ФорумКазиноSmokace Casino - загальне обговорення

Smokace Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

1 рік тому від Gretche70
|
20086 переглядів 188 відповідей |
|
1...9 10
Додати публікацію
Nicola99
2 міс. тому

Ви пробували цю електронну пошту m? file

Автоматичний переклад.
nigeljc59
2 міс. тому

Те ж саме, моя електронна пошта надсилає мені сповіщення про те, що повідомлення неможливо доставити, навіть із черговим безладом із електронними листами те саме, завжди зникає, і, на щастя, я вже все перевірив, але якщо я намагаюся надіслати електронний лист, відбувається те саме, але живий чат у мене не працює, просто якщо я натискаю спливаюче вікно, нічого не відбувається, інакше я б надіслав документацію в прямому чаті, але зараз я справді не знаю, як надіслати йому документи

Автоматичний переклад.
Nicola99
2 міс. тому

Немає електронної пошти або контакту KYC, як показано, і немає чату!! Здається дивним 🤔 Ви раніше знімали з них кошти?

Автоматичний переклад.
nigeljc59
2 міс. тому

у них є контакти, але з моєю електронною адресою я не знаю, чому я не можу надіслати їм документи, ні, саме тому я хотів успішно підтвердити, перш ніж грати,

тому що в казино stelario я перевірив без проблем минулого року, але зараз я також не можу зв’язатися з ними, але я вже перевірив і зняв (навіть позавчора) успішно, тому проблема не має значення, але з smokace я повинен перевірити це проблема, поки вони не перевірять, я, очевидно, більше не буду грати

Автоматичний переклад.
Nicola99
2 міс. тому

Чому б вам не відкрити новий обліковий запис електронної пошти і не надіслати документи звідти, пояснити їм ситуацію та попросити їх відповісти на обидві адреси електронної пошти, щоб принаймні ви могли відповісти, якщо вони надішлють вам електронний лист.

Автоматичний переклад.
nigeljc59
2 міс. тому

Точно, я теж про це думав і думаю, що скоро спробую це зробити.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

file jaro, я думаю, мені потрібно, щоб ти зв’язався з казино, тому що моя електронна пошта, я не знаю чому, але з їхньою електронною поштою вона не працює, і вона не надсилає мені повідомлення, чи є у вас спосіб, за допомогою якого я можу їх надіслати документи?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

привіт Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг у перевірці, надішліть скаргу тут , і я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб вирішити проблему в цьому казино.

Тримайте нас в курсі, як все відбувається.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, я намагався зняти кілька місяців, у мене було 2500 реалів, це зайняло деякий час, вони попросили документи та все електронною поштою, перевірили мій обліковий запис і все було добре, але нічого не можна було зняти, я насправді надіслав електронний лист кілька, поки вони не запитали в мене модель або номер, за яким я намагався зняти, я надіслав їм це, і через 4 дні вони мені заплатили, але тепер я намагався 4 дні, і нічого не зникло, навіть можливість знімати по піксу, але я все роблю, бо в мене там 83 тис, мені важко їм платити

Автоматичний переклад.
c8dbbzt64p
3 тиж. тому

Привіт, вони також дали вам альтернативу зняти, якщо pix недоступний? Ви запитали їх, чому це сталося і скільки часу це має зайняти? Чи не було обмеження на зняття?

Спробуйте відповісти на мої запитання, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Автоматичний переклад.
1...9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого