ГоловнаФорумКазиноRollino Casino - загальне обговорення

Rollino Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від frabello40
|
37 411 переглядів 246 відповідей |
|
1...5 6 7...13
Joao26
1 рік тому

Шановний Joao26,


Ми високо цінуємо вашу співпрацю та терпіння.

Ми підтверджуємо, що ваш запит на зняття коштів від 20.10.2023 16:48:38 схвалено та наразі перебуває в статусі обробки.

Ви повинні отримати кошти на свій рахунок якнайшвидше.


З повагою,

Команда Ролліно

Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

Так, я зачекаю, але 18.10.2023 його вже було оброблено та скасовано, тому тепер я подивлюсь, чи спрацює цього разу, дякую

Автоматичний переклад.
Joao26
1 рік тому

Сподіваємось, ці технічні проблеми були лише тимчасовими. 🤔

Хоча я б дав йому ще кілька робочих днів. Так чи інакше, тримайте нас у курсі, будь ласка.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я чекаю на оплату другий робочий день після того, як знову зняв кошти, ми почекаємо, і я повідомлю вам.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, доброго ранку, я все ще чекаю з 20.10.2023, у моєму опитуванні внизу було Noda, потім було написано Mifinity, а тепер знову написано Noda, що це означає? filefile

Автоматичний переклад.
Joao26
1 рік тому

Ранок тобі!

Ой, відчуваю біду. Якщо я повинен припустити, що, ймовірно, якась технічна проблема. Я б сказав, що пристойне казино інформувало б про це гравців із активними запитами на зняття коштів.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Виведення завершено, буду чекати поки гроші надійдуть на рахунок. file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановний Joao26,


З технічних причин і на наш власний розсуд ми були змушені змінити постачальника платежів для вашого зняття коштів.

Як ви зазначали, виведення коштів уже виконано та отримано вами.

Надалі бажаємо тільки позитивних вражень від гри в Rollino!


З найкращими побажаннями,

Команда Ролліно

Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

Не хвилюйтеся, виведення завершено, але він ще не надійшов на мій банківський рахунок, тому все ще не на 100%. Коли все буде в порядку, я скажу це тут.

Автоматичний переклад.
Joao26
1 рік тому

Друзі, платіж зроблено, але я не рекомендую це казино, багато складнощів під час перевірки облікового запису, багато ускладнень при виведенні коштів, є інші, набагато кращі варіанти, дякую за допомогу.

Автоматичний переклад.
Joao26
1 рік тому

Я впевнений, що казино докладе всіх зусиль для покращення. 🙂

У будь-якому випадку, дякуємо, що тримаєте нас у курсі, і бажаємо удачі на вашому шляху.

Якщо ви натрапите на добру пораду, повідомте нас 😉

Автоматичний переклад.
lloydo644
1 рік тому

привіт Для мене це звучить як досить серйозна проблема, коли ви говорите, що казино звинуватило вас у наркоманії. Ви коли-небудь згадували про це в казино, у службу підтримки чи в чаті? Якщо ні, то я не розумію, чому це була б причина? Ви коли-небудь просили самовиключення з цього казино?

Однак я бачу, що ви вже подали скаргу, тому я вважаю, що якщо ви не в курсі таких речей зі свого боку, то це був правильний крок. Подивимося, куди нас приведе команда. Наразі нам просто доведеться набратися терпіння та чекати.

Автоматичний переклад.
lloydo644
1 рік тому

Шановний Iloydo644,

Як ми коротко пояснили в розділі скарг. Ми закрили ваш обліковий запис після звітів до нашого відділу ризиків відповідно до правил CEG. Будьте впевнені, ваші 600 канадських доларів будуть негайно оброблені. Якщо ви ще не отримали його, будь ласка, зачекайте електронного листа від support@rollino.co для отримання деталей виплати.

З повагою,

Ролліно

Автоматичний переклад.
lloydo644
1 рік тому

Ну, ви ще не отримали грошей, чи не так? Вам просто потрібно трохи терпіти. Все одно відкликання навіть не було схвалено? Гадаю, якщо в казино вам сказали, що вони дадуть вам гроші, це може заспокоїти. Але якщо цього не станеться, обов’язково повідомте нас.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
lloydo644
1 рік тому

Привіт lloydo644,

Ми надіслали вам два критичні електронні листи 2023-11-06 і сьогодні щодо налаштування альтернативного способу оплати, на які ми ще не отримали відповіді. Важливо негайно вирішити цю проблему, щоб полегшити виведення коштів. Будь ласка, перевірте свою папку "Вхідні" (включно зі спамом) на наявність електронних листів від kyc@rollino.co і надішліть у відповідь необхідну інформацію.

Все найкраще,

Ролліно

Автоматичний переклад.
lloydo644
1 рік тому

Що ж, ви перевірили спам/сміттєву пошту, як рекомендувало казино, тому що іноді електронні листи також можуть потрапляти в цю папку? Я не знаю, у чому може бути проблема, що ви не отримали жодного електронного листа, оскільки, я припускаю, ваша електронна адреса правильна.

Однак, якщо ви нічого не отримуєте, оновіть Petronella у своїй скарзі. Я сподіваюся, що все закінчиться щасливо і ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
lloydo644
1 рік тому

Привіт lloydo644,


Учора ви зв’язалися з нами, заявивши, що не отримали від нас електронного листа. Після цього ми надіслали вам відповідь. Сьогодні ми надіслали вам інший електронний лист, щоб продовжити, на який ми ще не отримали відповіді. Важливо негайно вирішити це питання, щоб полегшити виведення коштів із вашого фонду якнайшвидше.


З повагою,

Ролліно

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

Нарешті я отримав електронний лист від rollino. Дякую тобі. Як ви просили, я надіслав вам адресу свого біткойн-гаманця

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано lloydo644 видалено
1 рік тому

Якщо я не помиляюся, казино отримало біткойн-адресу трохи менше доби тому, чи не так?

З моєї точки зору, це потрібно обробити, тому оновити нас, сказавши «все ще чекаємо на вилучення», є дещо очевидним.

Звичайно, не соромтеся повідомляти нам про досягнутий прогрес.

Автоматичний переклад.
lloydo644
1 рік тому

Привіт, Iloydo644,


Трансакцію оброблено.


Все найкраще,

Ролліно

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого