1 рік тому
Тут ви можете обговорити Rollino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив свій перший депозит через pix, мій банк здійснив платіж, але казино не зарахувало суму на мій рахунок... Він вкрав її перед грою. Не заходите в це казино. Вони кажуть, що банк цього не робив, але я надіслав їм квитанцію, але вони вас ігнорують. сміття!
I made my first deposit through pix, my bank made the payment but the casino didn't credit the amount to my account... He stole it before playing. Do not enter this casino. They say the bank didn't do it, but I sent them the receipt but they ignore you. trash!
Fiz meu primeiro deposito atraves do pix, meu banco efetuou o pagamento mas o casino não creditou o valor em minha conta...Roubou antes de jogar. Não entrem nesse casino. Eles dizem que o banco não efetuou, mas enviei o comprovante a eles mas te ignoram. lixo!
Чи могли б ви надати своє ім’я користувача та електронну адресу, пов’язану з вашим обліковим записом, щоб ми могли глибше дослідити цю справу? Ми докладемо всіх зусиль, щоб оперативно вирішити цю проблему.
So that we can investigate this matter further, could you provide your username and the email address associated with your account? We will do our best to resolve this issue promptly.
Para que possamos investigar esse assunto mais a fundo, você poderia fornecer seu nome de usuário e o endereço de email associado à sua conta? Faremos o nosso melhor para resolver este problema prontamente.
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Фернандо Луїс Рабелло
Підтвердження депозиту додається.
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Fernando Luis Rabello
Attached is the proof of deposit.
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Fernando Luis Rabello
Segue em anexo o comprovante do depósito.
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Доказ додається
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Attached is the proof
PLAYER2265013
frabello40@gmail.com
Segue anexo o comprovante
Привіт, я бачу, що проблема не зникає. Я також помітив, що ви подали скаргу щодо цієї конкретної ситуації. Поки що нам залишається лише чекати, поки закінчиться розслідування і з’явиться нова інформація.
У будь-якому разі я вважаю, що це позитивно, що казино намагається допомогти вирішити ситуацію, і я сподіваюся, що це матиме щасливий і безпроблемний кінець.
Як ви думаєте, чи можете ви повідомити нам, коли отримаєте будь-яку нову інформацію?
Hi, still your problem persists I see. I also noticed that you have filed a complaint regarding this particular situation. For the time being, all we can do is wait for the investigation to take place and for new information to come to light.
Anyway, I am certainly of the opinion that it is positive that the casino is trying to help resolve the situation and I hope that it will have a happy and unproblematic ending.
Do you think you could update us when you receive any new information ?
спочатку мені ускладнили перевірку документів, вимагали відбиток, з банку, який не дає зняти відбиток екрана, нубанк. Мені довелося фотографувати з іншого пристрою і навіть записувати відео, щоб підтвердити свій рахунок, тепер вони скасували моє зняття!
Я зробив депозит через BTC (coinspaid_btc), і вони скасували, попросивши мене зняти за допомогою методу, який я вніс! будучи першим, що я вніс у pix! тепер я зробив запит через BTC, який був моїм останнім методом депозиту! інвестувати в це казино все ще складно, оскільки вони ускладнюють це всіма способами, як виведення грошей, так і верифікацію рахунку!
first, they made it difficult for me to verify documents, they asked me for a print, from a bank that does not allow taking a print of the screen, nubank. I had to take pictures from another device and even record a video to prove my account, now they canceled my withdrawal!
I made a deposit via BTC (coinspaid_btc) and they canceled asking me to withdraw using the method I deposited! being that first I deposited in pix! now I requested via BTC which was my last deposited method! investing in this casino is still complicated, as they make it difficult in every way, both withdrawal and account verification!
em primeiro lugar, dificultaram minha verificação de documentos, me pediram print, de um banco que não permite tirar print da tela, o nubank. eu tive que tirar fotos de outro aparelho e até gravar video para comprovar conta, agora cancelaram meu saque!
fiz um deposito via BTC (coinspaid_btc) e cancelaram pedindo para sacar pelo metodo que depositei! sendo que primeiro depositei em pix! agora solicitei via BTC que foi meu último método depositado! investir nesse casino ainda é complicado, pois dificultam de todas as formas, tanto o saque quanto verificação de conta!
Так... якщо ви вирішите цю ситуацію, я зміню свою думку про платформу!
Yes... if you solve this situation, I change my opinion about the platform!
Sim...se vcs resolverem essa situação mudo minha opinião sobre a plataforma!
Ми спробуємо зробити все, що в наших силах, але рішення також залежить від казино. Сподіваюся, в кінці кінців все вийде добре. 🙂
We will try to do everything in our power, but the solution depends on the casino as well. I hope everything will turn out well in the end. 🙂
Привіт, я бачу, що у тебе теж проблема в казино. Я хотів би запитати, чи правильно я зрозумів і чи, отже, процес перевірки був успішним, хоча він був складним?
Що стосується зняття коштів, рекомендується знімати гроші так само, як ви внесли.
Однак, якщо я можу запитати вас, чи не могли б ви повідомити нам, чи змогли ви зняти гроші за допомогою іншого способу оплати, рекомендованого казино?
Hi, I see you have a problem in the casino too. I would like to ask if I understand correctly and therefore if the verification process was successful even though it was complicated ?
As far as the withdrawal is concerned, it is recommended that you withdraw the money in the same way as you deposited.
However, if I could ask you, would you please let us know if you were able to withdraw using the other payment method recommended by the casino ?
Отже, як я вже сказав, спочатку я зробив депозит через pix, вони попросили мене надати низку банківських квитанцій, це було надіслано, я подав запит у pix, і його було скасовано, потім я вніс його в BTC, щоб зняти в тій самій модальності, це це було моє останнє зняття, тому я подав запит через BTC (coinspaid_btc), і вони попросили мене зняти за допомогою гаманця coinspaid_ltc (метод, який я не знаю, і метод, який я НЕ ВИКОРИСТОВУВАВ ДЛЯ ДЕПОЗИТУ! Ви розумієте!? Ось як я Я збираюся виводити кошти за допомогою методу, який я не вносив!? Тобто вони змушують мене вносити більше або ускладнюють виведення, щоб я міг продовжувати грати, щоб програти! але я не буду грати, я хочу свої гроші!
so, as I said, first I deposited via pix, they asked me for a series of bank receipts, this was sent, I requested it in pix and it was cancelled, then I deposited it in BTC to withdraw in that same modality, this was my last withdrawal, so I requested it via BTC (coinspaid_btc) and they asked me to withdraw using coinspaid_ltc wallet (method that I don't know and method that I DIDN'T USE FOR DEPOSIT! you understand!? that is how am I going to withdraw from a method that I didn't deposit!? that is they are forcing me to deposit more or complicating the withdrawal so I can keep playing to lose! but I won't play I want my money!
então, como eu disse, primeiro depositei via pix, me pediram uma série de comprovantes de banco, isso foi enviado, solicitei em pix e foi cancelado, depois depositei em BTC para sacar nessa mesma modalidade, esse foi meu último saque, então solicitei via BTC ( coinspaid_btc) e me pediram para sacar usando coinspaid_ltc wallet (método que desconheço e método que eu NÃO USEI PARA DEPOSITO! entende!? ou seja como vou sacar de um método que não fiz deposito!? ou seja estão me forçando a depositar mais ou complicando o saque para que eu posso continuar jogando para perder! mais eu não vou jogar eu quero meu dinheiro!
Вітаю, ми розглянули описану вами ситуацію, і я радий підтвердити, що ваші кошти виплачені. Ви повинні бачити кошти у своєму гаманці BTC. Як зазначено в Умовах використання Rollino, користувачі можуть ініціювати запити на зняття коштів, використовуючи спосіб оплати, за допомогою якого було зроблено останній депозит. Дякуємо за розуміння, і ми з нетерпінням чекаємо на те, щоб обслуговувати вас у майбутньому.
Hello, we've reviewed the situation you described, and I'm happy to confirm that your withdrawal has now been paid. You should be able to see the funds in your BTC wallet. As mentioned in Rollino's Terms and Conditions, users can initiate withdrawal requests using the payment method with which the last deposit was made. Thank you for your understanding, and we look forward to serving you again in the future.
Olá, nós revisamos a situação que você descreveu, e estou feliz em confirmar que o seu saque já foi pago. Você deve conseguir ver os fundos na sua carteira BTC. Como mencionado nos Termos e Condições da Rollino, os usuários podem iniciar solicitações de saque usando o método de pagamento com o qual o último depósito foi feito. Obrigado pela sua compreensão, e esperamos atendê-lo novamente no futuro.
Будьте впевнені, що зараз ми перевіряємо деталі та тісно співпрацюємо з нашою фінансовою командою, щоб повністю зрозуміти обставини. Щойно ми отримаємо будь-які оновлення, ми негайно повідомимо вас тут.
Якщо тим часом у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, зв’яжіться з нами без вагань.
Please rest assured that we are currently reviewing the details and working closely with our finance team to fully understand the circumstances. As soon as we receive any updates, we will notify you here immediately.
If you have any further questions or concerns in the meantime, please don't hesitate to contact us.
Por favor, tenha certeza de que estamos atualmente revisando os detalhes e trabalhando de perto com nossa equipe financeira para entender completamente as circunstâncias. Assim que recebermos qualquer atualização, iremos notificá-lo aqui imediatamente.
Se você tiver mais perguntas ou preocupações enquanto isso, por favor, não hesite em entrar em contato conosco.
це було вирішено, але вдосконалення цього методу перевірки є дуже жорстким і складним! В будь-якому випадку, дякую Вам!
it has been resolved, but improve this method of verification of yours is very rigid and complex! thank you anyway!
foi resolvido, porém melhorem esse método de verificação de vocês é muito rigido e complexo! mesmo assim obrigado!
Отже, як я вже сказав, спочатку я зробив депозит через pix, вони попросили мене надати низку банківських квитанцій, це було надіслано, я подав запит у pix, і його було скасовано, потім я вніс його в BTC, щоб зняти в тій самій модальності, це це було моє останнє зняття, тому я подав запит через BTC (coinspaid_btc), і вони попросили мене зняти за допомогою гаманця coinspaid_ltc (метод, який я не знаю, і метод, який я НЕ ВИКОРИСТОВУВАВ ДЛЯ ДЕПОЗИТУ! Ви розумієте!? Ось як я Я збираюся виводити кошти за допомогою методу, який я не вносив!? Тобто вони змушують мене вносити більше або ускладнюють виведення, щоб я міг продовжувати грати, щоб програти! але я не буду грати, я хочу свої гроші!
so, as I said, first I deposited via pix, they asked me for a series of bank receipts, this was sent, I requested it in pix and it was cancelled, then I deposited it in BTC to withdraw in that same modality, this was my last withdrawal, so I requested it via BTC (coinspaid_btc) and they asked me to withdraw using coinspaid_ltc wallet (method that I don't know and method that I DIDN'T USE FOR DEPOSIT! you understand!? that is how am I going to withdraw from a method that I didn't deposit!? that is they are forcing me to deposit more or complicating the withdrawal so I can keep playing to lose! but I won't play I want my money!
então, como eu disse, primeiro depositei via pix, me pediram uma série de comprovantes de banco, isso foi enviado, solicitei em pix e foi cancelado, depois depositei em BTC para sacar nessa mesma modalidade, esse foi meu último saque, então solicitei via BTC ( coinspaid_btc) e me pediram para sacar usando coinspaid_ltc wallet (método que desconheço e método que eu NÃO USEI PARA DEPOSITO! entende!? ou seja como vou sacar de um método que não fiz deposito!? ou seja estão me forçando a depositar mais ou complicando o saque para que eu posso continuar jogando para perder! mais eu não vou jogar eu quero meu dinheiro!
