ФорумКазиноRollino Casino - загальне обговорення

Rollino Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від frabello40
|
34415 переглядів 246 відповідей |
|
1...3 4 5...13
SakDedes1
1 рік тому

Казино не працювало вчора, а сьогодні всі поштові сервери не працюють....


Як пройти перевірку? ПРАВИЛЬНО! Немає шансу

Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Сподіваюся, ми їх отримаємо, якщо будемо наполягати... Вони не можуть зрозуміти, що таким чином завдають собі шкоди... не грайте на них, якщо вони не хочуть вкладати ваші гроші в інше казино у вашій країні, законно ...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, взагалі нічого не відбувається...


Mail SERVER DOWN і т.д. Моє обличчя, це погане казино!


Остання інформація:


На даний момент вже ведуться роботи з відновлення працездатності.


Я здаюсь, нічого не буде!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, що ніхто не перевірений і що це триває вже тижнями😉

У мене є 1k на Acc, але я думаю, що вони ніколи його не надішлють.


@ Casino Guru, будь ласка, змініть рейтинг казино!



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи не могли б ви просто сповільнити темп і трохи почекати?

Я розумію, що ви чекали два дні, тому немає потреби сповіщати весь світ. Я дійсно радий, що представник прийшов сюди і пояснив, що відбулося ПОЗАПЛАНОВЕ технічне обслуговування.

Наприклад, ми даємо казино 14 повних днів, щоб перевірити гравця та надіслати гроші.

Дізнайтеся тут, як ми оцінюємо казино, якщо вам це цікаво: https://casino.guru/our-casino-reviews

Терпіння - це ключ. 😉



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ви коли-небудь бачили казино, яке не працює годинами? Немає інформації чи щось подібне?

Сьогодні поштові сервери не працюють, і жодна з поштових адрес не працює.


Потім я дізнався, що такі електронні листи працюють.


KYC@rollino.casino

support@rollino.casino


На самій сторінці є листи, які більше не працюють.

Живий чат мені теж не допоміг!


Якщо все так почнеться, то буде тільки краще (я маю на увазі це за іронією долі)


Вони хочуть від мене нескінченну кількість документів, які абсолютно непотрібні й лише затягують усю справу.


Благаю, Радько!


Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Так, у мене є. Нічого такого незвичайного. Просто заспокойся і

Нагадайте собі, що вчора тут був представник казино, щоб пояснити.

Не панікуйте, технічні поломки також можуть зупинити весь громадський транспорт на кілька годин, але це не означає, що їх не вирішать 🙂


Я розумію, що KYC іноді буває досить безладним. Але знаєте що? З мого досвіду, найкраща практика — просто співпрацювати. Дайте трохи часу, якщо ви не можете пройти перевірку протягом 14 робочих днів, повертайтеся, щоб подати скаргу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ваші слова в Божі вуха!


Побачимо, скільки все це триватиме...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

У мене вже немає терпіння, я їм все по документах відправила і мене не перевіряють... вони запізнюються і мені не відповідають. Буквально деякий час тому я отримав електронний лист із проханням повторно надіслати документи з другої картки, яку я вніс. Я більше не можу терпіти це казино, допоможіть покласти край нашим стражданням. Ми хотіли розважитися в казино rollino, а не бути Голгофою

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Шановні гравці,


Я щиро розумію незручності та занепокоєння, які ви зараз відчуваєте. По-перше, дозвольте запевнити, що все під контролем.


Зараз у нас виникла технічна проблема з нашим сервером електронної пошти, яка, на жаль, вплинула на процедуру перевірки. Це причина, чому деякі адреси електронної пошти зараз не працюють. Наша команда активно працює над вирішенням цієї проблеми, і ми приносимо щирі вибачення за збої. Будьте впевнені, ми робимо все від нас залежне, щоб у вас більше не виникло незручностей.


Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.


Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

Нещодавно я повторно надіслав свої документи, які ви запитували півгодини тому електронною поштою... Яка проблема???? ти з нас жартуєш??? Ми поважаємо вас як казино, і ми хочемо бути вашими гравцями, чому б вам нарешті не закрити ідентифікацію та дозволити вилучити 300 євро, які я зробив? Нарешті тут і зараз дайте кінець і збережіть нас як гравців у вашому казино ...

Автоматичний переклад.
Rollino Casino
1 рік тому

Приємно, що тепер ви отримуєте електронні листи від verification@advabet.com , а я отримую той самий лист ЗНОВ І ЗНОВУ!


Я надіслав той самий електронний лист зі своїми документами на цю електронну адресу 6 разів!

Що повертається, вгадайте! ОДНА ПОШТА ЗНОВУ І ЗНОВУ!!!


Достатньо !


>>>Будьте впевнені, ми робимо все від нас залежне, щоб ви більше не відчували незручностей.<<<


Як щодо виплати грошима?!?!


@ Радка, можливо, ти тепер потихеньку розумієш, що тут робить казино...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Після 15 документів це стає повільно!

Усе це може виявитися злим жартом!


Найкраще мати документи, яких тут, у Німеччині, немає

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Приємно, що тепер ви отримуєте електронні листи від verification@advabet.com , а я отримую той самий лист ЗНОВ І ЗНОВУ!


Я надіслав той самий електронний лист зі своїми документами на цю електронну адресу 6 разів!

Що повертається, вгадайте! ОДНА ПОШТА ЗНОВУ І ЗНОВУ!!!


Достатньо !


>>>Будьте впевнені, ми робимо все від нас залежне, щоб ви більше не відчували незручностей.<<<


Як щодо виплати грошима?!?!


@ Радка, можливо, ти тепер потихеньку розумієш, що тут робить казино...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, що технічні проблеми непередбачувані. Спробуйте прийняти це. Я зберігаю оптимізм, доки представники казино приходять.

Це неприємний досвід, але це іноді трапляється.

Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Вас просять надати такі неіснуючі документи? Це було б справжньою мукою...

Я впевнений, що ви незабаром повідомите мене, сподіваюся, додасте гарну новину для зміни.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радка😉


Я теж про це щось писав у відкритому випадку.


Виплата 1

Казино зменшило мої 1000 євро до 93,75 євро (максимальна виплата в 5 разів)

Тоді я виграв трохи більше 500 євро за ці 93 євро.


Виплата 2

Цього разу вони знову скоротили його, тому що вони виплатили мої бонусні гроші максимум у 5 разів.

Проблема в тому, що я мав 93 євро РЕАЛЬНОЮ ГОТІВКОЮ, а не більше як бонус...


Я вважаю, що правило 5x відстойне, і це казино має отримати рейтинг 0 зірок.

Тепер виплату знову скасовано, а понад 400 євро з 500 євро видалено.


Я теж нічого іншого не можу придумати.


Такої нахабної поведінки я ще не бачив!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

хм, звучить дуже сумно

Сподіваюся, ви щось придумаєте. Але для себе я вирішив, що якщо казино почне крутити голову, то я припиняю ним користуватися.

Автоматичний переклад.
Russell128
1 рік тому

Тримайтеся подалі від такого казино😉


Востаннє я бачив правило максимального виведення грошей у 5 або 10 разів для звичайного бонусу 10 років тому.

5x, а потім можна вивести лише бонусні гроші — це шахрайство, не більше і не менше.



Автоматичний переклад.
nix1
1 рік тому

Дякую, що згадали про це. Я б не сказав, що казино є шахрайством. Це означатиме, що ви не отримаєте грошей із сайту.

Що ж, я знайшов: «Ми вважаємо Умови та умови казино здебільшого справедливими». Я з нетерпінням чекаю детальнішої інформації про це. З чуток, саме «несправедливу» частину умов ми ось-ось викладемо в огляді.

Безумовно, якщо ви запитаєте мене, це варте зусиль.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file

Так, це добре, якщо ці розділи включені в огляд😉


Це добре, що вони заблокували мені 1000 євро та відстоювали правило 5x.

Але той факт, що я виграв на ці гроші (реальні гроші), а вони знову скасували виплату, більш ніж несправедливий.


Я навіть запитав у чаті, і вони сказали, що все добре, ви можете виграти більше за реальні гроші та отримати їх виплату. На той момент у мене більше не було бонусу.


Про це також нічого не йдеться в умовах


Ps: Можливо, вони зараз змінюють умови, але залишилося те ж, що 400 євро я видалив...

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, народ! Я думаю, що вам просто потрібно відпочити і відпочити, це просто казино і удача

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого