Те ж саме, моя електронна пошта надсилає мені сповіщення про те, що повідомлення неможливо доставити, навіть із черговим безладом із електронними листами те саме, завжди зникає, і, на щастя, я вже все перевірив, але якщо я намагаюся надіслати електронний лист, відбувається те саме, але живий чат у мене не працює, просто якщо я натискаю спливаюче вікно, нічого не відбувається, інакше я б надіслав документацію в прямому чаті, але зараз я справді не знаю, як надіслати йому документи
Same thing, my email sends me the notification that it is impossible to deliver the message, even with another mess with the emails same thing, always gone and luckily I had already verified everything, but if I try to send email the same thing happens, but the live chat does not work for me, just if I click the pop-up nothing happens, otherwise I would have sent the documentation in live chat, but now like this I really don't know how to send him the documents
Stessa cosa, la mia email mi rimanda la notifica che è impossibile recapitare il messaggio, anche con un altro casino con le email stessa cosa, sempre andato e per fortuna avevo gia verificato tutto, ma se provo a mandare email succede la stessa cosa, peró la chat live non mi funziona, proprio se clicco il pop-up non succede niente, altrimenti avrei spedito la documentazione in live chat, ma ora cosi non saprei proprio come mandargli i documenti
у них є контакти, але з моєю електронною адресою я не знаю, чому я не можу надіслати їм документи, ні, саме тому я хотів успішно підтвердити, перш ніж грати,
тому що в казино stelario я перевірив без проблем минулого року, але зараз я також не можу зв’язатися з ними, але я вже перевірив і зняв (навіть позавчора) успішно, тому проблема не має значення, але з smokace я повинен перевірити це проблема, поки вони не перевірять, я, очевидно, більше не буду грати
they have the contacts, only that with my email I don't know why I can't send them the documents, no that's exactly why I wanted to verify successfully before playing,
because on stelario casino I verified without problems last year, but now I can't contact them either but I have already verified and withdrawn (even the day before yesterday) successfully, so the problem is irrelevant, but with smokace that I have to verify it's a problem, until they verify I obviously won't play anymore
i contatti li hanno, solo che con la mia mail non so perche non riesco a fargli avere i documenti, no appunto per quello volevo verificare con successo prima di giocare,
perche su stelario casino ho verificato senza problemi l’anno scorso, ma ora anche loro non riesco a contattarli peró ho gia verficato e prelevato (anche l’altro ieri) con successo, quindi il problema è irrilevante, ma con smokace che devo verificare è un problema, fino a che non verificano io non gioco piu ovviamente
Чому б вам не відкрити новий обліковий запис електронної пошти і не надіслати документи звідти, пояснити їм ситуацію та попросити їх відповісти на обидві адреси електронної пошти, щоб принаймні ви могли відповісти, якщо вони надішлють вам електронний лист.
Why don't you open a new email account and send the documents from there and explain to them the situation and ask for them to reply to both email addresses so at least you can reply if they email you.
jaro, я думаю, мені потрібно, щоб ти зв’язався з казино, тому що моя електронна пошта, я не знаю чому, але з їхньою електронною поштою вона не працює, і вона не надсилає мені повідомлення, чи є у вас спосіб, за допомогою якого я можу їх надіслати документи?
jaro I think I need you to contact the casino because my email I don't know why, but with their email it doesn't work and it doesn't send me the message, do you have a method with which I can send them the documents?
jaro mi sa che ho bisogno di voi per contattare il casino perche la mia email non so come mai, ma con le loro email non funziona e non mi spedisce il messaggio, avete un metodo con la quale io possa fare avere a loro i documenti?
привіт Якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг у перевірці, надішліть скаргу тут , і я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб вирішити проблему в цьому казино.
Тримайте нас в курсі, як все відбувається.
Hey. If you need the help of our complaint team with your verification, please file a complaint here, and I am sure that they will do whatever is possible to solve the issue at this casino.
Keep us informed on how everything goes.
Привіт, я намагався зняти кілька місяців, у мене було 2500 реалів, це зайняло деякий час, вони попросили документи та все електронною поштою, перевірили мій обліковий запис і все було добре, але нічого не можна було зняти, я насправді надіслав електронний лист кілька, поки вони не запитали в мене модель або номер, за яким я намагався зняти, я надіслав їм це, і через 4 дні вони мені заплатили, але тепер я намагався 4 дні, і нічого не зникло, навіть можливість знімати по піксу, але я все роблю, бо в мене там 83 тис, мені важко їм платити
Hello and I've been trying to withdraw for months, I had 2500 reais, it took a while, they asked for doc and everything by email, checked my account and it was ok, but nothing to withdraw, I sent an email in fact several, until they asked me for the model or number where I was trying to withdraw, I sent it to them, and in 4 days they paid me, but now I've been trying for 4 days and nothing has disappeared even the option to withdraw by pix, but I'm doing everything, because I have 83K there, I find it difficult for them to pay
Olá e estou tentando sacar a meses estava com 2500 reais , demorou pediram doc e tudo mais por email, verificou minha conta e estava ok, porém nada de sacar , enviei um email na vdd varios , até que me pediram o modelo ou número de onde estava tentando efetuar o saque , mandei para eles , e em 4 dias me pagaram, mais agora estou a 4 dias tentando e nada sumiu até a opção de sacar por pix, mais estou fazendo de tudo , pois estou com 83K lá , acho difícil eles pagarem
Привіт, вони також дали вам альтернативу зняти, якщо pix недоступний? Ви запитали їх, чому це сталося і скільки часу це має зайняти? Чи не було обмеження на зняття?
Спробуйте відповісти на мої запитання, і ми побачимо, що ми можемо зробити.
Hello, did they also give you an alternative to withdraw if pix is not available? Did you ask them why this happened and how long it should take? Wasn't there a limit on the withdrawal?
Try answering my questions please and we'll see what we can do.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.