Звичайно, я розумію те, що ви описали. З відповіді казино та вашої відповіді я бачу, що ви отримали свої гроші на своєму рахунку.
У будь-якому разі я задоволений, оскільки вашу ситуацію вдалося вирішити без тривалого очікування та додаткових проблем. Звичайно, неприємно потрапляти в таку ситуацію, але якщо казино співпрацює, як це було в цьому випадку, я вважаю, що це позитивно.
Можливо, казино також перегляне та візьме до уваги ваше спостереження в рамках процесу перевірки та може застосувати простішу процедуру в майбутньому. Тож я думаю, що це виграшна ситуація для обох сторін.
Ще раз радий, що вам вдалося отримати свої кошти і бажаю вам тільки приємних вражень у майбутньому. 🙂
Of course I understand what you described. I can see from the casino's reply and your reply that you got your money in your account.
Anyway, I am satisfied, since your situation was solved without a long wait and without more problems. It's certainly not nice to get into a situation like that, but if the casino cooperates as it did in this case, I think it's a positive thing.
Perhaps the casino will also reconsider and take your observation into account as part of the verification process and could apply a simpler procedure in the future. So I think it's a win win situation for both parties.
Once again, I am glad that you managed to get your funds and I wish you only pleasant experiences in the future. 🙂
Дякую! Я сподіваюся, що вони отримають цей відгук, щоб я міг покращити цю вимогу! і так, у мене є мої гроші!
thanks! I hope they receive this feedback so that I can improve this requirement! and yes i have my money!
obg! espero que eles recebem esse feedback para que posso melhorar esse requisito! e sim estou com meu dinheiro!
чудово Я думаю, що казино могло б принаймні переглянути.
Сподіваюся, у вас все добре. 😊
Great. I think the casino could at least reconsider.
I hope you do well. 😊
Чи могло бути, що вони покращили спосіб оплати.... поки що я зняв кошти, вони все ще не впали....Я зробив депозит через звичайний pix, він впав якраз....Я зняв його так само, як я вніс його.... For потрапляє на той самий обліковий запис через pix.... Затверджений документ. Я хочу, щоб він працював
Could it be that they improve the payment method.... so far I have withdrawn the funds, it still hasn't dropped....I made the deposit via normal pix, it fell just right....I withdrew it the same way I deposited it.... For falls into the same account via pix.... Approved document I want to see it working
Será que eles melhoram o método de pagamento....até o momento fiz a retirada dos fundos ainda não caiu....fiz o depósito via pix normal caiu certinho....retirei pela mesma forma que depositei.... Pra cai na mesma conta via pix.... Documento aprovado quero ver torcendo pra dar certo
Надобраніч! Наразі я подав запит на зняття коштів, але поки що він не потрапив на мій пікс, що мені робити, щоб отримати його, тому що я хочу гроші на свій рахунок, але поки що нічого 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Я сподіваюся, що все йде добре, а гроші ні до чого.
Goodnight! So far I've requested the withdrawal but so far it hasn't landed on my pix, what should I do to receive it because I want the money in my account but so far nothing 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ I hope everything goes well and the money comes to nothing.
Boa noite! Até agora solicitei o saque mais até agora não caiu em meu pix , como devo fazer para receber pois quero o dinheiro na minha conta mas até agora nada 🤷🏻♀️🤦🏻♀️Espero que de tudo certo e o dinheiro até a nada.
Насправді у мене проблеми з відкликанням облікового запису. Я вже відправляв документи 6 разів. Селфі тримає документи.... На веб-сайті написано, що мій рахунок успішно схвалено, але досі нічого з моїх грошей не пішло.
In fact, I'm having trouble withdrawing my account. I've already sent my documents 6 times. Selfie holding documents.... On the website it says that my account has been successfully approved, but so far nothing of my money has gone.
Na verdade estou com dificuldade pra minha retirada cai já mandei 6 vezes meus documentos selfie segurando documentos.... No site diz que foi aprovado com sucesso minha conta mais até agora nada de meu dinheiro cai
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.