Привіт! Почну з того, що мені дуже шкода, що ви потрапили в цю ситуацію.
Однак ви кажете, що ви завершили бонус і попросили зняти 500 євро, які пізніше казино скасували.
Після цього бонусу, який ви успішно завершили, ви виграли більше грошей, і коли пізніше ви перейшли на свій рахунок у казино, гроші були зняті на підставі того, що ви завершили бонус, який не застосовувався до цих грошей, чи правильно я це розумію? У вас десь є скріншот цього бонусу?
У будь-якому разі я бачив, що вам вдалося подати скаргу, тож подивимося, куди це піде. Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші.
Hi, I'll start by saying that I'm quite sorry that you've got yourself into this situation.
However, you say that you completed the bonus and asked for a withdrawal of €500, which the casino later cancelled.
After this bonus which you successfully completed you won more money and when you later came to your casino account the money was withdrawn on the basis that you had completed the bonus which did not apply to this money, do I understand this correctly ? Do you have a screenshot of this bonus somewhere ?
Anyway, I saw that you managed to file a complaint, so we'll see where this goes. I hope you get your money.
Автоматичний переклад.