Минуло 8 днів, і з тих пір вони скасували два мої незавершені зняття коштів без будь-якої законної, справжньої відповіді, такої самої автоматичної відповіді «очікування постачальника ігор». Я намагався поспілкуватися з різними представниками служби підтримки клієнтів, я надіслав електронного листа в службу підтримки & KYC, фінансовий відділ, усі з яких були лише ті самі автоматичні відповіді, жодного справжнього користувача! Немає чітких відповідей чи будь-яких із цих так званих подальших електронних листів. До мого виграшу вони були швидкими, такими ввічливими, корисними, вони швидко перевірили мене, і я отримував відповіді в рекордно короткий час, а після того, як я отримав великий виграш, нічого, крім повільних автоматичних відповідей, які навіть не відповідали на запитання, яке я мав запитую... У мене було 3 незавершених зняття коштів, два з яких вони скасували, і досі не дали мені чіткої причини або не надіслали мені жодних електронних листів... Я думаю, казино не очікувало, що людина виграє 😕
Been 8 days now and they've since canceled two of my pending withdrawals without any legit, real answer, just the same automated reply "waiting on the game provider" I've tried chatting with different customer service reps, I've emailed support & KYC, financial department, all of which only been the same automated responses, no actual person once! No clear answers or any of these so called follow up emails. Previous to my win, they were fast and so polite, helpful, they had verified me quickly and I was getting responses in record time, then after I hit a big win, nothing but slow automated responses that do not even answer the question I was asking... I've had 3 pending withdrawals which two of them they canceled and still have not gave me a clear reason why or sent me any follow up emails... I think the casino was not expecting ppl to win 😕
Привіт! Я б почав із того, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. З іншого боку, я розумію ваші почуття, коли ви отримуєте лише автоматичні відповіді та жодних реальних відповідей про свої зняття коштів, які вже були скасовані.
Однак, виходячи з того, що ви пишете, і того факту, що це контролюється постачальником гри, я думаю, що це причина, чому ви ще не отримали відповідної відповіді. Очевидно, ваше вилучення перебуває під певною перевіркою, і коли все буде переглянуто, я сподіваюся, ви отримаєте належну відповідь. Якщо ні, і все займає більше ніж звичайні 14 днів, у вас є можливість подати скаргу.
Тим не менш, я б дав казино ще трохи часу, продовжував би намагатися їм нагадувати, оскільки ви сказали, що раніше все було добре, ви завжди отримували свої гроші, і спілкуватися було приємно.
Якщо ви дізнаєтеся щось нове, повідомте нам, і якщо ваша ситуація не змінилася, ми спробуємо допомогти.
Hi, I would start by saying that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. On the other hand, I understand your feelings when you get only automatic answers and no real ones about your withdrawals that have already been canceled.
However, based on what you write and the fact that it is controlled by the game provider, I think this is the reason why you have not received any relevant reply yet. Obviously your withdrawal is under some kind of check and when everything is reviewed I hope you will get a proper answer. If not, and everything takes more than the usual 14 days, you have the option of lodging a complaint then.
Nevertheless, I would give the casino some more time, keep trying to remind them, since you say that everything was fine before and you always got your money and the chat was nice.
If you find out anything new let us know and if your situation hasn't moved on we will try to help.
Ну, тепер, коли я спробував службу підтримки клієнтів, у чаті більше не вказується моє ім’я, замість цього вказується SA_PLAYER####### (мій ідентифікатор гравця), як і раніше, щоб називати моє ім’я, а тепер це написано 🤔 будь-яка підказка, що це засоби?
Well now when I tried customer support it no longer says my name on the chat, instead it says SA_PLAYER####### (my player ID) as before it use to say my name now it says that 🤔 any clue what that means?
О, чесно кажучи, я взагалі не знаю, що це означає. Але коли ви були в чаті, ви дізналися щось більше чи ні?
Також дозвольте мені поставити вам ще одне запитання, ви грали в казино з бонусом чи ні?
Oh, to tell you the truth, I don't know what that means at all. But when you were in the chat room, did you learn anything more or not ?
Also let me ask you another question, did you play in the casino with any bonus or not?
Вони надіслали мені електронний лист із зазначенням, що я не хвилююся, що перевірка гри є стандартною процедурою, і вони сповіщать мене електронною поштою, щойно почують відповідь, це займає 3-14 робочих днів, а поки що минуло 9 днів.. все ще чекаю . Так, я використав бонус за перший депозит, але я пройшов ставку
They sent me an email stating not to worry that the game check is a standard procedure and they'll notify me through email as soon as they hear a response, takes 3-14 business days and so far its been 9 days.. still waiting. Yes I used a 1st deposit bonus but I passed the wager
Привіт!
Я думаю, що зараз казино чекає, поки певний постачальник ігор перевірить вашу історію ігор. Таким чином, «очікування постачальника гри». Я думаю, що навіть служба підтримки мало що може сказати, поки не отримає відповідь від самого постачальника ігор. Тим не менш, трохи прикро, що ніхто з них не міг надати вам кращого пояснення, коли вирішив, що така перевірка потрібна. Б'юся об заклад, ми всі можемо погодитися з цим.
Ви випадково стикалися з якоюсь незвичайною функцією чи помилкою під час гри?
Намагаюся зрозуміти суть. 🤔
Hello!
I think the casino is now waiting for a certain game provider to check out your gaming history. Thus, "waiting on the game provider". I imagine even the support has little to say until they hear back from the game provider itself. Still, it's a bit of a shame none of them could provide a better explanation to you once they decided such a check was necessary. I bet we can all agree on that.
Have you, by chance, encountered any kind of unusual feature or bug while playing?
Trying to figure out the point. 🤔
Ні, але я новий гравець. Вони навіть надіслали мені електронний лист і сказали, що я повністю підтверджений і не потребую жодних подальших процедур перевірки для зняття та депозиту, а потім раптом це... 9 днів, і вони не дали мені нових оновлень, те саме. Гравець у їхній кімнаті чату Telegram випадковим чином написав мені повідомлення та сказав, що він виграв 4K вчора, і вони вже виплатили йому 1K сьогодні!!! Відтоді я виграв 2 великі виграші на їхньому сайті, ставив 5 доларів США, я прочитав умови, максимальна ставка для моєї юрисдикції становить 5 канадських доларів, і я отримав два великі виграші: один на 14 383,00 доларів США, а потім на 18 600,00 доларів США, тобто загалом більше 33 000,00 доларів США. З тих пір я грав і навмисне програв, щоб зняти рівновагу, дотримуватися правил і все одно нічого. Я відмовився зв’язуватися зі службою підтримки, а також надсилати електронні листи, оскільки вони постійно надсилають мені ту саму відповідь, жодного справжнього оновлення, навіть не вітання з моїми перемогами, лол. Наразі мені цікаво, чи отримають мені гроші 🤷 Здається дуже дивним і несправедливим, що вони виплачують гроші іншим гравцям, а я чекаю з 27 лютого. До цього вносити депозити було легко, обслуговування клієнтів було швидким і дуже доброзичливим, вони відповідали електронною поштою в рекордно короткі терміни, а потім я здобув великий виграш і ↘️↘️↘️↘️ вниз від них, вони перейшли від 100% інтерактивного до майже повного існування . Я впевнений, що для перевірки гри потрібно не більше 9 днів, я навіть не грав так довго, коли виграв. Буквально, можливо, лише 20 хвилин, а потім я виграв... як могло 20 хвилин або менше гри/ставок тривати так довго 🤔 😳
No but I am a new player. They even emailed me and said I was fully verified and did not need any further verification procedures to withdraw and deposit and then all of a sudden this... 9 days now and they've given me no new updates, just the same thing. A player on their telegram chat room randomly messaged me and said he won 4K yesterday and they already paid him out 1K today!!! I have since won 2 huge wins on their site, $5 bet, I've read the terms, maximum bet for my jurisdiction is $5CAD and I hit two big wins, one for $14,383.00 & then $18,600.00 so in total, over $33,000.00. I've since played though and purposely lost just to take my balance and down and comply with the rules and still, nothing. I've given up contacting support as well as sending emails since they keep sending me the same response, no real update, not even a congratulations on my wins lol. At this point I'm wondering if I'll be paid 🤷 seems very odd and unfair that they have been paying out other players and I've been waiting since Feb 27th. Before this, it was smooth to deposit, customer service was fast and super friendly, they responded in record time through email, then I hit a big win & ↘️↘️↘️↘️ downhill from their, they went from 100% interactive to almost non existent. I'm sure it doesn't take more then 9 days to do a game check, I didn't even play that long when I won. Literally maybe only 20 mins and then I won... how could 20 mins or less of gameplay/bets possibly take this long 🤔 😳
Коли ви його отримали? Скільки днів це зайняло?
When did you receive it? How many days did it take?
Верифікація облікового запису, яку вам сказало казино, зараз не потрібна, оскільки ви вже перебуваєте в цій ситуації. Швидше, казино вважало, що йому доведеться перевірити або дослідити виграш, оскільки ви виграли чимало. Я думаю, що постачальник ігор досить часто перевіряє таку суму, тож вам просто потрібно набратися терпіння, хоча я знаю, що чекати досить довго неприємно. Поки казино не має вам що сказати, можливо, саме тому вони надсилають вам автоматичні відповіді, оскільки вони ще навіть не знають більше. Я твердо вірю, що, як вони вам написали, коли вони матимуть інформацію чи закінчиться розслідування, вони надішлють вам заяву електронною поштою. Тим часом нам доведеться почекати і подивитися, як усе вийде. Сподіваюся, буде позитивним. 🙂 🤞☘️
Account verification, which the casino has told you is not necessary now since you are already in this situation. Rather, the casino thought it would have to verify or investigate the win, since you won quite a bit. I think it's quite common for the game provider to do checks for this amount, so you just have to be patient, even though I know it's not pleasant to wait for quite a long time. Until the casino has something to say to you, that's probably why they send you automatic replies, because they don't even know more yet. I firmly believe that, as they wrote to you, when they have information or the investigation is over, they will send you a statement by email. In the meantime, we will have to wait and see how it all turns out. I hope it will be positive. 🙂 🤞☘️
Я зробив депозит у розмірі 20 реалів і виграв 200, а коли настав час зняти свій виграш, вони вимагали власних документів як на веб-сайті, так і в електронному листі, я надіслав усе правильно, обліковий запис було підтверджено на веб-сайті, але тепер вони не не хочуть платити мені і знову вимагають документи для себе, що я вже зробив. Я поранений і лежу в ліжку без грошей, без знеболюючих і останніх кількох доларів, які я отримав від азартних ігор і виграв, а тепер вони не хочуть давати мені мої гроші. Будь ласка, допоможи мені ! Мене звати Фернандо, я з Бразиліа, Бразилія, і я потрапив у аварію на мотоциклі
I made a deposit of 20 reais and won 200 and when it was time to withdraw my winnings they demanded self-documents both on the website and in the email, I sent everything correctly, the account was verified on the website but now they don't want to pay me and are demanding self-documents again which I already did. I'm injured and in bed with no money, no pain medication and the last few dollars I got from gambling and I won and now they don't want to give me my money. Please help me ! My name is Fernando, I'm from Brasília Brazil and I was in a motorcycle accident
Fiz um depósito de 20 reais e ganhei 200 e na hora de retirar meus ganhos eles exigiram documentose self tanto no site quanto no email, mandei tudo certinho, no site foi verificadaa conta mas agora eles não querem me pagar e estão exigindo self com documentos denovo sendo que fiz já. Eu estou acidentado e de cama sem dinheiro sem remédio para dor e meus últimos reais inventei de jogar e ganhei e agora não querem me dar meu dinheiro. Por favor me ajude ! Me chamo Fernando sou de Brasília Brasil e sofri um acidente de moto
Привіт Фернандо!
Мені прикро чути, що вам важко. Давайте спробуємо знайти рішення, що ви скажете?
Якщо я не помиляюся, це автоматизована процедура, а також повідомлення, яке ви отримали автоматично. Як видно на скріншоті: забагато неправильних спроб подачі документів, тому ваша перевірка не пройшла успішно.
Вам також було запропоновано зв’язатися зі службою підтримки казино – ви пробували це?
Коли ви сказали, що пройшли перевірку раніше, ви також отримали підтвердження? Чесно кажучи, на скріншоті здається, що ви не встигли.
Не могли б ви допомогти мені зрозуміти лінію лайма? У будь-якому випадку, ви все ще на зв’язку зі службою підтримки?
Ви все ще можете отримати доступ до свого облікового запису? Якщо ви можете, попросіть їх отримати подальші інструкції. Я буду тут для оновлення.
Мені також прикро за ваші фізичні проблеми, але будьте впевнені, що жодна з них не допоможе з вилученням. Порада: витрачайте лише ті гроші, які можете собі дозволити програти, і ніколи не розраховуйте на виграш, доки він не буде на вашому рахунку. 🙏
Hello Fernando!
I'm sorry to hear you're struggling. Let's try to find a solution, what do you say?
If I'm not mistaken, this is an automated procedure and also an auto-generated message you got. As the screenshot says: too many wrong attempts on submitting documents, hence, your verification was not successful.
You were also instructed to contact casino support - did you try that?
When you say you passed the verification earlier, did you also receive a confirmation? Honestly, according to the screenshot it seems like you did not make it.
Could you help me understand the lime line? Anyway, are you still in touch with the support?
Can you still access your account? If you can, please ask them for further instructions. I'll be here for an update.
I'm also sorry for your physical issues, but be assured none of them will help with the withdrawal. Word of advice: only spend money you can afford to lose, and never count on winnings until you have them in your account. 🙏
Мені було цікаво, чи можу я отримати допомогу? 9 березня я виграв майже 6000 доларів США, після всього сказаного я зняв 9 березня 3800 доларів США, через 8 днів вони нарешті сказали, що мій чек постачальника ігор був законним, але попросили мене зняти невеликі 500 доларів США, я отримав 500 доларів США 18 березня, і нічого, оскільки зараз 21 число, я надіслав електронний лист. Я кілька разів відвідував живий чат, щоб отримати ту саму копію та вставити! Я такий новачок у цьому, і називаю це вперше, коли я виграв. Я грав на кількох інших сайтах і виграв 700 або раз 1200, і я ніколи не відчував такого кошмару з першого дня? З такими темпами я навіть не знаю, чи отримаю свої гроші протягом місяця. Будь-яка порада щодо того, куди звернутися, тому що зараз вони просто ігнорують мене.
Was wondering if I could get some help? On March 9 I ended up winning close to $6000., after all said and done I withdrew on 9 March $3800, after 8 days they finally said that my game provider check was legit but asked me to do $500 tiny withdrawals, I received $500 on 18 March and nothing since it is now the 21st, I have emailed I have visited the live chat several times, to get the same copy and paste! I am so new to this and call it first time that I won., I have played on a couple other sites and won 700 or time 1200 and never have I ever experienced this kind of nightmare from day one? At this rate, I don’t even know if I’m gonna get my money within a month. Any advice on where to escalate because right now they’re just ignoring me.
Мені шкода, що вам доводиться пройти через цю ситуацію. Я бачив вашу скаргу , де ви фактично відповіли на моє запитання, чи хтось пояснив вам, чому ви не можете зняти більше 500 доларів на день? Мені теж якось незрозуміло. Будемо сподіватися, що наша команда скарг зможе отримати відповіді від казино, коли прийде час. Будь ласка, наберіться терпіння, і повідомте нам, якщо у вас є щось нове щодо цієї справи.🙏
I'm sorry you have to go thru this situation. I saw your complaint, where you actually answered my question, if have anyone explained to you why are you not unable to withdraw more than $500 a day? It is somehow not understandable to me either. Let's hope our complaint team will be able to get some answers from the casino, whenever the time comes. Please try to stay patient for now, and let us know if you have anything new regarding this case.🙏
Ні, не мають! Я щойно вчора отримав свої другі $500 із 3800. Я запитував знову і знову, і вони продовжували казати, що ми можемо надсилати гроші лише кожні 24 години, але не сказали мені, чому це має бути 500 . Я так само розгублений, сьогодні я змінив 500 на фактичний ліміт, і це навіть дозволяє мені це зробити. Ми побачимо, чи справді вони виплатять, чи скасують і скажуть, що це має бути 500 .. Я думаю, що сьогодні чи завтра це 14 днів, але я особисто більше не буду користуватися їхнім сайтом, є забагато інших, з яких можна вибрати, набагато менше головного болю.. дякую за відповідь! Я обов’язково повідомлю вас, якщо почую більше інформації! Але наразі я просто чекаю майже 48 годин, щоб отримати свої мізерні 500 доларів🤣
No, they have not! I just received my second $500 out of 3800 yesterday . I have asked over and over and they keep saying we can only send money every 24 hours, but didn’t tell me why it had to be 500 . I’m just as confused , today I changed the 500 to the actual limit, and it even allows me to do it. We’ll see if they actually pay it out or cancel it and say it Has to be 500 .. I think today or tomorrow is 14 days, but I personally won’t use their site again there’s too many others to pick from, that are way less of a headache.. thank you for replying! I will surely let you know, if I hear any more information! But so far I’m just waiting pretty much 48 hours to get my measly $500🤣
Розумію. Мені справді не зрозумілий їхній підхід, вибачте, мабуть, це вам дуже нервує. Я просто сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе отримати деякі відповіді від казино та допомогти вам. Вони, безумовно, повинні дати якесь пояснення з цього приводу. Будь ласка, тримайте нас в курсі, сподіваємось, з гарними новинами.🤞
I see. I really do not understand their approach, sorry, it must be really getting up to your nerves. I just hope, that our complaint team will be able to get some answers from the casino, and help you out. They should give some explanation about this, for sure. Please keep us updated, hopefully with some good news.🤞
Я все ще чекаю .. Я щойно отримав ще 500 у понеділок вранці .. все ще винен 2800 .. вони відповіли та сказали, що їм дозволено змінювати суму зняття, коли вони хочуть. Вони залишають за собою це право! Я не дуже задоволений, і я сподіваюся, що гуру казино зв’яжеться зі своїми контактами в цьому казино, щоб дізнатися, у чому справа, тому що я ніколи більше не буду цим користуватися, як тільки отримаю свої гроші, я закриваю свій рахунок
I Still am waiting .. I just received another 500 on Monday morn .. still owed 2800 .. they did reply and said they are allowed to change the withdrawal amount when they want. They reserve that right ! I’m not very happy and I’m hoping casino guru would reach out to their contacts at this casino to find out what the heck is going on because I will never use this again as soon as I get my money I’m closing my account
Тож у цьому випадку я зовсім не звинувачую вас, якщо ви так почуваєтесь і більше не будете грати тут після того, як знімете свої гроші.
Досить неприємно, якщо казино знижує вартість вашого виведення, але, з одного боку, я радий, що ви повільно, але впевнено повертаєте свої гроші, а з іншого боку, я хотів би, щоб у вас все це було якнайшвидше як можна.
Тож наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємося, вони це зроблять.
Я буду тримати кулаки. 🤞
So in this case, I don't blame you at all if you feel like this and you won't play here anymore after you withdraw your money.
It's quite unpleasant if the casino lowers the value of your withdrawal, but on the one hand I'm glad that you're slowly but surely getting your money back, but on the other hand I'd like you to have it all as soon as possible.
So our team will try to help you and hopefully they will.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Просто виглядає, що всі скарги... Від 35$ до 20000$, схоже, що для казино сума не має значення. І це казино номіновано як «найкраще нове казино» щорічних нагород Askgamblers?!
Just looks that all complaints... From 35$ to the 20000$ , it's look like for casino isn't matter amount. And this casino is nominated for "best new casino" in Askgamblers annuals rewards?!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.