ГоловнаФорумКазиноRollino Casino - загальне обговорення

Rollino Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від frabello40
|
46 908 переглядів 250 відповідей |
|
1 2 3...13
enfsandra70

Зі мною теж це траплялося, я хочу порадити залишити казино, тому що вони змушені забрати наші гроші і посадити нас на дно колодязя... Я йду на лікування від цієї залежності, я також майже втрачаю сім'ю . Давайте триматися подалі від казино Amigos, якщо ми хочемо повернути собі життя!

Автоматичний переклад.

Зі мною теж це траплялося, я хочу порадити залишити казино, тому що вони змушені забрати наші гроші і посадити нас на дно колодязя... Я йду на лікування від цієї залежності, я також майже втрачаю сім'ю . Давайте триматися подалі від казино Amigos, якщо ми хочемо повернути собі життя!

Автоматичний переклад.

Вам вдалося зняти кошти... Я згоден з вами щодо затоплення казино, і це справді складно

Автоматичний переклад.
frabello40

Чоловіче, я просто не припинив займатися казино, тому що в певному сенсі це мені допомагає, я виграю більше, ніж програю, на жаль, будь-яка залежність знищить твоє життя! Але втікайте від цього якнайшвидше, коли ви домінуєте, це зникне!

Автоматичний переклад.

Будьте впевнені, що зараз ми перевіряємо деталі та тісно співпрацюємо з нашою фінансовою командою, щоб повністю зрозуміти обставини. Щойно ми отримаємо будь-які оновлення, ми негайно повідомимо вас тут.

Якщо тим часом у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, зв’яжіться з нами без вагань.

Автоматичний переклад.

Привіт,

Чи не могли б ви трохи оновити цю тему? Здається, інші гравці теж стурбовані, і нам може бути корисно ваше розуміння.

Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.

Чи могло бути, що вони покращили спосіб оплати.... поки що я зняв кошти, вони все ще не впали....Я зробив депозит через звичайний pix, він впав якраз....Я зняв його так само, як я вніс його.... For потрапляє на той самий обліковий запис через pix.... Затверджений документ. Я хочу, щоб він працював

Автоматичний переклад.

Привіт.

Будь ласка, з якого часу ваше відкликання схвалено? 🤔

Будь-яка інформація від казино щодо вашого платежу?

Останнє, що було сказано тут на форумі, — це інформація тижневої давності, але деталі неясні.

Я б спробував службу підтримки, повідомте нам, як усе пройшло.


Автоматичний переклад.

Надобраніч! Наразі я подав запит на зняття коштів, але поки що він не потрапив на мій пікс, що мені робити, щоб отримати його, тому що я хочу гроші на свій рахунок, але поки що нічого 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Я сподіваюся, що все йде добре, а гроші ні до чого.

Автоматичний переклад.

Привіт!

Не могли б ви також надати більше деталей, особливо деякі дати, пов’язані з відкликанням, будь ласка?

Ми, наприклад, надаємо казино 14 повних днів для продовження перевірки та виплати. Тому я прошу дізнатися більше.

Дайте нам знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.

Зі мною теж це траплялося, я хочу порадити залишити казино, тому що вони змушені забрати наші гроші і посадити нас на дно колодязя... Я йду на лікування від цієї залежності, я також майже втрачаю сім'ю . Давайте триматися подалі від казино Amigos, якщо ми хочемо повернути собі життя!

Автоматичний переклад.

Просто не знаю, як це пов’язано з Casino Amigos, але вибачте за ваш психічний стан. Будь сильним, уникай гри!

Якщо вам потрібна підтримка, зверніть увагу на цю сторінку:

https://casinoguru-pt.com/problemas-com-o-jogo

Автоматичний переклад.

Я хотів би залишити тут те, через що я проходжу з казино Rollino. Я виграв 100 обертань під час реєстрації, слот Book of Books, 22.08.2023 04:36:56 ID 1707160967. Де я виграв $78,00 реалів. Я продовжував грати, і мені пощастило отримати 2 рази X10 на слотах Pragmatic file Перекидання склало понад 3200,00 доларів США. Мені вдалося виконати ролловер, і я все ще мав 1369,00 доларів США, але автоматично, коли я виконав ролловер, він впав до 630,00 доларів США. Дозволене зняття становить 500,00 доларів США, тому я хотів перевірити, чи казино заплатило, і я вирішив зняти цю суму. Однак сайт попросив мене перевірити документи, я дотримувався процедури. Тоді я отримав на свою електронну пошту, file цю стандартизовану електронну пошту. Я надіслав потрібні документи, і, на мій подив, сьогодні, 28/08, я знову отримав цей електронний лист із запитом на документи. Без будь-якої додаткової інформації я надіслав його знову. Скаргу ще не відкрив, тому що в пості читав, що треба чекати 14 днів, мені здається це багато, але це нормально. Я виконав всі вимоги, але сайт бажати кращого, тому що, як я розумію, гальмують, почекаю 14 днів і буду відкривати скаргу. У мене є фотографії всього, якщо потрібно. Ні, я не можу не згадати, що RTP сайту є справедливим. Вітаю всіх!

Електронна адреса мого веб-сайту Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Гей, Радка,

Наскільки ми розуміємо, надходить більше скарг гравців, які ми хотіли б розглянути. Для цього нам потрібні електронні адреси, пов’язані з цими скаргами. Як найкраще це зробити? Гравці також можуть зв’язатися безпосередньо зі службою підтримки клієнтів, і ми можемо діяти відповідним чином — як зручніше.

Щодо ланцюжка, як було вирішено, якби ви могли люб’язно вказати, яка конкретна інформація вас цікавить, це значно допомогло б нам зібрати найбільш доречну інформацію для цього конкретного випадку.

Щиро дякую за увагу та допомогу в цьому питанні.

Автоматичний переклад.
enfsandra70

не хвилюйтеся, вони платять, це надійний сайт

Автоматичний переклад.
Lopesrez

Після цього допису я отримав новий електронний лист від казино, тільки цього разу вони хочуть усі документи у форматі скріншотів, мені важко надіслати їх у такому форматі без фотографування, ще одна деталь, вони попросили скріншот CFP або електронною поштою, безпосередньо з APP Bank. Просто для запису мого аналізу, документи, надіслані в казино, містять чіткість і дані, необхідні для аналізу, але наративи, які потрібно проаналізувати, насправді є засобом не платити за вилучення. Кажу це тому, що навіть банк при оформленні кредиту так документи не вимагає.

Моя електронна адреса на веб-сайті Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com

Змінено
Автоматичний переклад.

Гей, Радка,

Наскільки ми розуміємо, надходить більше скарг гравців, які ми хотіли б розглянути. Для цього нам потрібні електронні адреси, пов’язані з цими скаргами. Як найкраще це зробити? Гравці також можуть зв’язатися безпосередньо зі службою підтримки клієнтів, і ми можемо діяти відповідним чином — як зручніше.

Щодо ланцюжка, як було вирішено, якби ви могли люб’язно вказати, яка конкретна інформація вас цікавить, це значно допомогло б нам зібрати найбільш доречну інформацію для цього конкретного випадку.

Щиро дякую за увагу та допомогу в цьому питанні.

Автоматичний переклад.

Привіт.

Згідно з нашими правилами, ми не можемо нікому ділитися даними електронної пошти.

https://casino.guru/terms-and-conditions

«Ми не передаємо, не здаємо в оренду та не продаємо особисту інформацію про наших користувачів іншим людям або компаніям».

"3.12. Ми не маємо дозволу Користувачів ділитися їх особистою інформацією, включаючи адресу електронної пошти, з веб-сайтами казино, які вони переглядали або оцінювали на нашому Веб-сайті. Тому ми не можемо ділитися цією інформацією з казино, щоб допомогти ідентифікувати Користувач, який надіслав відгук на нашому веб-сайті. Якщо казино бажає ідентифікувати Користувача або зв’язатися з ним, представники казино можуть безпосередньо відповісти на відгук Користувача».

Стосується також і форуму - подивіться, хто є тут навіть у цій темі.

Це відкритий форум, і ви можете звернутися безпосередньо до гравців. Це найкращий підхід, якщо можна порадити.


Автоматичний переклад.

Доброго дня всім,

Оновлюю публікацію: через 8 днів, щоб отримати моє зняття в казино Rollino, вони виплатили сьогодні 01.09.2023. Це тихий сайт щодо RTP, мені дуже сподобався сайт, єдине, що мене не влаштовувало, це час виведення, тому що я вважаю, що в наші дні з наявними технологіями верифікація може бути швидшою.

Але тут я ставлю оцінку 8, тільки через затримку виведення коштів, але головне, це була чесність.

Автоматичний переклад.
Lopesrez

Гарного вам дня!

І дякую за відгук! Я впевнений, що багато гравців погодяться, що процес KYC є найпоширенішим джерелом ускладнень або неприємних відчуттів. Тому я ціную вашу щедрість і позитивний підхід.

Якщо ви коли-небудь зустрінете цікавий досвід, ми будемо тут.

Змінено
Автоматичний переклад.

Доброго вечора всім ... Я грав у казино, у мене був прибуток 500 євро, і я не можу. Відкликати, бо потрібна перевірка... Поки все добре. Проблема виникає в посвідченні особи, яке в моїй країні буде оновлено наступного місяця. У мене немає паспорта, а диплом не беруть. Я не знаю, що робити ... У мене був неймовірно гарний досвід, але, на жаль, він був зіпсований для мене ...

Автоматичний переклад.

Загалом ви виграли 980 євро, і казино відключається...


WTF!


Все це жарт, чи не так? Я маю на увазі, якщо це роботи з технічного обслуговування, то вони проводяться посеред дня?!


Немає ні електронної пошти, ні інформації, просто нічого!


@Rollino Casino це поганий жарт?

Змінено
Автоматичний переклад.
nix1

Доброго вечора ... Те ж саме відбувається зі мною в Греції ... просто нічого ... WTF ...??? Я виграв 300 євро. Я зняв кошти. Я ідентифікував обліковий запис. Вони надіслали мені електронний лист. Я знову надіслав усе, що вони мене запитували, але вони все ще не відповідають мені, а тепер я бачу, що навіть веб-сайту немає... До біса моє щастя, немає нічого гіршого за те, що ми переживаємо!

Автоматичний переклад.

Без ремонтних робіт!


Аферисти втекли з грошима!!!

@Casino Guru!Їхні казино працюють OFFLINE, і оскільки ніхто не виходить на зв’язок, ви можете собі уявити, що відбувається!


Будь ласка, опублікуйте попередження про те, що відбувається щось не так!

Автоматичний переклад.
nix1

Kazino Guru, ти мав захистити нас... І в Німеччині, і в моїй країні відбувається те саме .. Ми виграли гроші, а вони зробили крила... Ми внесли гроші, ми зіграли, а тепер вони зникли... Яка ваша роль як гуру тут, як ви збираєтеся вирішити цю проблему?

Автоматичний переклад.

Без ремонтних робіт!


Аферисти втекли з грошима!!!

@Casino Guru!Їхні казино працюють OFFLINE, і оскільки ніхто не виходить на зв’язок, ви можете собі уявити, що відбувається!


Будь ласка, опублікуйте попередження про те, що відбувається щось не так!

Автоматичний переклад.

У них стався збій або вони втекли, не впевнені, що з двох, будемо сподіватися, що це перше. Їхнє інше казино (palmslots) все ще працює в мережі

Автоматичний переклад.
1 2 3...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого