ГоловнаФорумКазиноRollino Casino - загальне обговорення

Rollino Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

1 рік тому від frabello40
|
37 571 переглядів 246 відповідей |
|
1...11 12 13
Victory
10 міс. тому

Сором насправді не розуміють, але вони повинні зробити це як революція, отримуйте, купуйте, продавайте та торгуйте, щоб було просто. Ще одна інформація, що якщо ви відкриваєте обліковий запис онлайн-банкінгу Monzo, ви щомісяця отримуєте 4% відсотків на свій баланс. Це дуже добре, оскільки більшість банків нічого не дають, якщо ви не заощадите багато.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, народ. Я відкрив квиток з etoro, оскільки він був між їхніми гаманцями, я ще не отримав відповіді, але оскільки це було між різними валютами, я думаю, що він зник. Я натиснув на транзакцію, і вона пройшла через шість різних ланцюжків або каналів (я не знаю), і останній сказав, що 258 отримав 0 передано. Тож я припускаю, що це кінець лінії 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт. На жаль, складно судити про те, що буде далі, якщо тільки служба підтримки не підкаже. Однак це звучить не дуже зручно, коли програма може дозволити таке перенесення в нікуди. 🤷‍♀️ Я просто сподіваюся, що все закінчиться добре. 🤞

Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Я не дуже багато про це знав, тож почитав трохи в Інтернеті, після чого відкрив обліковий запис Revolut, і поки що все добре. Ви можете отримати криптовалюту, продати її та конвертувати в готівку, яка залишається на вашому рахунку, як у банку. Ви можете внести депозит у казино банківським переказом, і це безкоштовно. Я виграв, я чекаю на підтвердження, тому, коли я проведу трансакцію, я повідомлю вам про це. Я чув, що комісія за конвертацію також низька

Гаразд, я зробив це, і це було легко. Я отримав біткойн від Freshbet через 2 години після того, як зробив запит на зняття коштів. Він з’явився в моїй криптовалюті Revolut, я натиснув на нього та продав. Зробив цю частину за секунди. Мені дуже шкода, що ти втратив свою Перемогу, але я мало про це знав, поки не прочитав. Якби ви знову грали в азартні ігри, я б запропонував обліковий запис Revolut. Я вношу банківський переказ і знімаю біт-койнами

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized534
10 міс. тому

Це добре знати. Сподіваюся, така трагічна подія, свідками якої ми стали, більше не повториться.

Гарних вихідних ✨

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Так, хороший додаток Revolut, хороша безпека та легкість отримання та продажу біткойнів

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Сайт офлайн? Це здається дуже сумнівним, ви не можете зв’язатися ні з ким через службу підтримки електронною поштою.


Мені цікаво, чи не зловживають тут даними кредитної картки.


Автоматичний переклад.
yris999
8 міс. тому

Привіт, я бачу, що сторінка працює нормально. Ви досі не отримуєте відповіді на свій електронний лист? Про що ви їм писали, у вас тут якісь проблеми? Чому, на вашу думку, деякими даними картки слід зловживати?🤔

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я подав запит на відкликання 29 квітня. На даний момент немає відповіді. Зазвичай 3 дні, але не так. Так обурливо. Будь ласка, допоможіть.

Автоматичний переклад.
vinialalla786
7 міс. тому

Хм, я б сказав, що за таких обставин не так багато працювати.

Можливо, нещодавні святкові дні зіграли свою роль, хоча було б справедливо залишити вам оновлення.

Якщо я не помиляюся, це не ваша перша спроба зняти гроші з Rollino, тож як щодо того, щоб дати їм пару днів, щоб вони зв’язалися з вами?

Оскільки для нас ще занадто рано залучатися через процедуру подання скарг, я б порадив почекати.

Можливо, наступного тижня питання вирішиться, і ви отримаєте гроші.

У будь-якому випадку, в якому статусі зараз ваш відклик?

Автоматичний переклад.
vladan4053
6 міс. тому

Дякую за ваш пост і за турботу. Дозвольте мені трохи виправити вас тут. Казино працює за ліцензією Кюрасао (ANT) , тому я б сказав, що саме тому ви отримали це повідомлення на скріншоті. Наша команда даних точно збирає всю інформацію, що відображається на нашому веб-сайті, і ми завжди намагаємося бути в курсі подій.

Сподіваюся, це допоможе вам зрозуміти, і якщо у вас є будь-яка відповідна інформація, зв’яжіться. Ми обов'язково це оцінимо.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт

Мені довелося надіслати загалом 3 електронні листи, щоб припинити доступ до мого облікового запису на сайті азартних онлайн-ігор Rollino.

Електронна пошта була надіслана 18/06; 01/07 та 15/07. Звичайно, я можу підтвердити ці 3 електронні листи.

Я також кілька разів спілкувався зі службою обслуговування клієнтів Rollino.

Тепер я помітив, що мій обліковий запис остаточно заблоковано, але я так і не отримав від них офіційної відповіді.

У моїх 2 останніх електронних листах я також вимагав депозитів, які зробив після свого першого електронного листа (після 18/06). Очевидно, я ніколи не мав відповіді на це запитання.


Я сподіваюся, що ваші служби підтримають мене в моїй претензії.


Велике спасибі заздалегідь.


Змінено Jaro 5 міс. тому
Причина: Видалення пустих місць
Автоматичний переклад.
goessenspatrick
5 міс. тому

Привіт, я думаю, що казино має серйозно ставитися до таких речей і реагувати якомога швидше, а не тричі.

Однак, якщо ви просто хотіли закрити рахунок, я не думаю, що цього достатньо, щоб повернути депозити. Ви згадували, що залежні від казино або просто хочете закрити рахунок? Вам відповіли, чому не закрили раніше?

Будь ласка, дай мені знати.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони затримують мої гроші та не відповідають на жодні мої електронні листи. Абсолютні шахраї

Автоматичний переклад.
nathanphillips9
3 міс. тому

Гей, чому казино зберігає ваші гроші? Чи є причина і ви проходите перевірку чи ще триває перевірка? Не могли б ви сказати мені більше, будь ласка? Як довго це триває?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це одне з НАЙГІРШИХ КАЗИНО, я можу вільно сказати НАЙГІРШЕ, і я грав у понад 100 казино.

Я грав на реальні гроші, виграв 1500 євро, почалася затримка платежу... запевнення, що у них є невеликі проблеми... А потім лише електронний лист від них про те, що мій обліковий запис закрито, і вони посилалися на свої два правила, якими вони ЛЕГАЛІЗУВАЛИ ГРАБІНКА. .. До інших форумів; Відверто запрошую їх людей до листування, але відповіді від них НІ..

Це казино не заслуговує оцінки 1/10, воно заслуговує на суд і Гуантанамо для всіх співробітників.




Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я подав скаргу щодо чогось. Тим часом на моєму рахунку були гроші, і вони закрили його через «залежність від азартних ігор», про що я також ніколи не просив. Тепер я намагаюся розглянути свою скаргу, а також повернути свої гроші. Я надіслав понад 20 електронних листів і не отримав жодної відповіді. Жахливе обслуговування клієнтів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це одне з НАЙГІРШИХ КАЗИНО, я можу вільно сказати НАЙГІРШЕ, і я грав у понад 100 казино.

Я грав на реальні гроші, виграв 1500 євро, почалася затримка платежу... запевнення, що у них є невеликі проблеми... А потім лише електронний лист від них про те, що мій обліковий запис закрито, і вони посилалися на свої два правила, якими вони ЛЕГАЛІЗУВАЛИ ГРАБІНКА. .. До інших форумів; Відверто запрошую їх людей до листування, але відповіді від них НІ..

Це казино не заслуговує оцінки 1/10, воно заслуговує на суд і Гуантанамо для всіх співробітників.




Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, коли ти кажеш, що казино дало тобі 2 причини, що вони кажуть? Чому казино забрало ваші гроші? Ви грали з бонусом чи ні?

Чи можете ви сказати трохи більше?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я подав скаргу щодо чогось. Тим часом на моєму рахунку були гроші, і вони закрили його через «залежність від азартних ігор», про що я також ніколи не просив. Тепер я намагаюся розглянути свою скаргу, а також повернути свої гроші. Я надіслав понад 20 електронних листів і не отримав жодної відповіді. Жахливе обслуговування клієнтів.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я бачу, а куди ви подавали скаргу? Якщо ви зацікавлені, ви також можете відкрити його на нашому веб-сайті, і наша команда спробує вам допомогти, якщо це можливо. Звичайно, якщо вам цікаво. Я вважаю досить дивним те, що казино забрало ваші гроші, тому що ви залежні від азартних ігор і кажете, що нічого подібного не сказали.

Чи можна було б поділитися, коли у вас буде нова інформація?

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Я надіслав електронний лист їхньому постачальнику ліцензій gaminglicense.com чи щось подібне, і протягом 2 годин вони виплатили мені мої гроші.

Автоматичний переклад.
nathanphillips9
3 міс. тому

Я цього не очікував, але хороша новина. Як ви думаєте, цей електронний лист допоміг вам це зробити? Ви нарешті отримали на нього відповідь чи ні?

Автоматичний переклад.
1...11 12 13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого