує ймовірність, що ми не будемо ділитися доказами з гравцем, запит є частиною процесу.

«Як це довести, якщо ви навіть не даєте гравцеві права на відповідь?»

Весь процес налаштований на представлення точки зору гравця та казино. Обидві сторони можуть відповісти.

Якщо казино відмовиться, справи будуть закриті як необґрунтовані або з іншими варіантами в межах тієї ж категорії. Справа в тому, що Команда не на будь-якому боці. Це процес збору інформації, доказів і пошуку можливих рішень.

Чесно кажучи, звіти Trust Pilot не нададуть багато інформації, доки гравці не подадуть офіційні скарги.



Автоматичний переклад.
Aleauzzass
4 міс. тому

Привіт.

Це залежить від обставин. Чи надає казино історію ігор? Навіть сьогодні деякі казино стверджують, що їхня система не може зробити це в розумному форматі. Я також бачив «Вибачте, платформа не підтримує це».

Наша основна мета – вирішити питання щодо спірних сум. Якщо ви, наприклад, подасте скаргу щодо «відсутньої» ігрової історії без прямого впливу на вашу здатність знімати гроші, я б сказав, що запит може бути відхилено. Хоча ця частина є моїм припущенням, заснованим на раніше відхилених скаргах.

Звичайно, спробувати це цілком нормально.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого