ФорумКазиноRollino Casino - загальне обговорення

Rollino Casino - загальне обговорення

1 рік тому від frabello40
|
34434 переглядів 246 відповідей |
|
1 2...13
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Rollino Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я зробив свій перший депозит через pix, мій банк здійснив платіж, але казино не зарахувало суму на мій рахунок... Він вкрав її перед грою. Не заходите в це казино. Вони кажуть, що банк цього не робив, але я надіслав їм квитанцію, але вони вас ігнорують. сміття!

Автоматичний переклад.
frabello40
1 рік тому

Чи могли б ви надати своє ім’я користувача та електронну адресу, пов’язану з вашим обліковим записом, щоб ми могли глибше дослідити цю справу? Ми докладемо всіх зусиль, щоб оперативно вирішити цю проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

PLAYER2265013

frabello40@gmail.com

Фернандо Луїс Рабелло

Підтвердження депозиту додається. file

Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

PLAYER2265013

frabello40@gmail.com

Доказ додається file

Автоматичний переклад.
frabello40
1 рік тому

Привіт, я бачу, що проблема не зникає. Я також помітив, що ви подали скаргу щодо цієї конкретної ситуації. Поки що нам залишається лише чекати, поки закінчиться розслідування і з’явиться нова інформація.

У будь-якому разі я вважаю, що це позитивно, що казино намагається допомогти вирішити ситуацію, і я сподіваюся, що це матиме щасливий і безпроблемний кінець.

Як ви думаєте, чи можете ви повідомити нам, коли отримаєте будь-яку нову інформацію?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

спочатку мені ускладнили перевірку документів, вимагали відбиток, з банку, який не дає зняти відбиток екрана, нубанк. Мені довелося фотографувати з іншого пристрою і навіть записувати відео, щоб підтвердити свій рахунок, тепер вони скасували моє зняття! file

Я зробив депозит через BTC (coinspaid_btc), і вони скасували, попросивши мене зняти за допомогою методу, який я вніс! будучи першим, що я вніс у pix! тепер я зробив запит через BTC, який був моїм останнім методом депозиту! інвестувати в це казино все ще складно, оскільки вони ускладнюють це всіма способами, як виведення грошей, так і верифікацію рахунку! file

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так... якщо ви вирішите цю ситуацію, я зміню свою думку про платформу!

Автоматичний переклад.
frabello40
1 рік тому

Ми спробуємо зробити все, що в наших силах, але рішення також залежить від казино. Сподіваюся, в кінці кінців все вийде добре. 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
leandrog532
1 рік тому

Привіт, я бачу, що у тебе теж проблема в казино. Я хотів би запитати, чи правильно я зрозумів і чи, отже, процес перевірки був успішним, хоча він був складним?

Що стосується зняття коштів, рекомендується знімати гроші так само, як ви внесли.

Однак, якщо я можу запитати вас, чи не могли б ви повідомити нам, чи змогли ви зняти гроші за допомогою іншого способу оплати, рекомендованого казино?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Отже, як я вже сказав, спочатку я зробив депозит через pix, вони попросили мене надати низку банківських квитанцій, це було надіслано, я подав запит у pix, і його було скасовано, потім я вніс його в BTC, щоб зняти в тій самій модальності, це це було моє останнє зняття, тому я подав запит через BTC (coinspaid_btc), і вони попросили мене зняти за допомогою гаманця coinspaid_ltc (метод, який я не знаю, і метод, який я НЕ ВИКОРИСТОВУВАВ ДЛЯ ДЕПОЗИТУ! Ви розумієте!? Ось як я Я збираюся виводити кошти за допомогою методу, який я не вносив!? Тобто вони змушують мене вносити більше або ускладнюють виведення, щоб я міг продовжувати грати, щоб програти! але я не буду грати, я хочу свої гроші!

Автоматичний переклад.
leandrog532
1 рік тому

Вітаю, ми розглянули описану вами ситуацію, і я радий підтвердити, що ваші кошти виплачені. Ви повинні бачити кошти у своєму гаманці BTC. Як зазначено в Умовах використання Rollino, користувачі можуть ініціювати запити на зняття коштів, використовуючи спосіб оплати, за допомогою якого було зроблено останній депозит. Дякуємо за розуміння, і ми з нетерпінням чекаємо на те, щоб обслуговувати вас у майбутньому.

Автоматичний переклад.
frabello40
1 рік тому

Будьте впевнені, що зараз ми перевіряємо деталі та тісно співпрацюємо з нашою фінансовою командою, щоб повністю зрозуміти обставини. Щойно ми отримаємо будь-які оновлення, ми негайно повідомимо вас тут.

Якщо тим часом у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, зв’яжіться з нами без вагань.

Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

це було вирішено, але вдосконалення цього методу перевірки є дуже жорстким і складним! В будь-якому випадку, дякую Вам!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, як я вже сказав, спочатку я зробив депозит через pix, вони попросили мене надати низку банківських квитанцій, це було надіслано, я подав запит у pix, і його було скасовано, потім я вніс його в BTC, щоб зняти в тій самій модальності, це це було моє останнє зняття, тому я подав запит через BTC (coinspaid_btc), і вони попросили мене зняти за допомогою гаманця coinspaid_ltc (метод, який я не знаю, і метод, який я НЕ ВИКОРИСТОВУВАВ ДЛЯ ДЕПОЗИТУ! Ви розумієте!? Ось як я Я збираюся виводити кошти за допомогою методу, який я не вносив!? Тобто вони змушують мене вносити більше або ускладнюють виведення, щоб я міг продовжувати грати, щоб програти! але я не буду грати, я хочу свої гроші!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, я розумію те, що ви описали. З відповіді казино та вашої відповіді я бачу, що ви отримали свої гроші на своєму рахунку.

У будь-якому разі я задоволений, оскільки вашу ситуацію вдалося вирішити без тривалого очікування та додаткових проблем. Звичайно, неприємно потрапляти в таку ситуацію, але якщо казино співпрацює, як це було в цьому випадку, я вважаю, що це позитивно.

Можливо, казино також перегляне та візьме до уваги ваше спостереження в рамках процесу перевірки та може застосувати простішу процедуру в майбутньому. Тож я думаю, що це виграшна ситуація для обох сторін.

Ще раз радий, що вам вдалося отримати свої кошти і бажаю вам тільки приємних вражень у майбутньому. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дякую! Я сподіваюся, що вони отримають цей відгук, щоб я міг покращити цю вимогу! і так, у мене є мої гроші!

Автоматичний переклад.
leandrog532
1 рік тому

чудово Я думаю, що казино могло б принаймні переглянути.

Сподіваюся, у вас все добре. 😊


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи могло бути, що вони покращили спосіб оплати.... поки що я зняв кошти, вони все ще не впали....Я зробив депозит через звичайний pix, він впав якраз....Я зняв його так само, як я вніс його.... For потрапляє на той самий обліковий запис через pix.... Затверджений документ. Я хочу, щоб він працював

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Надобраніч! Наразі я подав запит на зняття коштів, але поки що він не потрапив на мій пікс, що мені робити, щоб отримати його, тому що я хочу гроші на свій рахунок, але поки що нічого 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Я сподіваюся, що все йде добре, а гроші ні до чого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Насправді у мене проблеми з відкликанням облікового запису. Я вже відправляв документи 6 разів. Селфі тримає документи.... На веб-сайті написано, що мій рахунок успішно схвалено, але досі нічого з моїх грошей не пішло. file

Автоматичний переклад.
1 2...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого