ФорумКазиноRollino Casino - загальне обговорення

Rollino Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від frabello40
|
33171 переглядів 246 відповідей |
|
1 2 3...13
Додати публікацію
enfsandra70
1 рік тому

Зі мною теж це траплялося, я хочу порадити залишити казино, тому що вони змушені забрати наші гроші і посадити нас на дно колодязя... Я йду на лікування від цієї залежності, я також майже втрачаю сім'ю . Давайте триматися подалі від казино Amigos, якщо ми хочемо повернути собі життя!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зі мною теж це траплялося, я хочу порадити залишити казино, тому що вони змушені забрати наші гроші і посадити нас на дно колодязя... Я йду на лікування від цієї залежності, я також майже втрачаю сім'ю . Давайте триматися подалі від казино Amigos, якщо ми хочемо повернути собі життя!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вам вдалося зняти кошти... Я згоден з вами щодо затоплення казино, і це справді складно

Автоматичний переклад.
frabello40
1 рік тому

Чоловіче, я просто не припинив займатися казино, тому що в певному сенсі це мені допомагає, я виграю більше, ніж програю, на жаль, будь-яка залежність знищить твоє життя! Але втікайте від цього якнайшвидше, коли ви домінуєте, це зникне!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будьте впевнені, що зараз ми перевіряємо деталі та тісно співпрацюємо з нашою фінансовою командою, щоб повністю зрозуміти обставини. Щойно ми отримаємо будь-які оновлення, ми негайно повідомимо вас тут.

Якщо тим часом у вас виникнуть додаткові запитання чи занепокоєння, зв’яжіться з нами без вагань.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Чи не могли б ви трохи оновити цю тему? Здається, інші гравці теж стурбовані, і нам може бути корисно ваше розуміння.

Заздалегідь спасибі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи могло бути, що вони покращили спосіб оплати.... поки що я зняв кошти, вони все ще не впали....Я зробив депозит через звичайний pix, він впав якраз....Я зняв його так само, як я вніс його.... For потрапляє на той самий обліковий запис через pix.... Затверджений документ. Я хочу, щоб він працював

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Будь ласка, з якого часу ваше відкликання схвалено? 🤔

Будь-яка інформація від казино щодо вашого платежу?

Останнє, що було сказано тут на форумі, — це інформація тижневої давності, але деталі неясні.

Я б спробував службу підтримки, повідомте нам, як усе пройшло.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Надобраніч! Наразі я подав запит на зняття коштів, але поки що він не потрапив на мій пікс, що мені робити, щоб отримати його, тому що я хочу гроші на свій рахунок, але поки що нічого 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Я сподіваюся, що все йде добре, а гроші ні до чого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Не могли б ви також надати більше деталей, особливо деякі дати, пов’язані з відкликанням, будь ласка?

Ми, наприклад, надаємо казино 14 повних днів для продовження перевірки та виплати. Тому я прошу дізнатися більше.

Дайте нам знати, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зі мною теж це траплялося, я хочу порадити залишити казино, тому що вони змушені забрати наші гроші і посадити нас на дно колодязя... Я йду на лікування від цієї залежності, я також майже втрачаю сім'ю . Давайте триматися подалі від казино Amigos, якщо ми хочемо повернути собі життя!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Просто не знаю, як це пов’язано з Casino Amigos, але вибачте за ваш психічний стан. Будь сильним, уникай гри!

Якщо вам потрібна підтримка, зверніть увагу на цю сторінку:

https://casinoguru-pt.com/problemas-com-o-jogo

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би залишити тут те, через що я проходжу з казино Rollino. Я виграв 100 обертань під час реєстрації, слот Book of Books, 22.08.2023 04:36:56 ID 1707160967. Де я виграв $78,00 реалів. Я продовжував грати, і мені пощастило отримати 2 рази X10 на слотах Pragmatic file Перекидання склало понад 3200,00 доларів США. Мені вдалося виконати ролловер, і я все ще мав 1369,00 доларів США, але автоматично, коли я виконав ролловер, він впав до 630,00 доларів США. Дозволене зняття становить 500,00 доларів США, тому я хотів перевірити, чи казино заплатило, і я вирішив зняти цю суму. Однак сайт попросив мене перевірити документи, я дотримувався процедури. Тоді я отримав на свою електронну пошту, file цю стандартизовану електронну пошту. Я надіслав потрібні документи, і, на мій подив, сьогодні, 28/08, я знову отримав цей електронний лист із запитом на документи. Без будь-якої додаткової інформації я надіслав його знову. Скаргу ще не відкрив, тому що в пості читав, що треба чекати 14 днів, мені здається це багато, але це нормально. Я виконав всі вимоги, але сайт бажати кращого, тому що, як я розумію, гальмують, почекаю 14 днів і буду відкривати скаргу. У мене є фотографії всього, якщо потрібно. Ні, я не можу не згадати, що RTP сайту є справедливим. Вітаю всіх!

Електронна адреса мого веб-сайту Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гей, Радка,

Наскільки ми розуміємо, надходить більше скарг гравців, які ми хотіли б розглянути. Для цього нам потрібні електронні адреси, пов’язані з цими скаргами. Як найкраще це зробити? Гравці також можуть зв’язатися безпосередньо зі службою підтримки клієнтів, і ми можемо діяти відповідним чином — як зручніше.

Щодо ланцюжка, як було вирішено, якби ви могли люб’язно вказати, яка конкретна інформація вас цікавить, це значно допомогло б нам зібрати найбільш доречну інформацію для цього конкретного випадку.

Щиро дякую за увагу та допомогу в цьому питанні.

Автоматичний переклад.
enfsandra70
1 рік тому

не хвилюйтеся, вони платять, це надійний сайт

Автоматичний переклад.
Lopesrez
1 рік тому

Після цього допису я отримав новий електронний лист від казино, тільки цього разу вони хочуть усі документи у форматі скріншотів, мені важко надіслати їх у такому форматі без фотографування, ще одна деталь, вони попросили скріншот CFP або електронною поштою, безпосередньо з APP Bank. Просто для запису мого аналізу, документи, надіслані в казино, містять чіткість і дані, необхідні для аналізу, але наративи, які потрібно проаналізувати, насправді є засобом не платити за вилучення. Кажу це тому, що навіть банк при оформленні кредиту так документи не вимагає.

Моя електронна адреса на веб-сайті Rollino: rezendepaulo13@yahoo.com

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, Радка,

Наскільки ми розуміємо, надходить більше скарг гравців, які ми хотіли б розглянути. Для цього нам потрібні електронні адреси, пов’язані з цими скаргами. Як найкраще це зробити? Гравці також можуть зв’язатися безпосередньо зі службою підтримки клієнтів, і ми можемо діяти відповідним чином — як зручніше.

Щодо ланцюжка, як було вирішено, якби ви могли люб’язно вказати, яка конкретна інформація вас цікавить, це значно допомогло б нам зібрати найбільш доречну інформацію для цього конкретного випадку.

Щиро дякую за увагу та допомогу в цьому питанні.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Згідно з нашими правилами, ми не можемо нікому ділитися даними електронної пошти.

https://casino.guru/terms-and-conditions

«Ми не передаємо, не здаємо в оренду та не продаємо особисту інформацію про наших користувачів іншим людям або компаніям».

"3.12. Ми не маємо дозволу Користувачів ділитися їх особистою інформацією, включаючи адресу електронної пошти, з веб-сайтами казино, які вони переглядали або оцінювали на нашому Веб-сайті. Тому ми не можемо ділитися цією інформацією з казино, щоб допомогти ідентифікувати Користувач, який надіслав відгук на нашому веб-сайті. Якщо казино бажає ідентифікувати Користувача або зв’язатися з ним, представники казино можуть безпосередньо відповісти на відгук Користувача».

Стосується також і форуму - подивіться, хто є тут навіть у цій темі.

Це відкритий форум, і ви можете звернутися безпосередньо до гравців. Це найкращий підхід, якщо можна порадити.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня всім,

Оновлюю публікацію: через 8 днів, щоб отримати моє зняття в казино Rollino, вони виплатили сьогодні 01.09.2023. Це тихий сайт щодо RTP, мені дуже сподобався сайт, єдине, що мене не влаштовувало, це час виведення, тому що я вважаю, що в наші дні з наявними технологіями верифікація може бути швидшою.

Але тут я ставлю оцінку 8, тільки через затримку виведення коштів, але головне, це була чесність.

Автоматичний переклад.
Lopesrez
1 рік тому

Гарного вам дня!

І дякую за відгук! Я впевнений, що багато гравців погодяться, що процес KYC є найпоширенішим джерелом ускладнень або неприємних відчуттів. Тому я ціную вашу щедрість і позитивний підхід.

Якщо ви коли-небудь зустрінете цікавий досвід, ми будемо тут.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора всім ... Я грав у казино, у мене був прибуток 500 євро, і я не можу. Відкликати, бо потрібна перевірка... Поки все добре. Проблема виникає в посвідченні особи, яке в моїй країні буде оновлено наступного місяця. У мене немає паспорта, а диплом не беруть. Я не знаю, що робити ... У мене був неймовірно гарний досвід, але, на жаль, він був зіпсований для мене ...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Загалом ви виграли 980 євро, і казино відключається...


WTF!


Все це жарт, чи не так? Я маю на увазі, якщо це роботи з технічного обслуговування, то вони проводяться посеред дня?!


Немає ні електронної пошти, ні інформації, просто нічого!


@Rollino Casino це поганий жарт?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Доброго вечора ... Те ж саме відбувається зі мною в Греції ... просто нічого ... WTF ...??? Я виграв 300 євро. Я зняв кошти. Я ідентифікував обліковий запис. Вони надіслали мені електронний лист. Я знову надіслав усе, що вони мене запитували, але вони все ще не відповідають мені, а тепер я бачу, що навіть веб-сайту немає... До біса моє щастя, немає нічого гіршого за те, що ми переживаємо!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Без ремонтних робіт!


Аферисти втекли з грошима!!!

@Casino Guru!Їхні казино працюють OFFLINE, і оскільки ніхто не виходить на зв’язок, ви можете собі уявити, що відбувається!


Будь ласка, опублікуйте попередження про те, що відбувається щось не так!

Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Kazino Guru, ти мав захистити нас... І в Німеччині, і в моїй країні відбувається те саме .. Ми виграли гроші, а вони зробили крила... Ми внесли гроші, ми зіграли, а тепер вони зникли... Яка ваша роль як гуру тут, як ви збираєтеся вирішити цю проблему?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Без ремонтних робіт!


Аферисти втекли з грошима!!!

@Casino Guru!Їхні казино працюють OFFLINE, і оскільки ніхто не виходить на зв’язок, ви можете собі уявити, що відбувається!


Будь ласка, опублікуйте попередження про те, що відбувається щось не так!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У них стався збій або вони втекли, не впевнені, що з двох, будемо сподіватися, що це перше. Їхнє інше казино (palmslots) все ще працює в мережі

Автоматичний переклад.
1 2 3...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого