ФорумКазиноSmokace Casino - загальне обговорення

Smokace Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від Gretche70
|
20053 переглядів 188 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
cpina5216
8 міс. тому

Ви також маєте якісь проблеми з казино?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ви також маєте якісь проблеми з казино?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Минуло 8 днів, і з тих пір вони скасували два мої незавершені зняття коштів без будь-якої законної, справжньої відповіді, такої самої автоматичної відповіді «очікування постачальника ігор». Я намагався поспілкуватися з різними представниками служби підтримки клієнтів, я надіслав електронного листа в службу підтримки & KYC, фінансовий відділ, усі з яких були лише ті самі автоматичні відповіді, жодного справжнього користувача! Немає чітких відповідей чи будь-яких із цих так званих подальших електронних листів. До мого виграшу вони були швидкими, такими ввічливими, корисними, вони швидко перевірили мене, і я отримував відповіді в рекордно короткий час, а після того, як я отримав великий виграш, нічого, крім повільних автоматичних відповідей, які навіть не відповідали на запитання, яке я мав запитую... У мене було 3 незавершених зняття коштів, два з яких вони скасували, і досі не дали мені чіткої причини або не надіслали мені жодних електронних листів... Я думаю, казино не очікувало, що людина виграє 😕

Автоматичний переклад.
cpina5216
8 міс. тому

Привіт! Я б почав із того, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів. З іншого боку, я розумію ваші почуття, коли ви отримуєте лише автоматичні відповіді та жодних реальних відповідей про свої зняття коштів, які вже були скасовані.

Однак, виходячи з того, що ви пишете, і того факту, що це контролюється постачальником гри, я думаю, що це причина, чому ви ще не отримали відповідної відповіді. Очевидно, ваше вилучення перебуває під певною перевіркою, і коли все буде переглянуто, я сподіваюся, ви отримаєте належну відповідь. Якщо ні, і все займає більше ніж звичайні 14 днів, у вас є можливість подати скаргу.

Тим не менш, я б дав казино ще трохи часу, продовжував би намагатися їм нагадувати, оскільки ви сказали, що раніше все було добре, ви завжди отримували свої гроші, і спілкуватися було приємно.

Якщо ви дізнаєтеся щось нове, повідомте нам, і якщо ваша ситуація не змінилася, ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Ну, тепер, коли я спробував службу підтримки клієнтів, у чаті більше не вказується моє ім’я, замість цього вказується SA_PLAYER####### (мій ідентифікатор гравця), як і раніше, щоб називати моє ім’я, а тепер це написано 🤔 будь-яка підказка, що це засоби?

Автоматичний переклад.
cpina5216
8 міс. тому

О, чесно кажучи, я взагалі не знаю, що це означає. Але коли ви були в чаті, ви дізналися щось більше чи ні?

Також дозвольте мені поставити вам ще одне запитання, ви грали в казино з бонусом чи ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Вони надіслали мені електронний лист із зазначенням, що я не хвилююся, що перевірка гри є стандартною процедурою, і вони сповіщать мене електронною поштою, щойно почують відповідь, це займає 3-14 робочих днів, а поки що минуло 9 днів.. все ще чекаю . Так, я використав бонус за перший депозит, але я пройшов ставку

Автоматичний переклад.
cpina5216
8 міс. тому

Привіт!

Я думаю, що зараз казино чекає, поки певний постачальник ігор перевірить вашу історію ігор. Таким чином, «очікування постачальника гри». Я думаю, що навіть служба підтримки мало що може сказати, поки не отримає відповідь від самого постачальника ігор. Тим не менш, трохи прикро, що ніхто з них не міг надати вам кращого пояснення, коли вирішив, що така перевірка потрібна. Б'юся об заклад, ми всі можемо погодитися з цим.

Ви випадково стикалися з якоюсь незвичайною функцією чи помилкою під час гри?

Намагаюся зрозуміти суть. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Ні, але я новий гравець. Вони навіть надіслали мені електронний лист і сказали, що я повністю підтверджений і не потребую жодних подальших процедур перевірки для зняття та депозиту, а потім раптом це... 9 днів, і вони не дали мені нових оновлень, те саме. Гравець у їхній кімнаті чату Telegram випадковим чином написав мені повідомлення та сказав, що він виграв 4K вчора, і вони вже виплатили йому 1K сьогодні!!! Відтоді я виграв 2 великі виграші на їхньому сайті, ставив 5 доларів США, я прочитав умови, максимальна ставка для моєї юрисдикції становить 5 канадських доларів, і я отримав два великі виграші: один на 14 383,00 доларів США, а потім на 18 600,00 доларів США, тобто загалом більше 33 000,00 доларів США. З тих пір я грав і навмисне програв, щоб зняти рівновагу, дотримуватися правил і все одно нічого. Я відмовився зв’язуватися зі службою підтримки, а також надсилати електронні листи, оскільки вони постійно надсилають мені ту саму відповідь, жодного справжнього оновлення, навіть не вітання з моїми перемогами, лол. Наразі мені цікаво, чи отримають мені гроші 🤷 Здається дуже дивним і несправедливим, що вони виплачують гроші іншим гравцям, а я чекаю з 27 лютого. До цього вносити депозити було легко, обслуговування клієнтів було швидким і дуже доброзичливим, вони відповідали електронною поштою в рекордно короткі терміни, а потім я здобув великий виграш і ↘️↘️↘️↘️ вниз від них, вони перейшли від 100% інтерактивного до майже повного існування . Я впевнений, що для перевірки гри потрібно не більше 9 днів, я навіть не грав так довго, коли виграв. Буквально, можливо, лише 20 хвилин, а потім я виграв... як могло 20 хвилин або менше гри/ставок тривати так довго 🤔 😳 filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Gretche70
8 міс. тому

Коли ви його отримали? Скільки днів це зайняло?

Автоматичний переклад.
cpina5216
8 міс. тому

Верифікація облікового запису, яку вам сказало казино, зараз не потрібна, оскільки ви вже перебуваєте в цій ситуації. Швидше, казино вважало, що йому доведеться перевірити або дослідити виграш, оскільки ви виграли чимало. Я думаю, що постачальник ігор досить часто перевіряє таку суму, тож вам просто потрібно набратися терпіння, хоча я знаю, що чекати досить довго неприємно. Поки казино не має вам що сказати, можливо, саме тому вони надсилають вам автоматичні відповіді, оскільки вони ще навіть не знають більше. Я твердо вірю, що, як вони вам написали, коли вони матимуть інформацію чи закінчиться розслідування, вони надішлють вам заяву електронною поштою. Тим часом нам доведеться почекати і подивитися, як усе вийде. Сподіваюся, буде позитивним. 🙂 🤞☘️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я зробив депозит у розмірі 20 реалів і виграв 200, а коли настав час зняти свій виграш, вони вимагали власних документів як на веб-сайті, так і в електронному листі, я надіслав усе правильно, обліковий запис було підтверджено на веб-сайті, але тепер вони не не хочуть платити мені і знову вимагають документи для себе, що я вже зробив. Я поранений і лежу в ліжку без грошей, без знеболюючих і останніх кількох доларів, які я отримав від азартних ігор і виграв, а тепер вони не хочуть давати мені мої гроші. Будь ласка, допоможи мені ! Мене звати Фернандо, я з Бразиліа, Бразилія, і я потрапив у аварію на мотоциклі filefile

Змінено Radka 7 міс. тому
Причина: особисті фотографії
Автоматичний переклад.
fernandojsantos25
7 міс. тому

Привіт Фернандо!

Мені прикро чути, що вам важко. Давайте спробуємо знайти рішення, що ви скажете?

Якщо я не помиляюся, це автоматизована процедура, а також повідомлення, яке ви отримали автоматично. Як видно на скріншоті: забагато неправильних спроб подачі документів, тому ваша перевірка не пройшла успішно.

Вам також було запропоновано зв’язатися зі службою підтримки казино – ви пробували це?

Коли ви сказали, що пройшли перевірку раніше, ви також отримали підтвердження? Чесно кажучи, на скріншоті здається, що ви не встигли.

Не могли б ви допомогти мені зрозуміти лінію лайма? У будь-якому випадку, ви все ще на зв’язку зі службою підтримки?

Ви все ще можете отримати доступ до свого облікового запису? Якщо ви можете, попросіть їх отримати подальші інструкції. Я буду тут для оновлення.


Мені також прикро за ваші фізичні проблеми, але будьте впевнені, що жодна з них не допоможе з вилученням. Порада: витрачайте лише ті гроші, які можете собі дозволити програти, і ніколи не розраховуйте на виграш, доки він не буде на вашому рахунку. 🙏



Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мені було цікаво, чи можу я отримати допомогу? 9 березня я виграв майже 6000 доларів США, після всього сказаного я зняв 9 березня 3800 доларів США, через 8 днів вони нарешті сказали, що мій чек постачальника ігор був законним, але попросили мене зняти невеликі 500 доларів США, я отримав 500 доларів США 18 березня, і нічого, оскільки зараз 21 число, я надіслав електронний лист. Я кілька разів відвідував живий чат, щоб отримати ту саму копію та вставити! Я такий новачок у цьому, і називаю це вперше, коли я виграв. Я грав на кількох інших сайтах і виграв 700 або раз 1200, і я ніколи не відчував такого кошмару з першого дня? З такими темпами я навіть не знаю, чи отримаю свої гроші протягом місяця. Будь-яка порада щодо того, куди звернутися, тому що зараз вони просто ігнорують мене.

Автоматичний переклад.
Trixi15
7 міс. тому

Мені шкода, що вам доводиться пройти через цю ситуацію. Я бачив вашу скаргу , де ви фактично відповіли на моє запитання, чи хтось пояснив вам, чому ви не можете зняти більше 500 доларів на день? Мені теж якось незрозуміло. Будемо сподіватися, що наша команда скарг зможе отримати відповіді від казино, коли прийде час. Будь ласка, наберіться терпіння, і повідомте нам, якщо у вас є щось нове щодо цієї справи.🙏

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Ні, не мають! Я щойно вчора отримав свої другі $500 із 3800. Я запитував знову і знову, і вони продовжували казати, що ми можемо надсилати гроші лише кожні 24 години, але не сказали мені, чому це має бути 500 . Я так само розгублений, сьогодні я змінив 500 на фактичний ліміт, і це навіть дозволяє мені це зробити. Ми побачимо, чи справді вони виплатять, чи скасують і скажуть, що це має бути 500 .. Я думаю, що сьогодні чи завтра це 14 днів, але я особисто більше не буду користуватися їхнім сайтом, є забагато інших, з яких можна вибрати, набагато менше головного болю.. дякую за відповідь! Я обов’язково повідомлю вас, якщо почую більше інформації! Але наразі я просто чекаю майже 48 годин, щоб отримати свої мізерні 500 доларів🤣

Автоматичний переклад.
Trixi15
7 міс. тому

Розумію. Мені справді не зрозумілий їхній підхід, вибачте, мабуть, це вам дуже нервує. Я просто сподіваюся, що наша команда зі скарг зможе отримати деякі відповіді від казино та допомогти вам. Вони, безумовно, повинні дати якесь пояснення з цього приводу. Будь ласка, тримайте нас в курсі, сподіваємось, з гарними новинами.🤞

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я все ще чекаю .. Я щойно отримав ще 500 у понеділок вранці .. все ще винен 2800 .. вони відповіли та сказали, що їм дозволено змінювати суму зняття, коли вони хочуть. Вони залишають за собою це право! Я не дуже задоволений, і я сподіваюся, що гуру казино зв’яжеться зі своїми контактами в цьому казино, щоб дізнатися, у чому справа, тому що я ніколи більше не буду цим користуватися, як тільки отримаю свої гроші, я закриваю свій рахунок

Автоматичний переклад.
Trixi15
7 міс. тому

Тож у цьому випадку я зовсім не звинувачую вас, якщо ви так почуваєтесь і більше не будете грати тут після того, як знімете свої гроші.

Досить неприємно, якщо казино знижує вартість вашого виведення, але, з одного боку, я радий, що ви повільно, але впевнено повертаєте свої гроші, а з іншого боку, я хотів би, щоб у вас все це було якнайшвидше як можна.

Тож наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємося, вони це зроблять.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Просто виглядає, що всі скарги... Від 35$ до 20000$, схоже, що для казино сума не має значення. І це казино номіновано як «найкраще нове казино» щорічних нагород Askgamblers?!

Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого