Я хотів би залишити тут те, через що я проходжу з казино Rollino. Я виграв 100 обертань під час реєстрації, слот Book of Books, 22.08.2023 04:36:56 ID 1707160967. Де я виграв $78,00 реалів. Я продовжував грати, і мені пощастило отримати 2 рази X10 на слотах Pragmatic Перекидання склало понад 3200,00 доларів США. Мені вдалося виконати ролловер, і я все ще мав 1369,00 доларів США, але автоматично, коли я виконав ролловер, він впав до 630,00 доларів США. Дозволене зняття становить 500,00 доларів США, тому я хотів перевірити, чи казино заплатило, і я вирішив зняти цю суму. Однак сайт попросив мене перевірити документи, я дотримувався процедури. Тоді я отримав на свою електронну пошту, цю стандартизовану електронну пошту. Я надіслав потрібні документи, і, на мій подив, сьогодні, 28/08, я знову отримав цей електронний лист із запитом на документи. Без будь-якої додаткової інформації я надіслав його знову. Скаргу ще не відкрив, тому що в пості читав, що треба чекати 14 днів, мені здається це багато, але це нормально. Я виконав всі вимоги, але сайт бажати кращого, тому що, як я розумію, гальмують, почекаю 14 днів і буду відкривати скаргу. У мене є фотографії всього, якщо потрібно. Ні, я не можу не згадати, що RTP сайту є справедливим. Вітаю всіх!
Електронна адреса мого веб-сайту Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com
I would like to leave here what I am going through with the Rollino casino. I won 100 spins on registration, Book of Books slot, 22.08.2023 04:36:56 ID 1707160967. Where I won $78.00 reais. I kept playing and was lucky enough to get 2 times X10 on Pragmatic slots The rollover was over $3,200.00. I managed to fulfill the rollover and I still had $1,369.00, but automatically when I fulfilled the rollover it dropped to $630.00. The allowed withdrawal is $500.00, so I wanted to test to see if the casino paid and I set to withdraw this amount, However, the site asked me to verify the documents, I followed the procedure. Then I received in my email, this standardized email. I sent the requested documents, and to my surprise today, 28/08 I received this email requesting documents again. Without any kind of extra information, I sent it again. I haven't opened a complaint yet, because I read in the post that you have to wait 14 days, I think it's a lot, but that's ok. I fulfilled all the requirements, but the site is leaving something to be desired, because from my understanding, they are stalling, I will wait the 14 days, and I will open a complaint. I have pictures of everything if needed. No, I can't help but mention that the site's RTP is fair. Greetings everyone!
My Rollino website email: rezendepaulo13@yahoo.com
Gostaria de deixar aqui o que estou passando com o cassino Rollino. Ganhei 100 rodadas no cadastro, no slot Book of Books, 22.08.2023 04:36:56 ID 1707160967. Onde ganhei $ 78.00 reais. Continuei jogando e tive a sorte de pegar 2 vezes X10 nos slots da Pragmatic O rollover passava de $ 3.200,00. Consegui cumprir o rollover e ainda estava com $ 1.369,00, porém automaticamente ao cumprir o rollover caiu para $630,00. A retirada permitida é de $500,00, sendo assim quis testar pra ver se o cassino paga e coloquei pra retirar esse valor, Porém, o site pediu que fizesse verificação de documentos, segui o procedimento. Em seguida recebi no meu e-mail, esse e-mail padronizado. Enviei os documentos solicitados, e pra minha surpresa hj, 28/08 recebi esse e-mail solicitando documentos de novo. Sem qualquer tipo de informação extra, enviei de novo. Não abri reclamação ainda, porque li no post que é necessário esperar 14 dias, eu acho muito, mas tudo bem. Cumpri todos os requisitos, porém o site, esta deixando a desejar, pois pelo meu entendimento, estão enrolando, vou aguardar os 14 dias, e abrirei uma reclamação. Tenho fotos de tudo, caso seja necessário. Não, posso deixar de mencionar que o RTP do site é justo. Saudações a todos!
Meu e-mail do site Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.