ФорумКазиноRollino Casino - загальне обговорення

Rollino Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від frabello40
|
34442 переглядів 246 відповідей |
|
12 3 4...13
SakDedes1
1 рік тому

Важко сказати, чи планує казино втекти з грошима користувача чи ні, неможливо передбачити таке. Якщо у вас був баланс, ви можете подати скаргу, якщо достатньо користувачів подадуть скарги на відсутність балансу, рейтинг казино різко впаде

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Тоді ви принаймні скажете, що зараз є.

Тож ми сидимо й думаємо, що ці казино назавжди залишаться в автономному режимі, і все.


Досі ніхто не відповів, що більш ніж гірко.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Деякі з цих казино з цієї групи офлайн


Казино Оксі

Казино Спінсбро

Казино Cosmicslot

Казино Ролліно

Казино Iwild

Казино Snatch

Казино Regals

Flappy казино


Дуже дивно...

Автоматичний переклад.
1 рік тому


У мене така ж проблема, у мене закінчилося 1250 євро

Автоматичний переклад.
vlacicristo1998
1 рік тому

На жаль, інформації про те, що відбувається, немає.


Мабуть, поштові сервери також не працюють...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Я можу увійти в IWild, щоб у них не було проблем

Автоматичний переклад.
solglantan7
1 рік тому

Для мене офлайн, як і для всіх інших!


VPN і т.д. все перевірено.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт дорогі гравці,


Зараз ми вдосконалюємо наш основний домен ( www.rollino.co ), щоб забезпечити вам найкращий досвід. Незабаром він знову буде онлайн! Наразі ви можете й надалі отримувати доступ до своїх облікових записів на www.rollino.casino .


Дякуємо за ваше терпіння та розуміння. Ми цінуємо вашу постійну довіру до нас! 😊

Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

Дякую за відповідь!🙂

Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

Дякую, що зв’язалися зі мною...Спочатку я подумав, що ви зникли....Тепер ви можете нарешті, нарешті, нарешті завершити процес ідентифікації та надіслати мені 300 євро, які я зняв, щоб я також міг довіряти вам і продовжувати грати у вашій компанії і, звичайно, познайомлю вас з іншими моїми друзями чи ви так продовжите??? Дуже дякую... чекаю, поки моя Голгофа закінчиться.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно подав запит на зняття коштів 🙂


Аккаунт було перевірено через сайт, і я надіслав підтвердження платежу до KYC.

Мені цікаво, скільки часу триватиме вся ця справа.


Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

Нарешті, я ще раз дуже прошу вас переглянути мої документи та прийняти їх.... Опрацюйте моє виведення 300 євро. Я хочу, щоб ти зробив те саме зі мною конфіденційно. ...будь ласка....дуже боляче те, що я переживаю у вашому казино....Я сподіваюся, що мої слова будуть почуті

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хлопчик хлопчик, що з ними відбувається!!!


Поки що НІЧОГО не відбулося, крім того, що я надіслав купу документів!

Ну, я спробував надіслати все на адресу kyc@rollino.co.


Повернулося наступне:

Це повідомлення було створено автоматично програмою доставки пошти.


Повідомлення, яке ви надіслали, не вдалося доставити одному чи кільком із

її одержувачі. Це постійна помилка.


Помилка такої адреси:


KYC@rollino.co:

неіснуючий домен


Помилка такої адреси:


support@rollino.co:

неіснуючий домен


Тому я не можу нікуди відправити документи!



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вже навіть не знаю, що про це сказати!


Наразі проводяться короткочасні технічні роботи. Очікуємо, що роботи будуть завершені найближчим часом.

Ми просимо вибачення за незручності.


2 дні ТІЛЬКИ проблеми!



Найкраще ще попереду!


Це відповідь на проблеми, які існують вже 2 дні:


Як тільки помилку буде виправлено, ми повідомимо вас електронною поштою. Ми спробуємо це виправити найближчим часом.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Зараз мені кажуть, що фінансовий відділ перегляне мої документи і знову повідомить мені... Брехуни... вони знущаються з нас... Ви можете з цим щось зробити? як ми будемо вирішувати наші проблеми???

Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

Це все жарт?


Давайте розпочнемо!


У вас є казино Кюрасао, тобто розширена версія Veri НАПРАВО не хоче МАТИ Кюрасао, це ваше рішення! тобто ви просто робите це для того, щоб гравці втратили все!

ВИ НЕ ВЛАДІЄТЕ КАЗИНО MGA!


Вчора ваше казино не працювало протягом ГОДИН без жодної інформації!

Сьогодні всі ваші електронні адреси не працюють! Відповідь на це питання в чаті перевершує все!! (Дивись вище)


Як ви собі це уявляєте? Ваші постачальники платіжних послуг завтра не працюватимуть?

Автоматичний переклад.
SakDedes1
1 рік тому

Я думаю, що ніхто не перевірений і що це триває вже тижнями😉

У мене є 1k на Acc, але я думаю, що вони ніколи його не надішлють.


@ Casino Guru, будь ласка, змініть рейтинг казино!



Автоматичний переклад.
1 рік тому


заплатили гроші, все нормально

Автоматичний переклад.
vlacicristo1998
1 рік тому

Ага, ми чекаємо 2 дні, просто у нас проблеми, а тепер ви прийшли, вони щось заплатили?

Автоматичний переклад.
vlacicristo1998
1 рік тому

З якого дня ви подали запит на зняття? ...Можна сфотографувати ... Греція - Сербія брати ... Косово - це Сербія

Автоматичний переклад.
12 3 4...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого