ФорумКазиноRollino Casino - загальне обговорення

Rollino Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від frabello40
|
34371 переглядів 246 відповідей |
|
1...4 5 6...13
1 рік тому

file

Так, це добре, якщо ці розділи включені в огляд😉


Це добре, що вони заблокували мені 1000 євро та відстоювали правило 5x.

Але той факт, що я виграв на ці гроші (реальні гроші), а вони знову скасували виплату, більш ніж несправедливий.


Я навіть запитав у чаті, і вони сказали, що все добре, ви можете виграти більше за реальні гроші та отримати їх виплату. На той момент у мене більше не було бонусу.


Про це також нічого не йдеться в умовах


Ps: Можливо, вони зараз змінюють умови, але залишилося те ж, що 400 євро я видалив...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Мені це також здається досить несправедливим, якщо говорити тобі по правді, особливо якщо ти граєш на реальні гроші.

Але я сподіваюся, що Ви зможете це виправити за допомогою скарги , яку Ви подали. Казино вже відповіло один раз, тому я сподіваюся, що коли справа дійде до цього, вони зроблять це знову, і все буде вирішено.

У будь-якому випадку, мені також цікаво, чи зміняться згадані вами Положення та умови.

Зрештою, обов’язково повідомте нам ще раз, якщо щось зміниться. Поки що будемо чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, народ! Я думаю, що вам просто потрібно відпочити і відпочити, це просто казино і удача

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, іноді краще зробити перерву. Але я вважаю, що проблеми, які виникають, треба вирішувати, особливо коли відбувається щось несправедливе. Але загалом так, коли мова заходить про казино, це завжди залежить від удачі. 🙂

Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Привіт,


Щодо ваших занепокоєнь щодо умов бонусу, зауважте, що після втрати реального балансу ви грали з бонусним балансом. Згідно з нашими умовами бонусів (https://rollino.co/en/page/bonus-terms, правило 1.3), виграші під час ставок на бонус мають максимальну суму виведення в 5 разів більше суми бонусу. З цієї причини надлишок було анульовано. Ви можете знайти більш детальну інформацію в розділі скарги.


З найкращими побажаннями,

Команда Ролліно

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Надобраніч. Ви можете платити в доларах (песо)

Автоматичний переклад.
Veritto77
1 рік тому

Привіт, це питання до казино, чи можна робити депозит у цій валюті? Або ваш пост про щось інше?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я зробив депозит через astropay, який є одним із засобів, які ВОНИ ввімкнули для депозиту, я хочу зняти рахунок, але astropay не відображається, лише для cryptomenodes, я перевірив свій гаманець, і він все ще говорить мені, що я повинен зробити депозит, якщо вони мають astropay як депозит, хто не має astropay для зняття?


мій ідентифікатор PLAYER2532890


enjoy.stellar@gmail.com


Дієго Вергара Мальдонадо


Автоматичний переклад.
enjoystellar
1 рік тому

привіт

Це справді дуже гарне запитання, але я б задав його казино. Однак ви маєте рацію; звичайна практика полягає в тому, що метод депозиту, швидше за все, буде використовуватися для виведення коштів. Але винятки існують, і ви, напевно, знайшли одне з них.

Що ж, подивимося, чи допоможе нам із цим представник казино. 🤔

Автоматичний переклад.
enjoystellar
1 рік тому

Шановний enjoystellar,


Дякуємо за звернення. На даний момент для наших клієнтів у Чилі основним методом виведення коштів є криптовалюта, навіть якщо депозити здійснюються через Astropay. Ми активно працюємо над розширенням наших методів виведення коштів і сподіваємось незабаром запропонувати більше варіантів. Ми цінуємо ваше розуміння та терпіння.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Я зіткнувся з тією ж проблемою, що й інші гравці цього казино. Я зробив депозит на суму 143 євро. Я отримав електронний лист від Neteller, який підтверджує, що суму було надіслано в казино, але ця сума так і не була додана до балансу мого рахунку.

Я надіслав їм кілька електронних листів із доказами моєї транзакції, електронний лист, який я отримав від neteller, що підтверджує мій успішний платіж, і вони сказали, що розслідують мою транзакцію.


Я боюся, що це ще одне шахрайське онлайн-казино.


Я дуже засмучений тим, що довірив їм свої гроші.


Автоматичний переклад.
zoi_p
1 рік тому

Привіт, я прочитав вашу проблему і перейшов до скарги, яку ви встигли відкрити. Казино повідомляє, що ваш депозит було зараховано на ваш ігровий рахунок . Чи можете ви підтвердити, чи це справді сталося тут, на форумі та в скарзі?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я чекаю на оплату з 17 жовтня.

Я навіть отримав цей електронний лист.



Шановний) ,

Вітаємо з перемогою! Ми раді повідомити вам, що ваші виведення коштів здійснюватимуться за таким графіком:

сума 300 євро буде виплачена 19.10.23.

З повагою, Департамент фінансів!

Якщо у вас виникнуть запитання, ми з радістю допоможемо вам у чаті або електронною поштою


Сьогодні, на жаль, нічого не сталося.

PS Мій ID гравця: PLAYER2391094



Автоматичний переклад.
igorwtk194
1 рік тому

Привіт! Коли казино повідомило вам, коли гроші повинні надійти, але не надійшло, ви запитали службу підтримки, чому це так і в чому була проблема?

Я думаю, що вам поки що не потрібно панікувати і спробувати запитати в чаті та подивитися, що вони дадуть. Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Служба підтримки в реальному часі каже, що не хвилюйтеся, виведення коштів зараз обробляється.

А інакше нічого не скажуть

Автоматичний переклад.
igorwtk194
1 рік тому

Зрозумів. Тому я рекомендую почекати ще деякий час, і якщо виникнуть проблеми, ви можете повідомити нас. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тож ви тільки починаєте. У будь-якому випадку, я був би радий, якби ви поділилися з нами своєю новою інформацією, якщо гроші надійдуть. Удачі. ☘️😊

Автоматичний переклад.
igorwtk194
1 рік тому

Під час перегляду вашого облікового запису виявилося, що було кілька спроб зняття коштів, які згодом були скасовані невдовзі після ініціації. Нашій фінансовій команді потрібен певний час для розгляду та обробки кожного запиту на зняття коштів.


Щоб вирішити цю проблему, просимо вас ініціювати запит на зняття коштів і дозволити йому залишатися активним, не скасовуючи його. Коли ви подасте цей запит, дайте нашій фінансовій команді деякий час, щоб розглянути та обробити його. Ми розуміємо важливість своєчасних платежів і докладемо всіх зусиль, щоб пришвидшити розгляд після того, як запит буде подано.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я намагався зняти кошти, у мене вже підтверджено рахунок, зняття було прийнято, і через 2 дні вони надіслали мені це:

file

Технічні проблеми, і тепер я знову чекаю, поки буде прийнято зняття коштів, і більше ніколи, я розчарований цим казино

Автоматичний переклад.
Joao26
1 рік тому

Привіт! Мені прикро чути, що у вас виникли подібні труднощі в казино. Я бачу, що винні технічні проблеми. Як довго триває ваша ситуація? Чи пробували ви знову ввести суму для зняття? Ви використовували той самий спосіб оплати чи якийсь інший? Я думаю, що казино спробує допомогти вам принаймні своєю відповіддю, як вони робили з гравцями досі.

У будь-якому випадку, дайте мені знати, якщо повторне зняття також не вдалося або вам вдалося отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я вже почав робити нове зняття, але зараз вихідні, я подивлюся, що станеться протягом тижня, а потім повідомлю вам, способи оплати в порядку, я хочу зняти банківським переказом, оскільки я вводив через банкомат, тепер у мене є дочекатися тижня і побачити. Це опитування вже було прийнято та повернуто, але я почав опитувати його знову, давайте подивимося, а потім я дам вам інформацію

Автоматичний переклад.
Joao26
1 рік тому

Розумію! Ми будемо тут для подальших оновлень! 🤞🤞

Якщо пощастить, це не займе багато часу, щоб дізнатися.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На даний момент він повернувся до того ж шляху, не маючи можливості скасувати виведення коштів, але це було раніше, і вони скасували це через технічні проблеми, тепер нам залишається лише почекати. file

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого