ГоловнаФорумКазиноRolletto Casino - загальне обговорення

Rolletto Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від Anonymized167
|
20 913 переглядів 143 відповідей |
|
1...5 6 78
flochefe

Це була моя початкова думка. Наскільки я це бачив, номер телефону не потрібно використовувати жодним чином. Пам’ятаєте, я запитував, чи потрібно підтверджувати номер? Я вважаю, що відповідь була «ні», отже, якби інша особа використовувала той самий пристрій та IP-адресу, не дивно, що вона або вона також використовували б той самий номер, особливо якщо номер не є обов’язковою особистою інформацією та не потребує перевірки взагалі.

Проте, я думаю, шансів, що хтось інший скористається вашим пристроєм, дуже мало.

Автоматичний переклад.

Зачекайте, чи надіслало казино докази того, що той самий пристрій використовувався на іншому обліковому записі?

Автоматичний переклад.
flochefe

На жаль, так..

Ось чому я постійно повторюю, що неперевірений номер телефону — це не те, що ми можемо використовувати для вашого захисту... Його також можна було використати лише тому, що він зберігався в попередньо заповнених даних пристрою.

Я маю на увазі, чи пам’ятаєте ви, коли вас час від часу просили додати адресу в Інтернеті в якійсь формі реєстрації, наприклад, в електронному магазині? Якщо пристрій/онлайн-профіль зберігає всі деталі, зазвичай достатньо одного клацання або торкання, щоб додати все це в іншу форму заповнення.

Якщо другий обліковий запис був не вашим, найпростішим поясненням є те, що хтось використовував ваш пристрій і VPN і робив у казино те саме, що й ви.

Автоматичний переклад.

Ви впевнені, що там актуальна інформація? Оскільки я надіслав Пітеру інформацію про decive, який я використовував, він знову відкрив скаргу, і збіг пристрою не згадувався. Крім того, виходячи з інформації, яку я отримав за межами casinoguru, збіг пристрою не згадувався.

Якщо ваша інформація правильна, це ще більше упевнює, що вони маніпулювали доказами. Я використовував ЛИШЕ свій мобільний телефон, який завжди ношу з собою і який захищено паролем. Практично неможливо, щоб хтось скористався моїм телефоном.

Я все ще намагаюся з’ясувати, інший обліковий запис було створено до чи після мого.


Автоматичний переклад.
flochefe

Я вірю, що маю. Казино надіслало нам деталі матчу, і Пітер також зазначив це в скарзі: file

Забагато однакових матчів, боюся.

Автоматичний переклад.

Отже, ви бачили докази в казино, що хтось використовував мій пристрій?

Автоматичний переклад.
flochefe

Ні, я бачив, що використовувався той самий пристрій. 🙂 У мене немає пояснення.

Автоматичний переклад.

Тож для мене це означатиме, що я можу бути на 100% впевнений, що Роллетто маніпулював доказами, але було б чудово, якби Пітер міг підтвердити, що інший обліковий запис використовував мій пристрій. Він зараз у відпустці?

Автоматичний переклад.
flochefe

Ви можете спробувати написати йому електронний лист, хоча зараз, коли наближаються свята, я не впевнений, коли ви отримаєте відповідь, щоб сказати вам правду.

Автоматичний переклад.

Я вже 28 днів чекаю його відповіді. Невже більше нікому я можу написати?

Автоматичний переклад.
flochefe

Будь ласка, майте на увазі, що вся наша команда справді зайнята сотнями скарг, які надходять щодня, тому, якщо деякі справи вже закрито, і немає можливості їх повторно відкрити, або отримані докази достатньо вагомі, щоб закрити скаргу, немає причина повернутися до скарги, якщо ми не можемо зробити нічого більше.

Якби він міг більше, він би точно зробив це, і тому я вважаю, що ви не отримали жодної відповіді.

мені шкода

Автоматичний переклад.

Я розумію, що ваша команда зайнята, але, на мій погляд, докази існування казино не можуть бути правдивими, і з відповідями Пітера я міг би це довести. Це також буде корисно для вас, якщо ви дізнаєтеся, що казино вас обманює.

Автоматичний переклад.
flochefe

Я розумію вашу думку.

Спробуйте знову відкрити скаргу з усіма доказами, які у вас є, і наша команда перевірить це та повідомить вам про наступний крок.

Автоматичний переклад.

Оскільки від Пітера досі немає відповіді, я зробив саме те, що ви мені порадили. Будемо сподіватися, що його приймуть.

Автоматичний переклад.
flochefe

Ви знаєте, Ромі, очевидно, не знала про те, що ви вже намагалися, а також про решту вашої довгої розмови. мені шкода Мені здається, я пояснив, що Пітер не висловив жодного варіанту повторного відкриття. На жаль, ми повертаємося до початку — якщо ви не можете довести нічого нового і продовжуєте наполягати, що казино щось винайшло, шляху вперед немає.

Автоматичний переклад.

Я не наполягаю на тому, що казино маніпулювало доказами, я просто не можу пояснити, що сталося. І є логічні недоліки, на які я намагаюся вказати: малоправдоподібно, що я відкрив би інший рахунок, використовуючи той самий номер телефону, через кілька днів після виграшу найбільшої суми в своєму житті, не чекаючи, щоб її вивести. Це не має сенсу, і якщо казино справді нічим не маніпулювало, то все одно немає сенсу, що це зробив я, і мене не слід карати за те, що хтось інший використовує МІЙ номер телефону. Я можу довести, що цей номер повністю мій, і абсолютно несправедливо, що мене карають за те, що хтось використовує мій номер, де він міг використати будь-яке випадкове число, оскільки немає потреби його перевіряти.

Автоматичний переклад.
flochefe

Питання про маніпуляції казино закрито; це добре дякую

Я повторю причину завершення справи: оскільки ми також не маємо пояснень того, що сталося, окрім доказів і підказок, які не на вашу користь, у нас також немає способу змінити точку зору казино; в результаті ми не можемо допомогти.

Немає можливості підтвердити свою позицію.

Автоматичний переклад.

Я не згоден, я вважаю, що є способи довести правду. Я знаю, що те, що я говорю, є правильним, і можуть бути способи довести це, якби Пітер чи хтось інший знайшов час, щоб відповісти на мої листи. Я вже говорив це багато разів, але навіть сам не до кінця розумію ситуацію, тому що майже не отримую відповіді. Це вся причина, чому я відкрив цю тему.

Автоматичний переклад.
flochefe

На жаль, я думаю, що ми бігаємо по колу. Це нормально; ти впевнений, що не зробив нічого поганого. Ми просто не змогли цього довести. Якщо Пітер помітить у будь-якому електронному листі, який ви надіслали, що-небудь, що він міг би використати на вашу користь, він це зробить.

Мені шкода, але він не має часу повернутися до вас і пояснити це. Хоча я розумію, що з вашої точки зору це не ідеально.

Я хотів би допомогти вам. Виходячи з того, що я бачив, я не впевнений, що ми маємо щось серйозне, щоб представити казино.

Автоматичний переклад.

Так, ми бігаємо по колу. Але тільки тому, що я не отримую відповіді на свої запитання. Я не можу надати більше доказів, якщо навіть не повністю розумію, що сталося.

Автоматичний переклад.
1...5 6 78
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого