ФорумКазиноRollino Casino - загальне обговорення

Rollino Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

1 рік тому від frabello40
|
26068 переглядів 239 відповідей |
|
1...12 13 14
Додати публікацію
Victory
7 міс. тому

Сором насправді не розуміють, але вони повинні зробити це як революція, отримуйте, купуйте, продавайте та торгуйте, щоб було просто. Ще одна інформація, що якщо ви відкриваєте обліковий запис онлайн-банкінгу Monzo, ви щомісяця отримуєте 4% відсотків на свій баланс. Це дуже добре, оскільки більшість банків нічого не дають, якщо ви не заощадите багато.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, народ. Я відкрив квиток з etoro, оскільки він був між їхніми гаманцями, я ще не отримав відповіді, але оскільки це було між різними валютами, я думаю, що він зник. Я натиснув на транзакцію, і вона пройшла через шість різних ланцюжків або каналів (я не знаю), і останній сказав, що 258 отримав 0 передано. Тож я припускаю, що це кінець лінії 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. На жаль, складно судити про те, що буде далі, якщо тільки служба підтримки не підкаже. Однак це звучить не дуже зручно, коли програма може дозволити таке перенесення в нікуди. 🤷‍♀️ Я просто сподіваюся, що все закінчиться добре. 🤞

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Я не дуже багато про це знав, тож почитав трохи в Інтернеті, після чого відкрив обліковий запис Revolut, і поки що все добре. Ви можете отримати криптовалюту, продати її та конвертувати в готівку, яка залишається на вашому рахунку, як у банку. Ви можете внести депозит у казино банківським переказом, і це безкоштовно. Я виграв, я чекаю на підтвердження, тому, коли я проведу трансакцію, я повідомлю вам про це. Я чув, що комісія за конвертацію також низька

Гаразд, я зробив це, і це було легко. Я отримав біткойн від Freshbet через 2 години після того, як зробив запит на зняття коштів. Він з’явився в моїй криптовалюті Revolut, я натиснув на нього та продав. Зробив цю частину за секунди. Мені дуже шкода, що ти втратив свою Перемогу, але я мало про це знав, поки не прочитав. Якби ви знову грали в азартні ігри, я б запропонував обліковий запис Revolut. Я вношу банківський переказ і знімаю біт-койнами

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized534
6 міс. тому

Це добре знати. Сподіваюся, така трагічна подія, свідками якої ми стали, більше не повториться.

Гарних вихідних ✨

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Так, хороший додаток Revolut, хороша безпека та легкість отримання та продажу біткойнів

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Сайт офлайн? Це здається дуже сумнівним, ви не можете зв’язатися ні з ким через службу підтримки електронною поштою.


Мені цікаво, чи не зловживають тут даними кредитної картки.


Автоматичний переклад.
yris999
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що сторінка працює нормально. Ви досі не отримуєте відповіді на свій електронний лист? Про що ви їм писали, у вас тут якісь проблеми? Чому, на вашу думку, деякими даними картки слід зловживати?🤔

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я подав запит на відкликання 29 квітня. На даний момент немає відповіді. Зазвичай 3 дні, але не так. Так обурливо. Будь ласка, допоможіть.

Автоматичний переклад.
vinialalla786
4 міс. тому

Хм, я б сказав, що за таких обставин не так багато працювати.

Можливо, нещодавні святкові дні зіграли свою роль, хоча було б справедливо залишити вам оновлення.

Якщо я не помиляюся, це не ваша перша спроба зняти гроші з Rollino, тож як щодо того, щоб дати їм пару днів, щоб вони зв’язалися з вами?

Оскільки для нас ще занадто рано залучатися через процедуру подання скарг, я б порадив почекати.

Можливо, наступного тижня питання вирішиться, і ви отримаєте гроші.

У будь-якому випадку, в якому статусі зараз ваш відклик?

Автоматичний переклад.
Опубліковано vladan4053 видалено
vladan4053
3 міс. тому

Дякую за ваш пост і за турботу. Дозвольте мені трохи виправити вас тут. Казино працює за ліцензією Кюрасао (ANT) , тому я б сказав, що саме тому ви отримали це повідомлення на скріншоті. Наша команда даних точно збирає всю інформацію, що відображається на нашому веб-сайті, і ми завжди намагаємося бути в курсі подій.

Сподіваюся, це допоможе вам зрозуміти, і якщо у вас є будь-яка відповідна інформація, зв’яжіться. Ми обов'язково це оцінимо.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт

Мені довелося надіслати загалом 3 електронні листи, щоб припинити доступ до мого облікового запису на сайті азартних онлайн-ігор Rollino.

Електронна пошта була надіслана 18/06; 01/07 та 15/07. Звичайно, я можу підтвердити ці 3 електронні листи.

Я також кілька разів спілкувався зі службою обслуговування клієнтів Rollino.

Тепер я помітив, що мій обліковий запис остаточно заблоковано, але я так і не отримав від них офіційної відповіді.

У моїх 2 останніх електронних листах я також вимагав депозитів, які зробив після свого першого електронного листа (після 18/06). Очевидно, я ніколи не мав відповіді на це запитання.


Я сподіваюся, що ваші служби підтримають мене в моїй претензії.


Велике спасибі заздалегідь.


Змінено Jaro 1 місяць тому
Причина: Видалення пустих місць
Автоматичний переклад.
goessenspatrick
1 місяць тому

Привіт, я думаю, що казино має серйозно ставитися до таких речей і реагувати якомога швидше, а не тричі.

Однак, якщо ви просто хотіли закрити рахунок, я не думаю, що цього достатньо, щоб повернути депозити. Ви згадували, що залежні від казино або просто хочете закрити рахунок? Вам відповіли, чому не закрили раніше?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Вони затримують мої гроші та не відповідають на жодні мої електронні листи. Абсолютні шахраї

Автоматичний переклад.
nathanphillips9
4 дн. тому

Гей, чому казино зберігає ваші гроші? Чи є причина і ви проходите перевірку чи ще триває перевірка? Не могли б ви сказати мені більше, будь ласка? Як довго це триває?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Це одне з НАЙГІРШИХ КАЗИНО, я можу вільно сказати НАЙГІРШЕ, і я грав у понад 100 казино.

Я грав на реальні гроші, виграв 1500 євро, почалася затримка платежу... запевнення, що у них є невеликі проблеми... А потім лише електронний лист від них про те, що мій обліковий запис закрито, і вони посилалися на свої два правила, якими вони ЛЕГАЛІЗУВАЛИ ГРАБІНКА. .. До інших форумів; Відверто запрошую їх людей до листування, але відповіді від них НІ..

Це казино не заслуговує оцінки 1/10, воно заслуговує на суд і Гуантанамо для всіх співробітників.




Змінено автором 4 дн. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
4 дн. тому

Я подав скаргу щодо чогось. Тим часом на моєму рахунку були гроші, і вони закрили його через «залежність від азартних ігор», про що я також ніколи не просив. Тепер я намагаюся розглянути свою скаргу, а також повернути свої гроші. Я надіслав понад 20 електронних листів і не отримав жодної відповіді. Жахливе обслуговування клієнтів.

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Це одне з НАЙГІРШИХ КАЗИНО, я можу вільно сказати НАЙГІРШЕ, і я грав у понад 100 казино.

Я грав на реальні гроші, виграв 1500 євро, почалася затримка платежу... запевнення, що у них є невеликі проблеми... А потім лише електронний лист від них про те, що мій обліковий запис закрито, і вони посилалися на свої два правила, якими вони ЛЕГАЛІЗУВАЛИ ГРАБІНКА. .. До інших форумів; Відверто запрошую їх людей до листування, але відповіді від них НІ..

Це казино не заслуговує оцінки 1/10, воно заслуговує на суд і Гуантанамо для всіх співробітників.




Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, коли ти кажеш, що казино дало тобі 2 причини, що вони кажуть? Чому казино забрало ваші гроші? Ви грали з бонусом чи ні?

Чи можете ви сказати трохи більше?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Я подав скаргу щодо чогось. Тим часом на моєму рахунку були гроші, і вони закрили його через «залежність від азартних ігор», про що я також ніколи не просив. Тепер я намагаюся розглянути свою скаргу, а також повернути свої гроші. Я надіслав понад 20 електронних листів і не отримав жодної відповіді. Жахливе обслуговування клієнтів.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Я бачу, а куди ви подавали скаргу? Якщо ви зацікавлені, ви також можете відкрити його на нашому веб-сайті, і наша команда спробує вам допомогти, якщо це можливо. Звичайно, якщо вам цікаво. Я вважаю досить дивним те, що казино забрало ваші гроші, тому що ви залежні від азартних ігор і кажете, що нічого подібного не сказали.

Чи можна було б поділитися, коли у вас буде нова інформація?

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
3 дн. тому

Я надіслав електронний лист їхньому постачальнику ліцензій gaminglicense.com чи щось подібне, і протягом 2 годин вони виплатили мені мої гроші.

Автоматичний переклад.
1...12 13 14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.